Γι' αυτό έβαλα τα γέλια!!!!!!comanche wrote:ακόμα να μου τηλ ο παπάρας...και καλά δουλεύει...μας δουλεύει ψιλό γαζί....θα σε περιμένω έξω από τον καταπέλτη του καραβιού την Παρασκευή να σε αποθεώσω....
να και ο σοβαρός....aggas wrote:Αντουάν.......επειδή εγώ είμαι σοβαρός άνθρωπος..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα σου πρότεινα την βαλβολίνη που παίρνει το πίσω διαφορικό του Terrano που είναι και αυτό LSD!!!!!
!!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
ότι νά'ναι...aggas wrote:θα σου πρότεινα την βαλβολίνη που παίρνει το πίσω διαφορικό του Terrano που είναι και αυτό LSD!!!!!
τι ρώτησα εγώ και τι απαντάς εσύ...
δε ρώτησα τί βαλβολίνη να βάλω...
ρώτησα σε τι χημικό να βουτήξω τα δισκάκια πρίν τα τοποθετήσω μέσα στο γκρούπ.
αυτό το κέρατο προτείνει ο κύριος Φόρντ για τον άξονάμου.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-C8AZ19B5 ... 25691341c1
όπου πρέπει να βάλω τα δισκάκια μέσα σ'αυτό το υγρό για 15 λεπτά να μουλιάσουν
if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
....antonisxj wrote:όπου πρέπει να βάλω τα δισκάκια μέσα σ'αυτό το υγρό για 15 λεπτά να μουλιάσουν
....
μα ποιός είμαι?...
η "ΘΕΙΑ ΟΛΓΑ"?
ή ο Μαμαλάκης?
if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
μερικές φωτό απο τον πίσω άξονα που τελείωσα σήμερα αργά το βράδυ.

και η πατέντα μου για να μπεί το ελατήριο. Μιλάμε για πολύ δύναμη το γαμήδι



ρύθμισα και το κορωνωπήνιο με το μικρόμετρο,
ο κατασκευαστής λέει 11 με 16 δέκατα της ίντσας. εγώ είχα περίπου 13 δέκατα.
το πάτημα με ζόρισε λιγάκι. έπρεπε να αλλάξω ροδέλα στο πηνίο 3 φορές.
τελικά ρυθμίστηκε με ροδέλα 4 δέκατα του χιλιοστού αλλά θα ήταν καλύτερα με τρία ή τριάμιση δέκατα του χιλιοστού.
δυστυχώς τα μαγαζιά στα Χανιά έχουν μόνο 2, 4, και 5 δέκατα.
anyway, το πάτημα βγήκε πολύ καλό τελικά.



έγινε και η τρύπα που έλειπε απο το δεξί καλάμι για την επιστροφή της βαλβολίνης



πίσω δισκόφρενα...


τελειωμένος ο πίσω άξονας/




και η πατέντα μου για να μπεί το ελατήριο. Μιλάμε για πολύ δύναμη το γαμήδι



ρύθμισα και το κορωνωπήνιο με το μικρόμετρο,
ο κατασκευαστής λέει 11 με 16 δέκατα της ίντσας. εγώ είχα περίπου 13 δέκατα.
το πάτημα με ζόρισε λιγάκι. έπρεπε να αλλάξω ροδέλα στο πηνίο 3 φορές.
τελικά ρυθμίστηκε με ροδέλα 4 δέκατα του χιλιοστού αλλά θα ήταν καλύτερα με τρία ή τριάμιση δέκατα του χιλιοστού.
δυστυχώς τα μαγαζιά στα Χανιά έχουν μόνο 2, 4, και 5 δέκατα.
anyway, το πάτημα βγήκε πολύ καλό τελικά.



έγινε και η τρύπα που έλειπε απο το δεξί καλάμι για την επιστροφή της βαλβολίνης



πίσω δισκόφρενα...


τελειωμένος ο πίσω άξονας/



if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
ετσι ντε!!!αντε σιγα σιγα.βγαλε τα γαμημενα τα τριπωδα να ξεπιαστη εκεινο το αυτοκινητο.!!!

- YJ ''The Doctor''
- Posts: 1761
- Joined: Fri Aug 13, 2010 00:31
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
και να αρχισει τα αχ & βαχ με σενα στο τιμονι καγκουραgeorgexj wrote:ετσι ντε!!!αντε σιγα σιγα.βγαλε τα γαμημενα τα τριπωδα να ξεπιαστη εκεινο το αυτοκινητο.!!!![]()
![]()
![]()
Ευγε Αρχι, αντε τελειωνε με το καλο!!!!!!
The Donkey tube chassis
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
...αν του έχω μιλήσει?...
ώρες ατελείωτες παρέα, κλεισμένοι στο γκαράζ, πόσα πράγματα δεν του έχω ψιθυρίσει? πόσα καντίλια δεν του έχω πεί?
πόσα όμορφα λόγια? μέχρι και τι θα κάνει στο μέλον του έχω εξηγήσει.
Συμφώνησε όμως.
Να μην ξεχάσω... μόλις τον τελείωσα, τον ζύγισα. 87κιλά με όλα τα συμπαρομαρτούντα πάνω.γκρούπ, ημιαξόνια, δίσκους, δαγκάνες. όλα πάνω.
Αρα λοιπόν υποθετικά, ο μπροστινός που είναι ίδιος με τον πίσω αλλά με μπιλιοφόρους, με μεγαλύτερες δαγκάνες, με μεγαλύτερους δίσκους, με άκρα τιμονιού, με ρουλεμάν άκρων, με μπαλάκια τιμονιού, με μπάρες τιμονιού, με βάσεις και τα ρέστα... υπολογίζω να φτάσει μέχρι τα 150 κιλά.
Ξέρει κανείς το βάρος των dana 60 kai GM14 για να κάνω μια σύγκριση?
Εσύ ρε Δόν που έβαλες εξηντάρηδες μήπως τους ζύγισες?
ώρες ατελείωτες παρέα, κλεισμένοι στο γκαράζ, πόσα πράγματα δεν του έχω ψιθυρίσει? πόσα καντίλια δεν του έχω πεί?
πόσα όμορφα λόγια? μέχρι και τι θα κάνει στο μέλον του έχω εξηγήσει.
Συμφώνησε όμως.
Να μην ξεχάσω... μόλις τον τελείωσα, τον ζύγισα. 87κιλά με όλα τα συμπαρομαρτούντα πάνω.γκρούπ, ημιαξόνια, δίσκους, δαγκάνες. όλα πάνω.
Αρα λοιπόν υποθετικά, ο μπροστινός που είναι ίδιος με τον πίσω αλλά με μπιλιοφόρους, με μεγαλύτερες δαγκάνες, με μεγαλύτερους δίσκους, με άκρα τιμονιού, με ρουλεμάν άκρων, με μπαλάκια τιμονιού, με μπάρες τιμονιού, με βάσεις και τα ρέστα... υπολογίζω να φτάσει μέχρι τα 150 κιλά.
Ξέρει κανείς το βάρος των dana 60 kai GM14 για να κάνω μια σύγκριση?
Εσύ ρε Δόν που έβαλες εξηντάρηδες μήπως τους ζύγισες?
if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Θα σου λεγα τι ζύγισα τώρα αλλα εχε χάρη που είναι δημόσια!!

- YJ ''The Doctor''
- Posts: 1761
- Joined: Fri Aug 13, 2010 00:31
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
georgexj wrote:Θα σου λεγα τι ζύγισα τώρα αλλα εχε χάρη που είναι δημόσια!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Donkey tube chassis
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
-
Elias Nicolaou
- Posts: 107
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
- Location: Βουλα - Αττικη
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Αφενος χρονια πολλα.
Αφετερου χαιρομαι που ξανανοιξε το "τσονταδικο"
Να 'στε καλα
Αφετερου χαιρομαι που ξανανοιξε το "τσονταδικο"
Να 'στε καλα
Ηλιας Νικολαου

