Καλα κανεις κ μπαινεις στην κουβεντα μας οσο περισσοτερες αποψεις ακουστουν τοσο καλυτερα!ctsaligo wrote:Προσοχή ακολουθεί μακροσκελές κείμενο άπειρου συνοδηγού, παρατηρητή μέχρι τώρα των δρώμενων σε αυτό το forum.
Κατ'αρχην να κανω μια μικρη επεμβαση (οπως νομιζω σωστοτερο) τα δεδομενα - ζητουμενα:
Mε bold ειναι οσα εχω προσθεσει.....Τις συγκεκριμένες προτάσεις μπορείτε να τις πετάξετε στα σκουπίδια, αλλά νομίζω ότι το πρώτο κομμάτι σχετικά με τα δεδομένα και τα ζητούμενα πρέπει να ολοκληρωθεί και να είναι στο μυαλό του καθενός πριν προτρέπει προς τη μία η την άλλη κατεύθυνση.
Δεδομένα
1. Τρεις κατηγόριες αυτοκινήτων:
a. Αυτοκίνητα με πλήρη μέτρα ασφαλείας
b. Αυτοκίνητα χωρις μετρα ασφαλειας αλλα με εμπειρια πληρωματων
c. Αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας κ με απειρα πληρωματα
2. Διαφορετικά είδη αγώνων
a. Trial raid
b. Enduro
c. 24hours
d. Rally Raid
e. ΟΧΙ ΡΑΛΙ
3. Διαφορετικές διαδρομές
a. Ανοιχτή στη κυκλοφορία δρόμοι
b. Κορδελιασμένες μικρές ειδικές
c. Κλειστές μεγαλύτερες ειδικές (Πρόλογος Πευκί)
d. Εκτός δρόμου εντελώς
4. Διοργανωτές με συγκεκριμένες οικονομικές δυνατότητες λόγο περιορισμένου αριθμού συμμετοχών και ανάγκης για λογικά κόστη συμμετοχής από τους λίγους που συμμετέχουν.
Ζητούμενα
1. Ασφάλεια πάνω από όλα
a. Ασφάλεια για τους άλλους χρήστες των ανοιχτών στην κυκλοφορία δρόμων
b. Ασφάλεια για τους αγωνιζόμενους
c. Ασφάλεια για τους Θεατές
2. Χαρά για όλους τους συμμετέχοντες στους αγώνες
a. Διαφορετικές απαιτήσεις για κάθε κατηγορία
b. Ενδιαφέρων και για τους συνοδηγούς
c. Προσέλκυση θεατών (Τα άλλα έπονται...σπόνσορες TV κτλ.)
Οποιος διαφωνει ας το εκφρασει....
Παμε παρακατω.... η διαφωνια μου ειναι στο εξης:
Δεν μπορεις να ζητας απο την Ζ2 να εξοπλισει τα αυτοκινητα (roll cage/bar καθισματα) η να εξοπλιστει με κρανη κλπ κλπ με μονη εναλλακτικη την Ζ3 που στην ουσια αυτη τη στιγμη ειναι "μισος αγωνας".
Πρεπει να υπαρχει κ μια κατηγορια να μπορει ο "χομπιστας" να αγωνιστει κανονικα μεσα σε καποια ορια.
Η Ζ2 δλδ πρεπει να ειναι πληρης αγωνας με ορια.
Ενω η Ζ1 πρεπει να ειναι πληρης αγωνας με τα λιγοτερα (η χωρις καθολου) ορια....
Κατα συνεπεια συμφωνουμε στα εξης:
Ωστε να μπορεσουνε να παρουνε "το βαπτισμα του πυρος" κ να νιωσουνε λιγο αγωναΓια αυτοκίνητα (entry):
1. Μικρότερες διαδρομές (αποφυγή δύσκολων κομματιών)
2. Μικρές ΜΩΤ
3. ΟΡΙΑ. Όριο μέγιστης ταχύτητας, όρια στα επικίνδυνα κομμάτια (τα περισσότερα) και όρια σε διασταυρώσεις, τυφλά σημεία, εξοχικά, κυνηγότοπους, κτλ.
Συμφωνω επισης στα παρακατω για την Ζ2:
Και φυσικα συμφωνω στα της Ζ1 ωστε πλεον να διαφοροποιειται απο την Ζ2:2. Όρια μέγιστης ταχύτητας (φυσικά μεγαλύτερα της entry) και πριν αρχίσετε να φωνάζετε, σκεφτείτε ότι δεν μιλάμε για ράλι αλλά για 4χ4 και ότι το παιχνίδι δεν θέλουμε να παίζεται στα λίγα κομμάτια που κάποιος μπορεί να πάει με 120 -130 αλλά σε όλα τα υπόλοιπα .
3. ‘Όρια σε σημεία με οικήματα έστω και μεμονωμένα.
4. Σημεία (+-50 μέτρα) σημειωμένα στο Roadbook με όριο.
5. ΜΩΤ που το πιάνει το 10%-15% των αγωνιζομένων. Κατάταξη μπορεί να γίνει σε κάποιους αγώνες ανάλογα με το είδος τους(Π.χ. Κορδελιασμένη μικρή ειδική – enduro) σε κάποιους αγώνες όχι. Αν δεν σας αρέσει ανεβείτε κατηγόρια. Αυτός είναι και ο στόχος νομίζω, και όχι να έχουμε κατηγορίες πατέντες.
Για αυτοκίνητα Ζ1:
1. ‘Όρια σε σημεία με οικήματα έστω και μεμονωμένα.
2. Σημεία σημειωμένα στο Roadbook (χωρίς όριο)
3. ΜΩΤ που να ζορίζει τα πληρώματα και να (μην) βγαίνει σε μία, δύο, (τρεις) ειδικές το πολύ.