Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

User avatar
dimisgv
Posts: 11
Joined: Tue Jun 16, 2009 21:33

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by dimisgv »

Nicolas wrote:Αγαπητέ μου Δημήτρη,

μην φορτώνεις...
Όσοι σχολίασαν το κλουβί σου, σίγουρα ενδιαφέρονται.
Τα επίπεδα ενδιαφέροντος είναι δύο:
Αρχικά η δική σου ασφάλεια και σε δεύτερο επίπεδο και η δική μας.
Διότι όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές στο παρελθόν, η χαλαρότητα με την οποία εφαρμόζονται οι τεχνικοί κανονισμοί
στην ουσία επιβάλλουν στον τεχνικό έφορο να υποθέσει για την στοιβαρότητα μίας κατασκευής και στην συνέχεια να
πάρει την ευθύνη να "περάσει" το αυτοκίνητο και να του επιτρέψει να αγωνιστεί. Και αν γίνει το κακό το πρώτο πράγμα που θα πουν
οι κακές γλώσσες είναι "δεν το είδε ο τεχνικός έφορος?". Και καλά να μείνει στις κακές γλώσσες μόνο...
Και αυτό είναι κακό και γι αυτόν που θα χτυπήσει αλλά και για τους αγώνες μας που φαίνονται επικίνδυνοι ενώ δεν είναι τόσο.

Μην μου πει κανένα εξυπνοπούλι πάλι πως η δουλειά του ΤΕ είναι να κάνει έκθεση και οι άρχοντες να την κάνουν δεκτή ή όχι γιατί
δεν είναι λίγες οι φορές που η έκθεση είτε εξαφανίζεται από τα επίσημα έγγραφα του αγώνα είτε εμφανίζεται μία καινούρια είτε γράφεται
συναινετικά...

Επιπλέον αγαπητέ μου φίλε, όταν ξεκινάς να φτιάξεις έναν κλωβό συμβουλεύεσαι το "πορτοκαλί βιβλίο" ή ρωτάς έναν ΤΕ ή κάτι τελοσπάντων
έτσι ώστε και καλή δουλειά να κάνεις αλλά και σύμφωνος με τους κανονισμούς να είσαι.
Σαφώς βέβαια και σου αξίζουν συγχαρητήρια που μπήκες στον κόπο να "χαλάσεις" το αυτοκίνητό σου βάζοντας κλουβί.

Όμως κατάλαβε και μας και πίστεψέ με κανείς από αυτούς που σχολίασαν το αυτοκίνητό σου δεν έχει κακιά πρόθεση ούτε απέναντί σου ούτε και απέναντι στην λέσχη.







Στάθη, θες να είσαι ο πρώτος διαχειριιστής που θα κάνει ban τον εαυτό του??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Α παράτα μας πρωινιάτικα. Άντε και καλό μας μπάνιο.
Νικολα σιγουρα ενδιαφερονται αλλα οταν σε ενα αγωνα συμμετεχουν καμμια τριανταρια αυτοκινητα και κανενα δεν φτανει τον εξοπλισμο ασφαλειας του δικου μου και μερικα εχουν σοβαρες ελλειψεις και παρατυπιες μου φαινεται καπως οτι το δικο μου επρεπε να κοπει στεγνα και οτι δεν θα θελαν σαν τεχνικοι εφοροι να το ελεγξουν τεχνικα γιατι κρινεται ακαταλληλο...
δηλαδη με τα υπολοιπα τι θα γινοταν??
τωρα στο δευτερευων θεμα την ασφαλεια των εφορων θα ηθελα να ξερω σε ολους τους αγωνες του 2010 ολα τα αυτοκινητα ηταν συμφωνα με τον τεχνικο κανονισμο 2010???
αλλα σκοπος δεν ειναι να διαλυσουμε τους αγωνες οπως και εχει γινει μεχρι στιγμης αλλα να ερθει κοσμος σε αυτους...
ας ζηταγατε πιο ελαστικους κανονισμους για να μην ερχεστε σε δυσκολη θεση...
καποιοι θελαν να φτασουν τους αγωνες 4χ4 σε αλλο επιπεδο...
το αποτελεσμα να αναβαλονται συνεχεια αγωνες και να μην συμπληρωνονται συμμετοχες.
εγω προσωπικα βλεπω πολλα απο τα μετρα ανουσια γιατι τα ατυχηματα συμβαινουν απο πολυ πιο ουσιωδης παραλειψεις οπως το να ειναι οι θεατες σε ανασφαλη σημεια,τωρα αν το κρανος ειναι μοτοσυκλετας δεν πιστευω οτι θα σε προστατεψει λιγοτερο η αν η ζωνη ειναι ληγμενη.ο σημαντικοτερος παραγοντας σε ενα ατυχημα ειναι η ταχυτητα και υψηλες δεν υπαρχουν στα τριαλ.τωρα αν θες να κοψεις ενα αυτοκινητο ακομα κι εγω που δεν ειμαι τε μπορω πολυ ευκολα.απλα χρειαζονται ισσοροπιες...
τωρα για τη κατασκευη την δικια μου την εκανα ακολουθωντας το j283 και οχι οπως μου κατεβηκε στο κεφαλι και οχι ολες τις προβλεπομενες αντιστηριξεις.πεδιλα διαστασεων προβλεπομενων ενισχυσεις οροφης και διαγωνιες.την ζωνη δεν ηθελα να την κοψω και θα με ενδιεφερε να μου υποδειξει καποιος πως να την πιασω σωστα και αυτο που ειπε ο Σταθης για τους 10 ποντους απο το πεδιλο στηριξης ειναι σωστο και το δικο μου ειναι στους 13 :oops:
και το τελευταιο και δεν επανερχομαι σκοπος δεν ειναι να ...σουμε τους αγωνες επειδη μια επιτροπη θελει αυτα αλλη θελει τα αλλα και δεν υπαρχει συννενοηση αλλα να τους κανετε οπως ηταν παλια που σαν θεατης γουσταρα να βλεπω και με εκαναν να θελω να συμμετασχω καποια στιγμη!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ ΕΥΡΙΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ....
Φωκίων

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by Φωκίων »

Κυριε Δημητρη Τζινιερη "με ποιο δικαιομα"???? σε ανοιχτο και πιστευω ελευθερο φορουμ???? Αστειευεστε φανταζομαι..

Α. δεν ειχα ιδεα ποιανου ειναι το αυτοκινητο - αν θες να το πιστεψεις το πιστευεις.
Β. Πηρα και 2η γνωμη πριν μιλησω και δεν εννοω τον Κωστα..

ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ

Βαρεθηκα να συγκαταλεγομαι στους "παει να μου την πει" ενω ο σκοπος μου ειναι "να βοηθησω" επειδη το γουσταρω χωρις να εχω να κερδισω κατι

Σορρυ το μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα δεν μου κανει...

over and πραγματικα out...

ΥΓ. - ενα σωστο που .... ολοι ξεχνατε.. " οι κανονισμοι ειναι για να εφαρμοζονται ΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ" .
δεν μας αρεσουν????? - τους αλλαζουμε
μεχρι τοτε???? - τους εφαρμοζουμε

τα αλλα ολα περι φιλικών κ.λ.π. κ.λ.π. ειναι "για καταναλωση"
η ΕΘΕΑ εν γνωση της και με τις καλυτερες των προθεσεων, δεν αντιλεγω "παρατυπησε"..
Ας μου δειξει καποιος ΠΟΥ η ΕΘΕΑ γραπτα διαχωριζει αν ειναι φιλικός ή οχι, ας ειναι αλυταρχης ο Θεος ο ιδιος..
μεχρι τοτε......
αρες μαρες κουκουναρες
( και ξανα-ματα-γραφω, ΔΕΝ εχει σχεση η λεσχη - η ΕΘΕΑ ειναι το θεμα.......)
User avatar
dimisgv
Posts: 11
Joined: Tue Jun 16, 2009 21:33

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by dimisgv »

Φωκιωνα πουθενα εγω δεν σου ειπα με ποιο δικαιωμα!!!
δευτερη γνωμη για πιο πραγμα???
καταλαβες πως στον συγκεκριμενο αγωνα το αυτοκινητο μου ηταν ισως αυτο με την καλυτερη ασφαλεια και εσυ προσπερνας πολυ σοβαρες παραλειψεις και παρατυπιες και ασχολεισαι με δευτερεουσας σημασιας λεπτομερειες...
ας ξεκινησουμε απο τα βασικα για να φτασουμε καποια στιγμη σε καποιο αποτελεσμα.
δεν με ενδιαφερει αν ηξερες ποιανου ειναι το αυτοκινητο,αλλα ο τροπος που μιλησες για καποιον αγωνιζομενο και οτι δεν θα ηθελες να τον δεις ποτε ως τεχνικος εφορος δεν μου δειχνει δειγμα διαθεσης για βοηθεια.εγω παντως αν ηθελα να βοηθησω καποιον αγωνιζομενο θα του ελεγα το αδυνατο σημειο στον τομεα της ασφαλειας στο αυτοκινητο του θα του εξηγουσα σε ποιο σημειο μπορει να το ενισχυσει και να το φτιαξει σωστα...ωστε να εισαι καλλυμενος κι εσυ σε περιπτωση ατυχηματος.
σκοπος δεν ειναι να διωξεις εσυ η οποιοσδηποτε αλλος αγωνιζομενους...
αν ειχα δεχθει καποια παρατηρηση απο καποιον σε αγωνα που να μου ελεγε την επομενη να εχεις κανει αυτα στο αμαξι σου θα το εφαρμοζα να εισαι σιγουρος....
ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ οπως λες
οτι κανω το κανω συμφωνα με τους ισχυοντες κανονισμους και αυτο επρεπε να το ειχες διακρινει...γιατι καταρχην σεβομαι τους κανονισμους και δευτερον τον εαυτο μου και δεν γουσταρω να μου τι λενε....
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by friar »

Αντε πάλι...
Βουλή των Ελλήνων τα κάναμε ξανά...

Δεν έχει σημασία ποιανού είναι το αυτοκίνητο, σημασία έχει ότι είναι μια αξιόλογη δουλειά και πιάνουμε τις λεπτομέρειες για να δείξουμε ποιό είναι το τέλειο. Φαντάσου την Τζούλια αλλοίθωρη. Και να την κοιτάς στα μάτια..Γίνεται,??? δεν γίνεται.!!!
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
katsulas
Posts: 398
Joined: Thu Oct 01, 2009 17:15
Location: Chalkis

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by katsulas »

Συγνώμη friar. Εσυ θα έχεις τη Τζούλια μπροστα σου και θα την κοιτάς στα μάτια???? :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by Nicolas »

Τέτοιος είναι. Λεπτός :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
katsulas
Posts: 398
Joined: Thu Oct 01, 2009 17:15
Location: Chalkis

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by katsulas »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Image
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by Nicolas »

dimisgv wrote:Νικολα σιγουρα ενδιαφερονται αλλα οταν σε ενα αγωνα συμμετεχουν καμμια τριανταρια αυτοκινητα και κανενα δεν φτανει τον εξοπλισμο ασφαλειας του δικου μου και μερικα εχουν σοβαρες ελλειψεις και παρατυπιες μου φαινεται καπως οτι το δικο μου επρεπε να κοπει στεγνα και οτι δεν θα θελαν σαν τεχνικοι εφοροι να το ελεγξουν τεχνικα γιατι κρινεται ακαταλληλο...
δηλαδη με τα υπολοιπα τι θα γινοταν??
Δημήτρη παρεξήγησες...
Τα σχόλια έγιναν για το δικό σου αυτοκίνητο ακριβώς λόγω του ότι είχε ασφάλεια.
Και όσον αφορά τους τεχνικούς εφόρους δεν είναι πως δεν θέλουν να ελέγξουν το αυτοκίνητό σου αλλά η περίπτωσή σου είναι η πιο δύσκολη. Και αυτό διότι ενώ έχεις μέτρα ασφαλείας αυτά δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ σύμφωνα με τον κανονισμό και έτσι ο ΤΕ θα πρέπει να υποθέσει ή να βάλει νερό στο κρασί του σχετικά με την αντοχή του εξοπλισμού σου.
Το δε χειρότερο είναι πως το κλουβί σου μπορεί να είναι το καλύτερο όλων αλλά δεν υπάρχει κάτι που να το επικυρώνει και έτσι ο ΤΕ οφείλει να σου το πει. Αν δε είναι αυστηρός οφείλει στην έκθεσή του να προτείνει τον αποκλεισμό σου. Αυτή και μόνο η κουβέντα-σχόλιο προς έναν αγωνιζόμενο ο οποίος έχει κάνει έναν κόπο να φορέσει κλουβί ενώ όλοι οι υπόλοιποι γύρω του όχι, εύκολα τον εξαγριώνει και αντί να κοιτάξει να "πάρει" πληροφορία από τον ΤΕ, μπαίνει σε κατάσταση άμυνας. "Γιατί την λες σε μένα που τουλάχιστον φοράω και δεν την λες στους άλλους που δεν φοράνε τίποτα"...

Αυτό είναι που γίνεται και τώρα. Σου λένε πως ενδεχομένως να υπάρχει πρόβλημα με το κλουβί σου και αντί να το συζητήσεις, αμύνεσαι λες και έχουμε αντιπαλότητα.
Όσον αφορά τα άλλα αυτοκίνητα, δεν υπάρχει κάτι να σχολιάσεις. Δεν είχαν τίποτα και αυτό αρκεί. Η μάλλον καλύτερα ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ και πρέπει να κόβονται έτσι απλά.
Παρόλα αυτά κακώς έχουμε επικεντρωθεί στο αυτοκίνητό σου και κακώς έχει γίνει αντικείμενο διαφωνίας.

dimisgv wrote: τωρα στο δευτερευων θεμα την ασφαλεια των εφορων θα ηθελα να ξερω σε ολους τους αγωνες του 2010 ολα τα αυτοκινητα ηταν συμφωνα με τον τεχνικο κανονισμο 2010???
αλλα σκοπος δεν ειναι να διαλυσουμε τους αγωνες οπως και εχει γινει μεχρι στιγμης αλλα να ερθει κοσμος σε αυτους...
ας ζηταγατε πιο ελαστικους κανονισμους για να μην ερχεστε σε δυσκολη θεση...
Όχι φίλε μου, αυτό ακριβώς λέμε. Δεν θέλουμε ελαστικούς κανονισμούς αλλά σαφείς. Αν αποφασίσει η ΕΘΕΑ ή η ομοσπονδία ή οποιοσδήποτε πως μπορούμε να κάνουμε αγώνες χωρίς κλουβί και κράνος εγώ νομικά είμαι καλυμμένος να σε αφήσω να τρέξεις. Ασφαλώς και δεν το προτιμώ διότι θεωρώ πως είναι επικίνδυνο αλλά όπως και να έχει, στον αγώνα πάνω η δουλειά μου είναι να εφαρμόσω τον κανονισμό και όχι να τον κρίνω. Μπορώ να τον κρίνω όμως τις άλλες ώρες ;)

Σαφώς και δεν ήταν όλα τα αυτοκίνητα σύμφωνα με τον κανονισμό. Όμως δεν έγινε και τίποτα χοντρό για να διαπιστώσουμε το ποιός θα έβρισκε τον μπελά του για να μην πω ποιός θα έμενε να τον βρει...
Εξάλλου για ρώτα τους διοργανωτές αν υπάρχουν οι εκθέσεις των τεχνικών εφόρων...?

Εντωμεταξύ έχω την εντύπωση πως έχουμε κάνει ψωμοτύρι την έκφραση "να φέρουμε κόσμο στους αγώνες".
Με αυτή την φράση λάβαρο, οι μεν αγωνιζόμενοι προσπαθούν να κρατήσουν το κόστος των αυτοκινήτων τους χαμηλά ενώ οι διοργανωτές να κερδίσουν πελάτες.
Η ασφάλεια έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

dimisgv wrote: καποιοι θελαν να φτασουν τους αγωνες 4χ4 σε αλλο επιπεδο...
το αποτελεσμα να αναβαλονται συνεχεια αγωνες και να μην συμπληρωνονται συμμετοχες.
Όχι αγαπητέ, αυτό είναι απλοποίηση. Έτσι και αλλιώς οι κανονισμοί δεν εφαρμόζονται. Αφού δεν εφαρμόζονται λοιπόν γιατί δεν συμπληρώνονται συμμετοχές?
Οι συμμετοχές δεν συμπληρώνονται όχι γιατί δεν έχουμε νέους στο χώρο αλλά γιατί έχουν βαρεθεί τις μαλακίες μερικών οι παλιοί. Και εγώ προσωπικά όσα αυτοκίνητα από τα παλιά θυμάμαι πληρούσαν σε μεγάλο βαθμό τις τωρινές προδιαγραφές ασφαλείας.
Παράλληλα φυσικά μας έχει χτυπήσει η κρίση την πόρτα και αυτό δεν πρέπει να το αγνοούμε.

dimisgv wrote: εγω προσωπικα βλεπω πολλα απο τα μετρα ανουσια γιατι τα ατυχηματα συμβαινουν απο πολυ πιο ουσιωδης παραλειψεις οπως το να ειναι οι θεατες σε ανασφαλη σημεια,τωρα αν το κρανος ειναι μοτοσυκλετας δεν πιστευω οτι θα σε προστατεψει λιγοτερο η αν η ζωνη ειναι ληγμενη
Όσον αφορά το κράνος μοτοσυκλέτας, συμφωνώ μαζί σου. Το πρόβλημα όμως δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι το πως θα δούμε ότι ένα κράνος είναι κράνος και όχι κινέζικο κουβαδάκι. Γι αυτό ορίζουμε προδιαγραφές.
Οι ληγμένες ζώνες είναι δίκοπο μαχαίρι. Μπορεί να σε κρατήσουν μπορεί και να έχουν καεί και να είναι απλά θέμα ενός απότομου τραβήγματος για να γίνουν κρόσσια.

Σχετικά με τους θεατές τώρα, δεν γνωρίζω να έχει τραυματιστεί θεατής σε αγώνα μας. Ασφαλώς και πρέπει να κάθονται στα σωστά σημεία αλλά σαν επιχείρημα δεν έχει νόημα να το χρησιμοποιούμε σε μία κουβέντα για τα μέτρα ασφαλείας στα αυτοκίνητα. Άρα μάλλον πολύ θέμα το κάνουμε.

dimisgv wrote: .ο σημαντικοτερος παραγοντας σε ενα ατυχημα ειναι η ταχυτητα και υψηλες δεν υπαρχουν στα τριαλ.τωρα αν θες να κοψεις ενα αυτοκινητο ακομα κι εγω που δεν ειμαι τε μπορω πολυ ευκολα.απλα χρειαζονται ισσοροπιες...
Δες τις φωτό από τα τουμπαρίσματα του 2009 και θα δεις πως δεν είναι μόνο η ταχύτητα. Δεν ξέρω αν θυμάσαι και εκείνες τις φοβερές τούμπες του Μαγιάφη πριν μερικά χρόνια...
Κανείς δεν έτρεχε.

dimisgv wrote: και το τελευταιο και δεν επανερχομαι σκοπος δεν ειναι να ...σουμε τους αγωνες επειδη μια επιτροπη θελει αυτα αλλη θελει τα αλλα και δεν υπαρχει συννενοηση αλλα να τους κανετε οπως ηταν παλια που σαν θεατης γουσταρα να βλεπω και με εκαναν να θελω να συμμετασχω καποια στιγμη!!!
Έχεις απόλυτο δίκιο. Παλιά όμως υπήρχε ένας κανονισμός (για κάθε είδος αγώνα), μία αρχή (ΕΘΕΑ) και κανείς δελφίνος.
Γι αυτό ζητάμε σαφήνεια παρόλο που έτσι τα πράγματα θα είναι μετρημένα κουκιά και αν είναι κάποιος παράτυπος έστω και στο παραμικρό θα κόβεται.
Εγώ προσωπικά πάντως δεν ξέρω αυτή την στιγμή ποιός μπορεί να δώσει άδεια τέλεσης αγώνα, ποιό είναι το νέο νομικό καθεστώς, πόσες ομοσπονδίες και πόσες επιτροπές και παραεπιτροπές έχουμε και σε τελική σε ποιόν δίνω αναφορά ή ποιός με αξιολογεί.




Τες πα ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι πως δεν υπάρχει η παραμικρή διάθεση από μέρους μου να διαφωνήσουμε και συζητάμε φιλιικά.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Ειλικρινά δε βλέπω κανένα λόγο συμμετοχής σε μία συζήτηση που έχει να κάνει ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ.

Τα περί φιλικού κλπ. είναι δικαιολογίες που δεν έχουν να κάνουν σε τίποτε με την ασφάλεια που πρέπει να έχει ένας αγώνας. Όταν βγαίνει απο το γκαράζ σου Νικόλα, ποσώς με νοιάζει τί κάνεις. Όταν συμμετέχεις σε έναν αγώνα όμως, δυστυχώς πολλά και πολλοί εξαρτούνται απο αυτό. Εκτός ίσως από όσους βγάζουν το μεροκάματό τους κάθε weekend και καθόλου δεν ενδιαφέρονται, όπως φαίνεται, για την ασφάλεια.
΄
Αν θέλεις, θέλετε, να συνδέσετε το όνομά σας με τέτοια αίσχη, με γειά σας με χαρά σας. Δικαώμά μου όμως, σαν αγωνιζόμενος, οργανωτής, δημοσιογράφος και πάνω απο όλα φίλος των αγώνων, να αποποιούμαι κάθε σχέση με αυτά που έχουν ελάχιστο όφελος και εγκυμονούν τεράστιους κινδύνους.

ΥΓ. και να ξεκαθαρίσουμε για μία ακόμη φορά κάτι: τα αίσχη τα έκανε η ΕΘΕΑ και η Επιτροπή 4Χ4 - ποιά; - και όχι η οργανώτρια λέσχη, η οποία κράτησε το τυπικό, ζήτησε άδεια με συγκεκριμένες απαιτήσεις και έκανε τον αγώνα σύμφωνα με την έγκριση που της δώθηκε! Άλλωστε όπως λέει και η ίδια η ΕΘΕΑ
Ένα από τα βασικά μελήματα της ΕΘ.Ε.Α είναι η θέσπιση κανόνων και η εποπτεία ΑΣΦΑΛΟΥΣ διεξαγωγής των αγώνων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Η ασφάλεια πρωτίστως και η τήρηση των κανονισμών σε συνέχεια είναι οι παράγοντες που προσδιορίζουν την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.
Πρόσεξτε το η τήρηση των κανονισμών σε συνέχεια ...
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια

Post by Nicolas »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Ειλικρινά δε βλέπω κανένα λόγο συμμετοχής σε μία συζήτηση που έχει να κάνει ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ.
Συζητάμε ένα πρόβλημα που υφίσταται. Και αυτό συμβαίνει για κάποιο λόγο.
Το συζητάμε λοιπόν. Αν θες συμμετάσχεις.

Γιάννης Αθανασίου wrote: Τα περί φιλικού κλπ. είναι δικαιολογίες που δεν έχουν να κάνουν σε τίποτε με την ασφάλεια που πρέπει να έχει ένας αγώνας. Όταν βγαίνει απο το γκαράζ σου Νικόλα, ποσώς με νοιάζει τί κάνεις. Όταν συμμετέχεις σε έναν αγώνα όμως, δυστυχώς πολλά και πολλοί εξαρτούνται απο αυτό. Εκτός ίσως από όσους βγάζουν το μεροκάματό τους κάθε weekend και καθόλου δεν ενδιαφέρονται, όπως φαίνεται, για την ασφάλεια.
Γιάννη το τί κάνω βγαίνοντας από το γκαράζ μου το αναφέρω ως κάτι με μικρό βαθμό επικινδυνότητας και όχι ως κάτι εξαιρετικά επικίνδυνο που θα σκοτωθεί κόσμος. Για μια σουζίτσα μιλάμε. Μην φέρνουμε την καταστροφή. Ναι ΟΚ κακώς δεν εφαρμόζονται οι κανονισμοί και είμαι ο πρώτος που το είπε από τότε που όλοι κοιτούσαν να μαζέψουν 1-2 συμμετοχές παραπάνω αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές.
Η ένστασή μου λοιπόν έγκειται στο παράδειγμα που έφερες και το βρίσκω υπερβολικό και όχι στην ουσία, που έχεις δίκιο.


Και κακώς δεν σε ενδιαφέρει το τί κάνω βγαίνοντας από το γκαράζ μου (παράδειγμα φέρνω τον εαυτό μου) διότι στον αγώνα αν γίνει η στραβή θα χτυπήσουμε μεταξύ μας οι σχετικοί ενώ στον δρόμο θα χτυπήσουμε άσχετους. Ή σε ενδιαφέρει το καλό των αγώνων σε όλες τις πτυχές του ή σε ενδιαφέρει μόνο η ύπαρξη δικής σου ευθύνης. Αν ισχύει το δεύτερο τότε ναι δεν σε ενδιαφέρει το τί κάνουν οι τετρακίνητοι οποιδήποτε αλλού εκτός του αγώνα σου.
Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου.

Γιάννης Αθανασίου wrote: Αν θέλεις, θέλετε, να συνδέσετε το όνομά σας με τέτοια αίσχη, με γειά σας με χαρά σας. Δικαώμά μου όμως, σαν αγωνιζόμενος, οργανωτής, δημοσιογράφος και πάνω απο όλα φίλος των αγώνων, να αποποιούμαι κάθε σχέση με αυτά που έχουν ελάχιστο όφελος και εγκυμονούν τεράστιους κινδύνους.
Γιάννη μου, μαλάκα με είπαν πολλοί, απατεώνα κανένας.
Δεν υποστήριξα την μη εφαρμογή, νομίζω το έχω κάνει σαφές αυτό τόσο με τα γραπτά μου όσο και με την συμπεριφορά μου ως στέλεχος σε αγώνες. Αντίθετα έχουμε διαφωνήσει σε θέματα ασφαλείας και εγώ ήμουν πολύ πιο αυστηρός από εσένα. Δεν μου κοστίζει τίποτα.
Δεν συνδέω λοιπόν το όνομά μου με κανένα "αίσχος" και μην με φέρνεις στην θέση να απολογούμαι για κάτι που δεν υφίσταται.


Από την μεριά σου τώρα καλά κάνεις και έχεις άποψη καλά κάνεις και την υποστηρίζεις.
Εγώ όμως θυμάμαι πως η θέση σου για την ασφάλεια στους αγώνες μιλούσε για χαλαρά μέτρα ασφαλείας στα αυτοκίνητα (κλουβιά, ζώνες κλπ κλπ) και καλύτερο έλεγχο της διαδρομής, μουαγιέν κλπ. Πού διαφέρει αυτό που πρότεινες λοιπόν από αυτό που έκαναν τα παιδιά?
Στα τυπικά?

Πρακτικά λοιπόν ποιά είναι η ένσταση η δική σου?
Η έλλειψη κλουβιού ή το επικίνδυνο, κατά την γνώμη σου, εμπόδιο?
Ποιά είναι η πρότασή σου?
Πιο εύκολα εμπόδια? Πιο αυστηρά μέτρα ασφαλείας στα αυτοκίνητα ή απλά η νομιμοποίηση της έλλειψης μέτρων ασφαλείας έτσι ώστε να είμαστε και τυπικοί?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”