ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

hoteljhon
Posts: 17
Joined: Sun Jun 21, 2009 22:45

ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by hoteljhon »

Μετά απο 4 χρόνια υγραεριοκινησης σε λιμπερτυ 3,7, ακούγωντας σχόλιο για πλαστικά ταφ ΠΟΥ ΈΣΠΑΣΑΝ,κυκλώματος ψύξης ΝΕΡΟΥ, κινητήρα στην
παροχή πνεύμονα υγραερίου και επιστροφής απο το καλοριφερ, και παράλληλα ανεβάσματος ΜΙΑΣ γραμμης στο όργανο της θερμοκρασίας του αυτοκινήτου μου, η επίσκεψη σε γνωστό στην θεσσαλονίκη ψυγειά, έβγαλε
αλλαγή ψυγείου, 3 τρύπες!!!!! και ώ του θαύματος το χαμηλό ταφ είναι μεταλικό (πριν 4 χρόνια μπήκε)κανονικό, ΑΛΛΑ, το επάνω που είναι ΠΛΑΣΤΙΚΟ
σπασμένο ΜΙΣΟ μεσα στην σωλήνα του αυτοκινήτου, σάπιο το σπασμένο κομμάτι που έβλεπε προς τον κινητήρα( έχει και πιο πολύ θερμοκρασία ερχόμενο απο εκεί????? )
Αντε το ψυγείο, έτυχε, έρχετε και ένα πασσάτ 1,8 μιας εβδομάδος υγραέριο
με διαροή σε ταφ ολοκαίνουργιο, με σφιγχτήρες θεόσφιχτους, πάντως απο το έντονο μπλέ του ταφ έμοιαζε υδραυλικός.
ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΑΝ ΤΑ ΜΕΤΑΛΙΚΑ ΤΑΦ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΣΤΟΧΙΑΣ, ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΝ?


ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΜΕ ΜΕΤΑΛΙΚΑ, ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΣΑΣ, ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΥΛΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥ ΚΤΕΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.

Το δικό μου ζήταγε λίγο νερό κάθε κάποιο καιρό που άνοιγα για να βάλω νερό στις πλύστρες!!!!
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by ΤΑΚΗΣ »

Κατ'αρχην να σε ευχαριστήσω για της πληρωφοριες !!!
Εχω ένα disco 3,9του 95.
Θα το κάνω γκαζιερα...
Τι του λένε του μάστορα ;;;
Θέλω μεταλικα ταφ ;;;
Και προφανής αποντηση θα είναι!!!
Οι προδιαγραφές λένε αυτά (πλαστικά)
Τότε τι γίνεται ;;;;
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
hoteljhon
Posts: 17
Joined: Sun Jun 21, 2009 22:45

Re: ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by hoteljhon »

Με τιμολόγια στα χέρια και νόμιμη εγκατάσταση είσαι καλυμένος, (στα δικαστήρια τα ελληνικά), σκέψου όμως ότι το κάτω ταφ που έχω είναι μεταλικό, τώρα γιατί το άλλο είναι πλαστικό, τι να σου πω, το απόγευμα ξεμπάρδεψα με τις αλλαγές 330 το σύνολο, και πάλι καλά!!!!!
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by ΤΑΚΗΣ »

hoteljhon wrote:Με τιμολόγια στα χέρια και νόμιμη εγκατάσταση είσαι καλυμένος, (στα δικαστήρια τα ελληνικά), σκέψου όμως ότι το κάτω ταφ που έχω είναι μεταλικό, τώρα γιατί το άλλο είναι πλαστικό, τι να σου πω, το απόγευμα ξεμπάρδεψα με τις αλλαγές 330 το σύνολο, και πάλι καλά!!!!!

Πρεπη δηλαδή να κάτσεις πάνω απο το κεφάλι του
μπαστακας για να δεις τι κάνει !!!
Γιατί άμα περιμενης απο τα ελληνικά Δικαστήρια
Να δικαιωθεις το αμάξι θα είναι για μουσείο στην
Καλητερη και εμείς παρέα με τον ΎΨΙΣΤΟ !!!
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
hoteljhon
Posts: 17
Joined: Sun Jun 21, 2009 22:45

Re: ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by hoteljhon »

Δεν τίθετε θεμα ασφάλειας, αλλά ποιότητας..................
Mitsu3Sport
Posts: 34
Joined: Thu Jul 23, 2009 08:16

Re: ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by Mitsu3Sport »

Και από τι μέταλλο, ώστε να είναι συμβατό με το υγρό ψύξης και τα υπόλοιπα μέταλλα που απαρτίζουν το κύκλωμα ψύξης; Αλουμίνιο να υποθέσω (τουλάχιστον για τα αυτοκίνητα με αλουμινένιο κινητήρα);
User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Re: ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by Dimitris_TL »

Τι στιγμή που δεν συμβαίνουν φαινόμενα ηλεκτρόλυσης (καλης ποιότητας παραφλού και σωστής αναλογίας το διαλύμα) στο κύκλωμα ψύξης του κινητήρα, είναι αδιάφορο το είδος του μετάλου...
Mitsu3Sport
Posts: 34
Joined: Thu Jul 23, 2009 08:16

Re: ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by Mitsu3Sport »

Επίσης, προσοχή σε όσους θέλουν να βάλουν.

Πολλοί εγκαταστάτες, επειδή βαριούνται να λύσουν τον ψεκασμό για να τον τρυπήσουν και να βάλουν τα μπεκ του υγραερίου ισχυρίζονται πως έχουν ειδικό τρυπάνι που τρυπάει την εισαγωγή χωρίς να πέσουν γρέζια μέσα.

Αυτά είναι μπούρδες.

Το σωστό είναι να λυθεί η εισαγωγή να τρυπηθεί πάνω στον πάγκο, να πλυθεί και να στεγνώσει και ανάλογα με το αυτοκίνητο αν απαιτείται να αλλαχθεί η φλάτζα.

Τέλος, η άποψή μου σε τόσο εκτενείς μετατροπές είναι να είμαστε μπάστακες από πάνω τους και να ελέγχουμε τα πάντα. Ειδικά για εμάς και τα αυτοκίνητά μας που τα πηγαίνουμε στα βουνα και στα ποτάμια η αξιοπιστία ειναι το παν.
hoteljhon
Posts: 17
Joined: Sun Jun 21, 2009 22:45

Re: ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by hoteljhon »

Πάντως τελευταία είδα βιδωτά ταφ σαν χάλκινα μου έμοιασαν, που βιδώνονται στην εισαγωγή καυσίμου του κινητήρα και είναι παράλληλα μετο υγραέριο , οπότε καθόλου τρύπες στο σύστημα εισαγωγής.
Ακόμα παλεύω με την παραγγελία και τοποθέτηση μεταλικών ταφ........
Mitsu3Sport
Posts: 34
Joined: Thu Jul 23, 2009 08:16

Re: ΠΡΟΣΟΧΗ- ΠΡΟΣΟΧΗ, Προς Κατόχους Υγραεριοκίνητων οχημάτων

Post by Mitsu3Sport »

Αν βγάλεις άκρη με τα μεταλλικά ταφ. Ενημέρωσέ με.
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”