Τεύχος 53, Απρίλης 2010
Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
OK! Τρεις με έναν!!! Καλό...
Παράγοντες που καθόρισαν την ημερομηνία του αγώνα; H Jeep και πότε είχε διαθέσιμα αυτοκίνητα, η Ηπείρου Διαδρομές και πότε μπορούσαν να διοργανώσουν την εκδρομή, το ξενοδοχείο και πότε είχε κενά δωμάτια Σαββατοκύριακο. Παρόλα τα όσα ακούγονται το περιοδικό είναι και άλλα άτομα - πχ. Δημηήτρης Τριανταφυλλίδης - που έχουν και αυτοί το λόγο τους.
Τα αυτοκίνητα με τα αυτοκόλλητά μας; Τουλάχιστον το ένα έτρεξε ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ επειδή το ζητήσαμε εμείς και μάλιστα μετά απο παράκλησή σας και χωρίς να πληρώσει παράβολο - όπως προσφερθήκατε. Έτσι σας σαμποτάραμε; Ή μήπως δημοσιεύοντας την αφίσσα του αγώνα;
Τώρα καλείτε επικίνδυνο έναν αγώνα χωρίς κανέναν ατύχημα και συνολική καλυπτόμενη απόσταση απο τους αγωνιζόμενους που ξεπέρασε τα 100.000 χιλιόμετρα. Και μόνο η στατιστική σας διαψεύδει.
Το 2006, στο οποίο αναφέρεστε, δεν υπήρχε κανένα σύστημα εντοπισμού, παρα μόνο τα τηλέφωνα τα οποία μόνο εμείς χρησιμοποιούσαμε. Το ότι αυτοκίνητο της οργάνωσης βρέθηκε εκεί σε 10-15 λεπτά (και όχι βέβαια 40-45) δείχνει το επίπεδο της ασφάλειας που κανένας άλλος αγώνας της εποχής δεν είχε. Παράδειγμα; Στο Αττικό έμεινα κολλημένος για 3 ώρες, έχοντας κλείσει το δρόμο και η ειδική ακυρώθηκε. Στο Πευκί το 2007 έμεινα τουμπαρισμένος για σχεδόν μία ώρα πριν με ξετουμπάρει ένας αγωνιζόμενος.
Τώρα όσον αφορά τον τεχνικό έλεγχο, για πές τε μου σε ποιόν αγώνα κόπηκαν 17 αυτοκίνητα και επιστράφηκαν αντίστοιχες συμμετοχές; Έτσι για να ξέρουμε τί λέμε. Στο δικό σας αγώνα έχει κοπεί μόνο ένα αυτοκίνητο και αυτό ήταν του περιοδικού το 2009. Έτσι για να ξέρουμε ποιός έχει πρόβλημα με ποιόν.
Και μία ακόμη ερώτηση: γιατί ο κύριος Κατσιμαλής, απών και αυτός από τον αγώνα, προσπαθούσε μερικές μέρες πριν να αντικαταστήσει τον κ. Μανιάτη από τεχνικό έφορο του αγώνα; Με ποιού εντολές; Για ποιών το συμφέρον;
Και άλλα ΜΜΕ απουσίαζαν από τον αγώνα σας. Αλλά δεν παραλείψατε να τα ευχαριστήσετε. Γιατί; Επειδή έγραψαν ότι θέλετε; Συγνώμη αλλά αυτό μόνο αντικειμενική δημοσιογραφία δε λέγεται! Αν θέλετε φερέφωνα, ψάξτε αλλού.
Παράγοντες που καθόρισαν την ημερομηνία του αγώνα; H Jeep και πότε είχε διαθέσιμα αυτοκίνητα, η Ηπείρου Διαδρομές και πότε μπορούσαν να διοργανώσουν την εκδρομή, το ξενοδοχείο και πότε είχε κενά δωμάτια Σαββατοκύριακο. Παρόλα τα όσα ακούγονται το περιοδικό είναι και άλλα άτομα - πχ. Δημηήτρης Τριανταφυλλίδης - που έχουν και αυτοί το λόγο τους.
Τα αυτοκίνητα με τα αυτοκόλλητά μας; Τουλάχιστον το ένα έτρεξε ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ επειδή το ζητήσαμε εμείς και μάλιστα μετά απο παράκλησή σας και χωρίς να πληρώσει παράβολο - όπως προσφερθήκατε. Έτσι σας σαμποτάραμε; Ή μήπως δημοσιεύοντας την αφίσσα του αγώνα;
Τώρα καλείτε επικίνδυνο έναν αγώνα χωρίς κανέναν ατύχημα και συνολική καλυπτόμενη απόσταση απο τους αγωνιζόμενους που ξεπέρασε τα 100.000 χιλιόμετρα. Και μόνο η στατιστική σας διαψεύδει.
Το 2006, στο οποίο αναφέρεστε, δεν υπήρχε κανένα σύστημα εντοπισμού, παρα μόνο τα τηλέφωνα τα οποία μόνο εμείς χρησιμοποιούσαμε. Το ότι αυτοκίνητο της οργάνωσης βρέθηκε εκεί σε 10-15 λεπτά (και όχι βέβαια 40-45) δείχνει το επίπεδο της ασφάλειας που κανένας άλλος αγώνας της εποχής δεν είχε. Παράδειγμα; Στο Αττικό έμεινα κολλημένος για 3 ώρες, έχοντας κλείσει το δρόμο και η ειδική ακυρώθηκε. Στο Πευκί το 2007 έμεινα τουμπαρισμένος για σχεδόν μία ώρα πριν με ξετουμπάρει ένας αγωνιζόμενος.
Τώρα όσον αφορά τον τεχνικό έλεγχο, για πές τε μου σε ποιόν αγώνα κόπηκαν 17 αυτοκίνητα και επιστράφηκαν αντίστοιχες συμμετοχές; Έτσι για να ξέρουμε τί λέμε. Στο δικό σας αγώνα έχει κοπεί μόνο ένα αυτοκίνητο και αυτό ήταν του περιοδικού το 2009. Έτσι για να ξέρουμε ποιός έχει πρόβλημα με ποιόν.
Και μία ακόμη ερώτηση: γιατί ο κύριος Κατσιμαλής, απών και αυτός από τον αγώνα, προσπαθούσε μερικές μέρες πριν να αντικαταστήσει τον κ. Μανιάτη από τεχνικό έφορο του αγώνα; Με ποιού εντολές; Για ποιών το συμφέρον;
Και άλλα ΜΜΕ απουσίαζαν από τον αγώνα σας. Αλλά δεν παραλείψατε να τα ευχαριστήσετε. Γιατί; Επειδή έγραψαν ότι θέλετε; Συγνώμη αλλά αυτό μόνο αντικειμενική δημοσιογραφία δε λέγεται! Αν θέλετε φερέφωνα, ψάξτε αλλού.
Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
Εδώ «όλο» το forum είναι εναντίον σας, οι τρεις σας πειράξανε;Γιάννης Αθανασίου wrote:OK! Τρεις με έναν!!! Καλό...

Επιμένω όμως ότι στο συγκεκριμένο θέμα έχετε δίκιο.
Είναι δικαίωμά σας να γράφετε στο περιοδικό σας ό,τι θέλετε.
Μήπως ευκαιρείτε να απαντήσετε και σ’ αυτά;
Κυρίως στο πρώτο.pienaf wrote:Τι έχει το ύφος και η συμπεριφορά μου;Γιάννης Αθανασίου wrote:pienaf
κανονικά θα έπρεπε να μην πάρεις απάντηση "για το ύφος και τη συμπεριφορά σου" - όπως λένε και σε μένα.Αν δεν σας κάνει κόπο μου λέτε και τις πωλήσεις του περιοδικού;Γιάννης Αθανασίου wrote: Από τις 14 Μαϊου του 2009, λιγότερο δηλαδή απο ένα χρόνο, το site του περιοδικού είχε 292.000 αναγνώσεις. Ζήτα από το φούρναρη να σου κάνει την αναγωγή λοιπόν!
Last edited by pienaf on Fri Apr 09, 2010 18:22, edited 1 time in total.
Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
Εναντίον μου; Μήπως διαβάζετε επιλεκτικά; Αυτό το έχετε δει; Το 84% σας λέει κάτι; Ή οι στατιστικές είναι και για εσάς φρούδες; Και παίζει και άλλη δημοσκόπιση, με αντίστοιχα αποτελέσματα και πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή.
Τί έχει η συμπεριφορά σας; Ότι ακριβώς αναζητάτε τρόπους να αποδείξετε την αδυναμία των γραφόμενών μας. Επειδή λοιπόν οι κυκλοφορίες είναι μη ανακοινώσιμες, όπως και των περισσότερων άλλων εντύπων, μπορώ να σας αναφέρω ότι πουλάμε περίπου στο 1/3 των καλύτερων περιοδικών αυτοκινήτου γενικής ύλης.
Τί έχει η συμπεριφορά σας; Ότι ακριβώς αναζητάτε τρόπους να αποδείξετε την αδυναμία των γραφόμενών μας. Επειδή λοιπόν οι κυκλοφορίες είναι μη ανακοινώσιμες, όπως και των περισσότερων άλλων εντύπων, μπορώ να σας αναφέρω ότι πουλάμε περίπου στο 1/3 των καλύτερων περιοδικών αυτοκινήτου γενικής ύλης.
Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
Είπα να το ελαφρύνω λίγο (προσέξτε τα εισαγωγικά και το emoticon), αλλά μάλλον απέτυχα…pienaf wrote:Εδώ «όλο» το forum είναι εναντίον σας, οι τρεις σας πειράξανε;
Σας ευχαριστώ που επιβεβαιώνετε ότι τα γραφόμενά σας έχουν αδυναμίες.Γιάννης Αθανασίου wrote: Ότι ακριβώς αναζητάτε τρόπους να αποδείξετε την αδυναμία των γραφόμενών μας.
Τα πρακτορεία διανομής τύπου δεν ανακοινώνουν πίνακες πωλήσεων των εντύπων;Γιάννης Αθανασίου wrote: Επειδή λοιπόν οι κυκλοφορίες είναι μη ανακοινώσιμες, όπως και των περισσότερων άλλων εντύπων, μπορώ να σας αναφέρω ότι πουλάμε περίπου στο 1/3 των καλύτερων περιοδικών αυτοκινήτου γενικής ύλης.
Τα διαφημιστικά γραφεία πώς κατανέμουν στα έντυπα τις διαφημίσεις;
Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
Κύριε Αθανασίου συγχωρείστε μου την παρέμβαση, αλλά μπλέκετε γεγονότα χωρίς αυτά να έχουν καμία σχέση μεταξύ τους! Το γεγονός ότι 84% της ψηφοφοριας για τον 24ωρο θέλει να γίνει ως έχει, δεν πάει να πεί και ότι είναι και με το μέρος σας ως κ.Αθανασίου ή για να το θέσω καλύτερα με αυτό που βγάζει ο Αθανασίου πρός τα έξω ... για σωστούς ή λάθος λόγους ... δεν το ξέρω και δεν θέλω να επεκταθώ. Σκεφθείτε σας παρακαλώ λίγο ότι υπάρχουν και άνθρωποι που ενδιαφέρονται καθαρά και αποκλειστικά για το αγωνιστικό κομμάτι και το τι συνέπειες έχει ο οιοσδήποτε αποκλεισμός ενός αγώνα - πόσο μάλλον του 24ώρου - χωρίς να οικιοποιείστε έναν αριθμό ως στρατευμένους έναντι όσων έχετε τα όποια προβλήματα/διαφωνίες και διαφορές!
Εκτός αυτού μάλλον αδικείτε εαυτόν όταν λέτε ένας εναντίον 3 ... ειδικά όταν το συνοδεύετε στο αναγνωστικό κοινό του φόρουμ μας από αυτό
μιας και προφανώς η δικιά σας "δύναμη" σαφέστατα είναι μεγαλύτερη
Λευτέρης Κεραμίδας
Ένας από αυτούς που ψήφισαν υπέρ για τον 24ωρο και εδώ και αλλού και όπου χρειαστεί, αλλά διαφωνεί με τον τρόπο/ους έκφρασης της διεκδίκησης. Τουλάχιστον από αυτά που βλέπει εδώ μέσα και που ανα διαστήματα απευθύνονται σε άτομα με τα οποία θα έπρεπε να υπάρχει απόλυτη συστράτευση!!!
Εκτός αυτού μάλλον αδικείτε εαυτόν όταν λέτε ένας εναντίον 3 ... ειδικά όταν το συνοδεύετε στο αναγνωστικό κοινό του φόρουμ μας από αυτό
Γιάννης Αθανασίου wrote: ...
...
...
... μπορώ να σας αναφέρω ότι πουλάμε περίπου στο 1/3 των καλύτερων περιοδικών αυτοκινήτου γενικής ύλης.
μιας και προφανώς η δικιά σας "δύναμη" σαφέστατα είναι μεγαλύτερη

Λευτέρης Κεραμίδας
Ένας από αυτούς που ψήφισαν υπέρ για τον 24ωρο και εδώ και αλλού και όπου χρειαστεί, αλλά διαφωνεί με τον τρόπο/ους έκφρασης της διεκδίκησης. Τουλάχιστον από αυτά που βλέπει εδώ μέσα και που ανα διαστήματα απευθύνονται σε άτομα με τα οποία θα έπρεπε να υπάρχει απόλυτη συστράτευση!!!
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
ΟΚ! 4-1 λοιπόν...! Ενοχλεί αρκετούς η αλήθεια... Γιατί προχθές, κάποιοι έλεγαν ότι όλοι είναι εναντίον μου στο θέμα του 24ωρου... Και εκεί το 84-6 λέει μάλλον πολλά... Γι΄αυτό λέω... Για ότι για όλα φταίει η συμπεριφορά μου, δηλαδή η αλήθεια...
Και για να το κάνουμε πιό συγκεκριμένο, πάρε και ένα posting απο άλλο forum:
Αν δεν κάνω λάθος, μαζί είχαμε έντονη διαφωνία και στήν προηγούμενη έκδοση του to4x4. Κάνω λάθος;
Και για να το κάνουμε πιό συγκεκριμένο, πάρε και ένα posting απο άλλο forum:
Ηγούμενος wrote:Γιαννη γεια σου
Δεν συμφωνω σε πολλα μαζι σου αλλα δεν μου αρεσει η αδικια και εχω να πω τα εξης:
Πρωτον:ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 στην Ελλαδα ισον δυο ονοματα ΑΤΤΑΡΤ και ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
Δευτερον:επειδη εμαθα απο εμπιστο ατομο τι εγινε στην συγκεντρωση στις 9/1 στην ΕΘΕΑ εχω να σου πω οτι η συμπεριφορα σου οχι μονο ηταν σωστη αλλα την βρισκω και πολυ ηπια.Εγω θα τους πλακωνα με το hi-lift.
Πες μας τι να κανουμε για να στηριξουμε την προσπαθεια σου.
ΜΕΝΙΟΣ
Δε διαφωνώ. Αρκεί να το θέλουν και αυτοί. Και εδώ δεν έχουμε τέτοια περίπτωση!lker wrote:..απευθύνονται σε άτομα με τα οποία θα έπρεπε να υπάρχει απόλυτη συστράτευση!!!
Αν δεν κάνω λάθος, μαζί είχαμε έντονη διαφωνία και στήν προηγούμενη έκδοση του to4x4. Κάνω λάθος;
Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
Πότε?Γιάννης Αθανασίου wrote:...Γιατί προχθές, κάποιοι έλεγαν ότι όλοι είναι εναντίον μου στο θέμα του 24ωρου...
Δε πιστεύω να εννοείς εμένα?
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
Όχι ΜΟΝΟ εσένα!!!





Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
Δεν ανακοινώνονται. Και αυτό δεν είναι το μόνο περίεργο του ελληνικού συστήματος διανομής έντυπου τύπου.pienaf wrote:Τα πρακτορεία διανομής τύπου δεν ανακοινώνουν πίνακες πωλήσεων των εντύπων;
Τα διαφημιστικά γραφεία πώς κατανέμουν στα έντυπα τις διαφημίσεις;
Οι διαφημίσεις στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτων δεν μοιράζονται απο τις διαφημιστικές, αλλά από τις ίδιες τις εταιρείες.
Re: Τεύχος 53, Απρίλης 2010
Ποτέ δεν είπα οτι είμαι εναντίον σου στο θέμα του 24ωρου!
Ο Iker (δε ξέρω ποιός είναι) έχει δίκιο όταν λέει οτι η ψηφοφορία έχει να κάνει με τον θεσμό του 24ωρου και όχι με τη στάση σου.
Κανένας εκτός του Αποστολίδη και της ΕΘΕΑ, δεν υποστήριξε την κατάργηση του εικοσιτετράωρου (όχι οτι δεν θέλει βελτιώσεις όπως όλοι οι αγώνες, αλλά μέχρι να χρειαστεί να καταργηθεί είναι μακρύς ο δρόμος) αλλά όλοι (όσοι μπήκαν στον κόπο) είπαν για την λάθος στάση σου. Αν γινόταν δημοψήφισμα για την στάση σου θα ήταν πολύ διαφορετικά τα αποτελέσματα!
Βαθιές αναπνοές.
.
.
.
.
άλλη μία
.
.
.
Ο Iker (δε ξέρω ποιός είναι) έχει δίκιο όταν λέει οτι η ψηφοφορία έχει να κάνει με τον θεσμό του 24ωρου και όχι με τη στάση σου.
Κανένας εκτός του Αποστολίδη και της ΕΘΕΑ, δεν υποστήριξε την κατάργηση του εικοσιτετράωρου (όχι οτι δεν θέλει βελτιώσεις όπως όλοι οι αγώνες, αλλά μέχρι να χρειαστεί να καταργηθεί είναι μακρύς ο δρόμος) αλλά όλοι (όσοι μπήκαν στον κόπο) είπαν για την λάθος στάση σου. Αν γινόταν δημοψήφισμα για την στάση σου θα ήταν πολύ διαφορετικά τα αποτελέσματα!

Βαθιές αναπνοές.
.
.
.
.
άλλη μία
.
.
.

Δημητριάδης Σταύρος