Δημητρη καλησπερα.
Μηπως θα ηταν πιο σωστό να βγει μια εγγυκλιος - ανακοινωση οπως θες πεστο με το τι συζητησαμε μετα το σεμιναριο των ΤΕ με τον Κο Μαρατζιδη και ας πω "συναποφασισαμε"???
Οι προθεσεις του ηταν ξεκαθαρες στο πως πρεπει να αντιμετοπισουμε τις καταστασεις σε τεχνικές ατελειες για την φετινη χρονια..
Και θα ξε-αγχωνε τους αγωνιζομενους ( κανονισμοι 3 μερες πριν απο επισημο αγωνα ) και θα πετυχαινε το σκοπο, να παρουν τα πραγματα μια πορεια απο τωρα εν οψη του 2011..
Ευχαριστω.
Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Σε γενικές γραμμές έτσι είναι. Αλλά η Τεχνική Επιτροπή πρέπει να προβλέψει όλες τις περιπτώσεις. Μην ξεχνάς ότι και αυτοί κάθονται και σπάνε το κεφάλι τους, διαβάζουν και ενημερώνονται για να μπορέσουν μέσα από τους Τεχνικούς Κανονισμούς να προβλέψουν όσα πιο πολλά μπορούν, για τη δική μας πάντα ασφάλεια.stavrosd wrote:ΟΚ δεκτον αν και για το διακόπτη δε ξέρω κατα πόσο χρειάζεται αφού εκεί που τρέχουμε ειναι απο απίθανο έως εξαιρετικά απιθανο να βρεθεί κάποιος που να επέμβει έγκαιρα αν δεν μπορεί το πλήρωμα.
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Συμφωνώ ότι πρέπει. Αλλά πότε. Έχω ακόμα αρκετή δουλειά με τους κανονισμούς και το καιρό αυτό (ξεκίνησε μετά τις γιορτές να καταλάβεις) είμαι πνιγμένος και με πολλά προβλήματα στη δουλειά και στην "ευρύτερη" οικογένεια.Φωκίων wrote:Δημητρη καλησπερα.
Μηπως θα ηταν πιο σωστό να βγει μια εγγυκλιος - ανακοινωση οπως θες πεστο με το τι συζητησαμε μετα το σεμιναριο των ΤΕ με τον Κο Μαρατζιδη και ας πω "συναποφασισαμε"???
Οι προθεσεις του ηταν ξεκαθαρες στο πως πρεπει να αντιμετοπισουμε τις καταστασεις σε τεχνικές ατελειες για την φετινη χρονια..
Και θα ξε-αγχωνε τους αγωνιζομενους ( κανονισμοι 3 μερες πριν απο επισημο αγωνα ) και θα πετυχαινε το σκοπο, να παρουν τα πραγματα μια πορεια απο τωρα εν οψη του 2011..
Ευχαριστω.
Μόλις τελειώσω με τους κανονισμούς θα το κάνω και αυτό.
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Dista wrote:Νικόλα, ο κάθε αγώνας των Προκηρυγμένων Επάθλων γίνεται με τον Γενικό Κανονισμό της ΕΘΕΑ, που είναι ένας και δεν κατατίθεται από κανένα οργανωτή. Ο οργανωτής καταθέτει μόνο τον Ειδικό Κανονισμό που και αυτός δεν μπορεί να αλλάξει τα βασικά στον Γενικό. Τον συμπληρώνει όπου χρειάζεται και δίνει διευκρινήσεις ή ορίζει θέματα που προβλέπονται από τον Γενικό. Κατά περίπτωση μπορεί να αλλάξει ή να προσθέσει κάτι μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ.Nicolas wrote:Ο κάθε αγώνας γίνεται με τον κανονισμό που κατέθεσε ο οργανωτής τουλάχιστον δύο μήνες πριν στην ΕΘΕΑ.
Καλησπέρα Δημήτρη μου,
δεν λέω πως ο οργανωτής φτιάχνει κανονισμό αλλά όταν στέλνουν στην ΕΘΕΑ την "αίτηση" να γίνει αγώνας προφανώς πρέπει όλες οι πλευρές να συμφωνούν σε έναν και μόνο κανονισμό.
Μιλάω για την χαρτούρα που έχει ένας αγώνας και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τον κανονισμό.
Στον αμέσως προηγούμενο αγώνα που υπήρξε διαφωνία, ο Τσέτσος με τον παλιό έπαιξε.
Το Ναύπλιο θα τρέξει με τον νέο κανονισμό?
Και τεχνικό και γενικό?
Δεν είχαμε πει να δώσουμε λίγο χρόνο για προσαρμογή?
Εκτός αν η ΕΘΕΑ περιμένει ο χρόνος να δοθεί άτυπα από τους εκάστοτε άρχοντες του αγώνα.
Και αυτό γίνεται...
Το Ναύπλιο το ξέρει?
Τες πα, το ξέρω οτι πήζεις.
Δες τις παρατηρήσεις μου ως προτάσεις.
Οι αγώνες που έχουν ήδη προκυρηχθεί θα έπρεπε να παίζουν με τον κανονισμό με τον οποίο προκυρήχθηκαν.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Eρωτηση:stavrosd wrote:Αυτό απο πού προκείπτει?Γιάννης Αθανασίου wrote:
ΥΓ. Και όπως φαίνεται καθαρά απο το νέο κανονισμό δεν επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα σε καμία περίπτωση!
Ο Τεχνικος κανονισμος στο αρθρο 2 (ομαδες) λεει:
"Βελτιωσεις η ελευθεριες η τροποποιησεις, που δεν επιτρεπονται ρητα, απαγορευονται.
Εξαιρειται η ομαδα Sporting (Z1)"
Οποτε λογικα σε αμαξι που τρεχει στην Ζ1 επιτρεπεται η αλλαγη κινητηρα.... η κανω λαθος???
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Δείτε την απάντησή μου παραπάνω στον Γιάννη.
Αυτό "Βελτιωσεις η ελευθεριες η τροποποιησεις, που δεν επιτρεπονται ρητα, απαγορευονται." είναι μια γενική παρατήρηση. Στα άρθρα των Ομάδων αναφέρει:
6 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ OPEN (Z2)
6.1 Γενικά
Στην ομάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήματα εκτός δρόμου – παντός εδάφους έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμπεριληφθούν στην κατηγορία Entry
Τέτοιας μορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές μπορεί να είναι: αλλαγή αριθμού αμορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθμού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αμαξώματος, αλλαγές συστήματος αναπνοής κ.α.
Στην ομάδα Open επιτρέπονται όλες οι βελτιώσεις. Τα αναφερόμενα στα άρθρα 3 (γενικές διατάξεις) και 4 (συστήματα ασφάλειας) του παρόντος κανονισμού πρέπει όμως να τηρούνται.
και
7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ SPORTING (Z1).
Τα αυτοκίνητα της ομάδας αυτής έχουν όλες τις ελευθερίες και τους περιορισμούς της ομάδας Open (Z2). Επιπρόσθετα θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας του παραρτήματος J-283 με τις εξής διαφοροποιήσεις:
Άρα στην Open (που τρέχουν όλα τα αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από μετατροπές, αλλά χωρίς μέτρα ασφαλείας) μπορείς να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να τηρήσεις τους κανόνες ασφαλείας των άρθρων 3 & 4
Το ίδιο και στη Sporting (τα αγωνιστικά).
Αυτό "Βελτιωσεις η ελευθεριες η τροποποιησεις, που δεν επιτρεπονται ρητα, απαγορευονται." είναι μια γενική παρατήρηση. Στα άρθρα των Ομάδων αναφέρει:
6 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ OPEN (Z2)
6.1 Γενικά
Στην ομάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήματα εκτός δρόμου – παντός εδάφους έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμπεριληφθούν στην κατηγορία Entry
Τέτοιας μορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές μπορεί να είναι: αλλαγή αριθμού αμορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθμού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αμαξώματος, αλλαγές συστήματος αναπνοής κ.α.
Στην ομάδα Open επιτρέπονται όλες οι βελτιώσεις. Τα αναφερόμενα στα άρθρα 3 (γενικές διατάξεις) και 4 (συστήματα ασφάλειας) του παρόντος κανονισμού πρέπει όμως να τηρούνται.
και
7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ SPORTING (Z1).
Τα αυτοκίνητα της ομάδας αυτής έχουν όλες τις ελευθερίες και τους περιορισμούς της ομάδας Open (Z2). Επιπρόσθετα θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας του παραρτήματος J-283 με τις εξής διαφοροποιήσεις:
Άρα στην Open (που τρέχουν όλα τα αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από μετατροπές, αλλά χωρίς μέτρα ασφαλείας) μπορείς να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να τηρήσεις τους κανόνες ασφαλείας των άρθρων 3 & 4
Το ίδιο και στη Sporting (τα αγωνιστικά).
Re: Τεχνικός κανονισμός Αγώνων Αντοχής 4Χ4
Δημήτρη
ερώτηση 1: Γιατί δεν εφαρμόστηκε ο κανονισμός που συζητήθηκε και ψηφίστηκε από την επιτροπή 4Χ4 τον Οκτώβριο; Εκεί έλεγε ξεκάθαρα ότι επιτρέπεται αλλαγή κινητήρα με αύξηση της χωρητικότητας μέχρι και 30%, που κάλυπτε όλες τις περιπτώσεις και δεν άφηνε περιθώρια για π.χ. Jimny 3.000 κ.εκ - το κάνουν οι Αμερικάνοι.
ερώτηση 2: Οι τεχνικοί κανονισμοί αναφέρουν ρητά "ότι δεν επιτρέπεται ξεκάθαρα, απαγορεύεται". Μπορείς να μου πεις που γράφει ότι επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα για τις Ζ1 και Ζ2; Εδώ άλλα λέει.
ερώτηση 3: Αν δεχτούμε την άποψή σου, ποιός μας προστατεύει απο αυτοκίνητα "θηρία", όπως κατασκευές 1000 κιλών και 500 ίππων π.χ. Samurai με υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο χωρίς περιοριστή; ; Είναι αυτά μέσα στο πνεύμα της ασφάλειας την οποία διατείνεται η επιτροπή ότι προάγει;
ερώτηση 1: Γιατί δεν εφαρμόστηκε ο κανονισμός που συζητήθηκε και ψηφίστηκε από την επιτροπή 4Χ4 τον Οκτώβριο; Εκεί έλεγε ξεκάθαρα ότι επιτρέπεται αλλαγή κινητήρα με αύξηση της χωρητικότητας μέχρι και 30%, που κάλυπτε όλες τις περιπτώσεις και δεν άφηνε περιθώρια για π.χ. Jimny 3.000 κ.εκ - το κάνουν οι Αμερικάνοι.
ερώτηση 2: Οι τεχνικοί κανονισμοί αναφέρουν ρητά "ότι δεν επιτρέπεται ξεκάθαρα, απαγορεύεται". Μπορείς να μου πεις που γράφει ότι επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα για τις Ζ1 και Ζ2; Εδώ άλλα λέει.
Η βελτίωση του κινητήρα είναι το ίδιο με την άλλαγή κινητήρα; Όταν επιτρέπεται η αλλαγή κινητήρα χρειάζεται ιδιαίτερη μνοία στο σύστημα αναπνοής; Δεν είναι λογικό ότι θα αλλάξει και αυτό;Τέτοιας μορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές μπορεί να είναι: αλλαγή αριθμού αμορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθμού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αμαξώματος, αλλαγές συστήματος αναπνοής κ.α.
ερώτηση 3: Αν δεχτούμε την άποψή σου, ποιός μας προστατεύει απο αυτοκίνητα "θηρία", όπως κατασκευές 1000 κιλών και 500 ίππων π.χ. Samurai με υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο χωρίς περιοριστή; ; Είναι αυτά μέσα στο πνεύμα της ασφάλειας την οποία διατείνεται η επιτροπή ότι προάγει;