





τι είναι αυτό?
η γέφυρα Ρίο-Αντίριο?
antonisxj wrote:οι αμερικλάνοι όμως έχουν την οδηγική δυνότητα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
χέσετους ρε Γιαννάκη, σε δουλειά να βρισκόμαστε.johny4x4 wrote:Πιστεύω οτι θα κάνει άνετο ταξίδι σε πατημένο χωματόδρομο!!!
Απο κει και πέρα τίποτα παραπάνω εκτος των πολλών του τόνων όπως είπε και ο κώστας και της κατανάλωσης που θα έχει.
Για καλό offroad οπότε δεν κάνει, για δρόμο ασφάλτινο δεν κάνει γιατί θα προτιμούσα κάτι άλλο πιο αυτοκίνητο και όχι νταλίκα!
Γιατι κάνει τότε ρε Τσουμάνη;;
Ρεεεε εχετε μπερδευτεί εσεις οι Γιαπωνέζοι. Λες και κάνουμε ταξίδια χιλιάδων χιλιομέτρων και το βασικό σας κριτήριο είναι η άνεση!
Πάρτε ενα sedan καλύτερα!!!
Εξαιρώ τον agga γιατί είναι αλάνι και είναι ο μόνος που όσο μεγάλο και αν είναι το αυτοκίνητο θα βρεί πραμα να το γεμίσει!!!!
Οι μεν αμερικάνοι μας δείχνουν αυτοκίνητα με τρελά φτιαξίματα που μπορούν να πάνε παντού ενώ οι Ιάπωνες μας δείχνουν νταλίκες που μπορούνε να καταπιούνε χιλιόμετρα!!
Το ξέρω οτι ακρη δεν βγάζουμε αλλα τουλάχιστον να υπάρχει λίγη ομοιότητα σε αυτά που συγκρίνετε!!!
Κι όμως δουλεύω!!!!!!!antonisxj wrote: άσχετο.
ο Drimon που είναι?
και μην πεί κανείς ότι δουλεύει...
αυτός τα ματσακωνιάζει όλη μέρα...
τα χρώματα του καραβιού...