!!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Γιατρέ θα βάλω φωτό μόλις τα συνδέσω.
δεν είναι εύκολο να κρατάω τη βάση της πανάρ στη θέση της και τη βέργα με το κλινόμετρο και να βγάζω μαζί και φωτογραφίες. Τί είμαι? χταπόδι?
μόλις μπούν στη θέση τους θα σου βγάλω όσες φωτό θές.
πρός το παρόν, έχω γωνία τιμονιού 11,9μοίρες, γωνία πανάρ 10,6μοίρες, μήκος τιμονιού 91εκ. και΄μήκος πανάρ 81εκ.
απότι φαίνεται δεν θα αντιμετωπίσω προβλήματα.
ακόμα και αν χρειαστώ να κάνω την πανάρ στις 11,9 μοίρες να είναι ακριβώς όπως το τιμόνι, έχω χώρο να τρυπίσω σε νέα θέση στη βάση της πανάρ πάνω στο σασί. μειώνοντας έτσι και την πίεση πάνω στη βάση μιάς και θα έρθει πιό κοντά στο σασί.
το άλλο καλό είναι ότι η μπάρα του τιμονιού βρίσκεται ακριβώς μπροστά και παράλληλα με τη βάση την μπάρα της πανάρ.
όλα αυτά μας λένε ότι έχω πέσει μέσα και στα 3 κριτήρια για ένα καλό τιμόνι.
γωνίες ίδιες (η διαφορά της 1,5 μοίρας είναι πολύ μικρή)
μήκος σωστό (περίπου 10 εκ. διαφορά είναι η ίδια διαφορά που έχει και το εργοστασιακό)
παράλληλες οι μπάρες μεταξύτους και η μία πίσω απο την άλλη, όχι η μία πάνω απο την άλλη.
το τελικό τόξο κίνησης των δύο μπαρών είναι ακριβώς το ίδιο και αυτό σημαίνει ποοοοοολά.
Σωστά Doc?
...
....
....
και να μην ξεχάσω... ένα ευχαριστώ πρέπει να πώ στο Βραζιλιάνο που έκατσε και άκουσε τον πόνο μου και επιβεβαίωνε τις σκέψεις μου, μιάς και δεν εχω ξαναφτιάξει πανάρ και τιμόνι και ήθελα κάπου να λέω τις σκέψεις μου
δεν είναι εύκολο να κρατάω τη βάση της πανάρ στη θέση της και τη βέργα με το κλινόμετρο και να βγάζω μαζί και φωτογραφίες. Τί είμαι? χταπόδι?
μόλις μπούν στη θέση τους θα σου βγάλω όσες φωτό θές.
πρός το παρόν, έχω γωνία τιμονιού 11,9μοίρες, γωνία πανάρ 10,6μοίρες, μήκος τιμονιού 91εκ. και΄μήκος πανάρ 81εκ.
απότι φαίνεται δεν θα αντιμετωπίσω προβλήματα.
ακόμα και αν χρειαστώ να κάνω την πανάρ στις 11,9 μοίρες να είναι ακριβώς όπως το τιμόνι, έχω χώρο να τρυπίσω σε νέα θέση στη βάση της πανάρ πάνω στο σασί. μειώνοντας έτσι και την πίεση πάνω στη βάση μιάς και θα έρθει πιό κοντά στο σασί.
το άλλο καλό είναι ότι η μπάρα του τιμονιού βρίσκεται ακριβώς μπροστά και παράλληλα με τη βάση την μπάρα της πανάρ.
όλα αυτά μας λένε ότι έχω πέσει μέσα και στα 3 κριτήρια για ένα καλό τιμόνι.
γωνίες ίδιες (η διαφορά της 1,5 μοίρας είναι πολύ μικρή)
μήκος σωστό (περίπου 10 εκ. διαφορά είναι η ίδια διαφορά που έχει και το εργοστασιακό)
παράλληλες οι μπάρες μεταξύτους και η μία πίσω απο την άλλη, όχι η μία πάνω απο την άλλη.
το τελικό τόξο κίνησης των δύο μπαρών είναι ακριβώς το ίδιο και αυτό σημαίνει ποοοοοολά.
Σωστά Doc?
...
....
....
και να μην ξεχάσω... ένα ευχαριστώ πρέπει να πώ στο Βραζιλιάνο που έκατσε και άκουσε τον πόνο μου και επιβεβαίωνε τις σκέψεις μου, μιάς και δεν εχω ξαναφτιάξει πανάρ και τιμόνι και ήθελα κάπου να λέω τις σκέψεις μου
if it doesn't break, fix it until it does
- YJ ''The Doctor''
- Posts: 1761
- Joined: Fri Aug 13, 2010 00:31
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Απο την δικη μου εμπειρια, απο τη στιγμη που τις εχεις παραλληλες εισαι ΟΚ.antonisxj wrote:
το τελικό τόξο κίνησης των δύο μπαρών είναι ακριβώς το ίδιο και αυτό σημαίνει ποοοοοολά.
Σωστά Doc?
:
Με 35χ14.5 και 6,5'' που ειχε το XJ μου, death wobble ΜΗΔΕΝ.
Τετοια αναλυση δεν ειχα κανει για να σου πω
The Donkey tube chassis
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
- ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
- Posts: 738
- Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
- Location: Ξανθη
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
antonisxj wrote:....
και να μην ξεχάσω... ένα ευχαριστώ πρέπει να πώ στο Βραζιλιάνο που έκατσε και άκουσε τον πόνο μου και επιβεβαίωνε τις σκέψεις μου, μιάς και δεν εχω ξαναφτιάξει πανάρ και τιμόνι και ήθελα κάπου να λέω τις σκέψεις μου
Δεν χρειαζεται να με ευχαριστεις βασηλια μου,απλα εκανα το χρεος μου σαν πιστος ακολουθος!!!!!
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Συνονόματε εκει στη Σούδα τα έχετε ολα βασιλικά και μεγαλα...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=451584&cid=4
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=451584&cid=4
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Αντουάν, τι γίνετε τελικά με την άδεια;;
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
η αδεια δεν ειναι προβλημα αγγελε.αλλα ειναι τα προβληματα.αντωνη μαζεψε τα χανια ολα κ τελειωνετε με το αυτοκινητο.βαλτε ολοι σας τις πατεντες σε ενα χαρτι κ ξεκινα να δεις τι πρεπει να γινει!! αυριο ειναι η τελευταια μερα για να καταθεσεις πινακιδες στο τερανο!!
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
η κότα που έκανε αυτό το αυγό, μάλον... ξεκολιάστηκε.cousto wrote:Συνονόματε εκει στη Σούδα τα έχετε ολα βασιλικά και μεγαλα...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=451584&cid=4
υπάρχει βέβαια και η άλλη εκδοχή.
...
όταν το καλοκαίρι ήρθε ο Δόν στη Σούδα, παρατηρήθηκε αύξηση των εγκυμονούντων γυναικών στην περιοχή . Τελικά μήπως ο Δόν πέρασε και απο κοτέτσι?...???????
if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
οι πινακίδες του τερράνο αύριο κατατιθονται. Τέλος.
Ο υποπόταμος είναι έτοιμος.
απο το πρωί παλεύω μόνος μου κλεισμένος στο γκαράζ και επιτέλους τελείωσα για να μπορεί να κυκλοφορήσει.
Το μόνο που θέλει ακόμα είναι βαλβολίνες, υγρά φρένων, λάδια στο τράνσφερ και μόλις ετοιμαστεί ο τόρνος, να κάτσω αν φτιάξω ημιαξόνια.
Αλλά ρε παιδιά, έχει πέσει πολλλλλλλύ γκαντεμιά μιλάμε!!!!
να παραγγέλνω άλλα πράγματα, να μου στέλνουν άλλα πράγματα. και να κάθομαι να κάνω πατέντες για να τα βάλω.
να κάθομαι να κόβω κομμάτια απο τα φρέννα γιατί εύρισκαν πάνω στις γαϊδουροδισκόπλακες
να πάω να βάλω το καπάκι του διαφορικού και να βρίσκει πάνω στην κορώνα? επειδή άλλαξα βήμα, άλλαξε και η γωνία των δοντιών της κορώνας και εύρισκε πάνω στο καπάκι. Μα όλα στραβά ρε γαμώτο?
Πρίν ξεκινήσω να φτιάχνω τις σωλήνες του άξονα είχα πάει στο τοπικό μαγαζί να ρωτήσω τι τσιμούχες έχουν για ημιαξόνιο 34,5 χιλιοστά, μου είπαν λοιπόν ότι έχουν 34εσωτερική και 60 εξωτερική. Εφτιαξα λοιπόν κιεγώ τις σωλήνες μου να βάλω τσιμούχες εξηντάρες. Και πάω προχθές να πάρω τσιμούχες και μου λένε ότι δεν υπάρχουν αυτά τα νούμερα. Φταίω τώρα εγώ να του το κάψω το μαγαζάκι?
τέλως πάντων, θα δούμε τι θα κάνουμε.
πρός το παρόν μερικές φωτό
Ο υποπόταμος είναι έτοιμος.
απο το πρωί παλεύω μόνος μου κλεισμένος στο γκαράζ και επιτέλους τελείωσα για να μπορεί να κυκλοφορήσει.
Το μόνο που θέλει ακόμα είναι βαλβολίνες, υγρά φρένων, λάδια στο τράνσφερ και μόλις ετοιμαστεί ο τόρνος, να κάτσω αν φτιάξω ημιαξόνια.
Αλλά ρε παιδιά, έχει πέσει πολλλλλλλύ γκαντεμιά μιλάμε!!!!
να παραγγέλνω άλλα πράγματα, να μου στέλνουν άλλα πράγματα. και να κάθομαι να κάνω πατέντες για να τα βάλω.
να κάθομαι να κόβω κομμάτια απο τα φρέννα γιατί εύρισκαν πάνω στις γαϊδουροδισκόπλακες
να πάω να βάλω το καπάκι του διαφορικού και να βρίσκει πάνω στην κορώνα? επειδή άλλαξα βήμα, άλλαξε και η γωνία των δοντιών της κορώνας και εύρισκε πάνω στο καπάκι. Μα όλα στραβά ρε γαμώτο?
Πρίν ξεκινήσω να φτιάχνω τις σωλήνες του άξονα είχα πάει στο τοπικό μαγαζί να ρωτήσω τι τσιμούχες έχουν για ημιαξόνιο 34,5 χιλιοστά, μου είπαν λοιπόν ότι έχουν 34εσωτερική και 60 εξωτερική. Εφτιαξα λοιπόν κιεγώ τις σωλήνες μου να βάλω τσιμούχες εξηντάρες. Και πάω προχθές να πάρω τσιμούχες και μου λένε ότι δεν υπάρχουν αυτά τα νούμερα. Φταίω τώρα εγώ να του το κάψω το μαγαζάκι?
τέλως πάντων, θα δούμε τι θα κάνουμε.
πρός το παρόν μερικές φωτό
if it doesn't break, fix it until it does