δεν αποφασιζω εγω απλα λεω την γνωμη μου , αν θεωρεις οτι ο Γιαννης δεν πρεπει να ειναι μεσα τοτε -1shaka wrote:Αν θέλουμε να βγει άκρη (γιατί είμαι και εγώ ένας από τους ενδιαφερόμενους αγωνιζόμενους) στη συνάντηση θα πρέπει να συμετέχουν ΜΟΝΟ, ΜΟΝΟ οι αγωνιζόμενοι και οι οργανωτές των Trophy και Wild Terrain.GENERAL LEE wrote:Οι οργανωτες trophy και wild επιβαλεται ναι ειναι εκει για να μας ακουσουν και να τους ακουσουμε .
Σκοπος δεν είναι να δημιουργησουμε χαβρα , θελουμε την γνωμη και τις προτασεις των αγωνιζομενων , ιδιαιτερα των παλιων . θελουμε να ακουσουμε τα προβληματα-παραπονα των οργανωτων και θελουμε τον dista ως ενδιαμεσο κρικο με την ΕΘΕΑ .
Οποιοσδήποτε άλλος εμφανιστεί, θα αποσυντονίσει την κουβέντα, θα αποδιοργανώσει αυτή τη σωτή κίνηση.
Σκέψου το φίλε, για να μην πάει στο βρόντο ακόμα μία συνάντηση οδηγών. (Δεν ξέρω αν ήσουν πριν μερικά χρόνια στου Αττάρτ, που συναντηθήκαμε οι οδηγοί και τελικά μαέστρικα καπελλώθηκε και έσβησε η όλη κίνηση).
Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Μπορείτε να μας παραθέσετε το εδάφειο του κανονισμού που επιτρέπει την αλλαγή κινητήρα;superspy wrote:Αλλαγή κινητήρα τόσο στην open όσο και στην Sporting επιτρέπεται.
Ουσιαστικά σε σχέση με τον περσινό κανονισμό δεν άλλαξε τίποτα πέρα από ονόματα κατηγοριών (γιατί να αλλάξουν τα ονόματα άραγε) και την προσθήκη της Sporting με τα μέτρα ασφαλείας. (Που ελάχιστα διαφέρουν από ένα Τ1.)
Τουρμπάτα βενζίνης δεν επιτρέπονται πουθενά στον κόσμο σε αντίστοιχους αγώνες και είδαμε δύο, από τα οποία το ένα έγινε πάλι ατμοσφαιρικό. Αν εσας η απουσία ενός πίσω προφυλακτήρα είναι πιό σημαντική από ένα Samurai με 200 άλογα, τί να πω;Μην μπερδευεις άλλο τους αγωνιζόμενους.
Επίσης αυτή η μανία σου εδώ και χρόνια να κοπούν τα τουρπάτα ευτυχώς δεν έπιασε. Δύο - τρία αυτοκίνητα είδαμε έπρεπε να κοπούν και αυτά;
Από πότε τα αυτοκίνητα στους αγώνες 4Χ4 στην Ελλάδα πρέπει να είναι σύμφωνα με κάποια ομολογκασιόν. Θα είναι το επόμενο στάδιο των κανονισμών της ΕΘΕΑ για να τρέχουν 2-3, όπως τα καταφέραν οι φίλοι σας στους αγώνες Rally 4X4;Δε γνωρίζω τι έγινε στο Ναυπλιο φέτος μια και δεν ήμουν, αλλά πέρσι το αυτοκίνητο φόρεσε τον προφυλακτήρα του και έτρεξε σύμφωνα με τους κανονισμούς. Εσύ πρώτος έπρεπε να φροντίζεις το αυτοκίνητο της ομάδας "σου" να είναι άρτιο. Νισάφι πια!Γιάννης Αθανασίου wrote:...
Αλήθεια, το Navara στο Ναύπλιο γιατί έτρεξε παρόλο που δεν είχε σωστό cage; Γιατί πέρσι δεν το άφηναν να τρέξει, το ίδιο αυτοκίνητο, αν δε βάζαμε τον προφυλακτήρα;
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Απλά θα ήθελα να παραβρίσκομαι, σαν παρατηρητής, απο δημοσιογραφικό ενδιαφέρον. Δεν αναφέρω την αγωνιστική μου ιδιότητα, παρόλο που είναι πιό πρόσφατη και πιό συχνή από κάποιους που θα παρεβρεθούν.GENERAL LEE wrote:δεν αποφασιζω εγω απλα λεω την γνωμη μου , αν θεωρεις οτι ο Γιαννης δεν πρεπει να ειναι μεσα τοτε -1
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Υπο αυτή σου την ιδιοτητα Γιαννη μαλλον δεν εισαι χρησιμος …Δεν μας ενδιαφερει στην προκειμενη περιπτωση δημοσιογραφικη καλυψη αφου ζητουμε απαρτια των αγωνιζομενων . Θα κρατησουμε πρακτικά και θα ανακοινωσουμε τα αποτελεσματα για του τυπους , χωρις ιδιαιτερες φαμφαρες .
Ο σκοπος είναι ιερος
Ο σκοπος είναι ιερος

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Για να μην το κουράζουμε: Αφορά η συνάντηση αυτή ΜΟΝΟ όσους εμπλέκονται με Trophy και Wild Terrain?GENERAL LEE wrote:Υπο αυτή σου την ιδιοτητα Γιαννη μαλλον δεν εισαι χρησιμος …Δεν μας ενδιαφερει στην προκειμενη περιπτωση δημοσιογραφικη καλυψη αφου ζητουμε απαρτια των αγωνιζομενων . Θα κρατησουμε πρακτικά και θα ανακοινωσουμε τα αποτελεσματα για του τυπους , χωρις ιδιαιτερες φαμφαρες .
Ο σκοπος είναι ιερος
Οργανωτές και αγωνιζόμενους?
Αν ναι, τότε μόνο αυτοί και κανένας άλλος -οργανωτής ή αγωνιζόμενος- δεν θα πρέπει να παρευρίσκεται.
Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη βασισμένη στην εμπειρία μου.

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Κι αυτό σωστο !
Θα το συζητήσω και με τον Θεολόγη γιατι δεν θέλω παρεξηγήσεις …
Θα το συζητήσω και με τον Θεολόγη γιατι δεν θέλω παρεξηγήσεις …

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Συμφωνώ. Είναι ο πιό σωστός τρόπος.GENERAL LEE wrote:Κι αυτό σωστο !
Θα το συζητήσω και με τον Θεολόγη γιατι δεν θέλω παρεξηγήσεις …
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Όπα Γιάννη, ποτέ δεν ψηφίσαμε για αυτά. Ήταν μια πρόταση δική σου που ποτέ δεν τέθηκε σε ψηφοφορία. Συζητήσαμε αρκετά από αυτά αλλά ποτέ δεν καταλήξαμε να τα ψηφίσουμε.Γιάννης Αθανασίου wrote:Δημήτρη
οι αποφάσεις τις επιτροπής για τις κατηγορίες έλεγαν για
Ζ1 ελεύθερα όλα, κινητήρες +30% χωρητικότητα και roll cage.
Z2 ελεύθερα ολα, κινητήρες +30% χωρητικότητα, όχι υποχρεωτικό roll cage και χαμηλότερη μέση
Ζ3 normal αυτοκίνητα, καινούριοι οδηγοί.
τί απο αυτά πέρασε; Ούτε αλλαγή κινητήρα επιτρέπεται, ούτε body lift στη Ζ2 επιτρέπεται και πολλά άλλα. Και μη μου πεις ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ, γιατί οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Το μόνο που ξεκαθαρίστηκε είναι ότι δεν πρέπει να γίνονται νυχτερινοί αγώνες.
Παρ΄όλα αυτά όλα εκτός από το 30% μπήκαν στον κανονισμό. Αλλαγή κινητήρα ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ (πόσες φορές θα το πω ακόμα, στο είπαν και οι Τ.Εφοροι), στη Ζ2 τα ΠΑΝΤΑ είναι ελεύθερα (η πρόταση του κανονισμού που αναφέρεις αφορά ΜΟΝΟ τις κατηγορίες που έχουν περιορισμούς στις άλλες λέει ρητά ότι επιτρέπονται όλες οι μετατροπές και βελτιώσεις). Για τον 24ωρο σου απάντησα παραπάνω. Μη δημιουργείς άλλη σύγχυση στο κόσμο επιμένοντας σε πράγματα που δεν ισχύουν.
Και γι΄αυτό φταίω? Είναι στη κρίση του Αγωνοδίκη. Πάντα έτσι ήταν και πάντα έτσι θα είναι.Γιάννης Αθανασίου wrote: Αλήθεια, το Navara στο Ναύπλιο γιατί έτρεξε παρόλο που δεν είχε σωστό cage; Γιατί πέρσι δεν το άφηναν να τρέξει, το ίδιο αυτοκίνητο, αν δε βάζαμε τον προφυλακτήρα; Είναι πιό επικίνδυνο ένα αυτοκίνητο χωρίς ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ απο ένα αυτοκίνητο με λάθος cage;
Σου το είπα και εκεί, εγώ ήμουν αγωνιζόμενος, δεν μπορούσα να ξέρω τι υπήρχε και τι δεν υπήρχε. Πως να τα δώ? Ξέρεις ότι με τους ρυθμούς που πάμε, το μόνο που βλέπει ένας πλοηγός είναι το Roadbook και τα χρονόμετρα. Πως μπορούσα λοιπόν να πάρω θέση.Γιάννης Αθανασίου wrote: Η μόνη συζήτηση που έγινε για τον 24ωρο ήταν αυτή στην οποία ο κύριος Δουκέρης, που δεν πλησίασε ούτε στα 100 χιλιόμετρα από τον αγώνα, κατέδωσε πως ο αγώνας δεν είχε γιατρό νοσοκομειακό και FIV, παρόλο που είχε το γιατρό του Ακρόπολις Νίκο Παππά παρόντα, το τετρακίνητο ασθενοφόρο της ΕΛΠΑ, δύο Pick ups με διασώστες του Ερυθρού Σταυρού και της Ελληνικής ομάδας διάσωσης και δύο FIV της Ομάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών, πλήρως εξοπλισμένα για την περίπτωση. Αν θυμάμαι καλα δεν πήρες θέση, παρόλο που έτρεχες στον αγώνα. Μόνο ο Τσέτσος είπε πως τα λεγόμενα του κυρίου Δαυκέρη ήταν ψέματα.
Ο Δουκέρης είχα τη δική του άποψη. Γιατί δεν έγινε δεκτή από εσένα και να γίνει κουβέντα, παρά μόνο αρπάχτηκες και διαλύθηκε η συζήτηση? Δεν επιτρέπεται, κατ' εσέ, να έχει κάποιος την οποιαδήποτε διαφορετική άποψη, όσο και λάθος ή προκατειλημμένη να είναι? Πως μπορεί διαφορετικά να γίνει μια συζήτηση και να βγει μια άκρη? Αυτό σημαίνει δημοκρατία. Όλοι λένε την άποψή τους και στο τέλος ψηφίζουμε.
Ποια συμφέροντα εξυπηρετώ μορέ Γιάννη? Συνέχεια αυτό λες. Όλοι έχουν βαλθεί να σε καταστρέψουν? Το ξέρεις ότι σε θεωρώ φίλο μου αλλά αυτό δεν έχει (και δεν πρέπει να έχει) να κάνει σε μια τέτοια διαδικασία.Γιάννης Αθανασίου wrote: Είτε σου αρέσει, είτε όχι - εμένα δε μου αρέσει γιατί σε θεωρώ φίλο - εξυπηρετείς συγκεκριμένα συμφέροντα αυτή τη στιγμή. Συμφέροντα που μόνο το καλό των αγώνων δεν έχουν κατά νου.
Μην παίζεις λοιπόν με τη νοημοσύνη μου. Ξέρω καλά τί λέω.
- superspiounos
- Posts: 168
- Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Για να τους μπερδέψεις για μια ακόμα φορά όλους;Γιάννης Αθανασίου wrote:
Μπορείτε να μας παραθέσετε το εδάφειο του κανονισμού που επιτρέπει την αλλαγή κινητήρα;


Στο 6.1 της open
E... εδώ τα επετρέπε ο κανονισμός από το 2006 στην open, δηλαδή θα έπρεπε να τα κάψουν; Για δεν μιλαγες από την αρχή ότι το Samy του Ελεφάντη ή το Wrangler του Νταή σε πειράζανε; Εσύ δεν είσαι αυτός που λεει ότι δεν έχουν σημασία οι μετατροπές σε αυτούς τους αγώνες; Γιατί έχεις φαγωθεί να τα "θάψεις" τα αυτοκίνητα;Γιάννης Αθανασίου wrote: Τουρμπάτα βενζίνης δεν επιτρέπονται πουθενά στον κόσμο σε αντίστοιχους αγώνες και είδαμε δύο, από τα οποία το ένα έγινε πάλι ατμοσφαιρικό. Αν εσας η απουσία ενός πίσω προφυλακτήρα είναι πιό σημαντική από ένα Samurai με 200 άλογα, τί να πω;
Οχι δεν χρειαζόταν στην τότε Normal - Open... αυτό είναι να σου θυμίσω ότι τις αμέσως επόμενες μέρες ισχυριζόσουν ότι είχες homologation στα χέρια σου που το έδειχνε χωρίς προφυλακτήρα και ότι κακώς απαιτήθηκε!!!!Γιάννης Αθανασίου wrote:...
Από πότε τα αυτοκίνητα στους αγώνες 4Χ4 στην Ελλάδα πρέπει να είναι σύμφωνα με κάποια ομολογκασιόν.
Ε... ακόμα και η homologation το είχε με προφυλακτήρα.
Όπως φυσικά και η έγκριση τύπου της Nissan με την οποία είχε έρθει στην Ελλάδα, πράγμα που μας επιβεβαίωσε το ίδιο βράδυ και ο υπεύθυνος της Nissan και είδαμε και με την επιστροφή στην Αθήνα. http://www.nissan.gr/nws.nsf/el-gr/vehi ... erior.html
Να σου πώ. Το λάθος έγινε από τη στιγμή που σε regularite αυτοκίνητα ζητήθηκε cage. Μετά ήταν αναμενόμενο ότι θα έμπαιναν όλα. Αυτό γίνεται όταν κάποιος πετά πυροτεχνήματα για να "λαϊκίσει" χωρίς να γνωρίζει τι σημαίνει αυτό.Γιάννης Αθανασίου wrote:...
Θα είναι το επόμενο στάδιο των κανονισμών της ΕΘΕΑ για να τρέχουν 2-3, όπως τα καταφέραν οι φίλοι σας στους αγώνες Rally 4X4;
Πλέον μόνο η πυρόσβεση και το ρεζερβουάρ μένουν για να τρέχουν T1.
Επιτέλους είσαι ο μοναδικός στο χώρο που τον έχεις κάνει κουλουβάχατα. Διαβάλεις με Μακιαβελικό τρόπο, γκρινιάζεις για κάθε πράγμα που είναι διαφορετικό από αυτό που ΑΠΑΙΤΕΙΣ εσύ και τον καθένα που σκέφτεται διαφορετικά από σένα.
Βέβαια μετά την ανακοίνωση της ομοσπονδίας που φυσικά έχει και εσένα μέσα ( σαν αθλητικό σωματείο; με ποιο αλήθεια;) αρχίζει να σχηματίζεται η εικόνα.
Η εικόνα που θέλει κάποιον χώρο να βρίσκεται σε αναβρασμό ώστε να δώσει τη δυνατότητα σε αυτούς που θέλουν να φύγουν σαν "σωτήρες" προς κάπου αλλού. ΟΚ.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Είπα, δε θα χρησιμοποιήσω την αγωνιστική μου ιδιότητα και αν δε θέλετε δε θα έρθω. Οπότε ΟΚ! Απλά να ξέρετε πώς ότι ξεκινά με αποκλεισμούς, έχει βραχεία διάρκεια - π.χ. συνάντηση αγωνιζομένων το 2005!GENERAL LEE wrote:Υπο αυτή σου την ιδιοτητα Γιαννη μαλλον δεν εισαι χρησιμος …Δεν μας ενδιαφερει στην προκειμενη περιπτωση δημοσιογραφικη καλυψη αφου ζητουμε απαρτια των αγωνιζομενων . Θα κρατησουμε πρακτικά και θα ανακοινωσουμε τα αποτελεσματα για του τυπους , χωρις ιδιαιτερες φαμφαρες .
Ο σκοπος είναι ιερος
Από πλευράς μου ότι βοήθεια θέλετε.