Όπως και αν λειτουργήσει, θέματα θα προκύψουν....Φωκίων wrote:κατι τετοιο...
προσπαθω να καταλαβω πως θα μπορουσε να "λειτουργησει" ή τι θεματα θα μπορουσε να προκυψουν...
ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Φωκίων wrote:Εκ της μηχανολογικης σας εμπειρειας ενα ερωτημα.
Θα θεωρουσατε μια κατηγορία Κ3+ αυτα τα οχηματα??
Θελω να πω ο Στρατηγός πχ με 4διευθυνση σιγουρα ειναι κατι παραπανω απο εναν σκετο ( ή κανω λαθος?)
Τι κατα την γνωμη σας θα επρεπε να γινει αν βλεπαμε ενα "4διευθυνσιο" ( νεολογισμός) Κ...1 ας πουμε ( ναι οκ το τραβηξα λιγο....) θα μπορουσε να ανταγωνιστει κατα τα αλλα τα Κ3+ ή Κ4 κατα τον αγαπητο Σταθη?
Φωκίων wrote:κατι τετοιο...
προσπαθω να καταλαβω πως θα μπορουσε να "λειτουργησει" ή τι θεματα θα μπορουσε να προκυψουν...
Ας το αναλύσουμε για να δούμε τί θέματα μπορούν να προκύψουν...
Ας πάρουμε το παράδειγμα που έφερες...
Κ1 που θέλουμε να του βάλουμε τετραδιεύθυνση...
Αλλάζουμε άξονα, ανάρτηση, σημεία στήριξης και μετάδοση.
Και αυτό το λες Κ1










"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
ναι ρε Νικ ειπα το παρατραβηξα
απλά θα ηθελα να ακουσω απο αυτους που εχουν εμπειρεια σε αυτου του ειδους τις μετατροπες πως κατα την γνωμη τους θα μπορουσαν να οριοθετηθουν οι κατηγοριες....
δηλ ακομα κι αν δεν ειχε ΠΑΝΩ απο 35 αρια ( κι οτι οριζει την Κ3 οπως την ξερουμε μεχρι τωρα σε σχεση με την κ2 για να ειμαστε πιο πραγματιστες )κ.λ.π. θα εδινε ενα πλεονεκτημα πιο πανω απο αυτα?




απλά θα ηθελα να ακουσω απο αυτους που εχουν εμπειρεια σε αυτου του ειδους τις μετατροπες πως κατα την γνωμη τους θα μπορουσαν να οριοθετηθουν οι κατηγοριες....
δηλ ακομα κι αν δεν ειχε ΠΑΝΩ απο 35 αρια ( κι οτι οριζει την Κ3 οπως την ξερουμε μεχρι τωρα σε σχεση με την κ2 για να ειμαστε πιο πραγματιστες )κ.λ.π. θα εδινε ενα πλεονεκτημα πιο πανω απο αυτα?
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Μιας και ανοίξαμε την συζήτηση θα το πάω λίγο παρακάτω κι ας μην είναι εποχές για τέτοιες αλλαγές στους αγώνες μας .
Τι εννοώ ?
Κατ εμέ τα trail θα έπρεπε να γίνονται αυστηρά σε τεχνητές πίστες και όχι σε φυσικό terrain . Ιδανικά ας πούμε για την Αθήνα η πίστα του Αττάρτ . Μικρά έξυπνα σφιχτά εμπόδια με max κίνδυνο μισής τούμπας , κορδελιασμένα και ακίνδυνα για τους θεατές . Στα trail θα τρέχουν αυτοκίνητα εντελώς νορμάλ (1η κατηγορία ) και βελτιωμένα , όχι τούμπανα (2η κατηγορία ) .
Τι πετυχαίνουμε ?
1-ακίνδυνα εμπόδια = ελάχιστα μέτρα ασφαλείας
2-θεατές και συμμετοχές αφού πλέον το παιχνίδι γίνετε εφικτό για περισσότερους
Τι γίνετε όμως με τα Κ2 και Κ3 ?
Κατ αρχάς θα τρέχουν σε άλλου τύπου αγώνα με άλλο δηλαδή όνομα πχ Trail CHALLENGE
Δυο κατηγορίες , όλες οι μετατροπές ελεύθερες με μόνο κριτήριο αλλαγής από την μικρή στη μεγάλη την διάμετρο ελαστικού ή τους portal άξονες . Τετραδιεύθηνση ελεύθερη με φωτεινή σήμανση κατά την χρησιμοποίηση της και αντίστοιχα ποινή . Τα αυτοκίνητα θα είναι αστακοί από roll-cage το οποίο δεν θα το κρίνει κανένα τωρινό J αλλά η όλη κατασκευή θα ελέγχετε από κάποιον ειδικό για την αντοχή της και θα υπάρχει κάποια πιστοποίηση του αγωνιστικού ( έχουμε δει τόσα σωληνωτά που δεν πληρούν κατά γράμμα το j κι όμως αποδεδειγμένα είναι ασφαλή ! ) . Τα εμπόδια θα είναι ότι φύσης θέλει ο οργανωτής χωρίς περιορισμούς επικινδυνότητας .
Αυτή η κατηγορία σίγουρα θα είχε θέαμα και σίγουρα στο μέλλον μπορεί να φέρει χορηγούς !
Πάμε ένα βήμα ακόμη ?
Τοπικά πρωταθλήματα trail ανά περιοχή (όπως και τώρα )
Πανελλήνιο πρωτάθλημα Trail Challenge (όπως το έπαθλο περιπέτειας )
Σαλάτα ε ? χαχαχαα
Έχω να πω πάρα πολλά ακόμη για το ποιο πάνω πλάνο αλλά θεωρώ πως καλό είναι να πουν την γνώμη τους αυτοί που τρέχουν μόνο Trail .Αν θέλετε και σας αρέσει η ποιο πάνω ιδέα μπορώ να την αναπτύξω ακόμη περισσότερο ….

Τι εννοώ ?
Κατ εμέ τα trail θα έπρεπε να γίνονται αυστηρά σε τεχνητές πίστες και όχι σε φυσικό terrain . Ιδανικά ας πούμε για την Αθήνα η πίστα του Αττάρτ . Μικρά έξυπνα σφιχτά εμπόδια με max κίνδυνο μισής τούμπας , κορδελιασμένα και ακίνδυνα για τους θεατές . Στα trail θα τρέχουν αυτοκίνητα εντελώς νορμάλ (1η κατηγορία ) και βελτιωμένα , όχι τούμπανα (2η κατηγορία ) .
Τι πετυχαίνουμε ?
1-ακίνδυνα εμπόδια = ελάχιστα μέτρα ασφαλείας
2-θεατές και συμμετοχές αφού πλέον το παιχνίδι γίνετε εφικτό για περισσότερους
Τι γίνετε όμως με τα Κ2 και Κ3 ?
Κατ αρχάς θα τρέχουν σε άλλου τύπου αγώνα με άλλο δηλαδή όνομα πχ Trail CHALLENGE
Δυο κατηγορίες , όλες οι μετατροπές ελεύθερες με μόνο κριτήριο αλλαγής από την μικρή στη μεγάλη την διάμετρο ελαστικού ή τους portal άξονες . Τετραδιεύθηνση ελεύθερη με φωτεινή σήμανση κατά την χρησιμοποίηση της και αντίστοιχα ποινή . Τα αυτοκίνητα θα είναι αστακοί από roll-cage το οποίο δεν θα το κρίνει κανένα τωρινό J αλλά η όλη κατασκευή θα ελέγχετε από κάποιον ειδικό για την αντοχή της και θα υπάρχει κάποια πιστοποίηση του αγωνιστικού ( έχουμε δει τόσα σωληνωτά που δεν πληρούν κατά γράμμα το j κι όμως αποδεδειγμένα είναι ασφαλή ! ) . Τα εμπόδια θα είναι ότι φύσης θέλει ο οργανωτής χωρίς περιορισμούς επικινδυνότητας .
Αυτή η κατηγορία σίγουρα θα είχε θέαμα και σίγουρα στο μέλλον μπορεί να φέρει χορηγούς !
Πάμε ένα βήμα ακόμη ?
Τοπικά πρωταθλήματα trail ανά περιοχή (όπως και τώρα )
Πανελλήνιο πρωτάθλημα Trail Challenge (όπως το έπαθλο περιπέτειας )
Σαλάτα ε ? χαχαχαα



Έχω να πω πάρα πολλά ακόμη για το ποιο πάνω πλάνο αλλά θεωρώ πως καλό είναι να πουν την γνώμη τους αυτοί που τρέχουν μόνο Trail .Αν θέλετε και σας αρέσει η ποιο πάνω ιδέα μπορώ να την αναπτύξω ακόμη περισσότερο ….



- ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
- Posts: 738
- Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
- Location: Ξανθη
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Πολυ καλα το πας!!!!
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
πολυ σωστα τα λεει ο φιλος ο Αρης και πλεον πρεπει να αρχισουμε να το σκεφτομαστε πολυ σοβαρα για την διεξαγωγη αυτου του ειδους αγωνων!ειδαμε οτι κατι αντιστοιχο λειτουργησε αψωγα στην Πατρα και ολοι εμειναν ευχαρηστημενοι απο αγωνιζομενους μεχρι θεατες και φισικα πολυ ξεκαθαρο ηταν το θεμα ποινων!(βλεπε SUPER TRIAL)
οσο αφορα τα σωληνοτα και παλι θα συμφωνησω με τον Αρη γιατι κανενα J σε πολλες περιπτωσεις δεν ειναι πιο γερο απο την κατασκευη και φισικα παντα μιλαμε για την σωστη κατασκευη!
4διευθυνση σε πολλες περιπτωσεις χρειαζεται σε πολλες δεν ειναι απαρετητη οποτε οποιος θελει μπορει να παιξει μ αυτο!ας ειναι επιλογη του αγωνιζομενου και ας ξεχωρισουν αλλα πραγματα την κατηγορια!κακη εποχη για αγωρα νεων ανταλλακτικων και κατασκευη αξωνων αλλα ερχεταιιιιι!!!!!!!!!
παμε Αρη, συνεχισε καλα τα λες......
οσο αφορα τα σωληνοτα και παλι θα συμφωνησω με τον Αρη γιατι κανενα J σε πολλες περιπτωσεις δεν ειναι πιο γερο απο την κατασκευη και φισικα παντα μιλαμε για την σωστη κατασκευη!
4διευθυνση σε πολλες περιπτωσεις χρειαζεται σε πολλες δεν ειναι απαρετητη οποτε οποιος θελει μπορει να παιξει μ αυτο!ας ειναι επιλογη του αγωνιζομενου και ας ξεχωρισουν αλλα πραγματα την κατηγορια!κακη εποχη για αγωρα νεων ανταλλακτικων και κατασκευη αξωνων αλλα ερχεταιιιιι!!!!!!!!!




παμε Αρη, συνεχισε καλα τα λες......
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
Psistakis Manolis
-
- Posts: 50
- Joined: Thu Nov 05, 2009 21:54
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Κ3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΜΑΖΕΟΥΜΕ ΙΣΙΑ ΙΣΙΑ 6 ΣΗΜΕΤΟΧΕΣ. ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΝΕΙ ΓΙΑ Κ4 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η Κ3 ΠΛΕΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΡΕΝΑΡΕΙ.......
GEORGE ANTHIS TUNING
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Να εξηγήσω Γιώργο …
Δεν μιλάω για Κ4 κατηγορία αλλά για καινούργιο θεσμό στον οποίο θα συμμετέχουν τα παλιά Κ3 και κάποια Κ2 από τα οποία στα τοπικά έπαθλα αυτή την στιγμή υπάρχει έλλειψη. Όλες οι μετατροπές ελεύθερες και περιορισμός κατηγορίας στα λάστιχα και στους portal . Ένα αυτοκίνητο που φοράει ας πούμε 44αρια, αν φορέσει 35αρια θα μπορεί να τρέξει στην μικρή κατηγορία .
Η γνώμη μου είναι ότι η Κ3 δεν μαζεύει συμμετοχές όπως είναι τώρα , γιατί υπάρχουν τα τοπικά πρωταθλήματα τα οποία απορροφούν τους τοπικούς αγωνιζόμενους .Όπως είναι τώρα τα πράγματα κανένας αγωνιζόμενος π.χ. από την Κρήτη δεν θα πήγαινε να τρέξει αγώνα στον Αράκυνθο αφού έχει το δικό του πρωτάθλημα .
Το trial Challenge θα μπορούσε ακόμη να ήταν και αγώνας κόντρα στο χρονόμετρο , δίχως εσωτερικά και εξωτερικά πασαλάκια , μόνο με κορδέλες . Θα μπορούσε ακόμη κάθε οδηγός να δηλώνει Βοηθό , ο οποίος θα ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να του μιλάει και να τον κατευθύνει κατά την διάρκεια της δοκιμασίας .
Πέτε τίποτα ρε παιδιά , αισθάνομαι ότι φλυαρώ ασκόπως ….
Δεν μιλάω για Κ4 κατηγορία αλλά για καινούργιο θεσμό στον οποίο θα συμμετέχουν τα παλιά Κ3 και κάποια Κ2 από τα οποία στα τοπικά έπαθλα αυτή την στιγμή υπάρχει έλλειψη. Όλες οι μετατροπές ελεύθερες και περιορισμός κατηγορίας στα λάστιχα και στους portal . Ένα αυτοκίνητο που φοράει ας πούμε 44αρια, αν φορέσει 35αρια θα μπορεί να τρέξει στην μικρή κατηγορία .
Η γνώμη μου είναι ότι η Κ3 δεν μαζεύει συμμετοχές όπως είναι τώρα , γιατί υπάρχουν τα τοπικά πρωταθλήματα τα οποία απορροφούν τους τοπικούς αγωνιζόμενους .Όπως είναι τώρα τα πράγματα κανένας αγωνιζόμενος π.χ. από την Κρήτη δεν θα πήγαινε να τρέξει αγώνα στον Αράκυνθο αφού έχει το δικό του πρωτάθλημα .

Το trial Challenge θα μπορούσε ακόμη να ήταν και αγώνας κόντρα στο χρονόμετρο , δίχως εσωτερικά και εξωτερικά πασαλάκια , μόνο με κορδέλες . Θα μπορούσε ακόμη κάθε οδηγός να δηλώνει Βοηθό , ο οποίος θα ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να του μιλάει και να τον κατευθύνει κατά την διάρκεια της δοκιμασίας .




Πέτε τίποτα ρε παιδιά , αισθάνομαι ότι φλυαρώ ασκόπως ….

- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Λέγε εσύ, κάτι θα βγεί.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...