Δεν ειναι κριμα ομως ενα τοσο βελτιωμενο αυτοκινητο να αναγκαζεται να "καταργησει" την κυρια βελτιωση του για να συμμετασχει σε αγωνα??Nicolas wrote:+1friar wrote: Τρέχει και παρατρέχει.
Σφραγίζει το πίσω τιμόνι και τρέχει κανονικότατα.
ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Βάζοντας το πορτοφόλι στο καπό βρίσκουμε άπειρες βελτιώσεις που μας δίνουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Δες τι σκεφτόμουνα κάποια εποχή....
και πες μου αν γίνεται να παίζει τέτοιο πράμμα.
Δεν απορρίπτω πάντως τίποτα.
Ούτε το κακό των αγώνων θέλω, ούτε είμαι εχθρός της εξέλιξης, κάθε άλλο μάλιστα.
Το θέμα είναι αν το βάλεις να τρέξει με τα υπάρχοντα «συμβατικά» θα έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, οπότε επιβάλλεται να υπάρχει κάποιο handicap η ένας συντελεστής. Μέχρι δε να βρεθεί η χρυσή τομή θα έχουν πέσει πολλοί καβγάδες.
Πρόταση. Εφόσον εμφανισθούν αρκετές τέτοιες μετατροπές τότε μετά χαράς να έχουν την δική τους κατηγορία. Όπως εμφανίστηκε η Κ0 έτσι γενηθήτω Κ4WS.
ΥΓ1 Συγχαρητήρια για την μετατροπή.
ΥΓ2 Θέλω βόλτα.
Δες τι σκεφτόμουνα κάποια εποχή....
και πες μου αν γίνεται να παίζει τέτοιο πράμμα.
Δεν απορρίπτω πάντως τίποτα.
Ούτε το κακό των αγώνων θέλω, ούτε είμαι εχθρός της εξέλιξης, κάθε άλλο μάλιστα.
Το θέμα είναι αν το βάλεις να τρέξει με τα υπάρχοντα «συμβατικά» θα έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, οπότε επιβάλλεται να υπάρχει κάποιο handicap η ένας συντελεστής. Μέχρι δε να βρεθεί η χρυσή τομή θα έχουν πέσει πολλοί καβγάδες.
Πρόταση. Εφόσον εμφανισθούν αρκετές τέτοιες μετατροπές τότε μετά χαράς να έχουν την δική τους κατηγορία. Όπως εμφανίστηκε η Κ0 έτσι γενηθήτω Κ4WS.
ΥΓ1 Συγχαρητήρια για την μετατροπή.
ΥΓ2 Θέλω βόλτα.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
To handicap υπαρχει ηδη κ ειναι το..... μεγεθος του!!friar wrote: Το θέμα είναι αν το βάλεις να τρέξει με τα υπάρχοντα «συμβατικά» θα έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, οπότε επιβάλλεται να υπάρχει κάποιο handicap η ένας συντελεστής.
Απο τις φωτο δεν μπορεις ευκολα να καταλαβεις τι ακριβως παιζει..... αλλα οσοι το εχουμε δει απο κοντα ειναι.... αλλου!!
Οσο για τον συντελεστη νομιζω ειναι μια καλη αρχη για συζητηση!!
Υ.Γ. Αν συνεχισεις να βαζεις τετοια βιντεακια κ τα δει ο Τακης συντομα θα υπαρχει το προβλημα του "πως μπορει να τρεξει ενα αμαξι με τετραδιευθυνση ΚΑΙ ερπιστρυες στους αγωνες!!!!

Οπως κ να εχει ο λογος ειναι πρωτα του Τακη κ να με συγχωρησει για την παρεμβαση.....
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Καλησπερα σε ολους
και σε ολους τους γνωστους-ες ξεχωριστα.
Η τετραδιευθυνση ειναι τοσο απλη και φθηνη οσο και αλλο
τοσο συνθετη και ακριβη.
οπως τα παντα φυσικα στον χωρο μας.οσο ενεβαινουν οι απαιτησεις παρεα
και το κοστος!!!
Παραδειγμα το προτοτυπο της Jeep με 4 ανεξαρτητες διευθυνσης οπου
κλειδωνουν και παει με τα πισω η με τα μπροστα η και με τα 2.
κινητηρες 2 απο hemi 5,7 δουλευουν και η 2 μαζι και ο καθενας χωριστα.
Η τιμη ΑΓΝΩΣΤΟ ΦΕΥΓΑ.....
Στα δικα μας τωρα...
η αναγκη για τετραδιευθυνση ξεκινησε απο την πολυ μεγαλη
ακτινα στροφης 13 μετρα (αξονες unimog 404)
που ειναι ενα πολυ μεγαλο κατα εναντι του ανταγωνισμου
(dana 44-60 max drive κλπ που δεν θυμαμε τωρα.)
Εγω παραδειγμα δεν μπορω να συναγωνιστο σε στροφη ενα αλλο
αμαξι χωρις να κανω καποια μανουβρα με αποτελεσμα βαθμους ποινης
βεβαια εχει αλλα υπερ.δεν σπανε δεν χαλανε !!!!!!
μεγαλο υψος στα χωνια, αργο βημα (σπαζει νευρα)
Εκανα μια προταση πιστευω οτι αξιζει να την σκεφτουμε σοβαρα.
Χαιρετισμους σε ολους.
και σε ολους τους γνωστους-ες ξεχωριστα.
Η τετραδιευθυνση ειναι τοσο απλη και φθηνη οσο και αλλο
τοσο συνθετη και ακριβη.
οπως τα παντα φυσικα στον χωρο μας.οσο ενεβαινουν οι απαιτησεις παρεα
και το κοστος!!!
Παραδειγμα το προτοτυπο της Jeep με 4 ανεξαρτητες διευθυνσης οπου
κλειδωνουν και παει με τα πισω η με τα μπροστα η και με τα 2.
κινητηρες 2 απο hemi 5,7 δουλευουν και η 2 μαζι και ο καθενας χωριστα.
Η τιμη ΑΓΝΩΣΤΟ ΦΕΥΓΑ.....
Στα δικα μας τωρα...
η αναγκη για τετραδιευθυνση ξεκινησε απο την πολυ μεγαλη
ακτινα στροφης 13 μετρα (αξονες unimog 404)
που ειναι ενα πολυ μεγαλο κατα εναντι του ανταγωνισμου
(dana 44-60 max drive κλπ που δεν θυμαμε τωρα.)
Εγω παραδειγμα δεν μπορω να συναγωνιστο σε στροφη ενα αλλο
αμαξι χωρις να κανω καποια μανουβρα με αποτελεσμα βαθμους ποινης
βεβαια εχει αλλα υπερ.δεν σπανε δεν χαλανε !!!!!!
μεγαλο υψος στα χωνια, αργο βημα (σπαζει νευρα)
Εκανα μια προταση πιστευω οτι αξιζει να την σκεφτουμε σοβαρα.
Χαιρετισμους σε ολους.
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
mitsos wrote:To handicap υπαρχει ηδη κ ειναι το..... μεγεθος του!!friar wrote: Το θέμα είναι αν το βάλεις να τρέξει με τα υπάρχοντα «συμβατικά» θα έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, οπότε επιβάλλεται να υπάρχει κάποιο handicap η ένας συντελεστής.
Απο τις φωτο δεν μπορεις ευκολα να καταλαβεις τι ακριβως παιζει..... αλλα οσοι το εχουμε δει απο κοντα ειναι.... αλλου!!
Οσο για τον συντελεστη νομιζω ειναι μια καλη αρχη για συζητηση!!
Υ.Γ. Αν συνεχισεις να βαζεις τετοια βιντεακια κ τα δει ο Τακης συντομα θα υπαρχει το προβλημα του "πως μπορει να τρεξει ενα αμαξι με τετραδιευθυνση ΚΑΙ ερπιστρυες στους αγωνες!!!!![]()
Οπως κ να εχει ο λογος ειναι πρωτα του Τακη κ να με συγχωρησει για την παρεμβαση.....
ΑΧΧΧ της εχω δει της ελπυστριες εχει 3 διαφορετικα μοντελα αναλογα το εδαφος .
το μεσαιο μοντελο για λασποπετρα λασπη χιονι εχει 6500$ το ζευγαρι +μεταφορικα



V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
-
- Posts: 50
- Joined: Thu Nov 05, 2009 21:54
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ Κ3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΑ ΤΟ ΜΕΡΙΜΝΗΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙΡΟ
GEORGE ANTHIS TUNING
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Μαζί σας
γενηθήτω Κ4WS Κ Four Wheel Steering
γενηθήτω Κ4WS Κ Four Wheel Steering
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Εκ της μηχανολογικης σας εμπειρειας ενα ερωτημα.
Θα θεωρουσατε μια κατηγορία Κ3+ αυτα τα οχηματα??
Θελω να πω ο Στρατηγός πχ με 4διευθυνση σιγουρα ειναι κατι παραπανω απο εναν σκετο ( ή κανω λαθος?)
Τι κατα την γνωμη σας θα επρεπε να γινει αν βλεπαμε ενα "4διευθυνσιο" ( νεολογισμός
) Κ...1 ας πουμε ( ναι οκ το τραβηξα λιγο....) θα μπορουσε να ανταγωνιστει κατα τα αλλα τα Κ3+ ή Κ4 κατα τον αγαπητο Σταθη?
Θα θεωρουσατε μια κατηγορία Κ3+ αυτα τα οχηματα??
Θελω να πω ο Στρατηγός πχ με 4διευθυνση σιγουρα ειναι κατι παραπανω απο εναν σκετο ( ή κανω λαθος?)
Τι κατα την γνωμη σας θα επρεπε να γινει αν βλεπαμε ενα "4διευθυνσιο" ( νεολογισμός

- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Εναν σκέτο με ολίγη.....
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
κατι τετοιο...
προσπαθω να καταλαβω πως θα μπορουσε να "λειτουργησει" ή τι θεματα θα μπορουσε να προκυψουν...
προσπαθω να καταλαβω πως θα μπορουσε να "λειτουργησει" ή τι θεματα θα μπορουσε να προκυψουν...