....καλά συνεχίζετε να μιλάτε για το LC της φωτογραφίας; Μα πόσες φορές θα το πούμε; Ότι έχει και δεν έχει επάνω του είναι αμερικάνικα after-market!!!
...ζαντολάστιχα, lift kit (Calmini σίγουρα), άξονες, ελατήρια και αμορτισσέρ, βοηθητικό άν το έχει 2Low, SYE και κεντρικοί άξονες σίγουρα άν έχει αλλάξει βοηθητικό, εργάτες, προφυλακτήρες κλπ....είναι γιαπωνέζικο αυτό τελικά με όλα τα παραπάνω αμερικάνικα; ΕΛΕΟΣ και πάλι....
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ να βγεί απλά απο τον πατημένο χωματόδρομο και να πάει παντού άν δεν έχει αμερικάνικη after-market βελτίωση, ΤΕΛΟΣ!!!!
Να μου πείτε ότι οι τζάπς έχουν καλή βελτίωση στα κουρσάκια που τα φτιάχνουνε μεχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο και μετά γυρνάνε γύρω-γύρω σα μαλάκες για ώρες μέχρι να κάψουνε το κακόμοιρο το κουρσάκι , μάλιστα να το δεχτώ!!!! ...αλλά όχι ότι έχουνε και τετρακίνητη ιστορία-φιλοσοφία....ακόμη και το πιο απλό κίτ βελτίωσης που είναι τα rock-slidders, άν κάποιος με τζάπ τετρακίνητο θα ήθελε να βάλει, θα πάρει αμερικάνικο!!!!.... έτσι για να μην τρελλαθούμε εντελώς πιά!!!!
Για αυτό άλλωστε τα τετρακίνητά τους (τετρακίνητα...λέμε τώρα) δεν έχουν προσωπικότητα και αποτελούν κατασκευάσματα κλοπιμαίων σχεδίων απο αμερική και ευρώπη....τα κλοπιμαία αυτά ώς συνοθήλευμα προωθούνται στα σχεδιαστικά τμήματα κι εκεί με τη βοήθεια υπολογιστών προκύπτουν αυτά που προκύπτουν και που όλοι γνωρίζουμε....δυστυχώς!