Τετραπλή Ανάφλεξη
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Τετραπλή Ανάφλεξη



Έτσι ξερά χάνει τη χάρη του φίλε μου ...
Κάνε αν θέλεις τον κόπο και γραψε μια κουβεντούλα και ακόμη καλύτερα βάλε μας εδώ τις φωτό και όχι στο κατεξοχήν εργαλείο των παγκόσμιων ρουφιάνων/καταστροφέων ...
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Τετραπλή Ανάφλεξη












Φίλε η φιλοσοφία του συστήματος είναι απλή, 4 ανεξάρτητες αναφλέξεις με 4 ανεξάρτητους πολλαπλασιαστές και επιπλέον 4 χωρητικότητες αναλογες με τον πολλαπλασιαστή που θα επιλέξει ο καθένας.... Η οδήγηση γίνεται από το ΕCU του αυτοκινήτου, Αποτέλεσμα ισχυρότερος και μεγαλύτερης διάρκειας σπινθήρας που μεταφράζεται σε καλύτερη καύση του μίγματος του κινητήρα που σημαίνει καλύτερη απόδοση αυτού!




Και εδώ οι μετρήσεις με την αρχική ανάφλεξη του αυτοκινήτου από το εργοστάσιο
Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται στους αεροπορικούς εμβολοφόρους κινητήρες όπως και η τοποθέτηση δύο μπουζί ανά κύλινδρο που χρησιμοποίησε η Alfa Romeo στις Twin Spark...
Από εκεί και πέρα όποιος θέλει και έχει διάθεση, μπορεί να πειραματισθεί με δικιά του ευθύνη.....
Re: Τετραπλή Ανάφλεξη
Γειά σου ρε Δημήτρη ΜΑΣΤΟΡΑ 

"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Τετραπλή Ανάφλεξη
Αθήνα, 28 Ιανουαρίου 2011
Μ' αρέσει η επιστημονική τεκμηρίωση, η τέλεια φωτογραφία και η επίδειξη στοιχείων από την ελληνική σύγχρονη πραγματικότητα. Όχι copy paste από κάποιο άλλο site...
Thanks Dimitris!
Υ.Γ. ΑΑΑ, και που 'σαι; Τι νύχια είναι αυτά; Να τα κόψεις... χαχαχα!!!
Μ' αρέσει η επιστημονική τεκμηρίωση, η τέλεια φωτογραφία και η επίδειξη στοιχείων από την ελληνική σύγχρονη πραγματικότητα. Όχι copy paste από κάποιο άλλο site...
Thanks Dimitris!
Υ.Γ. ΑΑΑ, και που 'σαι; Τι νύχια είναι αυτά; Να τα κόψεις... χαχαχα!!!
Στυλιανός Αργυράκης.
Nissan Patrol GR Y61 Safari Snorkel,OME Nitro
OME Steering Stabiliser, OME Springs 2"
ARB Dual Batt. system, 2XOptima 75Ah
Defi Turbo Gauge Defi Exhaust pyrometer
Tires: BF Goodrich Mud terrain KM-2
ARB Bull Bar WARN Winch
Nissan Patrol GR Y61 Safari Snorkel,OME Nitro
OME Steering Stabiliser, OME Springs 2"
ARB Dual Batt. system, 2XOptima 75Ah
Defi Turbo Gauge Defi Exhaust pyrometer
Tires: BF Goodrich Mud terrain KM-2
ARB Bull Bar WARN Winch
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Τετραπλή Ανάφλεξη
Ευχαριστώ παιδιά για τα σχόλια,
Χα χα χα ναι Στέλιο μουτζουρωμένα νύχια από το εργαστήριο!
Λοιπόν το μόνο που δεν μέτρησα είναι η ιδιοσυχνότητα που ταλαντώνει το κυμαινόμενο κύκλωμα μεταξύ του πολλαπλασιαστή και του πυκνωτή γιατί βασικά με ενδιέφερε κυρίως η διάρκεια του σπινθήρα που είναι στα 3msec!!! Το επόμενο βήμα είναι η αντικατάσταση των τεσσάρων ingnitor modules από τέσσερεις αναφλέξεις CDI τις οποίες αν δεν βρω στην αγορά από κάποιο παλιό μοντέλο αυτοκινήτου η από κανένα μηχανάκι XR η XLR θα πρέπει να τις φτιάξω στο χέρι όπως τον παλιό καλό καιρό....
Καλό σας υπόλοιπο....
YΓ: κάτι που ξέχασα να πω είναι ότι η καρτα καυσαερίων από τα ΚΤΕΟ βγήκε το καλοκαίρι με θερμοκρασία κινητήρα στους 98 βαθμούς κελσίου , ενώ αυτή που έβγαλα σήμερα λόγω κρύου και επειδή έχω τοποθετήσει εκτος από τα ηλεκτρικά fan για την ψύξη του κυκλώματος νερού του κινητήρα και φτερωτή που γυρίζει μόνιμα με ιμάντα από το Νιβα 1600, με το ζόρι η θερμοκρασία έπιασε τους 87 βαθμούς Κελσίου που είναι η θερμοκρασία του θερμοστάτη στο Νιβα, άρα λογικά αν ήταν στους 98 βαθμούς θα έπιανε ακόμα καλύτερες τιμές στις μετρήσεις....
Χα χα χα ναι Στέλιο μουτζουρωμένα νύχια από το εργαστήριο!
Λοιπόν το μόνο που δεν μέτρησα είναι η ιδιοσυχνότητα που ταλαντώνει το κυμαινόμενο κύκλωμα μεταξύ του πολλαπλασιαστή και του πυκνωτή γιατί βασικά με ενδιέφερε κυρίως η διάρκεια του σπινθήρα που είναι στα 3msec!!! Το επόμενο βήμα είναι η αντικατάσταση των τεσσάρων ingnitor modules από τέσσερεις αναφλέξεις CDI τις οποίες αν δεν βρω στην αγορά από κάποιο παλιό μοντέλο αυτοκινήτου η από κανένα μηχανάκι XR η XLR θα πρέπει να τις φτιάξω στο χέρι όπως τον παλιό καλό καιρό....
Καλό σας υπόλοιπο....
YΓ: κάτι που ξέχασα να πω είναι ότι η καρτα καυσαερίων από τα ΚΤΕΟ βγήκε το καλοκαίρι με θερμοκρασία κινητήρα στους 98 βαθμούς κελσίου , ενώ αυτή που έβγαλα σήμερα λόγω κρύου και επειδή έχω τοποθετήσει εκτος από τα ηλεκτρικά fan για την ψύξη του κυκλώματος νερού του κινητήρα και φτερωτή που γυρίζει μόνιμα με ιμάντα από το Νιβα 1600, με το ζόρι η θερμοκρασία έπιασε τους 87 βαθμούς Κελσίου που είναι η θερμοκρασία του θερμοστάτη στο Νιβα, άρα λογικά αν ήταν στους 98 βαθμούς θα έπιανε ακόμα καλύτερες τιμές στις μετρήσεις....
Re: Τετραπλή Ανάφλεξη




- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Τετραπλή Ανάφλεξη
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια κυριέ μου.....




- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Bosch
Part Number: 0 242 235 541
Χαρακτηριστηκά
* Electrode Gap: 0,8 mm
* Number of Poles: 1 terminal
* Outer Thread [mm]: 14
* Spanner Size: 20,8
* Spark Position: 3 mm
* Thread Length: 19 mm
* Thread Pitch: 1,25 mm
* Tightening Torque: 28 Nm
Σήμερα έβαλα τον τύπο μπουζί πλατίνης που βλέπετε ακριβώς από επάνω για κάτι καλύτερο από πριν, αλλά μπορείτε να δείτε εδώ http://seekpart24.com/search?am=lada&as ... 00151&lp=1 ποια μπουζί "φοράει" το Νίβα....
Re: Τετραπλή Ανάφλεξη
Πλατινενια μπουζι και παραπανω ρευμα στα μπουζι....προβλημα με τα πιστονια Δημητρη???θα υπαρξει??