
Το θεμα υπαρχει και εδω viewtopic.php?f=12&t=2588
friar wrote:Δεν θα συμφωνήσω με την απλότητα των αναφερομένων αυτοκινήτων. Όλο και κάτι έχουν φτιασιδωμένο.
έστιν ουν το απλούν αυτοκίνητο : το αυτοκίνητον το οποίον έχει κίνησιν και εις τους 4 τροχούς μονίμως ή κατ'επιλογίν, άνευ μπλουκέ διαφορικού μετά κομπρεσέρ ή με δισκάκια, μετά αναρτήσεως (δεν μας ενδιαφέρει το ύψος αυτής) άνευ τροποποιήσεως των σημείων στηρίξεώς της, μετά τεσσάρων και ουχί τριών ελαστικών διότι θα θεωρηθεί τρίκυκλον, και το βασικότερον να μην προεξέχουσιν εκ των εργοστασιακών θόλων ή πτερών του αυτοκινήτου.friar wrote:Δώσε μου τον ορισμό του απλού, και μετά τα λέμε πάλι.
μας κάνει αυτό ..ΑΓΓΕΛΟΣ JIMNY Corfu wrote:έστιν ουν το απλούν αυτοκίνητο : το αυτοκίνητον το οποίον έχει κίνησιν και εις τους 4 τροχούς μονίμως ή κατ'επιλογίν, άνευ μπλουκέ διαφορικού μετά κομπρεσέρ ή με δισκάκια, μετά αναρτήσεως (δεν μας ενδιαφέρει το ύψος αυτής) άνευ τροποποιήσεως των σημείων στηρίξεώς της, μετά τεσσάρων και ουχί τριών ελαστικών διότι θα θεωρηθεί τρίκυκλον, και το βασικότερον να μην προεξέχουσιν εκ των εργοστασιακών θόλων ή πτερών του αυτοκινήτου.friar wrote:Δώσε μου τον ορισμό του απλού, και μετά τα λέμε πάλι.![]()
![]()
![]()
αυτός είναι ο ορισμός του απλού αυτοκινήτου...
ΑΓΓΕΛΟΣ JIMNY Corfu wrote:έστιν ουν το απλούν αυτοκίνητο : το αυτοκίνητον το οποίον έχει κίνησιν και εις τους 4 τροχούς μονίμως ή κατ'επιλογίν, άνευ μπλουκέ διαφορικού μετά κομπρεσέρ ή με δισκάκια, μετά αναρτήσεως (δεν μας ενδιαφέρει το ύψος αυτής) άνευ τροποποιήσεως των σημείων στηρίξεώς της, μετά τεσσάρων και ουχί τριών ελαστικών διότι θα θεωρηθεί τρίκυκλον, και το βασικότερον να μην προεξέχουσιν εκ των εργοστασιακών θόλων ή πτερών του αυτοκινήτου.friar wrote:Δώσε μου τον ορισμό του απλού, και μετά τα λέμε πάλι.![]()
![]()
![]()
αυτός είναι ο ορισμός του απλού αυτοκινήτου...
Τέλεια.Pet4x4 wrote:Με λίγα λόγια, απλό αυτοκίνητο είναι αυτό που θα το πάρεις την επόμενη μέρα απο τον αγώνα, θα πάς Super Market και αμέσως μετά θα πας εκδρομή με την λέσχη.