ενα ενδιαφερον αρθρο....

Elias Nicolaou
Posts: 107
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
Location: Βουλα - Αττικη

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Elias Nicolaou »

Nicolas wrote: ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ.
Κάθε φορά που γύρναγα από αγώνα η γυναίκα μου γκρίνιαζε.
"Γύρισες αργά, το αυτοκίνητο το έσπασες, είσαι βρώμικος ματωμένος και κουρασμένος, για μένα τίποτα?"
"Σερβίτσιο (κούπα εννοεί ;) ) δεν έφερες?"

ΠΩΣ ΚΥΡΙΕ ΗΛΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΓΛΥΚΑΝΩ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ
ΝΑ ΛΑΣΠΩΝΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ?
Ε?

Τυχερε!!!!!
Τι να πω κι εγω που γυρναγα κουρασμενος, σκονισμενος, τσαντισμενος που χαθηκαμε/αποκλειστηκαμε και διαφορα αλλα ...ηκαμε και με επαιρνε στο ψιλο;
(Απ:"...δε με χεζεις ρε νταλαρα;" (για το τελευταιο εχω και 3,000 ευρω στην ακρη) )
Ηλιας Νικολαου
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Nicolas »

Elias Nicolaou wrote:...
Τυχερε!!!!!
Τι να πω κι εγω που γυρναγα κουρασμενος, σκονισμενος, τσαντισμενος που χαθηκαμε/αποκλειστηκαμε και διαφορα αλλα ...ηκαμε και με επαιρνε στο ψιλο;
(Απ:"...δε με χεζεις ρε νταλαρα;" (για το τελευταιο εχω και 3,000 ευρω στην ακρη) )
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Και άλλα 1500 που μου έμειναν και μένα. ΝΤΑΛ.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by JOHNVOR »

Nicolas wrote:
Elias Nicolaou wrote:


ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ.
Κάθε φορά που γύρναγα από αγώνα η γυναίκα μου γκρίνιαζε.
"Γύρισες αργά, το αυτοκίνητο το έσπασες, είσαι βρώμικος ματωμένος και κουρασμένος, για μένα τίποτα?"
"Σερβίτσιο (κούπα εννοεί ;) ) δεν έφερες?"

ΠΩΣ ΚΥΡΙΕ ΗΛΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΓΛΥΚΑΝΩ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ
ΝΑ ΛΑΣΠΩΝΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ?
Ε?
Φαντασου τωρα που πρεπει να τρυπησουμε και ταμπλο για να βαλουμε roll cage τι πρεπει να ταξουμε!!!Τι μας περιμενει!!!!!(Εγω παντως δεν την γλιτωσα ευκολα με το σερβιτσιο απο την Αλβανια.Ηθελε και επιβεβαιωση οτι δεν τους λαδωσα για να το παρω)
Φωκίων

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Φωκίων »

O σκοπός του αρθρου δεν ηταν μονο τα... σερβιτσια...

Ηταν πως η "ανωτερα αρχη του σπορ" την μια αποφασιζει ετσι την αλλη γιουβετσι διωχνοντας ουσιαστικά τους κατασκευαστες ή στα δικά μας, τους αγωνιζόμενους...
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by JOHNVOR »

Φωκίων wrote:O σκοπός του αρθρου δεν ηταν μονο τα... σερβιτσια...

Ηταν πως η "ανωτερα αρχη του σπορ" την μια αποφασιζει ετσι την αλλη γιουβετσι διωχνοντας ουσιαστικά τους κατασκευαστες ή στα δικά μας, τους αγωνιζόμενους...
Εχεις δικιο Φωκιων.Απλα το ριξαμε και λιγο στην πλακα.Συγνωμη...
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by stavrosd »

Φωκίων wrote:...
η "ανωτερα αρχη του σπορ" την μια αποφασιζει ετσι την αλλη γιουβετσι διωχνοντας ουσιαστικά τους κατασκευαστες ή στα δικά μας, τους αγωνιζόμενους...
Συμφωνώ οτι τη αστάθεια σε ένα περιβάλλον και η έλλειψη προγραμματισμού μόνο κακό κάνει ενώ η σταθερότητα είναι σαφώς προς όφελος όλων. Η σταθερότητα δε σημαίνει όχι αλλαγές (αφου όλα εξελίσσονται και μεταβαλλονται, τεχνολογίες , οικονομικές συνθήκες, μόδα κλπ) αλλά συνεχείς μικρές προσαρμογές ώστε να μήν έρθει η ώρα που ο αλλάγές που θα απαιτηθούν να είναι τέτοιες που ουσιαστικά θα αλλάξουν εντελώς το παιχνίδι.

Προσωπικά (το έχω γράψει άλλωστε και σε άλλα ποστ) στη δικιά μας περίπτωση δε νομίζω οτι το πρόβλημά μας είναι τόσο οι κανονισμοί (εξαιρείται η ασφάλεια) όσο η τήρηση αυτών, αλλά κυρίως η όλη διεξαγωγή των αγώνων που δεν ικανοποιεί τους συμμετέχοντες.
(προβολή, παροχές, μετρήσεις, πρόγραμμα, κ.α)
Δε νομίζώ οτι έχει τόση σημασία σε ποιά κατηγορία θα μπείς λόγω μετατροπών οσο να σε ικανοποιήσει ο αγώνας σου (αναφέρομαι κυρίως για τους αγώνες αντοχής, enduro, TR, RR)
Όταν το επίπεδο των αυτοκινήτων φτάσει σε σημείο που πράγματι να καθορίζει το παιχνίδι τότε ναι οι τεχνικοί κανονισμοί θα έχουν μεγάλη σημασία!
Δημητριάδης Σταύρος
Φωκίων

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Φωκίων »

JOHNVOR wrote:
Φωκίων wrote:O σκοπός του αρθρου δεν ηταν μονο τα... σερβιτσια...

Ηταν πως η "ανωτερα αρχη του σπορ" την μια αποφασιζει ετσι την αλλη γιουβετσι διωχνοντας ουσιαστικά τους κατασκευαστες ή στα δικά μας, τους αγωνιζόμενους...
Εχεις δικιο Φωκιων.Απλα το ριξαμε και λιγο στην πλακα.Συγνωμη...
Ωπα μισό.... δεν υπαρχει λογος για συγνωμη
μη τρελαθουμε κι ολας....
Γιάννης Αθανασίου

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Γιάννης Αθανασίου »

stavrosd wrote:Όταν το επίπεδο των αυτοκινήτων φτάσει σε σημείο που πράγματι να καθορίζει το παιχνίδι τότε ναι οι τεχνικοί κανονισμοί θα έχουν μεγάλη σημασία!
Ακριβώς. Όταν κερδίζει ένα απλό Jimny, το αυτοκίνητο δεν είναι ακόμη αποφασιστικός παράγοντας.

Μπράβο Σταύρο. Μας πας κάπου... Μήπως το θέμα μας λοιπόν είναι τί θέλει να κάνει ο αγωνιζόμενος και πώς μπορεί να το κάνει; Άρα κατηγορίες με διαφορετικές αγωνιστικές απαιτήσεις και όχι υποχρεωτικά διαφορετικά αυτοκίνητα; Μήπως καλύτερα που θες να τρέξεις και όχι που πρέπει να τρέξεις; Αυτό λες;
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Nicolas »

Γιάννης Αθανασίου wrote:
stavrosd wrote:Όταν το επίπεδο των αυτοκινήτων φτάσει σε σημείο που πράγματι να καθορίζει το παιχνίδι τότε ναι οι τεχνικοί κανονισμοί θα έχουν μεγάλη σημασία!
Ακριβώς. Όταν κερδίζει ένα απλό Jimny, το αυτοκίνητο δεν είναι ακόμη αποφασιστικός παράγοντας.
Σωστά, ακόμα έχουμε δρόμο.
Όμως θα μπορούσαμε να πούμε οτι το Jimny μαμά μαμάει, ή θα μπορούσαμε να πούμε οτι τα φτιαγμένα είναι κακοφτιαγμένα και τους ρίχνει το μαμά Jimny, ή οτι οι οδηγοί τους είναι "κουλοί" και δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν, ή οτι ο οδηγός του Jimny είναι χεράς και σκέψου τί θα έκανε με ένα φτιαγμένο, ή ακόμα οτι το τερραιν βοήθησε το Jimny γιατί τα άλλα ήταν ογκώδη ή βαριά, ή τέλος συνδυασμός μερικών ή όλων των προηγουμένων...



Και τέλος, ρε συνάδελφοι, αν είναι να τρέχω όπου θέλω, μόλις τουμπανιάσω το JK μου (τώρα που θα κερδίσω το Ιταλικό Λόττο δηλαδή :mrgreen: ) και αφού έχω και μερικούς αγώνες στο ενεργητικό μου, να το βάλω στην νορμάλ να πάρω και το σερβίτσιο να μην γκρινιάζει η γυναίκα και άμα ξαναματαδείτε "νέους" σε αγώνα να μου το πείτε... :roll:
Θα μπορούσε να θεωρηθεί και αθέμιτος ανταγωνισμός...

Οι σκέψεις μου... μην παρεξηγηθώ ε? ;)
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Φωκίων

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Φωκίων »

το νοημα για μενα ( αναμεσα στα αλλα ) ειναι
α. ξεκαθαρης φιλοσοφίας αγωνες δηλ.
1. σχεδον πραγματικοι αγωνες με σχεδον ( ή και χωρις το σχεδον ) αγωνιστικά αυτοκινητα
2. "Πλοηγητικές"... χρονομετρημενες βολτες ( για να μην κατουμε καταχρηση της λεξης "αγωνες") με τις προυποθεσεις που εχουμε συζητησει ωστε ο "στοχος" εδω να ειναι τα απλά καθημερινά αυτοκινητα με καποια μινιμουμ στανταρ ασφαλειας.

β. Ξεκαθαρης φιλοσοφίας κανονισμοι, ισως με "μαζεμα" των κατηγοριων, με δυνατοτητα πραγματικου ελεγχου, οχι ... "η σωληνωση να αντεχει Χ κιλα πιεση - αντε μετρα το"

και το κυριωτερο

Γ. ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ "on the table" ΓΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ και τους αγωνιζομενους και τους οργανωτες και την ΕΘΕΑ..
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”