Νομίζω Στέλιο ότι η υπόδειξή σου εισακούστηκε..sv2ipw stelios wrote:Όλα καλά , όλα ωραία, αλλά τα λάστιχα αυτά είναι απαράδεκτα για Μ37 με πινακίδες Ιστορικού Οχήματος. ....
METATΡΟΠΗ!!
Re: METATΡΟΠΗ!!
Έχουμε νεώτερες εικόνες... Από τον fokion_sportage@4tforum.gr :
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: METATΡΟΠΗ!!
Η μετατροπή πρέπει να έγινε στο καρνάγιο απ'ότι βλέπω!!!!!!!!
Είχε μεγάλη έμπνευση ο Α' Μηχανικός.......
Είχε μεγάλη έμπνευση ο Α' Μηχανικός.......
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: METATΡΟΠΗ!!
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: METATΡΟΠΗ!!
RENA-ΛΕΥΤΕΡΗΣ wrote:Ξεκινησαν παλι η εργασιες να δουμε τι θα βγει
ηρθαν τα διαφορικα απο MERCEDES φορτηγο με βημα 5.88.1
βοηθητικο απο MERCEDES φορτηγο δεν κομπλαρει με λεβιε αλλα με υποπιεση αερα η ποιο αργη σχεση που βγανει ειναι 20.1
http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... /002-2.jpg
τα τεραστια ελαστικα σχεδον 50''υψος και 18'' φαρδος σε ζαντα 22,5''
http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... /006-2.jpg
σουστοφυλλα απο Μ35Α2[ΡΕΟ]
http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... /003-1.jpg
Διπλο σασι για ενυσχηση
http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... 09/015.jpg
ημηχανη ετοιμη με το σασμαν κουρμπαρισμενο να μπει επανω OM352
http://i730.photobucket.com/albums/ww30 ... 09/013.jpg
Aυτα προς το παρον !
Παιδια καλησπερα για σασμσαν με κομπλαρισμα λεβιε.και μπροστινο διαφορικο
ψαξτε για mercedes ararat.(γουρουνα)
λυπαμε αλλα δεν μπορω να θυμιθω το βημα.
Last edited by XAΡΙΔΗΜΟΣ on Mon Jul 04, 2011 15:58, edited 1 time in total.
Reason: ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΦΩΤΟ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΩΣ LINK.
Reason: ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΦΩΤΟ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΩΣ LINK.
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
- ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
- Posts: 738
- Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
- Location: Ξανθη
Re: METATΡΟΠΗ!!
Που το θυμηθηκες αυτο ρε θηριο???? Δε νομιζω οτι ειναι ευκολο να βρεθει εδω αυτο το σασμαν Τακη γιατι ολα αυτα τα φορτηγα "παλαιας κοπης" εχουν φυγει ολα κατω στην "Αραπια", Αιγυπτο, Συρια κτλ.ΤΑΚΗΣ wrote: mercedes ararat.(γουρουνα)
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: METATΡΟΠΗ!!
Χωρίς παρεξήγηση παιδιά...εγώ δεν συμφωνώ σε τέτοιας έκτασης τροποποιήσεις ενός πρώην στρατιωτικού οχήματος με ένδειξη πινακίδων ιστορικού...Ως χώρα και ως Έλληνες, μας αρέσουν οι τροποποιήσεις -πατέντες, δεν αντιλέγω, έχουμε καλή τεχνική <<έμπνευση>>, αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό με την κάλυψη της πινακίδας ιστορικού οχήματος , θα μπορούσε ίσως να βγει με πινακίδες ΔΟΚ, αλλά όχι κάτω από την κάλυψη του οποιοδήποτε συλλόγου ιστορικών οχημάτων.
Στην σημερινή εποχή, όλοι οι σύλλογοι κλασικών οχημάτων γενικότερα, περνούνε και αυτοί μία κρίση όσον αφορά την προσέλευση μελών...παρ'όλα αυτά δεν πρέπει να ρίξουμε το επίπεδο του κλασικού οχήματος στη χώρα μας.
Δεν θέλω να εκλειφθεί το παραπάνω ως μομφή για το φίλο με το πρώην Μ37, οι επισημάνσεις μου είναι για όλους μας τυπολάτρες και μη.
Στην σημερινή εποχή, όλοι οι σύλλογοι κλασικών οχημάτων γενικότερα, περνούνε και αυτοί μία κρίση όσον αφορά την προσέλευση μελών...παρ'όλα αυτά δεν πρέπει να ρίξουμε το επίπεδο του κλασικού οχήματος στη χώρα μας.
Δεν θέλω να εκλειφθεί το παραπάνω ως μομφή για το φίλο με το πρώην Μ37, οι επισημάνσεις μου είναι για όλους μας τυπολάτρες και μη.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
-
- Posts: 110
- Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
- Location: ΧΙΟΣ
Re: METATΡΟΠΗ!!
sv2ipw stelios wrote:Χωρίς παρεξήγηση παιδιά...εγώ δεν συμφωνώ σε τέτοιας έκτασης τροποποιήσεις ενός πρώην στρατιωτικού οχήματος με ένδειξη πινακίδων ιστορικού...Ως χώρα και ως Έλληνες, μας αρέσουν οι τροποποιήσεις -πατέντες, δεν αντιλέγω, έχουμε καλή τεχνική <<έμπνευση>>, αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό με την κάλυψη της πινακίδας ιστορικού οχήματος , θα μπορούσε ίσως να βγει με πινακίδες ΔΟΚ, αλλά όχι κάτω από την κάλυψη του οποιοδήποτε συλλόγου ιστορικών οχημάτων.
Στην σημερινή εποχή, όλοι οι σύλλογοι κλασικών οχημάτων γενικότερα, περνούνε και αυτοί μία κρίση όσον αφορά την προσέλευση μελών...παρ'όλα αυτά δεν πρέπει να ρίξουμε το επίπεδο του κλασικού οχήματος στη χώρα μας.
Δεν θέλω να εκλειφθεί το παραπάνω ως μομφή για το φίλο με το πρώην Μ37, οι επισημάνσεις μου είναι για όλους μας τυπολάτρες και μη.
σωστος ο Στελιος αυτο ειναι το οχημα της μετατροπης και εγω φυσικα δεν συμφωνω με τετοιυ ειδους εκταση στην τροποποιηση που εγινε οι πινακιδες ειναι επανω οταν ηταν Μ37 και οχι mercedes
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
-
- Posts: 110
- Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
- Location: ΧΙΟΣ
Re: METATΡΟΠΗ!!
τα σασμαν με λεβιε δεν υπαρχουνΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:Που το θυμηθηκες αυτο ρε θηριο???? Δε νομιζω οτι ειναι ευκολο να βρεθει εδω αυτο το σασμαν Τακη γιατι ολα αυτα τα φορτηγα "παλαιας κοπης" εχουν φυγει ολα κατω στην "Αραπια", Αιγυπτο, Συρια κτλ.ΤΑΚΗΣ wrote: mercedes ararat.(γουρουνα)
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
- Cruiserhead
- Posts: 360
- Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30
Re: METATΡΟΠΗ!!
Ο Στελιος εχει δικηο.
Τετοιες πρακτικες απο μερους μας θα δωσουν πατημα στο Υπουργειο να λαβει μετρα που θα μας στεναχωρησουν...
Τετοιες πρακτικες απο μερους μας θα δωσουν πατημα στο Υπουργειο να λαβει μετρα που θα μας στεναχωρησουν...
Re: METATΡΟΠΗ!!
Καλησπερα σε ολους .
Οποιος θελη Ararat να με παρη τηλ .
Οποιος θελη Ararat να με παρη τηλ .
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real