Δημητριάδης Σταύρος
Σταματάκης Κων/νος
Mαρσελος κων/νος
Τσαλιγοπουλος Χρηστος
Κάλφας Παναγιώτης
Κουτσουμπός Φώτης
Λαμπρινός Γρηγόρης
Μααλουφ Γεωργιος
Κωστοπουλου Ζετα
Tσεπετακης Δημητρης
Γεωργιάδης Μάνος
Δρακου Δημητρα
Γιωργος Λιακοπουλος
Δωσης γρηγορης
Παίδας Γιώργος
Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
-
- Posts: 15
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αν έχετε και τίποτα τηλέφωνα κάποιων που δεν μπαίνουν στο forum πάρτε τους να δείτε αν ενδιαφέρονται?
Όλοι όσοι έχουν βάλει το ονοματάκι τους ας γράψουν και το προβληματάκι τους να μαζέψουμε υλικό!
Ολοι το προβληματάκι μας το έχουμε
και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
Όλοι όσοι έχουν βάλει το ονοματάκι τους ας γράψουν και το προβληματάκι τους να μαζέψουμε υλικό!
Ολοι το προβληματάκι μας το έχουμε

και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Σας ακούω
Είμαι όμως μακρυά από την Αθήνα για λίγες μέρες και δεν έχω εύκολο internet για να γράφω πολλά.
Για οτιδήποτε οργανώσετε είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω.
Τα περισσότερα από αυτά που διάβασα μέχρι εδώ καλύπτονται από τον κανονισμό και αφορούν, κυρίως, τους οργανωτές. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε, μετά από μια ανοικτή συζήτηση, ένα μπούσουλα με προτάσεις και προτιμήσεις των αγωνιζόμενων προς τους οργανωτές.

Είμαι όμως μακρυά από την Αθήνα για λίγες μέρες και δεν έχω εύκολο internet για να γράφω πολλά.
Για οτιδήποτε οργανώσετε είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω.
Τα περισσότερα από αυτά που διάβασα μέχρι εδώ καλύπτονται από τον κανονισμό και αφορούν, κυρίως, τους οργανωτές. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε, μετά από μια ανοικτή συζήτηση, ένα μπούσουλα με προτάσεις και προτιμήσεις των αγωνιζόμενων προς τους οργανωτές.
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
+1 Δημήτρη! Αυτό θα ήταν μια καλή αρχή!Dista wrote: ...Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε, μετά από μια ανοικτή συζήτηση, ένα μπούσουλα με προτάσεις και προτιμήσεις των αγωνιζόμενων προς τους οργανωτές.
Καλή Ανάσταση σε όλους παιδιά!

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Χρόνια πολλά σε όλους και καλή Ανάσταση !!!
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
+1Dista wrote: Τα περισσότερα από αυτά που διάβασα μέχρι εδώ καλύπτονται από τον κανονισμό και αφορούν, κυρίως, τους οργανωτές. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε, μετά από μια ανοικτή συζήτηση, ένα μπούσουλα με προτάσεις και προτιμήσεις των αγωνιζόμενων προς τους οργανωτές.
Συμφωνώ οτι τα περισσότερα φαίνεται να είναι πιο πολύ θέματα και προτάσεις προς τους οργανωτές και λιγότερο πράγματα που μπορούν να μπουν σε κανονισμό.
Ας τα μαζέψουμε εμείς και αν τεκμηριωθούν και συμφωνηθούν μπορούμε να δούμε πώς θα τα "επιβάλλουμε"

Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Δημητριάδης Σταύρος
Σταματάκης Κων/νος
Mαρσελος κων/νος
Τσαλιγοπουλος Χρηστος
Κάλφας Παναγιώτης
Κουτσουμπός Φώτης
Λαμπρινός Γρηγόρης
Μααλουφ Γεωργιος
Κωστοπουλου Ζετα
Tσεπετακης Δημητρης
Γεωργιάδης Μάνος
Δρακου Δημητρα
Γιωργος Λιακοπουλος
Δωσης γρηγορης
Παίδας Γιώργος
Σκουρας Σταματης
Σταματάκης Κων/νος
Mαρσελος κων/νος
Τσαλιγοπουλος Χρηστος
Κάλφας Παναγιώτης
Κουτσουμπός Φώτης
Λαμπρινός Γρηγόρης
Μααλουφ Γεωργιος
Κωστοπουλου Ζετα
Tσεπετακης Δημητρης
Γεωργιάδης Μάνος
Δρακου Δημητρα
Γιωργος Λιακοπουλος
Δωσης γρηγορης
Παίδας Γιώργος
Σκουρας Σταματης
-
- Posts: 22
- Joined: Mon Mar 01, 2010 00:04
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
stavrosd wrote:ΝΑ το κάνουμε αλλά πώς?
Να πάμε εμείς οι δύο και να του πούμε "Ξέρετε θέλουμε την υποστήριξή σας σε αυτά τα θέματα?" θα μας ρωτήσει εύλογα "Ποιοί θέλετε?" τί του απαντάμε τότε?
Δεν είναι διαφορετικό να πάμε να του πούμε "Ο πυρήνας των αγωνιζομένων που ουσιαστικά στηρίζει τους αγώνες 4χ4 έχει κάποια θέματα και θέλουμε την υποστήριξή σας να φτάσουν στα αυτιά που πρέπει με τον τρόπο που πρέπει" και να του δώσουμε και ένα χαρτί με τα ονόματα μας και τις υπογραφές μας?
Νομίζω ότι η βασική σου ιδέα Σταύρο είναι σωστή. Προσωπικά δεν εχω ακόμη αγωνιστική εμπειρία από αγώνες 4Χ4, αλλά τα χρόνια που ήμουν ''ασφάλτινος'' πάνω-κάτω τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζαμε και πολλές φορές ο ΣΟΑΑ ήταν εκεί και μας στήριξε.
Πρόσφατα παρακολούθησα μία ομιλια του προέδρου του ΣΟΑΑ (Κοσμόπουλος), ο οποίος έχει δειξει καλά δείγματα συνδικαλιστικής δράσης στο παρελθόν, πρεσβεύοντας απόψεις που γράφονται και σε αυτό το φόρουμ. Κάτι αντίστοιχο θέλω να πιστεύω ότι ισχύει και στον ΣΟΑΑΒΕ για τους Βορειοελλαδιτες συναδέλφους.
Όλα αυτά τα αναφέρω, θέλοντας να καταλήξω στο ότι το 4Χ4 είναι αυτή τη στιγμή ανερχόμενο κομμάτι του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού και σίγουρα δικαιούται να έχει λόγο εκεί που παίρνονται οι αποφάσεις. Ίσως οι τελευταίες εξελίξεις με τον 24ωρο να είναι μία καλή αφορμή.
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Να κάνω και εγώ μια προσπάθεια να συνοψίσω αυτά που έχουμε πεί μέχρι τώρα…
περί Ασφάλειας
- Λίστα τηλεφώνων επαφής με τη οργάνωση πάνω στα RB
- Παρατηρητής από την ΕΘΕΑ που θα παραβρίσκεται κατα τη διάρκεια του αγώνα με την οργάνωση για να επιβλέπει οτι όλα δουλεύουν βάση σχεδιασμού και με τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί αλλά και θα αποκτά ιδία άποψη για την αρτιότητα του εκάστοτε αγώνα και οργανωτή.
- Σήμανση σε όλες τις κεντρικές εισόδους στα τμήματα της διαδρομής
- Ενημέρωση όλων των χωριών, συνοικισμών κτλ που βρίσκονται σε ακτίνα 10 χλμ από τη διαδρομή του αγώνα για το ωράριο διεξαγωγής αυτού.
-Κράνος??
Θεωρούμε τεσσάρων κατηγόριων διαδρομές.
1.Οι ειδικές τύπου Enduro. Δηλαδή πίστας που έχει ως πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση θεατών και πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Αλλά δεν συνάδει με τον τίτλο αντοχής και πραγματικά σπάμε τα αυτοκίνητα χωρίς να το ευχαριστιόμαστε εξίσου.
2.Οι κλειστές στην κυκλοφορία (χωρίς όρια ταχύτητας και ΜΩΤ, ή πολύ υψηλή, για την Ζ1), ειδικές πάνω στο βουνό που σαφώς και μας αρέσουν πιό πολύ αλλά μάλλον οργανωτικά είναι πολύ απαιτητικές για να έχουν εκτεταμένη εφαρμογή αλλά και αναφέρονται στα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας.
3. Οι ανοιχτές στην κυκλοφορία ειδικές (με όρια ταχύτητας για όλους) με στόχο τον ιδανικό χρόνο που όμως δεν έρχεται εύκολα και οποιοδήποτε λάθος δύσκολα το μαζεύεις (με τα όρια θα είναι λίγα τα σημεία που θα μπορείς μαζέψεις)
και τέλος
4. Οι απλές, που εγώ τις εννοώ και τις θέλω πραγματικά απλές. Όπως αυτές οι τελευταίες που λές και εσυ!
Με σειρά προτίμησης οι διαδρομές του 2ου τύπου, μετά έρχονται του 3ου και τέλος του 1ου.
-Οι δύο πρώτοι τύποι διαδρομών θα πρέπει να έχουν κοινό τρόπο κοινολόγησης 1:1 και ο τρίτος να μετράει το ιδανικό λεπτό(όπως τώρα).
-Για τις απλές (αν είναι πράγματι απλές ) θα μπορούσε να μετράει το 1' σαν 10'' είτε προπορίας είτε αργοπορίας.
ΑΛΛΑ πλέον με την ηλεκτρονική παρακολούθηση δεν νομίζω οτι η προπορεία θα πρέπει να τιμωρείτε πιο αυστηρά απο την αργοπορία.
Αυτό γινόταν για να μην τρέχουμε αλλα τώρα το διασφαλίζουμε πολύ καλύτερα
-Το πνευμα των αγώνων στην Ελλαδα εχει καθιερώσει' την αλληλοβοήθεια μεταξύ των αγωνιζομένων στη διαρκεια του αγώνα. Πολλες φορές αυτή η βοήθεια άλλαξε και την τελική καταταξη. Παρόλα αυτά , όλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν καποιον ( π.χ. να τον τραβήξουν από καποιο κόλλημα , ωστε να μπορέσει να συνεχίσει ).
Με την εισαγωγή των πομπών στίγματος μπορεί πλεον ο διοργανωτής να δεί και να υπολογίσει πόσο χρόνο έκατσε το πλήρωμα σε ενα περιστατικό και να προσαρμόσει το αποτέλεσμα.
- Οι κυφές μετρήσεις regularity με τις παρούσες συνθήκες κάνουν κακό.
Οι regularity με μετρήσεις απο τουλίπα σε τουλίπα έχουν θεσμοθετηθεί για να μπορεί ο οργανωτής να διασφαλίζει την ΜΩΤ και την ασφάλεια, αλλά στην δικιά μας περίπτωση και άσκοπο είναι και επικίνδυνο.
Ασκοπο γιατι έχουμε την ηλεκτρονική παρακολούθηση, αλλά και επικίνδυνο γιατι πρέπει παντου και πάντα να πηγαίνεις με τον ίδιο ρυθμό και αν σου τύχη τίποτα (χάσιμο ή λάστιχο) μετα πρέπει να πηγαίνεις υπερβολικά γρήγορα αφου θεωρητικά άμεσα θα πρέπει να ξαναπιάσεις την ΜΩΤ σου.
-Συντελεστής για τον κάθε αγώνα με γνώμονα τα χιλιόμετρα και τις μέρες.
Περί Γενικών και Τεχνικών Κανονισμών
-Κοινοί για όλους τους αγώνες (όπως και το 2009)
- Έγκαιρα ανακοινωμένοι
a. Το «πνεύμα» τους τουλάχιστον 3 αγώνες πρίν το τέλος της σαιζόν
b. Οι επίσημοι τουλάχιστον πριν τον τελευταίο αγώνα της σαιζόν
(τουλάχιστον οι προτάσεις προς έγκριση)
περί Road Book
-Να υπάρχει ξεκάθαρος και κοινός τρόπος απεικόνισης των ορίων πάνω στα RB.
-Καλό θα ήταν να υπαρχει μία ομοιομορφία στη σύνταξη των RB's , δηλαδή να υπαρχουν γενικοί κανόνες για την απεικόνιση χαρακτηριστικών στοιχείων ( ασφαλτος , χωματόδρομος, μονοπατι , εικονοστασι , εκκλησία , σπίτι , φρακτης κ.λ.π. ) . Αν υπαρχει κατι άλλο , π.χ. ερείπιο φορτηγό , να αναγραφεται στο κείμενο. Τα RB's , πρέπει να είναι αναγνώσιμα ακόμη και από άπειρους!
-Στα RB’s να σημειώνονται τα πιθανά προβληματικά σημεία όπως, " Στα 350 πηδάει", " Στα 200 προσοχή χτυπάει" ,"Στα 250 βαθύ νεροφάγωμα" " Στα 400 γεφυράκι, στενεύει, χάσιμο " "Στο τέλος της ευθείας ποταμι" κτλ.
Αναφερόμαστε πάντα σε προβληματικά κομμάτια και μόνο. Εκεί δηλαδή που άν πάς με πολλά μπορεί να υπάρχει κίνδυνος και όχι να μας κάνουν γραπτά rally.
Περι Πλοήγησης
- Οσο για την πλοηγηση κ τις τουλιπες (δεν ειναι θεμα κανονισμου αλλα οργανωτων) το παιχνιδι γινεται ποιο ενδιαφέρον οταν ξεφευγουμε απο τους πατημένους χωματόδρομους!
Ειναι ωραιο να υπαρχουνε κομματια τελειως off road που να ενωνουνε αυτους τους δρομους! Ειναι καλυτερα να ψάξουν οσοι γραφουνε διαδρομες να βρίσκουνε και "περιεργα" κομμάτια τελείως εκτος δρομου!
Περι Ορίων
- Οπου υπαρχει ασφαλτος να ισχυει το οριο του ΚΟΚ. (Τωρα αν αυτο ειναι "παραλογο" ε τι να κανουμε ειναι, αλλα ολοι οδηγουμε βαση ΚΟΚ οποτε....)
ΣΗΜ1 : Οταν βγαινουμε απο χωμα σε ασφαλτο πολλες φορες δεν ξερουμε το οριο του ΚΟΚ και πρεπει να το "υποθετουμε". ΟΧΙ. Να σημειωνεται πανω στο RB Καθε φορα.
ΣΗΜ2 : Να μην βαζουνε οι οργανωτες στην ασφαλτο ορια μικροτερα απο του ΚΟΚ. Ειναι κ αυτο επικηνδυνο.
- Στο χωμα για την Ζ1 που πληρωσανε ενα σκασμο εξοπλισμο να μπορουνε να κανουνε την πλακα τους κ αι ναι να τρεχουνε. Δεν εχει νοημα η Ζ1 να πηγαινει με την ιδια η με 5χλμ διαφορα ΜΩΤ απο τις αλλες κατηγορίες γιατι γι αυτους ειναι ξενερωτο. Επελεξαν να ειναι σε αυτη την κατηγορια γι αυτο το λογο.
ΣΗΜ1 : Αν συντρέχει ιδιαίτερος λογος σε κάποιο σημειο ας μπει ενα οριο αλλα μονο για ενα συγκεκριμένο σημειο....
- Ας υπάρχει ενα ανώτατο οριο να περιορίζει κάποιον στα πλαίσια της λογικής.
(100 για Z0,Z2 και Ζ3 και 120 για Ζ1 με τη λογική της παραπάνω εμπειρίας)
περί Προβολής
- Ικανοποιητική προβολή τουλάχιστον 2 μήνες πρίν τον εκάστοτε αγώνα
a. Σε όλα τα site και forum όλων των οργανωτών (απαραίτητο να έχουν τουλάχιστον site που θα το ενημερώνουν). Όλοι τους θα πρέπει να στηρίζουν το θεσμό στο σύνολό του και όχι μόνο τον αγώνα τους.
b. Στα δύο περιοδικά του χώρου (ως χορηγοί)
c. Με επαφές με τις λέσχες με αφισοκολλήσεις στα γραφεία τους όπου είναι δυνατό και με τακτικές υπενθυμίσεις/ενημερώσεις μέσω φαξ, κινητών κα.
d. Με αφισοκολλήσεις στα μεγάλα κέντρα κοντά στις περιοχές οπου θα διεξαχθεί ο αγώνας
e. Εννοείτε και μέσα απο ότι άλλο μέσο μπορούν αλλά να υπάρχουν τουλάχιστον τα παραπάνω που δεν έχουν και μεγάλο κόστος
- Χώροι εκκίνησης και τερματισμού που να συμβάλουν στην βελτίωση της εικόνας των αγώνων.
- Κομμάτι του αγώνα να είναι σχετικά ευκολοπροσβάσιμο για να έρθουν θεατές και να μπορούν να μας δουν (όχι ένα απλό πέρασμα αλλά ούτε χρονομετρημένη κλειστή διαδρομή του χιλιομέτρου απαραίτητα, ίσως πχ ειδική 15 χλμ που να έχει και ένα κυκλικό πέρασμα 1 χιλιομέτρου όπου θα μπορούν να έρθουν φίλοι και θεατές να μας δουν)
ΥΓ.Αν έχω παραλείψει ή παρεξηγήσει κάτι... άνθρωποι είμαστε βοηθείστε
περί Ασφάλειας
- Λίστα τηλεφώνων επαφής με τη οργάνωση πάνω στα RB
- Παρατηρητής από την ΕΘΕΑ που θα παραβρίσκεται κατα τη διάρκεια του αγώνα με την οργάνωση για να επιβλέπει οτι όλα δουλεύουν βάση σχεδιασμού και με τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί αλλά και θα αποκτά ιδία άποψη για την αρτιότητα του εκάστοτε αγώνα και οργανωτή.
- Σήμανση σε όλες τις κεντρικές εισόδους στα τμήματα της διαδρομής
- Ενημέρωση όλων των χωριών, συνοικισμών κτλ που βρίσκονται σε ακτίνα 10 χλμ από τη διαδρομή του αγώνα για το ωράριο διεξαγωγής αυτού.
-Κράνος??
περί διαδρομών & μετρήσεων«Φορατε ΠΑΝΤΑ κράνος στο Rally Raid και ας μήν είναι υποχρεωτικό. Είναι η ελαχιστη και φτηνότερη προφύλαξη !!
Νομίζω οτι θα πρέπει να είναι στην ευχέρεια του οργανωτή να το απαιτήσει ή όχι.
Ειδικά στη Ζ0 και Ζ3 το θεωρώ περιττό αφού οι κατηγορίες παίζουν ποιό πολύ με την πλοήγηση και όχι με την ταχύτητα.
Για την Ζ2 θεωρώ οτι είναι πολύ καλό και μακάρι όλοι να φοράγανε συνέχεια αλλά σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό απο ότι καλό.
Πχ στον 24ωρο ή και ακόμη σε έναν 350 αν δεν είναι σωστό κράνος και δεν έχει και κάποια υποστήριξη λαιμού θα κουράσει σε επικίνδυνο βαθμό!
Πόσοι απο αυτούς που θα συμμετάσχουν σε αυτή την κατηγορία θα μπορούσαν να έχουν το σωστό εξοπλισμό και δεν θα έσκαγαν μύτη με το Fullface (ορατότητα??)της μηχανής?»
Θεωρούμε τεσσάρων κατηγόριων διαδρομές.
1.Οι ειδικές τύπου Enduro. Δηλαδή πίστας που έχει ως πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση θεατών και πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Αλλά δεν συνάδει με τον τίτλο αντοχής και πραγματικά σπάμε τα αυτοκίνητα χωρίς να το ευχαριστιόμαστε εξίσου.
2.Οι κλειστές στην κυκλοφορία (χωρίς όρια ταχύτητας και ΜΩΤ, ή πολύ υψηλή, για την Ζ1), ειδικές πάνω στο βουνό που σαφώς και μας αρέσουν πιό πολύ αλλά μάλλον οργανωτικά είναι πολύ απαιτητικές για να έχουν εκτεταμένη εφαρμογή αλλά και αναφέρονται στα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας.
3. Οι ανοιχτές στην κυκλοφορία ειδικές (με όρια ταχύτητας για όλους) με στόχο τον ιδανικό χρόνο που όμως δεν έρχεται εύκολα και οποιοδήποτε λάθος δύσκολα το μαζεύεις (με τα όρια θα είναι λίγα τα σημεία που θα μπορείς μαζέψεις)
και τέλος
4. Οι απλές, που εγώ τις εννοώ και τις θέλω πραγματικά απλές. Όπως αυτές οι τελευταίες που λές και εσυ!
Με σειρά προτίμησης οι διαδρομές του 2ου τύπου, μετά έρχονται του 3ου και τέλος του 1ου.
-Οι δύο πρώτοι τύποι διαδρομών θα πρέπει να έχουν κοινό τρόπο κοινολόγησης 1:1 και ο τρίτος να μετράει το ιδανικό λεπτό(όπως τώρα).
-Για τις απλές (αν είναι πράγματι απλές ) θα μπορούσε να μετράει το 1' σαν 10'' είτε προπορίας είτε αργοπορίας.
ΑΛΛΑ πλέον με την ηλεκτρονική παρακολούθηση δεν νομίζω οτι η προπορεία θα πρέπει να τιμωρείτε πιο αυστηρά απο την αργοπορία.
Αυτό γινόταν για να μην τρέχουμε αλλα τώρα το διασφαλίζουμε πολύ καλύτερα
-Το πνευμα των αγώνων στην Ελλαδα εχει καθιερώσει' την αλληλοβοήθεια μεταξύ των αγωνιζομένων στη διαρκεια του αγώνα. Πολλες φορές αυτή η βοήθεια άλλαξε και την τελική καταταξη. Παρόλα αυτά , όλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν καποιον ( π.χ. να τον τραβήξουν από καποιο κόλλημα , ωστε να μπορέσει να συνεχίσει ).
Με την εισαγωγή των πομπών στίγματος μπορεί πλεον ο διοργανωτής να δεί και να υπολογίσει πόσο χρόνο έκατσε το πλήρωμα σε ενα περιστατικό και να προσαρμόσει το αποτέλεσμα.
- Οι κυφές μετρήσεις regularity με τις παρούσες συνθήκες κάνουν κακό.
Οι regularity με μετρήσεις απο τουλίπα σε τουλίπα έχουν θεσμοθετηθεί για να μπορεί ο οργανωτής να διασφαλίζει την ΜΩΤ και την ασφάλεια, αλλά στην δικιά μας περίπτωση και άσκοπο είναι και επικίνδυνο.
Ασκοπο γιατι έχουμε την ηλεκτρονική παρακολούθηση, αλλά και επικίνδυνο γιατι πρέπει παντου και πάντα να πηγαίνεις με τον ίδιο ρυθμό και αν σου τύχη τίποτα (χάσιμο ή λάστιχο) μετα πρέπει να πηγαίνεις υπερβολικά γρήγορα αφου θεωρητικά άμεσα θα πρέπει να ξαναπιάσεις την ΜΩΤ σου.
-Συντελεστής για τον κάθε αγώνα με γνώμονα τα χιλιόμετρα και τις μέρες.
Περί Γενικών και Τεχνικών Κανονισμών
-Κοινοί για όλους τους αγώνες (όπως και το 2009)
- Έγκαιρα ανακοινωμένοι
a. Το «πνεύμα» τους τουλάχιστον 3 αγώνες πρίν το τέλος της σαιζόν
b. Οι επίσημοι τουλάχιστον πριν τον τελευταίο αγώνα της σαιζόν
(τουλάχιστον οι προτάσεις προς έγκριση)
περί Road Book
-Να υπάρχει ξεκάθαρος και κοινός τρόπος απεικόνισης των ορίων πάνω στα RB.
-Καλό θα ήταν να υπαρχει μία ομοιομορφία στη σύνταξη των RB's , δηλαδή να υπαρχουν γενικοί κανόνες για την απεικόνιση χαρακτηριστικών στοιχείων ( ασφαλτος , χωματόδρομος, μονοπατι , εικονοστασι , εκκλησία , σπίτι , φρακτης κ.λ.π. ) . Αν υπαρχει κατι άλλο , π.χ. ερείπιο φορτηγό , να αναγραφεται στο κείμενο. Τα RB's , πρέπει να είναι αναγνώσιμα ακόμη και από άπειρους!
-Στα RB’s να σημειώνονται τα πιθανά προβληματικά σημεία όπως, " Στα 350 πηδάει", " Στα 200 προσοχή χτυπάει" ,"Στα 250 βαθύ νεροφάγωμα" " Στα 400 γεφυράκι, στενεύει, χάσιμο " "Στο τέλος της ευθείας ποταμι" κτλ.
Αναφερόμαστε πάντα σε προβληματικά κομμάτια και μόνο. Εκεί δηλαδή που άν πάς με πολλά μπορεί να υπάρχει κίνδυνος και όχι να μας κάνουν γραπτά rally.
Περι Πλοήγησης
- Οσο για την πλοηγηση κ τις τουλιπες (δεν ειναι θεμα κανονισμου αλλα οργανωτων) το παιχνιδι γινεται ποιο ενδιαφέρον οταν ξεφευγουμε απο τους πατημένους χωματόδρομους!
Ειναι ωραιο να υπαρχουνε κομματια τελειως off road που να ενωνουνε αυτους τους δρομους! Ειναι καλυτερα να ψάξουν οσοι γραφουνε διαδρομες να βρίσκουνε και "περιεργα" κομμάτια τελείως εκτος δρομου!
Περι Ορίων
- Οπου υπαρχει ασφαλτος να ισχυει το οριο του ΚΟΚ. (Τωρα αν αυτο ειναι "παραλογο" ε τι να κανουμε ειναι, αλλα ολοι οδηγουμε βαση ΚΟΚ οποτε....)
ΣΗΜ1 : Οταν βγαινουμε απο χωμα σε ασφαλτο πολλες φορες δεν ξερουμε το οριο του ΚΟΚ και πρεπει να το "υποθετουμε". ΟΧΙ. Να σημειωνεται πανω στο RB Καθε φορα.
ΣΗΜ2 : Να μην βαζουνε οι οργανωτες στην ασφαλτο ορια μικροτερα απο του ΚΟΚ. Ειναι κ αυτο επικηνδυνο.
- Στο χωμα για την Ζ1 που πληρωσανε ενα σκασμο εξοπλισμο να μπορουνε να κανουνε την πλακα τους κ αι ναι να τρεχουνε. Δεν εχει νοημα η Ζ1 να πηγαινει με την ιδια η με 5χλμ διαφορα ΜΩΤ απο τις αλλες κατηγορίες γιατι γι αυτους ειναι ξενερωτο. Επελεξαν να ειναι σε αυτη την κατηγορια γι αυτο το λογο.
ΣΗΜ1 : Αν συντρέχει ιδιαίτερος λογος σε κάποιο σημειο ας μπει ενα οριο αλλα μονο για ενα συγκεκριμένο σημειο....
- Ας υπάρχει ενα ανώτατο οριο να περιορίζει κάποιον στα πλαίσια της λογικής.
(100 για Z0,Z2 και Ζ3 και 120 για Ζ1 με τη λογική της παραπάνω εμπειρίας)
περί Προβολής
- Ικανοποιητική προβολή τουλάχιστον 2 μήνες πρίν τον εκάστοτε αγώνα
a. Σε όλα τα site και forum όλων των οργανωτών (απαραίτητο να έχουν τουλάχιστον site που θα το ενημερώνουν). Όλοι τους θα πρέπει να στηρίζουν το θεσμό στο σύνολό του και όχι μόνο τον αγώνα τους.
b. Στα δύο περιοδικά του χώρου (ως χορηγοί)
c. Με επαφές με τις λέσχες με αφισοκολλήσεις στα γραφεία τους όπου είναι δυνατό και με τακτικές υπενθυμίσεις/ενημερώσεις μέσω φαξ, κινητών κα.
d. Με αφισοκολλήσεις στα μεγάλα κέντρα κοντά στις περιοχές οπου θα διεξαχθεί ο αγώνας
e. Εννοείτε και μέσα απο ότι άλλο μέσο μπορούν αλλά να υπάρχουν τουλάχιστον τα παραπάνω που δεν έχουν και μεγάλο κόστος
- Χώροι εκκίνησης και τερματισμού που να συμβάλουν στην βελτίωση της εικόνας των αγώνων.
- Κομμάτι του αγώνα να είναι σχετικά ευκολοπροσβάσιμο για να έρθουν θεατές και να μπορούν να μας δουν (όχι ένα απλό πέρασμα αλλά ούτε χρονομετρημένη κλειστή διαδρομή του χιλιομέτρου απαραίτητα, ίσως πχ ειδική 15 χλμ που να έχει και ένα κυκλικό πέρασμα 1 χιλιομέτρου όπου θα μπορούν να έρθουν φίλοι και θεατές να μας δουν)
ΥΓ.Αν έχω παραλείψει ή παρεξηγήσει κάτι... άνθρωποι είμαστε βοηθείστε
Last edited by stavrosd on Tue Apr 06, 2010 14:24, edited 2 times in total.
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Να ξαναβάλω και μία ερώτηση που δεν έχω πάρει απάντηση! (Δημήτρη?)
καιΟκ θα υπάρξει μια ελαστικότητα στο θέμα ζωνών, καθισμάτων κτλ και θα ελέγχονται στα βασικά σημεία που έχουν ουσία.
Αν (μακριά απο εμάς) γίνει στραβή παίζει η ασφαλιστική να βγάλει παράνομη τη συμμετοχή και να μην αποζημιώσει με πρόφαση οτι δεν ήταν σύννομο το όχημα? Και δε μιλάω για περίπτωση τραυματισμού του πληρώματος αλλά και για απλό ατύχημα με τρίτο!
Και τέλος αυτή η επιτροπή προβολής αγώνων της ΈΛΠΑ τί ακριβώς κάνει? Τί οφέλη μπορεί να έχει ο χώρος μας? Έχει νόημα ή απλά είναι θέμα απλά για να γκρινιάζουμε?
(Μπορεί τα μέσα που χρησιμοποιεί να μην έχουν νόημα για εμάς? Ειλικρινά δε γνωρίζω!)
Δημητριάδης Σταύρος