ARO Μ461.

xarhs_aigio
Posts: 9
Joined: Mon Jan 03, 2011 14:05

ARO Μ461.

Post by xarhs_aigio »

Γειά σας,
με αφορμή το παρακάτω όχημα μου μπήκαν ιδέες να ασχοληθώ και εγώ με την ανακατασκεύη ενος κλασσικού οχήματος.
Δεν γνωρίζω αν ειναι στρατιωτικό όχημα για αυτο ζητάω τα φωτα σας καθως επίσης να μου πείτε κάποιο κόστος. Ευχαριστώ!

Image
Image
Image
Image
xarhs_aigio
Posts: 9
Joined: Mon Jan 03, 2011 14:05

Re: ARO!!!

Post by xarhs_aigio »

Επειδη δεν το κατεχω ακόμα και εγινε καποιο λαθος.
http://img801.imageshack.us/gal.php?g=dsc00567zq.jpg
Επισης το οχημα γραφει πανω ARO.
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: ARO!!!

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Περίμενε Χάρη, θα σου τις ανεβάσω εγώ, σε 800Χ600...

Image

Image

Image

Image
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
xarhs_aigio
Posts: 9
Joined: Mon Jan 03, 2011 14:05

Re: ARO!!!

Post by xarhs_aigio »

Ευχαριστω πολυ για την εξυπηρετηση.Καμια άποψη για το όχημα;
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: ARO!!!

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Το ARO M461 είναι ένα όχημα "άγνωστο" ακόμα και στους ειδικούς του χώρου..
WIKIPEDIA wrote:
The ARO IMS was the first off-road vehicle built in post WWII Romania by ARO (short for Auto Romania).
IMS-57
The first model was IMS-57; a total of 914 vehicles were built between 1957 and 1959, mostly handcrafted. During World War II, on the site of a paper plant belonging to Letea company from Campulung-Muscel, the production of plane propellers and shooting equipment for airplanes produced by IAR Brasov was organized. After the production was abandoned, a group of workers begun building the first Romanian motorcycles in 1953. The design (from Russian GAZ 69) and production of the first Romanian land vehicle IMS-57 begun in 1957, using the parts that were produced as well as upgrading. The 914 IMS-57 produced had the following characteristics: coachwork with two doors and tarpaulin, 3260 cc gasoline engine, 50 hp (37 kW) at 2,800 rpm, 80 km/h (50 mph), 24 L/100 km (12 mpg-imp; 9.8 mpg-US) consumption. The construction was handicraft: the equipped chassis in functioning condition were tested on the route Campulung-Colibasi where they were bodyworked, painted and finished in the Pitesti Motor-car Plant. The tin parts were made on wooden lasts. Among other oddities, the IMS-57 had manual windshield wipers.

M59
In 1959, the IMS-57 was replaced by M59, which was a substantial improvement over its predecessor.

M461
A new model, the M461, was started in 1964. The design was similar to the previous models but every panel was different and the cars are clearly distinguishable. It showed look and finishing improvements, and a redesigned mechanics. Its engine had four in-line cylinders, 70 hp (52 kW), a maximum speed of 100 km/h (62 mph), and a 17 l at 80 km/h (50 mph) consumption.

The export of M461 begun in 1965, to China and Colombia (2,000 pieces). The M461 was a very good performer for its time, having won a few international competitions: 1970 Forests Rally (Belgium), 1973 Sons of Beaches (Oregon). With improvements in their technology and performances, some 80,233 M461 land vehicles were produced by 1975, out of which 46,549 were exported and more were used by Romanian Army. About 3000 M461s are still on the road in Romania, with a very active owners' club. Many of the cars were until recently used by the army. Late versions were known as M473 on the German market.

Image

Image
http://en.wikipedia.org/wiki/ARO_IMS
Φίλε Χάρη, καλώς όρισες!

Το όχημα σου είναι ένα καλό project νομίζω. Αρκετά σπάνιο στην Ελλάδα.
Πως βρέθηκε στα χέρια σου; Τι τιμή πιάνει στην αγορά φτιαγμένο;
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
xarhs_aigio
Posts: 9
Joined: Mon Jan 03, 2011 14:05

Re: ARO!!!

Post by xarhs_aigio »

Το οχημα αυτο βρεθηκε στο χωριο ενος φιλου(ΑΧΑΙΑ) και μαλλον προκειται για παρατειμενο.Για αυτο το λογο ζηταω την συμβουλη σας αν αξιζει η αναπαλαιωση(απ οτι φαινεται αξιζει),για να κινησω τις διαδικασιες να το αγορασω.Χαριδημε ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σου.
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: ARO!!!

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Ο βασικός κανόνας στο χόμπυ, όπως θα ξέρεις, είναι το όχημα να σου κάνει "κλικ" ! :)
"Να το κάνεις κέφι" δηλαδή.
Από εκεί και μετά συζητάς όλα τ'άλλα.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι θα πρέπει να καταβάλεις προσωπική εργασία
για να περιορίσεις το τελικό κόστος. Εδώ δεν είναι Ρουμανία.
Σε σώζει το γεγονός ότι το όχημα ακόμα κυκλοφορεί στη χώρα κατασκευής του
και μάλιστα σε μεγάλους αριθμούς. Ψάξε να βρεις μάντρες, dealers και το Fun Club του οχήματος.

κωστας

ΥΓ :Μάλλον μονόδρομος θα είναι να το φτιάξεις να αναπαριστά όχημα του Ρουμάνικου Στρατού σαν αυτό:

Image
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
xarhs_aigio
Posts: 9
Joined: Mon Jan 03, 2011 14:05

Re: ARO!!!

Post by xarhs_aigio »

Κώστα, το καλο ειναι οτι υπαρχει μερακι και διαθεση και με το που το ειδα μου αρεσε πολυ.Πραγματικα νομιζω η σωστοτερη επιλογη θα ειναι του ρουμανικου στρατου.Αλλα επειδη βρισκομαι σε επαρχια σαν 4χ4 πιστευεις θα με εξυπηρετει??Δηλαδη αρχικα σκεφτομουν να το χρησιμοποιω σε διαφορες εξορμησεις στα βουνα, σε αγροτικες εργασιες κτλ. και μετα ισως το φέρω στην αυθεντική του μορφη, ή μηπως θα ειναι ασύμφορο με την κατανάλωση??
User avatar
XAΡΙΔΗΜΟΣ
Posts: 638
Joined: Mon Jan 18, 2010 17:58

Re: ARO!!!

Post by XAΡΙΔΗΜΟΣ »

Κοίταξε..όπως προείπα, κανόνας θα είναι το όχημά μας να μας προξενεί χαρά, να μας ευχαριστεί.
Να είμαστε ερωτευμένοι μαζί του. Όχι με το που το βλέπουμε, να μετανιώνουμε και να αγανακτούμε.
Και σαφώς θα το φτιάξουμε για να το χαρούμε, για τις βόλτες μας, για τις εξορμήσεις στη φύση.
Τώρα, εάν υπάρχει δυνατότητα και χρήσης του σε άλλες δραστηριότητες, όπως ύπιας μορφής αγροτικές,
όπως εσύ, πολύ καλύτερα θα είναι!

Την κατανάλωση την εξετάζεις εάν το χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση.
Ο κινητήρας σου είναι 2500 κε πετρέλαιο...εντάξει, ακόμα σε υποφερτά πλαίσια θα έλεγα...
Imagewww.sdio.gr_ _ _ _

1943 Chevrolet C8A (50% complete)
1940 ΒSA M20 (70% complete)
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: ARO!!!

Post by sv2ipw stelios »

Το ΑRO υπηρέτησε και στον ΕΣ αλλά όχι αυτή η έκδοση!
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Post Reply

Return to “Τα Αυτοκίνητα μας - Φωτογραφίες”