VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Μεταφέρω ένα νήμα από το 4tforum.gr για να δούμε τις τελευταίες εξελίξεις, τι έγιναν τα οχήματα κλπ..

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... 91&start=0
ex_hustler wrote:Το Πολεμικό Ναυτικό προχωρεί σε εκποίηση εικοσιτεσσάρων οχημάτων Vw 181. Όλα αυτά τα έτη χρησιμοποιήθηκαν ως οχήματα μεταφοράς υψηλόβαθμων αξιωματικών. Γνωστά και ως "Πλοιαρχικά" στο Πολεμικό Ναυτικό. Για όσους λάτρεις των στρατιωτικών οχημάτων είναι καλή ευκαιρία να αποκτήσουν ένα αυθεντικό Vw 181.

Tο Vw 181 ή αλλιώς είναι γνωστό και ως Vw Thing (το άσχημο "πράγμα" της VW). Ένας φίλος μου μετά από τηλεφωνική εποικοινωνία με την υπηρεσία που είναι αρμόδια στο ΠΝ έμαθε ότι οι αρχικές προσφορές για τα οχήματα που βρίσκονται σε μέτρια κατάσταση θα πρέπει να ξεκινάνε από 500 ευρώ. Και αντίστοιχα για τα οχήματα τα οποία είναι σε άριστη λειτουργική κατάσταση οι προσφορές θα πρέπει να ξεκινάνε από 1000 ευρώ τουλάχιστο.

Το σημαντικό είναι ότι τα οχήματα πωλούνται ένα ένα και μπορεί ο καθένας να αποκτήσει ένα από αυτά. Έτσι θα αποκλειστουν εμπόροι που πιθανών ενδιαφερθούν να τα αγοράσουν όλα μαζί για κάποιο μικρό ποσό και μετά να τα καλοπουλήσουν ένα ένα. Αρκετά δίκαια απόφαση και εύχομαι να μην αλλάξει κάτι.


Ένας φίλος μου μου πήγε, τα είδε και έβγαλε φωτογραφίες. Έβγαλε για το καθένα από αυτά τον αριθμό πλαισίου, μια φωτογραφία τη μηχανή, μια φωτογραφία το ταμπλό και το χώρο στο πίσω κάθισμα. Εκτός από 7-8 που είναι σε πραγματικά πολύ καλή κατάσταση και δε τους λείπει τίποτε κάποια από τα υπόλοιπα έχουν κανιβαλιστεί και τους λείπουν διάφορα εξαρτήματα Δηλαδή θέλουν δουλειά και χρήμα για την ανακατασκευή.

Βέβαια η μηχανή ως μηχανή είναι το τελευταίο πρόβλημα μιας και παίρνουν μηχανή σκαραβαίου και δε χρειάζεται κάποιος να φτιάξει την υπάρχουσα αλλά να πάρει μια άλλη παλιά από σκαραβαίο ή από Vw Lovebug ή από ...porsche και να τη βάλει πάνω.


Σχετικά με πληροφορίες της διαδικασίας τώρα.
Η συμμετοχή στη δημοπρασία κοστίζει 25 ευρώ (πληρώνεις κάποιο παράβολο ως εγγραφή).

Όσο για τα αμάξια τα έχουν κατηγοριοποιήσει σε 2 κατηγορίες αναλόγως
της κατάστασης τους. Στην Α κατηγορία είναι 7-8 αμάξια σε καλή κατάσταση και θα ξεκινάνε από 1000ευρώ στη δημοπρασία. Στη Β κατηγορία βρίσκονται τα υπόλοιπα αμάξια σε μέτρια κατάσταση και θα ξεκινάνε από 500.

και μερικές φωτογραφίες :

Image

Image

Image

Image


Ακολουθεί αναδημοσιευμένη η ανακοίνωση του Π.Ν. Αρχική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Π.Ν. και σε άλλα έντυπα μέσα:

ΝΑΥΤΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ


1. Ανακοινώνεται ότι την 30η Ιανουαρίου 2008 ημέρα Τετάρτη και ώρα 11.00 θα διενεργηθεί Ανοικτός Πλειοδοτικός Διαγωνισμός με έγγραφες σφραγισμένες προσφορές ο οποίος θα συνεχισθεί με προφορικές προσφορές , στα Γραφεία της Ανωτάτης Επιτροπής Προμηθειών για την εκποίηση εικοσι τεσσάρων (24) οχημάτων Π.Ν (τύπου VW 181) «ως έχουν» .
2. Πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους, θα δίδονται στα γραφεία της ΑΕΠ / ΚΕΦΝ Παπαρρηγοπούλου 2 (Γραφείο Αθηνών - Πλατεία Κλαυθμώνος), καθημερινά τις εργάσιμες ώρες (τηλ.: 210-3234 463, 210-3234 466) και από το Κέντρο Εφοδιασμού Ναυτικού (ΑΜΦΙΑΛΗ – τηλ: 210-5531 447, 210-5531 447), καθώς και στην ιστοσελίδα του ΠΝ http://www.hellenicnavy.gr

3. Η δαπάνη βαρύνει το Π.Ν.

Αρχιπλοίαρχος (Ο) Γ.Μετζιδάκης Π.Ν.
Δ ι ο ι κ η τ ή ς ΚΕΦΝ
Και κατ’εντολή
Πλοίαρχος (Ο) Π.Ρόμπος Π.Ν.
Διευθυντής Προμηθειών ΚΕΦΝ
adis4gr wrote:αυτα δε λεγονταν ιλτις?
7pas100 wrote:Όχι, το Ίλτις ήταν ένα φοβερό 4Χ4 το οποίο βασιζόταν σε μηχανικά Πασσάτ και κατασκευαζόταν σε συνεργασία με την Bombardier. Πολύ ακριβό στην κατασκευή του, στοίχιζε αντίστοιχα ακριβά στην πολιτική του έκδοση, γι αυτό πούλησε ελάχιστα (ποιός θα έδινε ένα σωρό λεφτά για να πάρει ένα αυτοκίνητο με μουσαμαδένιες πόρτες?).
Τα Ίλτις του στρατού υπάρχουν στις μάντρες του Ασπροπύργου, η ταρίφα πριν λίγα χρόνια ήταν γύρω στα 1500 για κανιβαλισμένο αυτοκίνητο...

Είστε σίγουροι ότι αυτή η υψηλή μεταπωλητική αξία αναφέρεται στο 181 και όχι στο Kuebelwagen??? Εμένα θα μου φαινόταν πολλά τιμή εκκίνησης 500 για ελλιπές χρέπι.
D-Jet wrote:Κανονικά το μοτέρ αυτό είναι Audi απλά το έβαζαν σε κάτι βραζιλιάνικα πασσάτ, όπως και τα μηχανικά του, τα οποία, κατά δήλωση του φίλου μου, Στρατηγού, που έχει φτιάξει ένα τέτοιο στην εντέλεια, είναι τα περισσότερα Audi 100.
Η Bombardier αγόρασε τα δικαιώματα αρκετά αργότερα (το '81, το iltis φτιάχνεται από το '78) και κατασκεύασε τα περισσότερα, τα οποία πήγαν προς τα εκείνη την πλευρά του κόσμου (Καναδά) και Αφρική...τα Ελληνικά είναι κυρίως από αυτά τα πρώτα που φτιάχτηκαν για τον γερμανικό ομοσπονδιακό στρατο...
SPITFIRE wrote:Τα συγκεκριμένα VW άρχισαν να αποσύρονται από τις υπηρεσίες του ΠΝ το 02-03 που υπηρετούσα.
Τα αποκαλούσαν "πλοιαρχικά" μιας και με αυτά μεταφερόντουσαν οι Πλοίαρχοι.
Αρχιπλοίαρχοι, Υποναύαρχοι χρησιμοποιούσαν τότε κάποια Πεζό 405, Mondeo κλπ
Ο Αντινάυαρχος (ΑΓΕΝ) χρησιμοποιούσε τις Μερκ.
Σταδιακά λοιπόν, τα πλοιαρχικά που ήταν ήδη αρκετά ταλαιπωρημένα έδωσαν τη θέση τους στα Vitara Wagon.

Τα περισσότερα απ αυτά ήταν σε κακή κατάσταση, ταλαιπωρημένα ήδη από χιλιάδες χιλιόμετρα στα χέρια του κάθε νάυτη, ο οποιός -δυστυχώς- ξεσπούσε πάνω στο τιμόνι του άμοιρου vw όλο του το μίσος και την οργή για την "κακή" του μοίρα που τον έφερε να κάνει τον σωφέρ στον Πλοίαρχο!!! Βλέπετε η καθημερινή εξόδου μερικές φορές γινόταν "αβάσταχτο" μαρτύριο, όταν δεν του ενέκριναν την 5ήμερη αναφορά...
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Μερικά ανακατασκευασμένα:
Image

Image

Image

Image

:)
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
efthymis
Posts: 56
Joined: Sat Jun 26, 2010 12:55
Location: Ελευσινα

Re: VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by efthymis »

:)

Το τελευταιο... ολα τα λεφτα!! :lol: :lol:
FORD M 151 A1_c

VW T4 Syncro 2.5 TDi 02'
ΒΑΙΟΣ
Posts: 792
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:20
Location: ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ

Re: VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by ΒΑΙΟΣ »

ειναι όλα βενζινη ή και πετρελαιο?
FORD M151A2 1970
WILLYS M38

tel 6974780634
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Historical: The VW 181 was originally built as a stop-gap measure while the German Federal Army (Bundeswehr) was waiting for anything to come out of the joint French/West-German/Italian "Europa Jeep" project (a half-ton 4x4 amphibious vehicle) started in the 1960s. In 1969 Volkswagen started production of the VW 181 which was largely based on commercial VW vehicles to keep development and production costs down. This resulted in what was in effect a contemporary version of the WW II type 82. The engine initially developed 44 hp, but was up-rated in 1973/74 along with other minor changes.
In 1976, after the "Europa-Jeep" project was cancelled, VW designed and built the VW 183 Iltis to fulfil the need for a half-ton 4x4 vehicle.
When production seized in 1979 more than 15.000 vehicles had been delivered to the German armed forces.
Other known users are Austria, Belgium, the Netherlands, Greece, Morocco, Portugal, Switzerland and Turkey.

Largest military user was Germany :
From 1969 to 1979 the Bundeswehr (German Federal Army) procured 15,200 type 181s. They were used by all branches of the military, especially the army and the Feldjäger (military police). Approximately 1,000 additional vehicles were delivered to governmental agencies such as the Bundesgrenzschutz (border guard), postal service, forestry department, fire brigade and civil defense/ emergency rescue units throughout the country.
Since 1981 more than 9,000 type 181s were struck off charge. The German government sold them on the open market as well as donated them to the Greek and Turkish armies. In 1992 an estimated maximum of 4,000 type 181s were still in service with the Bundeswehr. This number slowly decreases, as removal from military service is determined on repair and serviceability costs. A number of VW 181s remain in service as of 1999.


Length: 3.82 m (149 inches).
Width: 1.64 m (64 inches).
Height: 1.62 m (63 inches).
Weight: 1.395 kg (3.069 lb.).
Engine: 4-cylinder boxer, 1.584 cm3 (96 cubic inches) displacement.
Horsepower: 48 at 3.800 rpm.
Transmission: 4-speed.
Transfer case: None.
Electrical system: 12/24 volt, negative ground.
Brakes: Hydraulic.
Tyres: 185SR/14.
Fording depth:
without preparation: 0.396 m (15 inches).
with deep water fording kit: N/A.
Fuel type: Petrol.
Fuel capacity: 40 liter (9 gallons).
Range: 200 km (125 miles).
Crew: 1 + 2 (3).
Αποκατεστημένο vw181 αναπαριστά Γερμανικού Στρατού:
Image
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Φωτογραφίες: Τριαντάφυλλος Μετσοβίτης:
Image

Image

Image
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Η κατάληξη του διαγωνισμού: (Βλέπε πρώτο ποστ):

Image

..και ένα πρώην Π.Ν. που τη "γλίτωσε", και είναι τώρα ανακατασκευασμένο πλέον στην Νορβηγία:
Image

Image

Image

Image
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
efthymis
Posts: 56
Joined: Sat Jun 26, 2010 12:55
Location: Ελευσινα

Re: VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by efthymis »

Να κι ενα που πωλειται: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1244407/

Αν κ μαλλον δεν εχει σχεση με τα του ΠΝ...!!
FORD M 151 A1_c

VW T4 Syncro 2.5 TDi 02'
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Ναι, δεν είναι πρώην Π.Ν. όπως φαίνεται. Ανήκει επίσης σε μέλος του Σ.Ι.Σ.Ο.

Image

Image

Image
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
Jim
Posts: 135
Joined: Sun Oct 25, 2009 13:16
Location: Σπάρτη - Ljubljana Slovenia

Re: VOLKSWAGEN 181 και Π.Ν.

Post by Jim »

Αυτό το τελευταίο δεν έχει φώτα πολέμου...
Και αυτό που είναι στην Νορβηγία το ξέρω από πρώτο χέρι...
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***
Post Reply

Return to “Τα Αυτοκίνητα μας - Φωτογραφίες”