!!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
http://offroaddesign.com/catalog/tractionbar.htm
http://www.budbuilt.com/new/traction_bars.html
http://www.sams4x4store.com/specialty.htm
http://www.4x4review.com/Reviews/Produc ... fault.aspx
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... SyBr-VpfAN
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... SyBr-VpfAN
http://www.jeepforum.com/forum/f12/m-o- ... ndex2.html
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... sgbyjL3zDQ
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... sgbyjL3zDQ
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... sgbn8JjwDQ
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... sgbn8JjwDQ
http://www.4wheeloffroad.com/featuredve ... to_05.html
http://www.code4x4.com/projects/built_f ... _rock.html
http://www.4wheeloffroad.com/techarticl ... to_03.html
και πολλές ακόμα σελίδες.
...έτσι για να τελειώσει η κουβέντα με την κόντρα...
http://www.budbuilt.com/new/traction_bars.html
http://www.sams4x4store.com/specialty.htm
http://www.4x4review.com/Reviews/Produc ... fault.aspx
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... SyBr-VpfAN
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... SyBr-VpfAN
http://www.jeepforum.com/forum/f12/m-o- ... ndex2.html
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... sgbyjL3zDQ
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... sgbyjL3zDQ
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... sgbn8JjwDQ
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... sgbn8JjwDQ
http://www.4wheeloffroad.com/featuredve ... to_05.html
http://www.code4x4.com/projects/built_f ... _rock.html
http://www.4wheeloffroad.com/techarticl ... to_03.html
και πολλές ακόμα σελίδες.
...έτσι για να τελειώσει η κουβέντα με την κόντρα...
if it doesn't break, fix it until it does
- YJ ''The Doctor''
- Posts: 1761
- Joined: Fri Aug 13, 2010 00:31
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
antonisxj wrote:
και πολλές ακόμα σελίδες.
...έτσι για να τελειώσει η κουβέντα με την κόντρα...







δηλαδη καθε χαζομαρα που ποσταρει το καθε αμερικανακι πρεπει να την ακολουθουμε επακριβως?
τοσοι κατασκευαστες που ειναι, να πουλησουν θελουν.
Δεν εχω κρατημενες φωτο απο το δικο μου και δεν το εχει σε site ο Νταγκας...τι να σου κανω?

Εαν νομιζεις οτι ειναι το καλυτερο δυνατο, ευγε, τα δικα μας σχολια περισσευουν.
Συνεχισε - βελτιωσε οπου πονουσε - και - τελιωνε να το χαρεις και παλι το συντομοτερο, αυτο μονο εχει σημασια
και τιποτα αλλο

The Donkey tube chassis
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
αφού κάποιοι το έφτιαξαν και το δοκίμασαν.
αφού το είδαν ότι δουλεύει άψογα.
αφού ...
αφού ...
αφού ...
...
πάλι χαζομάρα το λές?
πώς θα γίνει τώρα?
γιατί χαζομάρα?
δεν είναι κάτι που το έφτιαξε ένας και το δοκίμασε μόνος του.
είναι κάτι που φτιάχτηκε, δοκιμάστηκε και δουλεύει καλύτερα απο κάθε άλλη λύση. θεωρητικά αν το μελετήσεις κάνει εξίσωση δυνάμεων και κλείνει δυναμοπολύγωνο (άλλη κουβέντα). πρακτικά, λαμβάνω τη γνώμη όσων το δοκίμασαν και κρατάω εντυπώσεις και συμπεριφορά.
γιατί λοιπόν χαζομάρα ρε κουμπάρο?
και δεν το τελειώνω λέμε.
μείναμε χωρίς άξονα.
θα το φτιάξω να πηγαίνει μόνο σούζα. αφού μόνο πίσω άξονα έχω.
αφού το είδαν ότι δουλεύει άψογα.
αφού ...
αφού ...
αφού ...
...
πάλι χαζομάρα το λές?
πώς θα γίνει τώρα?
γιατί χαζομάρα?
δεν είναι κάτι που το έφτιαξε ένας και το δοκίμασε μόνος του.
είναι κάτι που φτιάχτηκε, δοκιμάστηκε και δουλεύει καλύτερα απο κάθε άλλη λύση. θεωρητικά αν το μελετήσεις κάνει εξίσωση δυνάμεων και κλείνει δυναμοπολύγωνο (άλλη κουβέντα). πρακτικά, λαμβάνω τη γνώμη όσων το δοκίμασαν και κρατάω εντυπώσεις και συμπεριφορά.
γιατί λοιπόν χαζομάρα ρε κουμπάρο?
και δεν το τελειώνω λέμε.
μείναμε χωρίς άξονα.
θα το φτιάξω να πηγαίνει μόνο σούζα. αφού μόνο πίσω άξονα έχω.
if it doesn't break, fix it until it does
- YJ ''The Doctor''
- Posts: 1761
- Joined: Fri Aug 13, 2010 00:31
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
MLKιεςantonisxj wrote:
γιατί λοιπόν χαζομάρα ρε κουμπάρο?
και δεν το τελειώνω λέμε.
μείναμε χωρίς άξονα.
θα το φτιάξω να πηγαίνει μόνο σούζα. αφού μόνο πίσω άξονα έχω.

Αυτο που επιζητας ( και σωστα ) ειναι ΝΑ ΜΗΝ ανεβοκατεβαινει ( ροπιαζει/στρεβλωνει/πες το οπως θες )
η ουρα του διαφορικου ( και κατα συνεπεια η καταπονηση του σταυρου/γιοκ ) υπο φορτιο, σωστα?
Λοιπον, για ΝΑ ΜΗΝ γινεται αυτο θελεις ενα ΣΤΑΘΕΡΟ σημειο ( και οχι με σκουλαρικι που το πιανεις στη γεφυρα )
Γιατι? Μα για να ΜΗΝ στριβει ΚΑΘΟΛΟΥ.
Και το θελεις να πιανει στη σωληνα του διαφορικου ΜΟΝΟ απο την κατω μερια γιατι απο επανω ΔΕΝ ΤΟΝ αφηνει η
σουστα. πολυ απλα.
Τα joints μπαινουν για να ΜΗΝ επηρεαζουν την αρθεωση της αναρτησης, εχουν αρκετη γωνια λειτουργιας και ειναι
υπεραρκετα.
Δικη μου αποψη, δοκιμασμενη και την καταθετω για να βοηθησω. Δεν επιζητω τιτλο της αυθεντικοτερης...

Μπαι δε γουει, αυτο που ειδα στις φωτο και εκει θα υποφερει ο ντιζελοπυραυλος ειναι η ουρα του βοηθητικου και ο
ΜΗ δισταυρος κεντρικος σου...( εχω και τα δυο σε ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ




Α, και ΧΕΣΕ με καγκουρα





The Donkey tube chassis
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
πάλι τα ίδια...
αν βάλεις σταθερό σημείο της κόντρας στη γέφυρα, στο μεγάλο άνοιγμα της ανάρτησης, η κόντρα θα τραβάει το διαφορικό με αποτέλεσμα η ουρά του πηνίου να στρίβει σε λάθος γωνία υπό τον άξονα μετάδωσης.
βάζοντας λοιπόν το σκουλαρίκι στη γέφυρα, αφήνουμε ελεύθερα να κινηθεί η ανάρτηση χωρίς να έχουμε κάτι να την τραβάει. όταν λοιπόν δώσουμε γκάζια (ναι αυτά τα λιγοστα που έχω) και τα σοσυστόφυλα πάνε να διπλώσουν ανάποδα απο την υπαρκτή καμπύλη, τότε η κόντρα τήνει να θλίψει ή να εφελκίσει το σκουλαρίκι. κάτι αδύνατον μιας και η λειτουργία του είναι να περιστρέφεται.
να είσαι σίγουρος ότι δουλεύει. και δουλεύει σε όλες τις γωνίες. έφτιαξα κατασκευή μέσα στο γκαράζ για να κάνω δοκιμές και να το δώ σε λειτουργία άν καλύπτει την ανάρτησή μου. αυτό που δεν ξέρω ακόμα είναι αν είμαι εντάξει με το μήκος του σκουλαρικιού στη γέφυρα. απο τη δοκιμή μου φάνηκε ότι θα χρειαστεί να φτιάξω περίπου 2-3 εκατοστά μακρύτερο.
α! και μπάϊ δε γουέϊ! Ε! ΧΕΣΕΜΕ ΡΕ ΚΟΥΜΠΑΡΟ!!!!
αν βάλεις σταθερό σημείο της κόντρας στη γέφυρα, στο μεγάλο άνοιγμα της ανάρτησης, η κόντρα θα τραβάει το διαφορικό με αποτέλεσμα η ουρά του πηνίου να στρίβει σε λάθος γωνία υπό τον άξονα μετάδωσης.
βάζοντας λοιπόν το σκουλαρίκι στη γέφυρα, αφήνουμε ελεύθερα να κινηθεί η ανάρτηση χωρίς να έχουμε κάτι να την τραβάει. όταν λοιπόν δώσουμε γκάζια (ναι αυτά τα λιγοστα που έχω) και τα σοσυστόφυλα πάνε να διπλώσουν ανάποδα απο την υπαρκτή καμπύλη, τότε η κόντρα τήνει να θλίψει ή να εφελκίσει το σκουλαρίκι. κάτι αδύνατον μιας και η λειτουργία του είναι να περιστρέφεται.
να είσαι σίγουρος ότι δουλεύει. και δουλεύει σε όλες τις γωνίες. έφτιαξα κατασκευή μέσα στο γκαράζ για να κάνω δοκιμές και να το δώ σε λειτουργία άν καλύπτει την ανάρτησή μου. αυτό που δεν ξέρω ακόμα είναι αν είμαι εντάξει με το μήκος του σκουλαρικιού στη γέφυρα. απο τη δοκιμή μου φάνηκε ότι θα χρειαστεί να φτιάξω περίπου 2-3 εκατοστά μακρύτερο.
α! και μπάϊ δε γουέϊ! Ε! ΧΕΣΕΜΕ ΡΕ ΚΟΥΜΠΑΡΟ!!!!
if it doesn't break, fix it until it does
- YJ ''The Doctor''
- Posts: 1761
- Joined: Fri Aug 13, 2010 00:31
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
antonisxj wrote:
α! και μπάϊ δε γουέϊ! Ε! ΧΕΣΕΜΕ ΡΕ ΚΟΥΜΠΑΡΟ!!!!
ΟΚ, ο γιατρος που μιλησα τελευταια φορα ειπε ''να του λετε ΠΑΝΤΑ ναι''



The Donkey tube chassis
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
στάσου ρε κουμπάρο για να καταλάβω.
εσένα εξέτασε ο γιατρός, αλλά έβγαλε διάγνωση για'μένα?
πώς το κάνατε αυτό πάλι
εσένα εξέτασε ο γιατρός, αλλά έβγαλε διάγνωση για'μένα?

πώς το κάνατε αυτό πάλι

if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
antonisxj wrote:πάλι τα ίδια...
αν βάλεις σταθερό σημείο της κόντρας στη γέφυρα, στο μεγάλο άνοιγμα της ανάρτησης, η κόντρα θα τραβάει το διαφορικό με αποτέλεσμα η ουρά του πηνίου να στρίβει σε λάθος γωνία υπό τον άξονα μετάδωσης.
βάζοντας λοιπόν το σκουλαρίκι στη γέφυρα, αφήνουμε ελεύθερα να κινηθεί η ανάρτηση χωρίς να έχουμε κάτι να την τραβάει. όταν λοιπόν δώσουμε γκάζια (ναι αυτά τα λιγοστα που έχω) και τα σοσυστόφυλα πάνε να διπλώσουν ανάποδα απο την υπαρκτή καμπύλη, τότε η κόντρα τήνει να θλίψει ή να εφελκίσει το σκουλαρίκι. κάτι αδύνατον μιας και η λειτουργία του είναι να περιστρέφεται.
να είσαι σίγουρος ότι δουλεύει. και δουλεύει σε όλες τις γωνίες. έφτιαξα κατασκευή μέσα στο γκαράζ για να κάνω δοκιμές και να το δώ σε λειτουργία άν καλύπτει την ανάρτησή μου. αυτό που δεν ξέρω ακόμα είναι αν είμαι εντάξει με το μήκος του σκουλαρικιού στη γέφυρα. απο τη δοκιμή μου φάνηκε ότι θα χρειαστεί να φτιάξω περίπου 2-3 εκατοστά μακρύτερο.
α! και μπάϊ δε γουέϊ! Ε! ΧΕΣΕΜΕ ΡΕ ΚΟΥΜΠΑΡΟ!!!!
george σε αυτο εχει δικιο ο αντωνης.ετσι την πατησα κ γω.γι αυτο κ μου τσακισανε κ οι σουστες.δυστηχως η μπαρα δεν αφηνει την αναρτηση να δουλεψει καλα κ ειδικα απο την μερια που την εχεις την μπαρα.την κραταει πιο σφυχτη κ το ιδιο πραγμα μου το ειπε κ αυτος που μου εφτιαξε τις σουστες αλλα αυτη την φορα μου ειπε οτι αμα δεν σου βγαλει την ζημια στο σασι εκει που μου σκιστηκε θα στην βγαλει στην βαση που πιανει η μανα της σουστας.βεβαια ακομα δεν εχω φτιαξει τιποτα.ολα ειναι οπως παλια αλλα πολυ πιο ενυσχημενα.τον αυγουστο που θα παω διακοπες στον βασιλια μας εκει θα πεσουνε τα τοπογραφικα στο τραπεζι!!!










Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
έλα αγόρι μου να σου βγάλω μια άδεια κατεδάφισης περιπτέρουgeorgexj wrote:τον αυγουστο που θα παω διακοπες στον βασιλια μας εκει θα πεσουνε τα τοπογραφικα στο τραπεζι!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()










και μετά μια ανέγερση βιοτεχνίας!!!!!





ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΘΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ WRANGLER







if it doesn't break, fix it until it does