ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
-
- Posts: 2414
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Auto me ton diakopti pou les to ekane Lariseos kai den petyxe.
H piesi sta frena kimenetai apo 160 - 200 bar.
Den antexoun pseftika pragmata epanw.
Lisi:
Teriakse megala diskofrena pisw.
Agorase ydrayliko xeirofreno (san ta drift) kai tha to syndeseis me ton katanemiti kai ena "taf" gia ta pisw diskofrena.
Y.G. An ta kaneis ola auta gia to KTEO...ti na pw?
Ola ta alla pou tha doun,den tha poun tipota?
H piesi sta frena kimenetai apo 160 - 200 bar.
Den antexoun pseftika pragmata epanw.
Lisi:
Teriakse megala diskofrena pisw.
Agorase ydrayliko xeirofreno (san ta drift) kai tha to syndeseis me ton katanemiti kai ena "taf" gia ta pisw diskofrena.
Y.G. An ta kaneis ola auta gia to KTEO...ti na pw?
Ola ta alla pou tha doun,den tha poun tipota?

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Αμερικλάνικη μ@λ@κία!!!!antonisxj wrote:επίσης ακόμα και τώρα, δεν έχω χειρόφρενο και το σταματάω πάντα με ταχύτητα στο κιβώτιο.















St. Tselios wrote: Y.G. An ta kaneis ola auta gia to KTEO...ti na pw?
Ola ta alla pou tha doun,den tha poun tipota?





















Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
δεν έχουν πεί τίποτα. τους απέδειξα κιόλας ότι το αμάξι είναι ασφαλέστατο.St. Tselios wrote:Y.G. An ta kaneis ola auta gia to KTEO...ti na pw?
Ola ta alla pou tha doun,den tha poun tipota?

if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
βάλε στον κουβάσου τριανταπεντάρια και μετά ξαναμίλησέμου για αμερικάνικη μαλακία.Drimon wrote: Αμερικλάνικη μ@λ@κία!!!!
if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
κοίτα τώρα πως έχει η κατάσταση.St. Tselios wrote:Auto me ton diakopti pou les to ekane Lariseos kai den petyxe.
H piesi sta frena kimenetai apo 160 - 200 bar.
Den antexoun pseftika pragmata epanw.
Lisi:
Teriakse megala diskofrena pisw.
Agorase ydrayliko xeirofreno (san ta drift) kai tha to syndeseis me ton katanemiti kai ena "taf" gia ta pisw diskofrena.
Y.G. An ta kaneis ola auta gia to KTEO...ti na pw?
Ola ta alla pou tha doun,den tha poun tipota?
έχω ένα καλό φίλο που τρέχει σε αναβάσεις με ένα alfa romeo χρόνια τώρα.
έχει συνδέσει το χειρόφρενο με τον τρόπο που λές και έχει πρόβλημα. ξεριθμίζει το φρένο επειδή μπερδέυονται τα υγρά όταν πρεσσάρονται άλλωτε απο το ποδόφρενο και άλλωτε απο το χειρόφρενο. βλεπουμε ότι μετά απο κάθε χρήση του αυτοκινήτου πρέπει να ρυθμίσει ττα φρένα.
γιαυτό και λέω να βάλω δεύτερες δαγκάνες μόνο για το χειρόφρενο.
έπειτα... πολύ μεγαλύτερους δίσκους δεν μπορώ να βάλω. (δεκαπεντάρες ζάντες)
if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
antonisxj wrote: κοίτα τώρα πως έχει η κατάσταση.
έχω ένα καλό φίλο που τρέχει σε αναβάσεις με ένα alfa romeo χρόνια τώρα.
έχει συνδέσει το χειρόφρενο με τον τρόπο που λές και έχει πρόβλημα. ξεριθμίζει το φρένο επειδή μπερδέυονται τα υγρά όταν πρεσσάρονται άλλωτε απο το ποδόφρενο και άλλωτε απο το χειρόφρενο.






Βάλε 16άρες!antonisxj wrote: έπειτα... πολύ μεγαλύτερους δίσκους δεν μπορώ να βάλω. (δεκαπεντάρες ζάντες)














Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
antonisxj wrote:δεν έχουν πεί τίποτα. τους απέδειξα κιόλας ότι το αμάξι είναι ασφαλέστατο.St. Tselios wrote:Y.G. An ta kaneis ola auta gia to KTEO...ti na pw?
Ola ta alla pou tha doun,den tha poun tipota?
Πώς το κατάφερες αυτό αν επιτρέπεται;



Και για το θέμα σου τώρα........ για να τα κάνεις αυτά που λές θές και μεγαλύτερη διάμετρο δίσκων για να μπορούν να ταιριάξουν και οι δαγκάνες. Και για να γίνει αυτό θα πρέπει να ανέβεις σε διάμετρο ζάντας. Σε συμφέρει λοιπόν κάτι τέτοιο;; Γιατί πολύ φοβάμαι ότι εάν πας να το κάνεις στην υπάρχουσα διάμετρο μήπως τελικά δεν έχεις το αποτέλεσμα που θές!!!
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
δεν σε κατάλαβα... γιατι νομίζεις ότι δεν είναι ασφαλές?aggas wrote:Πώς το κατάφερες αυτό αν επιτρέπεται;
δεν έχει τίποτα που να το κάνει μή ασφαλές.
δικαιολογίσου μικρέ ψίστερμαν.
δεν χρειάζεται ρε φιλαράκι να αλλάξω ζάντες. ούτε χρειάζεται να μεγαλώσω δραματικά τη διάμμετρο των δίσκων. σοβαρέψου. τους ταμπουρλαμάδες θέλω να ξεφορτωθώ και να βάλω δισκόφρενα. τώρα... αν τα δισκόφρενα θα είναι πόρσε ή φορντ ή τζίπ στην τελική, θα το δώ στην πορεία.aggas wrote:Και για το θέμα σου τώρα........ για να τα κάνεις αυτά που λές θές και μεγαλύτερη διάμετρο δίσκων για να μπορούν να ταιριάξουν και οι δαγκάνες. Και για να γίνει αυτό θα πρέπει να ανέβεις σε διάμετρο ζάντας. Σε συμφέρει λοιπόν κάτι τέτοιο;; Γιατί πολύ φοβάμαι ότι εάν πας να το κάνεις στην υπάρχουσα διάμετρο μήπως τελικά δεν έχεις το αποτέλεσμα που θές!!!
if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
antonisxj wrote: δεν σε κατάλαβα... γιατι νομίζεις ότι δεν είναι ασφαλές?























































































Μην τα λες αυτά έτσι. Θα πάθω τίποτα βραδιάτικα!
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
δικαιολογίσουDrimon wrote:antonisxj wrote: δεν σε κατάλαβα... γιατι νομίζεις ότι δεν είναι ασφαλές?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μην τα λες αυτά έτσι. Θα πάθω τίποτα βραδιάτικα!

if it doesn't break, fix it until it does