Εγώ προφανός θα επέλεγα την Open για να μπορώ να το διασκεδάσω, αλλά αν δεν υπήρχαν συναγωνιστές που χαβαλαδιάζουμε ποιός "έριξε" σε ποιόν και τρόποι να με ελέγχουν κατα τη διάρκεια του αγώνα και θα μου ήταν εύκολοι βαθμοί θα το σκεφτόμουνα...Γιάννης Αθανασίου wrote:To δικό σου αυτοκίνητο είναι σαφώς normal.
...
Αλήθεια με αυτό το διαχωρισμό εσύ που θα έτρεχες; Open ή Normal;
Στο παρόν πρωτάθλημα θα ήμουν πάντα πρώτος στη κατηγορία Normal τί θα ήμουν στο πρωτάθλημα γενικά?Γιάννης Αθανασίου wrote: Το πρωτάθλημα;
α. Με σύστημα πολυνίκους. Όποιος μαζέψει περισσότερους βαθμούς στην κατηγορία του. Όποια και αν είναι αυτή, αρκεί να μαζεύει Χ αριθμό συμμετοχών σε κάθε αγώνα - υψηλό π.χ. 10+ αυτοκίνητα.
ή
β. Με σύστημα γενικής, αλλά με υπο0λογισμό της ποινής ανάλογα με την κατηγορία, δηλαδή με άλλη μέση open και normal και με τη συνολική καθυστέρηση η entry. Βλέποντας 7 χρόνια 24ωρα αποτελέσματα, μπορώ να σου πώ ότι είναι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΑΤΟ.
Οκ δεν επιμένωΓιάννης Αθανασίου wrote:Τώρα για τον αριθμό των αγώνων; Βγάλε έξω Γενάρη- κακώς, μισό Απρίλη λόγω Πάσχα, Ιούλιο, Αύγουστο, μισό Σεπτέμβρη και μισό Δεκέμβρη και έχουμε 7,5 καθαρούς αγωνιστικούς μήνες. Με 7 αγώνες έχουμε τα φετεινά, σχεδόν έναν αγώνα το μήνα. Με 6 ωριακά καλύτερα, αλλά πάλι πιεσμένα, με απαίτηση για συνεργασία των οργανωτών - τί λέω τώρα; Με 5, με απόσταση σχεδόν 1,5 μήνα από αγώνα σε αγώνα υπάρχει χρόνος να καλυφθεί η στραβή, να ξεκουραστείς και να μην κουράσεις την οικογένεια. Άσε που με λιγότερους αγώνες θα έχουμε περισσότερες συμμετοχές στον καθένα, όχι αναλογικά, αλλά σίγουρα περισσότερες.
