Εχω στο XJ το παρακατω ψηλωμα με αμορτισερ ΟΜΕ και 31" λαστιχα, το οποιο δεν δινει αποστατες transfer case. Δεν χρειαζονται η πρεπει να βαλω και ποσο υψος? Μπορει να γινει ζημια αν βαλω η αν δεν βαλω?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1984-200 ... ccessories
Αποστατες transfer case
Re: Αποστατες transfer case
φίλε cousto μην ανησυχείς, δεν χρειάζεται να βάλεις αποστάτες.
καταρχάς το μέγεθος του λάστιχου δεν έχει καμία σημασία.
αυτό που έχει σημασία είναι το ψήλωμα που σου δίνει καθαρά η ανάρτηση, επειδή αυτό είναι που αλάζει την γωνία λειτουργείας του άξονα μετάδοσης.
επειδή όμως το xj είναι μακρύ και η απόσταση μεταξύ transfer-αξόνων είναι μεγάλη, στην περίπτωση της ανάρτησής σου δεν αλλάζει πολύ η γωνία του άξονα μετάδοσης. να φανταστείς ότι εγώ φοράω 5,5ίντσες rubicon και δεν έχω βάλει αποστάτες. (και η ανάρτηση δουλεύει υπέροχα, και οι άξονες κανένα παράπονο).
Αν τώρα την ίδια ανάρτηση την βάλεις σε wrangler, άστα να πάνε, επέιδή είναι πιό μικρό σε μήκος, χρειάζεται αποστάτες, χρειάζεται SYE στην έξοδο απο transfer προς τον πίσω άξονα και χρειάζεται και πίσω άξονα μετάδοσης με διπλό σταυρό για να δουλεύει η ανάρτηση (περιπτεριές δηλαδή οι τεντοκίνητοι)
αυτά τα ολίγα και ελπίζω να σε φώτισα και να σε κούρασα
καταρχάς το μέγεθος του λάστιχου δεν έχει καμία σημασία.
αυτό που έχει σημασία είναι το ψήλωμα που σου δίνει καθαρά η ανάρτηση, επειδή αυτό είναι που αλάζει την γωνία λειτουργείας του άξονα μετάδοσης.
επειδή όμως το xj είναι μακρύ και η απόσταση μεταξύ transfer-αξόνων είναι μεγάλη, στην περίπτωση της ανάρτησής σου δεν αλλάζει πολύ η γωνία του άξονα μετάδοσης. να φανταστείς ότι εγώ φοράω 5,5ίντσες rubicon και δεν έχω βάλει αποστάτες. (και η ανάρτηση δουλεύει υπέροχα, και οι άξονες κανένα παράπονο).
Αν τώρα την ίδια ανάρτηση την βάλεις σε wrangler, άστα να πάνε, επέιδή είναι πιό μικρό σε μήκος, χρειάζεται αποστάτες, χρειάζεται SYE στην έξοδο απο transfer προς τον πίσω άξονα και χρειάζεται και πίσω άξονα μετάδοσης με διπλό σταυρό για να δουλεύει η ανάρτηση (περιπτεριές δηλαδή οι τεντοκίνητοι)

αυτά τα ολίγα και ελπίζω να σε φώτισα και να σε κούρασα

if it doesn't break, fix it until it does
Re: Αποστατες transfer case
Συντεκνε και συνονοματεantonisxj wrote:φίλε cousto μην ανησυχείς, δεν χρειάζεται να βάλεις αποστάτες.
καταρχάς το μέγεθος του λάστιχου δεν έχει καμία σημασία.
αυτό που έχει σημασία είναι το ψήλωμα που σου δίνει καθαρά η ανάρτηση, επειδή αυτό είναι που αλάζει την γωνία λειτουργείας του άξονα μετάδοσης.
επειδή όμως το xj είναι μακρύ και η απόσταση μεταξύ transfer-αξόνων είναι μεγάλη, στην περίπτωση της ανάρτησής σου δεν αλλάζει πολύ η γωνία του άξονα μετάδοσης. να φανταστείς ότι εγώ φοράω 5,5ίντσες rubicon και δεν έχω βάλει αποστάτες. (και η ανάρτηση δουλεύει υπέροχα, και οι άξονες κανένα παράπονο).
Αν τώρα την ίδια ανάρτηση την βάλεις σε wrangler, άστα να πάνε, επέιδή είναι πιό μικρό σε μήκος, χρειάζεται αποστάτες, χρειάζεται SYE στην έξοδο απο transfer προς τον πίσω άξονα και χρειάζεται και πίσω άξονα μετάδοσης με διπλό σταυρό για να δουλεύει η ανάρτηση (περιπτεριές δηλαδή οι τεντοκίνητοι)![]()
αυτά τα ολίγα και ελπίζω να σε φώτισα και να σε κούρασα

Re: Αποστατες transfer case
όταν θα ξεβιδώνεις την γέφυρα (άν τελικά βάλεις αποστάτες) πρόσεξε πάρα - πάρα -πάρα πολύ μην ζορίσεις καμιά βίδα και την κόψεις μέσα στο σασί. την μάμησες. τον ήπιες και φασκελοκουκούλωστε κουμπαράκι.
προσεχχχχχχτηκά με WD40, με ζέσταμα και όλες τις λοιπές χειροτεχνίες γιατί αν κόψεις βίδα...
ότι κάνεις, ενημέρωνε σχετικά.
thanks.
προσεχχχχχχτηκά με WD40, με ζέσταμα και όλες τις λοιπές χειροτεχνίες γιατί αν κόψεις βίδα...
ότι κάνεις, ενημέρωνε σχετικά.
thanks.

if it doesn't break, fix it until it does
Re: Αποστατες transfer case
Να βαλω? δεν ξερω τι να κανω...antonisxj wrote:όταν θα ξεβιδώνεις την γέφυρα (άν τελικά βάλεις αποστάτες) πρόσεξε πάρα - πάρα -πάρα πολύ μην ζορίσεις καμιά βίδα και την κόψεις μέσα στο σασί. την μάμησες. τον ήπιες και φασκελοκουκούλωστε κουμπαράκι.
προσεχχχχχχτηκά με WD40, με ζέσταμα και όλες τις λοιπές χειροτεχνίες γιατί αν κόψεις βίδα...
ότι κάνεις, ενημέρωνε σχετικά.
thanks.
Re: Αποστατες transfer case
μη βάλεις. δεν χρειάζεται.
άκουμε κι'εμένα.
κάτι ξέρω με 5,5ίντσες ψήλωμααααααααααααα
άκου τώρα τί τράβηξα πρίν μερικές μέρες που ήθελα να αλλάξω την κεντρική βάση κινητήρα.
επειδλη ο κινητήρας του xj μου είναι πετρέλαιο, η βάση είναι ένα μεγάλο στρογγυλό συνεμπλόκ αντί για το τούβλο-λάστιχο που έχουν οι βενζινόκαυστοι.
για να αλλάξω την βάση έπρεπε να κατεβάσω τη γέφυρα. τα μπράτσα της μπροστινής ανάρτησης (rubicon) φτάνουν έως τις βίδες της γέφυρας, όταν ξεβίδωσα τη γέφυρα, τα μπράτσα μετακινήθηκαν φεύγοντας από την θέση τους για μισό περίπου εκατοστό. υπόψιν ότι δεν έχω αναβατόριο, δεν είμαι επαγγελματίας και δεν έχω εφτά χέρια. μάμησέτα κουμπαράκι.
άντε να βάλω τη γέφυρα, να ξαναέρθουν οι τρύπες της ανάρτησης στη θέση τους και παράληλα να βιδώνω. ξαναμάμησέτα κουμπαράκι.
να σου πώ ότι ξεκίνησα στις 4 το μεσημέρι με ένα γρύλο και κατέληξα στις 1 το βράδυ με δύο γρύλους να σηκώνουν κινητήρα και γέφυρα και ένα γρύλο με προσθήκες και πατέντες να βρίσκεται οριζόντια πάνω απο το κεφάλι μου προσπαθώντας να σπρώξω τη βάση της ανάρτησης για να μπεί στη θέση της. όταν κάποια στιγμή ο γρύλος στράβωσε και εκτονώθηκε πετάγοντας τα κομμάτια του ευτυχώς που δεν ήμουν απο κάτω.
greek patendien papalien.
γιαυτό φίλεμου άσε τους αποστάτες μα δεν τους χρειάζεσαι.
άκουμε κι'εμένα.
κάτι ξέρω με 5,5ίντσες ψήλωμααααααααααααα

άκου τώρα τί τράβηξα πρίν μερικές μέρες που ήθελα να αλλάξω την κεντρική βάση κινητήρα.
επειδλη ο κινητήρας του xj μου είναι πετρέλαιο, η βάση είναι ένα μεγάλο στρογγυλό συνεμπλόκ αντί για το τούβλο-λάστιχο που έχουν οι βενζινόκαυστοι.
για να αλλάξω την βάση έπρεπε να κατεβάσω τη γέφυρα. τα μπράτσα της μπροστινής ανάρτησης (rubicon) φτάνουν έως τις βίδες της γέφυρας, όταν ξεβίδωσα τη γέφυρα, τα μπράτσα μετακινήθηκαν φεύγοντας από την θέση τους για μισό περίπου εκατοστό. υπόψιν ότι δεν έχω αναβατόριο, δεν είμαι επαγγελματίας και δεν έχω εφτά χέρια. μάμησέτα κουμπαράκι.
άντε να βάλω τη γέφυρα, να ξαναέρθουν οι τρύπες της ανάρτησης στη θέση τους και παράληλα να βιδώνω. ξαναμάμησέτα κουμπαράκι.
να σου πώ ότι ξεκίνησα στις 4 το μεσημέρι με ένα γρύλο και κατέληξα στις 1 το βράδυ με δύο γρύλους να σηκώνουν κινητήρα και γέφυρα και ένα γρύλο με προσθήκες και πατέντες να βρίσκεται οριζόντια πάνω απο το κεφάλι μου προσπαθώντας να σπρώξω τη βάση της ανάρτησης για να μπεί στη θέση της. όταν κάποια στιγμή ο γρύλος στράβωσε και εκτονώθηκε πετάγοντας τα κομμάτια του ευτυχώς που δεν ήμουν απο κάτω.
greek patendien papalien.
γιαυτό φίλεμου άσε τους αποστάτες μα δεν τους χρειάζεσαι.

if it doesn't break, fix it until it does
Re: Αποστατες transfer case
antonisxj wrote:φίλε cousto μην ανησυχείς, δεν χρειάζεται να βάλεις αποστάτες.
αυτό που έχει σημασία είναι το ψήλωμα που σου δίνει καθαρά η ανάρτηση, επειδή αυτό είναι που αλάζει την γωνία λειτουργείας του άξονα μετάδοσης.
επειδή όμως το xj είναι μακρύ και η απόσταση μεταξύ transfer-αξόνων είναι μεγάλη, στην περίπτωση της ανάρτησής σου δεν αλλάζει πολύ η γωνία του άξονα μετάδοσης. να φανταστείς ότι εγώ φοράω 5,5ίντσες rubicon και δεν έχω βάλει αποστάτες. (και η ανάρτηση δουλεύει υπέροχα, και οι άξονες κανένα παράπονο).
Εδω θα διαφωνησω μαζι σου κι εξηγω γιατι
Εχω υψος 3.5" και χωρις αποστατες τρεμουλο μετα τα 70 στον μπροστινο αξονα. Με αποστατες 3cm ειχα καθαρισει απο το τρεμουλο αλλα ο διαολος με εβαλε να παιξω μαζι τους και τα εκανα μπ@υρδ@λ@. Απο τις συζητησεις με τους αμερικανους εβγαλα το συμπερασμα οτι δεν θελουν ολα τα XJ αποστατες αλλα οταν θελουν τους βαζεις απο 2,5" ψηλωμα και πανω κι αναλογα το υψος απο 2cm εως 3cm Αν βαλεις στο δικη μου περιπτωση 1.8cm ή 3,2cm εχεις παλι τρεμουλο.
Οποτε προεδρε cousto αν δεν εχεις προβλημα δεν βαζεις αποστατες!