ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:Πολυ καλα το πας!!!!
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by ΤΑΚΗΣ »

Καλημερα σε ολους
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by ΤΑΚΗΣ »

Σε πολλα θεματα θα συμφωνισω με τον στρατηγο και με σε εσενα Γιωργο CAT.
Σιγουρα εναι πολυ δυσκολες εποχες για επιπλεων εξοδα.
Εσεις παιδια οπως και πολυ αλλοι συναγωνιζωμενοι σας εχετε βαλει πολυ ψηλα
τον πηχη.
Και οπως ειπε ο Γιωργος σε καποιο σημειο οι κανονισμοι φρεναρουν την εξελιξη.

Μπορει ισως να υπαρξει μια πολυ ξεχωριστη κατηγορια full open με φυσικα ολα
τα μετρα ασφαλειας (αστακοςπου λεει ο στρατηγος)
Η κατι αλλο μεσα στην Κ3 σαν Υποκατηγορια .
Σιγουρα εχει υπερ και κατα αλλα παντα υπαρχει η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.

ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by ΤΑΚΗΣ »

samisnow wrote:πολυ σωστα τα λεει ο φιλος ο Αρης και πλεον πρεπει να αρχισουμε να το σκεφτομαστε πολυ σοβαρα για την διεξαγωγη αυτου του ειδους αγωνων!ειδαμε οτι κατι αντιστοιχο λειτουργησε αψωγα στην Πατρα και ολοι εμειναν ευχαρηστημενοι απο αγωνιζομενους μεχρι θεατες και φισικα πολυ ξεκαθαρο ηταν το θεμα ποινων!(βλεπε SUPER TRIAL)
οσο αφορα τα σωληνοτα και παλι θα συμφωνησω με τον Αρη γιατι κανενα J σε πολλες περιπτωσεις δεν ειναι πιο γερο απο την κατασκευη και φισικα παντα μιλαμε για την σωστη κατασκευη!
4διευθυνση σε πολλες περιπτωσεις χρειαζεται σε πολλες δεν ειναι απαρετητη οποτε οποιος θελει μπορει να παιξει μ αυτο!ας ειναι επιλογη του αγωνιζομενου και ας ξεχωρισουν αλλα πραγματα την κατηγορια!κακη εποχη για αγωρα νεων ανταλλακτικων και κατασκευη αξωνων αλλα ερχεταιιιιι!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
παμε Αρη, συνεχισε καλα τα λες......

+10000

Ωραια η σκεψη σου Γιωργο.
μπορει καληστα να τρεξη Κ3 με τετραδιευθυνση με ποινη οπου την βαλει αλλα να εναι συνολικα κερδισμενος
απο την διαφορα χρονου.(μια ιδεα ισως)
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by samisnow »

GENERAL LEE wrote:Να εξηγήσω Γιώργο …

Δεν μιλάω για Κ4 κατηγορία αλλά για καινούργιο θεσμό στον οποίο θα συμμετέχουν τα παλιά Κ3 και κάποια Κ2 από τα οποία στα τοπικά έπαθλα αυτή την στιγμή υπάρχει έλλειψη. Όλες οι μετατροπές ελεύθερες και περιορισμός κατηγορίας στα λάστιχα και στους portal . Ένα αυτοκίνητο που φοράει ας πούμε 44αρια, αν φορέσει 35αρια θα μπορεί να τρέξει στην μικρή κατηγορία .
Η γνώμη μου είναι ότι η Κ3 δεν μαζεύει συμμετοχές όπως είναι τώρα , γιατί υπάρχουν τα τοπικά πρωταθλήματα τα οποία απορροφούν τους τοπικούς αγωνιζόμενους .Όπως είναι τώρα τα πράγματα κανένας αγωνιζόμενος π.χ. από την Κρήτη δεν θα πήγαινε να τρέξει αγώνα στον Αράκυνθο αφού έχει το δικό του πρωτάθλημα . :idea:

Το trial Challenge θα μπορούσε ακόμη να ήταν και αγώνας κόντρα στο χρονόμετρο , δίχως εσωτερικά και εξωτερικά πασαλάκια , μόνο με κορδέλες . Θα μπορούσε ακόμη κάθε οδηγός να δηλώνει Βοηθό , ο οποίος θα ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να του μιλάει και να τον κατευθύνει κατά την διάρκεια της δοκιμασίας . :idea: :idea: :idea: :idea:

Πέτε τίποτα ρε παιδιά , αισθάνομαι ότι φλυαρώ ασκόπως …. :roll:
θεωρω οτι ειναι λιγο δισκολο να μιλαμε τετια εποχη για trial challenge Αρη λογο οικονομικων δυνατοτητων...ειναι λιγο προβλημα να στησεις ενα αμαξι τωρα και να ακολουθησεις ενα πανελληνιο χωρις φυσικα αυτο να συμενει οτι δεν ειναι οτι καλητερο εχει συμβει ποτε!θα ναι απο τις πιο μεγαλες εξεληξεις στον χωρο μας και θα προκαλεσει το ενδιαφερον ολων απο θεατες μεχρι οτιδιποτε....ας πουμε ολοι κατι πανω στο θεμα αυτο και ας ξεκινησουμε σιγα σιγα....
οπως και να χει η ιδεα ειναι υπερβολικα καλη και συγουρα αν το προσπαθησουμε θα ειναι τελειο θεαμα!
Αρη δεν φλυαρεις σωστα σκεφτεσαι και νομιζω οτι ολοι οσοι ασχολουνται με το 4χ4 και σιγουρα Κ2 Κ3 εχουν κατι να πουν!ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΤΕ!!! :roll: :roll:
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by S.Doukeris »

Μεγάλη κουβέντα ανοίξατε.

Καταρχήν δεν βάζω τον εμπρός άξονα πίσω και μια μπουκάλα και καθάρισα.
Αν βάλεις τον εμπρός άξονα πίσω θα γυρνάει ανάποδα με προβλήματα σε λίπανση αντοχή κλπ. Για να το κάνεις καλά πρέπει να πάρεις το σωστό άξονα να φτιάξεις όλα τα παρελκόμενα και φυσικά κάποιο σύστημα να κλειδώνει όταν είναι στο δρόμο για να μην κρέμεται η ζωή σου αλλά και των άλλων από ένα μαρκούτσι. Όλο αυτό έχει ένα πολύ σημαντικό κόστος.
Αν μπούμε σε αυτή τη λογική το βαρέλι δεν έχει πάτο μετά.
Γιατί όχι και ελπίστριες γιατί όχι και το ένα γιατί όχι και το άλλο και φτάνουμε στο σημείο να του λέμε πήδα και να πηδάει.
Πόσοι είναι σε θέση μετά να ακολουθήσουν;
Γενικώς θεωρώ πως επιρεασμένοι από Αμερικανοπεριοδικά που διαβάζετε υπερβάλετε λίγο. Ακόμα και εκει χρεώνουν ποινή. Αν είναι να χρεώνεσαι ποινή τι νόημα έχει; Αν είναι να κερδίζεις παρακάπτωντας τα πασσαλάκια με τρόπο που οι άλλοι δεν μπορούν, τι νόημα έχει;
Αν και είναι κάτι που θα μου άρεσε σε ένα αυτοκίνητο για πολεμικες εκδρομές θεωρώ πως στους αγώνες δεν είναι εξέλιξη. Ούτε σαν θεατής πιστεύω ότι θα μπορούσα να το δω με συμπάθεια. Μαγκιά είναι να παρακάμπεις στρίβοντας;
Στο τέλος θα βάλουμε και ένα “ποδαρικό” στο κέντρο για να περιστρέφετε το αυτοκίνητο σαν καρέκλα γραφείου.
Αν από την άλλη φτάσουμε σε σημείο να έχουμε πολλά τέτοια αυτοκίνητα, εκει ναι, ας τρέχουν αλλά μόνα τους σε δικιά τους κατηγορία.
Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τράιαλ με σωστή μετάδοση και ανεξάρτητα φρένα σε όλους τους τροχούς κάνει “παπάδες”. Θα προτιμούσα να βλέπω τον οδηγό να παλεύει με το μυαλό του και με τέτοιου είδους "φθηνά" βοηθήματα παρά να ¨στρίβει“ από τα εμπόδια επειδή του περίσσεψαν καμια δεκαριά χιλιάδες.

ΥΓ. Τι θα πούμε μετά αν εμφανιστούν και BOBCAT με καρότσα samurai;
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by ΤΑΚΗΣ »

S.Doukeris wrote:Μεγάλη κουβέντα ανοίξατε.

Καταρχήν δεν βάζω τον εμπρός άξονα πίσω και μια μπουκάλα και καθάρισα.
Αν βάλεις τον εμπρός άξονα πίσω θα γυρνάει ανάποδα με προβλήματα σε λίπανση αντοχή κλπ. Για να το κάνεις καλά πρέπει να πάρεις το σωστό άξονα να φτιάξεις όλα τα παρελκόμενα και φυσικά κάποιο σύστημα να κλειδώνει όταν είναι στο δρόμο για να μην κρέμεται η ζωή σου αλλά και των άλλων από ένα μαρκούτσι. Όλο αυτό έχει ένα πολύ σημαντικό κόστος.
Αν μπούμε σε αυτή τη λογική το βαρέλι δεν έχει πάτο μετά.
Γιατί όχι και ελπίστριες γιατί όχι και το ένα γιατί όχι και το άλλο και φτάνουμε στο σημείο να του λέμε πήδα και να πηδάει.
Πόσοι είναι σε θέση μετά να ακολουθήσουν;
Γενικώς θεωρώ πως επιρεασμένοι από Αμερικανοπεριοδικά που διαβάζετε υπερβάλετε λίγο. Ακόμα και εκει χρεώνουν ποινή. Αν είναι να χρεώνεσαι ποινή τι νόημα έχει; Αν είναι να κερδίζεις παρακάπτωντας τα πασσαλάκια με τρόπο που οι άλλοι δεν μπορούν, τι νόημα έχει;
Αν και είναι κάτι που θα μου άρεσε σε ένα αυτοκίνητο για πολεμικες εκδρομές θεωρώ πως στους αγώνες δεν είναι εξέλιξη. Ούτε σαν θεατής πιστεύω ότι θα μπορούσα να το δω με συμπάθεια. Μαγκιά είναι να παρακάμπεις στρίβοντας;
Στο τέλος θα βάλουμε και ένα “ποδαρικό” στο κέντρο για να περιστρέφετε το αυτοκίνητο σαν καρέκλα γραφείου.
Αν από την άλλη φτάσουμε σε σημείο να έχουμε πολλά τέτοια αυτοκίνητα, εκει ναι, ας τρέχουν αλλά μόνα τους σε δικιά τους κατηγορία.
Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τράιαλ με σωστή μετάδοση και ανεξάρτητα φρένα σε όλους τους τροχούς κάνει “παπάδες”. Θα προτιμούσα να βλέπω τον οδηγό να παλεύει με το μυαλό του και με τέτοιου είδους "φθηνά" βοηθήματα παρά να ¨στρίβει“ από τα εμπόδια επειδή του περίσσεψαν καμια δεκαριά χιλιάδες.

ΥΓ. Τι θα πούμε μετά αν εμφανιστούν και BOBCAT με καρότσα samurai;
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by samisnow »

S.Doukeris wrote:Μεγάλη κουβέντα ανοίξατε.

Καταρχήν δεν βάζω τον εμπρός άξονα πίσω και μια μπουκάλα και καθάρισα.
Αν βάλεις τον εμπρός άξονα πίσω θα γυρνάει ανάποδα με προβλήματα σε λίπανση αντοχή κλπ. Για να το κάνεις καλά πρέπει να πάρεις το σωστό άξονα να φτιάξεις όλα τα παρελκόμενα και φυσικά κάποιο σύστημα να κλειδώνει όταν είναι στο δρόμο για να μην κρέμεται η ζωή σου αλλά και των άλλων από ένα μαρκούτσι. Όλο αυτό έχει ένα πολύ σημαντικό κόστος.
Αν μπούμε σε αυτή τη λογική το βαρέλι δεν έχει πάτο μετά.
Γιατί όχι και ελπίστριες γιατί όχι και το ένα γιατί όχι και το άλλο και φτάνουμε στο σημείο να του λέμε πήδα και να πηδάει.
Πόσοι είναι σε θέση μετά να ακολουθήσουν;
Γενικώς θεωρώ πως επιρεασμένοι από Αμερικανοπεριοδικά που διαβάζετε υπερβάλετε λίγο. Ακόμα και εκει χρεώνουν ποινή. Αν είναι να χρεώνεσαι ποινή τι νόημα έχει; Αν είναι να κερδίζεις παρακάπτωντας τα πασσαλάκια με τρόπο που οι άλλοι δεν μπορούν, τι νόημα έχει;
Αν και είναι κάτι που θα μου άρεσε σε ένα αυτοκίνητο για πολεμικες εκδρομές θεωρώ πως στους αγώνες δεν είναι εξέλιξη. Ούτε σαν θεατής πιστεύω ότι θα μπορούσα να το δω με συμπάθεια. Μαγκιά είναι να παρακάμπεις στρίβοντας;
Στο τέλος θα βάλουμε και ένα “ποδαρικό” στο κέντρο για να περιστρέφετε το αυτοκίνητο σαν καρέκλα γραφείου.
Αν από την άλλη φτάσουμε σε σημείο να έχουμε πολλά τέτοια αυτοκίνητα, εκει ναι, ας τρέχουν αλλά μόνα τους σε δικιά τους κατηγορία.
Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τράιαλ με σωστή μετάδοση και ανεξάρτητα φρένα σε όλους τους τροχούς κάνει “παπάδες”. Θα προτιμούσα να βλέπω τον οδηγό να παλεύει με το μυαλό του και με τέτοιου είδους "φθηνά" βοηθήματα παρά να ¨στρίβει“ από τα εμπόδια επειδή του περίσσεψαν καμια δεκαριά χιλιάδες.

ΥΓ. Τι θα πούμε μετά αν εμφανιστούν και BOBCAT με καρότσα samurai;
κατ αρχας κ Δουκερη οσον αφορα το διαφορικο δεν αλλαζει κατι δες σασμαν και κινηση του διαφορικου και θα καταλαβεις..
δευτερον εννοειται οτι κανενας ανομαλος σαν εμας δεν θα φτιαξει ενα αμαξι με 4διευθυνση και θα κατεβαινει για καφε στο κολωνακι...εννοεται οτι θα ειναι καθαρα αγωνιστικο και οχι Ι.Χ
μαρκουτσια εχουν και τα full hydro που δουλεβουν πολλα παιδια αυτη τη στιγμη και δεν εχει προβλημα κανενα ουτε στο δρομο ουτε πουθενα!οπως και να χει σεβομαι την γνωμη σου και την αποψη σου γιατι εισαι παλιος στο αθλημα και εχεις δει πολλα μεσα σ αυτο ομως το πασαλακι για το συγκεκριμενο τριαλ δεν ειναι απαρετητο(μπορις να δεις στο youtube διαφορους αγωνες απο TOP TRUCK CHALLENGE η κατι τετιο).φυσικα και δεν μπορουμε να φτασουμε στο συμειο αυτο απο την μια μερα στην αλλη ομως η εξεληξη δεν ειναι κακη και δεν καταλαβαινω τον λογο που πρεπει να βρισκομαστε στο ιδιο σιμειο παντα!
ας το συζητησουμε λιγο και ας μην το σαμποταρουμε πριν καν συμβει!
στο θεμα των θεατων αυτο που ειδα στην πατρα ηταν πρωτογνωρο για μενα....στο SUPER TRIAL ειχε 3.000 ατομα το σαββατο το βραδυ.λιγοτεροι απ τους μισους την επομενη μερα της κυριακης για ενα τριαλ!οποτε ακομα και οι θεατες γουσταρουν αυτο που βλεπουν....
κανενας φυσικα δεν ειπε να σταματησει η κ1 η νορμαλ...μπορει να γινεται ομως σε αλλες συνθηκες και αλλο χωρο!
αν μιλαμε για τετιου τιπου αγωνες που λεει ο αρης μιλαμε για το πολυ 5 αγωνες το χρονο...πανελληνιους.λογικο ειναι οτι δεν μπορει ο καθε ενας να ξεσικωνεται απο τη δουλεια του το σπιτι του και να ξηλωνει την τσεπη του καθε τρεις και λιγο!
φιλικα παντα ολα τα παραπανω και οχι για αντιπαραθεση
ΨΙΣΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by ΤΑΚΗΣ »

S.Doukeris wrote:Μεγάλη κουβέντα ανοίξατε.

Καταρχήν δεν βάζω τον εμπρός άξονα πίσω και μια μπουκάλα και καθάρισα.
Αν βάλεις τον εμπρός άξονα πίσω θα γυρνάει ανάποδα με προβλήματα σε λίπανση αντοχή κλπ. Για να το κάνεις καλά πρέπει να πάρεις το σωστό άξονα να φτιάξεις όλα τα παρελκόμενα και φυσικά κάποιο σύστημα να κλειδώνει όταν είναι στο δρόμο για να μην κρέμεται η ζωή σου αλλά και των άλλων από ένα μαρκούτσι. Όλο αυτό έχει ένα πολύ σημαντικό κόστος.
Αν μπούμε σε αυτή τη λογική το βαρέλι δεν έχει πάτο μετά.
Γιατί όχι και ελπίστριες γιατί όχι και το ένα γιατί όχι και το άλλο και φτάνουμε στο σημείο να του λέμε πήδα και να πηδάει.
Πόσοι είναι σε θέση μετά να ακολουθήσουν;
Γενικώς θεωρώ πως επιρεασμένοι από Αμερικανοπεριοδικά που διαβάζετε υπερβάλετε λίγο. Ακόμα και εκει χρεώνουν ποινή. Αν είναι να χρεώνεσαι ποινή τι νόημα έχει; Αν είναι να κερδίζεις παρακάπτωντας τα πασσαλάκια με τρόπο που οι άλλοι δεν μπορούν, τι νόημα έχει;
Αν και είναι κάτι που θα μου άρεσε σε ένα αυτοκίνητο για πολεμικες εκδρομές θεωρώ πως στους αγώνες δεν είναι εξέλιξη. Ούτε σαν θεατής πιστεύω ότι θα μπορούσα να το δω με συμπάθεια. Μαγκιά είναι να παρακάμπεις στρίβοντας;
Στο τέλος θα βάλουμε και ένα “ποδαρικό” στο κέντρο για να περιστρέφετε το αυτοκίνητο σαν καρέκλα γραφείου.
Αν από την άλλη φτάσουμε σε σημείο να έχουμε πολλά τέτοια αυτοκίνητα, εκει ναι, ας τρέχουν αλλά μόνα τους σε δικιά τους κατηγορία.
Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τράιαλ με σωστή μετάδοση και ανεξάρτητα φρένα σε όλους τους τροχούς κάνει “παπάδες”. Θα προτιμούσα να βλέπω τον οδηγό να παλεύει με το μυαλό του και με τέτοιου είδους "φθηνά" βοηθήματα παρά να ¨στρίβει“ από τα εμπόδια επειδή του περίσσεψαν καμια δεκαριά χιλιάδες.

ΥΓ. Τι θα πούμε μετά αν εμφανιστούν και BOBCAT με καρότσα samurai;



Σιγουρα δεν βαζεις εναν αξονα και μια μπουκαλα και καθαρισες.Εχει δουλεια.
αν κορωνα πηνιο εχουν ελικοειδες δοντια εχουν προβλημα στην λιπανση.
αν ειναι ισια οχι.
για να μην παει αναποδα γυρνας το γκουπ 180΄μοιρες αν γυρνας (σε καποια ναι)
και βαζεις ημιαξονια το δεξια αριστερα.(αν ειναι τα χωνια ιδια)

Φυσικα και ασφαλιζεις τον πισω αξονα για να μην κρεμεσε σε ενα μαρκουτσι.
Υπαρχουν ομως μπροστινα τιμονια φουλ υδραλικα με μπουκαλα που δεν μπορεις να ασφαλισεις
και αν σου σπασει μαρκουστι την εκατσες.

Πως μπορεις να συναγωνιστης ενα αμαξι με ακτινα στροφης 9-10 μετρα οταν για παραδειγμα εγω εχω ακτινα 13.
δεν θα μεινη πασαλακι για πασαλακι.χωρια της ποινες.

Καποιοι απο εμας διαβαζουν περιοδικα καποιοι αλλοι οχι.
Βλεπω την τετραδιευθινση(επιλεκτικη) καθε μερα την δουλευω καθε μερα ειναι η δουλεια μου.

Πολλοι απο εμας εχουν πληρωσει δεκαδες χιλιαδες΄-για ανεξαρτητα φρενα
Για να στιβει καλητερα.ανεξαρτητη κινηση εμπρος πισω για να στριβει καλητερα
υδραλικα τιμονια αλλους ατερμονες με ζητουμενο να στριβει καλητερα.
με τα μισα απο αυτα εχεις υπερκαλιψη μια τετραδιευθινση.

δεν ξερω κατα ποσο εναι φθηνα βοηθηματα τα ΑΤΛΑΣ και τα συστηματα ανεξαρτητης μεταδοσεις
μπρος και πισω.για να στριβουμε καλητερα.Ενα ατλας μονο εχει 3-4 χιλιαρικα + τα αλλα που χρειαζεται.
δεν εναι και τοσο φθηνο.


Φιλικα.
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Post by ΤΑΚΗΣ »

+ 10000
Σεβομαι τον κ Δουκερη με το παραπανω.και για οτι εχει προσφερη στον χωρο
και φυσικα δεν κανω αντιπαραθεση. :!: :!: :!:
Προς αποφυγη παρεξηγησεων.
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”