Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Το τελικό αποτέλεσμα το ξέρω, θα είναι τέλειο!!!!!
Το σασί το έκανες πάλι αμμοβολή ή το έτριψες ????
Το σασί το έκανες πάλι αμμοβολή ή το έτριψες ????
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Λοιπόν η I.R.A.N. προχωράει έστω και αργά
Με οδηγό το parts manual (ORD 9 SNL G-758 List of All Service Parts of Truck, Utility: ¼ Ton, 4x4, M38A1”)
προχώρησα σε προσεκτική συναρμολόγηση κάθε εξαρτήματος επάνω στο σασι, είναι μια αρκετά επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία καθώς κάθε λίγο έπρεπε να σταματήσω για να παραγγείλω κάποιο μικροεξάρτημα το οποίο έλειπε ή ήταν φθαρμένο. Εδώ να ξεκαθαρίσω πως το όχημα έιναι πλήρως λειτουργικό έστω και αν λοίπουν κοντά στο 15% των εργοστασιακών εξαρτημάτων (πράγμα σύνηθες για τα περισσότερα οχήματα με μια 50ετία στην πλάτη τους...). Η προσπάθεια πλήρους αποκατάστασης όλων των εξαρτημάτων όμως θέλει πράγματι πολύ μελέτη και πολύ πολύ υπομονή... Ο τελικός στόχος είναι ένα όχημα όπως εξείλθε της γραμμής παραγωγής
Για αναφέρω ένα παράδειγμα, ιδιαίτερη προσοχή και χρόνο πρέπει να αφιερώσει κανείς στην σωστή επιλογή των κοχλιών που θα μπουν επάνω στο όχημα, παραθέτω ορισμένες παραμέτρους επιλογής:
1. Διάμετρος σε ιντσες (συνήθη μεγέθη: 1/4",5/16", 3/8", 7/16", 1/2")
2. Εαν είναι NF (Fine Thread - ψιλόπασο) ή NC (Coarse Thread - χονδρόπασο)
3. Μήκος σε ίντσες
4. Ποιότητα κοχλία - οπωσδήποτε πρέπει να είναι SAE grade 5 και άνω
5. Απαραίτητη ροπή σύσφιξης σε Ποδόλιβρα (ft-lb) - Προσοχή στις απομειώσεις ροπής εάν συντρέχουν λόγοι



Ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.raskcycle.com/techtip/webdoc14.html
Αυτά προς το παρόν, περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες έπονται..







Με οδηγό το parts manual (ORD 9 SNL G-758 List of All Service Parts of Truck, Utility: ¼ Ton, 4x4, M38A1”)
προχώρησα σε προσεκτική συναρμολόγηση κάθε εξαρτήματος επάνω στο σασι, είναι μια αρκετά επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία καθώς κάθε λίγο έπρεπε να σταματήσω για να παραγγείλω κάποιο μικροεξάρτημα το οποίο έλειπε ή ήταν φθαρμένο. Εδώ να ξεκαθαρίσω πως το όχημα έιναι πλήρως λειτουργικό έστω και αν λοίπουν κοντά στο 15% των εργοστασιακών εξαρτημάτων (πράγμα σύνηθες για τα περισσότερα οχήματα με μια 50ετία στην πλάτη τους...). Η προσπάθεια πλήρους αποκατάστασης όλων των εξαρτημάτων όμως θέλει πράγματι πολύ μελέτη και πολύ πολύ υπομονή... Ο τελικός στόχος είναι ένα όχημα όπως εξείλθε της γραμμής παραγωγής
Για αναφέρω ένα παράδειγμα, ιδιαίτερη προσοχή και χρόνο πρέπει να αφιερώσει κανείς στην σωστή επιλογή των κοχλιών που θα μπουν επάνω στο όχημα, παραθέτω ορισμένες παραμέτρους επιλογής:
1. Διάμετρος σε ιντσες (συνήθη μεγέθη: 1/4",5/16", 3/8", 7/16", 1/2")
2. Εαν είναι NF (Fine Thread - ψιλόπασο) ή NC (Coarse Thread - χονδρόπασο)
3. Μήκος σε ίντσες
4. Ποιότητα κοχλία - οπωσδήποτε πρέπει να είναι SAE grade 5 και άνω
5. Απαραίτητη ροπή σύσφιξης σε Ποδόλιβρα (ft-lb) - Προσοχή στις απομειώσεις ροπής εάν συντρέχουν λόγοι



Ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.raskcycle.com/techtip/webdoc14.html
Αυτά προς το παρόν, περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες έπονται..







Last edited by ikalimnos on Wed Apr 07, 2010 17:22, edited 2 times in total.
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
-
- Posts: 110
- Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
- Location: ΧΙΟΣ
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
το μονο που μπορω να πω ενα μεγαλο PERFECT!!!εισαι πολυ νοικοκυρης Γιαννη και η δουλεια τελεια φαινεται απο της φωτο μπραβο!!!!!!!!!!!!!
UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.




FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Και για να μην ξεχνιόμαστε...
Τι έχουμε να περιμένουμε για να πέρνουμε κουράγιο...


Τι έχουμε να περιμένουμε για να πέρνουμε κουράγιο...


Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.








FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Φωτογραφιών συνέχεια...
















Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Γιάννη, βλέπω πρόοδο στο έργο!!!!
και όπως είπαμε DOT5 για τα φρένα.
και όπως είπαμε DOT5 για τα φρένα.
Last edited by sv2ipw stelios on Sun Apr 18, 2010 19:15, edited 1 time in total.
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.
Έχουμε και ένα γάμο να πάμε...sv2ipw stelios wrote:Γιάννη, βλέπω το πρόοδο στο έργο!!!!
και όπως είπαμε DOT5 για τα φρένα.

Δεν μου είπες την γνώμη σου για τις φωτογραφίες...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: Willys Μ38Α1 I.R.A.N.








FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634