Περί ελαστικών ο λόγος!

User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by Drimon »

Κάγκουρες, μέγα προβληματισμός!!!
Επιδή πρέπει ν' αλάξω διάσταση στους τροχούς (απο 15" σε 16") και δέν βρήσκω στην αγορά τα λάστιχα που θέλω, στην διάσταση που έχω φτιάξει τ' αμάξι να φοράει (31/10,5), πρέπει να κοιτάξω σ' εναλακτικές μάρκες.
Νο1 εναλακτική επιλογή είναι τα BFG KM2,
Νο2 εναλακτική είναι τα Yokohama geolandar m/t,
και Νο3 ότι άλλο προταθεί απο την παρέα!

Τώρα έχω βάλει πάνω (πρόχειρα) κάτι 235/85/16 και είναι πολύ μεγάλα για το στήσημο τ' αμαξιού (δεν θέλω να κόψω άλλο πλαστικά) κι επιδή όπως προείπα δεν βρήσκω στην μάρκα (silverstone- xtreme) που θέλω την διάσταση που θέλω, έρχομαι και ερωτώ!
Έχει δοκιμάσει κανείς τα ΚΜ2 (και περισότερο σε συνθήκες αυξημένης λάσπης);;;
Την παλεύουν; Καθαρίζουν ή είναι σαν τα kumho που μπουκώνουν με τη ΜΙΑ;;;
Για τα geolandar έχω ακούσει καλά λόγια (αλλά κι εκεί έχουμε πρόβλημα γιατί πάμε στις 32"). :cry:
Βλέπω ότι δεν θα γλητώσω τα 32άρια, αλλά κάνω μια απέλπηδα προσπάθεια μπάς και βρεθεί λύση!!!

ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΠΕΙΤΕ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!!!
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by georgexj »

φιλε μονο bogger.για μενα ολα τα αλλα δεν ειναι λαστιχα.κ αν δεν χορανε σηκωσε το ακομα.κ ρε τρελε αφου εχουμε ενοτητα με τεχνικα προβληματα γιατι ανοιξες κιαλη??για να μπερδευομαστε????μην ξεχνας οτι ειμαστε κ καγκουρες!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by antonisxj »

κατ'αρχάς.
παράκληση προς τον Νικόλα.
το θεματάκι να φύγει και να πάει στα τεχνικά θέματα.

αγαπητέ dream on. όπως λέει και το όνομάσου "συνέχισε να ονειρεύεσαι" λάστιχα που καθαρίζουν σε αυξημένη λάσπη.
ακόμα και τα bogger όταν μπούν στο "γιαούρτι" το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να μεταμορφωθούν σε slik. αν με εννοείς ;)
δεν μπορώ να συνεχίσω να ασχολούμαι μαζί σου καθότι έχω την εντύπωση ότι εδώ και πολύ καιρό, λάστιχα μικρότερα απο 33" έχουν σταματήσει να κατασκευάζονται.
η λύση στο πρόβλημάσου ακούει σε διάφορα ονόματα.
αναφορικά μερικά:
"πέταμα"
"διάλυση"
"πούλημα"
"αγορά JEEP και όχι κουτάκι NES CAFE"
"τροχός"
"βαριά"
"πριόνι"
"ηλεκτροκόληση"
"ντάκοι"
"ψήλωμα"
και τέλος "ας πρόσεχες τι αγόραζες"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by PanosXJ »

....μεταφέροντας γνώση απο το HellasJeepClub για τα νέα mud της BFGoodrich γράφουν τα καλύτερα! Άν δεν βαριέσαι πετάξου μέχρι εκεί όπου θα διαβάσεις πολλά και ενδοιαφέροντα σχόλια που θα δώσουν κάποιες απαντήσεις στην απορία σου.....(βλέπω ότι ο Πρόεδρος δεν σε βοήθησε και πολύ....αντίθετα νομίζω ότι σε ψιλοψυχοπλάκωσε....)
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
kostas654
Posts: 948
Joined: Thu Jun 18, 2009 20:37
Location: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by kostas654 »

λοιπον καγκουρα,επειδη σε εζησα σε εκεινη την εκδρομη στο κιατο που ειχαμε παει και καταλαβα οτι σου αρεσει να το σπας θα σταματησεις να μιλας για bfg km2 και σκατουλες,
αυτα ειναι πολυ μετρια ή απλα, καλοκαιρινα λαστιχα,ειχα τα km1 πολυ καιρο και εχω μεγαλη εμπειρια,δεν κανουν για χρηση με πολυ λασπη-χιονι κλπ,
βρες κατι σε πελμα simex(malatesta,fedima,black star,κλπ)

και για να σου δωσω ενα παραδειγμα δεν ειδα καγκουρα με αλλα λαστιχα εκτος απο τα παρακατω.
ImageImage
Image
Κώστας Γκιαούρης
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by aggas »

Ο κουμπάρος μου πρόσφατα έβαλε στο Jimny 16άρια με LERMA WILD POWER σε 215/65/16.Το πέλμα είναι το κάτω της φωτογραφίας που έβαλε ο Κώστας.Είναι πολύ ευχαριστημένος σε πολύ λάσπη και χιόνι όπως και εγώ που χρησιμοποιώ το ίδιο πέλμα.Βέβαια αυτή η διάσταση θα συνδυαστεί και με transfer 413 για να μην κόψει το αμάξι.Ένα άλλο πλεονέκτημα που έχουν είναι η αθόρυβη κύλιση στην άσφαλτο όπως και το καλό κράτημα σε νερά.
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
User avatar
Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
Posts: 1925
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ

Re: Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ »

Εγω εχω τα bfg km2
πολυ καλα ειναι αλλα απο τη βολτα που εκανα με τους ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ του ΝΑΥΠΛΙΟΥ καταλαβα οτι δεν κανουν για ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ!!!
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by Drimon »

antonisxj wrote:κατ'αρχάς.
παράκληση προς τον Νικόλα.
το θεματάκι να φύγει και να πάει στα τεχνικά θέματα.
Το θεματάκι, αρχικάγκουρα, το έβαλα εδώ γιατί (αν θυμάται το κούφιο μυαλό σου) είχαμε πεί να την κλείσουμε την εννότητα "τεχνικά καγκούρων" γιατί δεν ήταν λειτουργική απο μεριάς χρήσης. Οπότε δεν θα έκανα την καγκουρομ@λ@κια να την συνέχιζα. ΟΥΓΚ!

Και τώρα στο θέμα μας.
Το ξέρω ότι όλα τα λάστιχα μπουκώνουν με την κρέμα αλλά υπάρχουν πέλματα που μπουκώνουν με την μια και άλλα που σου δήνουν λίγο χρόνο να κινηθείς μέχρι να μπουκώσουν!
Booger και αναγόμωση δεν βάζω γιατί με το αμάξι ταξιδεύω αρκετά χλμ στις άδειές μου. Επίσεις δεν θέλω να κάνω 6 ώρες για να κατεβαίνω στο χωριό μου, έχοντάς μου, βγάλει την ψυχή! Δεν θέλω να το κάνω μουλάρι τελίως!!!!
Εξάλου αυτά (booger) ξεκινάνε απο 33' και πάνω (νομίζω)!
kostas654 wrote:λοιπον καγκουρα,επειδη σε εζησα σε εκεινη την εκδρομη στο κιατο που ειχαμε παει και καταλαβα οτι σου αρεσει να το σπας θα σταματησεις να μιλας για bfg km2 και σκατουλες,
Σ' εκείνη την εκδρομή Κώστα φορούσα τα kumho kl71 και είδες πως πήγενα όταν έπεφτα σε λάσπη! Εκεί κατάλαβα πως το θέμα λάστιχο είναι πολύ σοβαρή υπόθεση. Δεν μπορείς να βάζεις στην λάσπη ότι να 'ναι.
Για simex- silverstone ξεκίνησα αλλά δεν βρήσκω την διάσταση που θέλω στην αγορά.
Το Κ/Μ2 το έβαλα στο παιχνίδι γιατί είναι ένα καινούριο λάστιχο και ίσως να έχουν διορθωθεί οι ατέλιες του προκατώχου του.
antonisxj wrote: η λύση στο πρόβλημάσου ακούει σε διάφορα ονόματα.
αναφορικά μερικά:
Και κλείνοντας εσένα δεν σε παρεξηγώ γιατί έχεις το ακαταλόγηστο!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κάγκουρα, έ κάγκουρα!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τον αυτοκράτορα δεν τον πετώ!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by antonisxj »

να βάλεις μαϊμού bogger που είναι αναγόμωση και σε μικρότερη διάσταση.

:shock: εγώ έχω το ακαταλόγιστο? :o

και όπως λέει το λαϊκό άσμα "άάάάάάάστο τρελόόόόόό στη τρέέέέεέέέεέλα του ....."
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: Περί ελαστικών ο λόγος!

Post by Drimon »

antonisxj wrote:να βάλεις μαϊμού bogger που είναι αναγόμωση και σε μικρότερη διάσταση.

:shock: εγώ έχω το ακαταλόγιστο? :o
Ρε αρχί, μεθυσμένο είσαι; Δεν διαβάζεις αυτά που γράφω ή διαβάζεις ότι σε συμφέρει;
Είπα αναγόμωση δεν βάζω!!!! Είναι πόλυ βαριά και θα "γωνατίσουν" το αμάξι πολύ!!!
Ίδη καίω ένα τεπόζιτο βενζίνα για να κατέβω κάτω. Δε θέλω το αυξήσω στα δύο!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Post Reply

Return to “ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ”