PanosXJ wrote:....θα πρέπει κάποια στιγμή να μπεί ένα τέλος στις συγκρίσεις μεταξύ αμερικάνικων τετρακίνητων, αμερικάνικης φιλοσοφίας τετρακίνησης και διαφόρων κατασκευών απο την Ιαπωνία....
Οι αμερικάνοι στο χώρο αυτό έπαιζαν-παίζουν και θα παίζουν μόνοι τους!!!!! Δεν υπάρχει αντίπαλος και θα πρέπει να γίνει απόλυτα κατανοητό!!!!!
Τώρα, οι Ιαπωνικές κατασκευές μπορεί να είναι κάποιες πολυ δυνατές, κάποιες άλλες να αντέχουν στο χρόνο και τη σκληρή μεταχείριση, άλλες σχεδιαστικά να θυμίζουν αυτό ή το άλλο αμερικάνικο, κάποια κλέβουν εδώ και κάποια άλλα εκεί κλπ κλπ......[φανταστείτε καλοί μου φίλοι ότι ακόμη και το όνομα του μοντέλου του μικρού "θηρίου" JIMNY είναι παράφραση ενός παλιού μοντέλου της FORD ('60-'70) που ονομαζόταν JIMMY (όχι το όνομα αλλά η έννοια της λέξης που σημαίνει ζόρικος-κάποιος που αντιστέκεται-αντιδραστικός)].....αλλά σε καμμία περίπτωση δεν μπορούν να τοποθετηθούν για σύγκριση με τον αμερικανικό τετρακίνητο "παράγοντα".....
Μπορούν να συγκριθούν άνετα και ΜΟΝΟΝ με άλλα ανατολικά ή απω-ανατολικά και με κάποια ευρωπαϊκά.....(βλέπε LR ίσως;)
Άς μην προβαίνουμε λοιπόν σε ιεροσυλίες και αμαρτίες προσπαθώντας να συγκρίνουμε ανόμοια και ολοκληρωτικά άσχετα πράγματα μεταξύ τους.....
ΟΥΓΚ!
Πραγματικά ρε Πάνο πρέπει να ζείς σε έναν εντελώς δικό σου κόσμο όπου εκεί υπάρχεις μόνο εσύ και ο δεινόσαυρός σου - που είναι και ασθενικός στην τελική.
Και για να σε διορθώσω η λέξη jimny σε κάποιες Ασιατικές διαλέκτους σημαίνει το μικρό τζίπ.Δεν έχει καμμία λοιπόν σχέση με τον δεινόσαυρο που έφερες σαν παράδειγμα.
Και φυσικά δεν μπορείς να συγκρίνεις τον μικρό με τα θηρία γιατί απλούστατα είναι μία κατηγορία μόνο του και σε αυτήν δεν έχει απλά αντίπαλο. Είναι τυχαίο που το εργοστάσιο προγραμμάτιζε την αντικατάστασή του για το 2008 και την μετέθεσε τελικά για το 2011 και βλέπουμε, μόνο και μόνο γιατί δεν πέφτει μετά από τόσα χρόνια η ζήτησή του;