ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:To δικό σου αυτοκίνητο είναι σαφώς normal.
...
Αλήθεια με αυτό το διαχωρισμό εσύ που θα έτρεχες; Open ή Normal;
Εγώ προφανός θα επέλεγα την Open για να μπορώ να το διασκεδάσω, αλλά αν δεν υπήρχαν συναγωνιστές που χαβαλαδιάζουμε ποιός "έριξε" σε ποιόν και τρόποι να με ελέγχουν κατα τη διάρκεια του αγώνα και θα μου ήταν εύκολοι βαθμοί θα το σκεφτόμουνα...
Γιάννης Αθανασίου wrote: Το πρωτάθλημα;
α. Με σύστημα πολυνίκους. Όποιος μαζέψει περισσότερους βαθμούς στην κατηγορία του. Όποια και αν είναι αυτή, αρκεί να μαζεύει Χ αριθμό συμμετοχών σε κάθε αγώνα - υψηλό π.χ. 10+ αυτοκίνητα.
ή
β. Με σύστημα γενικής, αλλά με υπο0λογισμό της ποινής ανάλογα με την κατηγορία, δηλαδή με άλλη μέση open και normal και με τη συνολική καθυστέρηση η entry. Βλέποντας 7 χρόνια 24ωρα αποτελέσματα, μπορώ να σου πώ ότι είναι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΑΤΟ.
Στο παρόν πρωτάθλημα θα ήμουν πάντα πρώτος στη κατηγορία Normal τί θα ήμουν στο πρωτάθλημα γενικά?
Γιάννης Αθανασίου wrote:Τώρα για τον αριθμό των αγώνων; Βγάλε έξω Γενάρη- κακώς, μισό Απρίλη λόγω Πάσχα, Ιούλιο, Αύγουστο, μισό Σεπτέμβρη και μισό Δεκέμβρη και έχουμε 7,5 καθαρούς αγωνιστικούς μήνες. Με 7 αγώνες έχουμε τα φετεινά, σχεδόν έναν αγώνα το μήνα. Με 6 ωριακά καλύτερα, αλλά πάλι πιεσμένα, με απαίτηση για συνεργασία των οργανωτών - τί λέω τώρα; Με 5, με απόσταση σχεδόν 1,5 μήνα από αγώνα σε αγώνα υπάρχει χρόνος να καλυφθεί η στραβή, να ξεκουραστείς και να μην κουράσεις την οικογένεια. Άσε που με λιγότερους αγώνες θα έχουμε περισσότερες συμμετοχές στον καθένα, όχι αναλογικά, αλλά σίγουρα περισσότερες.
Οκ δεν επιμένω :)
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

stavrosd wrote: Εγώ προφανός θα επέλεγα την Open για να μπορώ να το διασκεδάσω, αλλά αν δεν υπήρχαν συναγωνιστές που χαβαλαδιάζουμε ποιός "έριξε" σε ποιόν και τρόποι να με ελέγχουν κατα τη διάρκεια του αγώνα και θα μου ήταν εύκολοι βαθμοί θα το σκεφτόμουνα...
Αυτό ακριβώς είναι το πνεύμα: οι καλοί να πανε open, αντίστοιχα Κ3 στα trial και οι χομπίστες normal...
User avatar
gvp
Posts: 122
Joined: Thu Jun 18, 2009 12:28

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by gvp »

Τα μπακετ, οι ζώνες και τα roll cage δεν μπορούν να διαχωρίζουν κατηγορίες. Είναι θέματα ασφαλείας.
Συμφωνω 100% μου φαινεται τουλαχιστον βλακωδες να θεωρουνται τα παραπανω μετατροπες στο οχημα...Απλα σε καποιες κατηγοριες πρεπει να ναι υποχρεωτικα!!!
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

Ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Ξέρετε πολλούς με νορμάλ καθημερινό αυτοκίνητο και μπάκετ;
Και πέρα από αυτό είμαστε σίγουροι ότι ένα αυτοκίνητο με μπάκετ και καλή ζώνη είναι ασφαλές όταν δεν έχει κέητζ ή μήπως σε πολλές περιπτώσεις είναι πιο επικίνδυνο;
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Ρεαλιστές; ΟΚ!

Με τα μέτρα που προτείνω το 24ωρο, εδώ και 3-4 χρόνια, έχει πάνω από 50 συμμετοχές, να μην αναφερθώ στις 108 του 2008.

Με αυτά που προτείνεις τα enduro δεν ξεπερνούν τις 30.

Άρα τί είναι αυτό που ταιριάζει περισσότερο στους αγώνες 4Χ4;

Θα έπρεπε εδώ και αρκετό καιρό να είχατε υιοθετήσει τις λύσεις που κάνουν τον 24ωρο αυτό που είναι. Αλλά για τους δικούς σας λόγους, επιμένετε σε πειραματισμούς που μόνο κακό κάνουν.

Ειλικρινά, τί σε ένοχλουν οι "απλές" συμμετοχές; Το 2008 το 40% των συμμετοχών στο 24ωρο ήταν τέτοιες συμμετοχές. Δεν τις θέλεις στους αγώνες σας; Περίεργο μου ακούγεται.

Φτάνεις στο σημείο να θεωρείς αυθαίρετα επικίνδυνο ένα αυτοκίνητο με ζώνες και bucket για να υποστηρίξεις την παράλογη θέση σου. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ή μάλλον δεν θέλω να καταλάβω τους λόγους τέτοιας επιμονής που μόνο κακό κάνει στους αγώνες.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

Αγαπητοί,

δεν θα μπορούσα να πω αν οι καλές οι ζώνες χωρίς κλουβί είναι επικίνδυνες ή όχι,
ωστόσο είναι ένα θέμα προς σκέψη.
Μέχρι στιγμής φαίνεται οτι είμαστε όλοι τυχεροί που δεν έχει συμβεί κάτι
κακό και να διαπιστώσουμε εκ των υστέρων το αν ισχύει ή όχι.

Η σκέψη μου επικεντρώνεται στο εξής πολύ απλό:
Αν δεν έχει το αυτοκίνητο κλουβί, που θα πιαστούν οι ζώνες?
Και αν, σε ένα samurai για παράδειγμα, οι ζώνες πιαστούν
στην "ψεύτικη" λαμαρίνα του χώρου αποσκευών και κολλήσει από πίσω
ένα defender "full extra", μήπως υπάρχει περίπτωση να λιώσουν οι
ζώνες τον οδηγό στο κάθισμα?
Μήπως επίσης είναι πιθανό να συμβεί το αντίθετο και οι ζώνες
να χαλαρώσουν ή πολύ απλά να αχρηστευθούν οι βάσεις τους
και να μην κρατήσουν τον οδηγό καθόλου?

Φυσικά και δεν μπορώ να αποδείξω κάτι τέτοιο, ούτε και ισχυρίζομαι οτι
έτσι είναι. Τροφή για σκέψη δίνω πριν το δούμε στην πράξη...



Πάντως Γιάννη, η επιτυχία του 24ώρες δεν οφείλεται στα μέτρα ασφαλείας που προτείνεις
αλλά σε ένα σωρό άλλους παράγοντες που τελικά καθιστούν τον αγώνα ως έναν
από τους πιο πετυχημένους στην Ελλάδα και την φήμη που έχει κερδίσει ο ιχνηλάτης
τα τελευταία χρόνια οτι οργανώνει φοβερούς αγώνες.
Εξάλλου είναι προφανές οτι οι αγωνιζόμενοι κατά κύριο λόγο δεν επιλέγουν αγώνα
με βάση τα μέτρα ασφαλείας που η οργάνωση προτείνει ούτε και δίνουν ιδιαίτερη βάση
στην προσωπική τους ασφάλεια, αλλιώς δεν θα το συζητούσαμε τώρα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Δεν μιλαω μόνο για επιλογές ασφάλειας. Μιλάω για τις γενικές αρχές που πρέπει να διέππουν τους αγώνες 4Χ4. Δεν είναι λίγα σήμερα τα αυτοκίνητα που έχουν ζώνες 4 σημείων και bucket. Στην παρέα μου από τα 4 αυτοκίνητα, τα δύο έχουν. Και είναι αυτοκίνητα βόλτας, καθημερινά αυτοκίνητα των κατόχων.

Από εκεί και πέρα: οι ζώνες πιάνονται στα σημεία στήριξης των υπαρχόντων ζωνών για τη κοιλιακή ζώνη και στα σημεία στήριξης των πίσω ζωνών για τους ιμάντες ώμων. Όλα τα αυτοκίνητα, αν είναι επιβατικά τετραθέσια, έχουν σημεία στήριξης των ζωνών για τους πίσω επιβάτες ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

Απο εκεί και πέρα; Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ένα καλό bucket κάθισμα μπορεί να αντισταθεί στην σύνθλιψη από μόνο του. Έχω προσωπική εμπειρία, από ανάσκελη το 1989, με κάθισμα Sparco που σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με τα σημερινά. Ο Κώστας ο Τσέτσος ξέρει. Το είχε στο μαγαζί του πολύ καιρό μετά. Έσπασε μεν, προστάτευσε το κεφάλι μου δε, σε ένα αυτοκίνητο βόλτας, χωρίς roll cage. Δεν υποστηρίζω ότι μπορεί να υποκαταστήσει το roll cage, απλά ότι δε μπορεί κανένας να χαρακτηρίσει ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ένα κάθισμα bucket και ζώνες τεσσάρων σημείων.
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Μια διευκρινιστική ερωτηση

Τι εννουμε με τιν εννοια bucket?

Τα ανακλινόμενα?
τα μη ανακλινώμενα σταθερα?
τα αναγνωρισμενα?

Γιατι υπο μια εννοια ολα τα αυτοκινητα σχεδον σημερα εχουν bucket
Πως το εννοει ο καθενας σας??
γιατι εχω την αισθηση οτι πισω απο αυτη τη λεξη αλλο εννοει ο ενας αλλο εννοει ο αλλος
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Μιλάω για τα σταθερά που στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι και αναγνωρισμένα.

Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι πως κανένα κάθισμα, ιδίως τα αναγνωρισμένα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν σαν επικίνδυνα.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Nicolas »

Φωκίων wrote: Τι εννουμε με τιν εννοια bucket?
Εννοούμε "κουβάδες" της προκοπής.
Νομίζω οτι συννενοηθήκαμε με τον Γιάννη.
Δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω ούτε και τα χαρακτηρίζω επικίνδυνα
ωστόσο προσωπικά με χαλάει η λύση που προτείνει για τα σημεία στήριξης και
αν ξεκινούσα τις μοντίφες, θα προτιμούσα the full monty ;)
Καθίσματα-ζώνες-κλουβί.
Αν και πλέον, μπορώ να λέω οτι έχω από μαμά ένα αξιοπρεπέστατο κλουβάκι :D

Γιάννη δεν μιλάω για το κάθισμα αυτό καθ αυτό αλλά τα σημεία στήριξης της ζώνης που απαιτεί
ένα bucket κάθισμα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”