**ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό τις διάφορες συζητήσεις με θέμα τους αγώνες 4χ4, τους κανονισμούς που τους διέπουν, τα θέματα ασφάλειας, τις διάφορες επιτροπές που ξεπήδησαν την τελευταία διετία, κτλ.
Όντας αγωνιζόμενος σχεδόν μία 15ετία στο 4χ4 και πάνω από μία 15ετία σε ραλί σε άσφαλτο και χώμα. Έχοντας συμμετάσχει σε διεθνή baja 4χ4 της Εκάλης, έχοντας κάνει τον πλοηγό, τον ουραγό, το service, τον κριτή, τον ενδιάμεσο, τον οργανωτή τον PR, και δεν ξέρω τι άλλο. Έχοντας οργώσει τα βουνά της Ελλάδας σε αγώνες, σε εκδρομές, σε αναγνωρίσεις, σε..., σε... Έχοντας δαπανήσει περιουσίες σε προετοιμασία αγωνιστικών, σε κόστη συμμετοχής, σε ατέρμονες συζητήσεις για το μέλλον των αγώνων 4χ4, σε αναζήτηση χορηγών,... σε.... σε....σε....
Έχοντας αφήσει τους ελληνικούς αγώνες για 2 , ίσως και 3 χρόνια –για προσωπικούς λόγους κυρίως- και θέλοντας να επιστρέψω , η μόνη γεύση που μου μένει στο στόμα είναι: Π Ι Κ Ρ Ι Α.
Πικρία, γιατί ότι γίνεται στην πολιτική ζωή αυτού του τόπου γίνεται και στη μικρή κοινωνία του 4χ4. (Μην απορούμε λοιπόν πως φτάσαμε εδώ, οι πολιτικοί μας είμαστε εμείς...) Ίντριγκες, μηχανορραφίες, μικροσυμφέροντα, μεγαλοσυμφέροντα, να μη βρίσκει κανείς λίγο νερό ρε παιδί μου να το ρίξει στο κρασί του! Όλοι να θέλουν να γίνουν τα πράγματα καταπώς τους βολεύουν! Ο ένας να ρίχνει το φταίξιμο στον άλλο και οι δυο μαζί για να αλληλοεκδικηθούν, να ρίχνουν το ανήμπορο «αρνί» (τους αγωνιζόμενους) στο στόμα του Λύκου.
Είναι δυνατόν στην πλάτη τη δικιά μας να παίζονται όλα αυτά τα έργα, που παρακολουθώ για μήνες? Είναι δυνατόν, εμείς να παίζουμε το κεφάλι μας και την τσέπη μας κορώνα – γράμματα και να εμφανίζονται από μηχανής θεοί, καλοθελητές, ευκαιριακοί, «είδα φως και μπήκα», θεωρητικοί, επίμονες, και δεν ξέρω τι άλλο προσδιορισμό να βρω, που θέλουν να μας βάλουν στον ίσιο δρόμο?
Διάβαζα σήμερα τον κανονισμό των Trophy. Αυτό είναι το κάτι άλλο! Σελίδες επί σελίδων για τους χρόνους. Σελίδες επί σελίδων, για τις ειδικές ποινές και μάλλον ραλί είχε στο μυαλό του ο συγγραφέας. Άσε που οι ειδικές είναι με χρόνο (άρα μπες και σπάστο το μπουρδέλο σου) γιατί ο σκοπός δεν είναι να καταφέρεις να περάσεις το δύσκολο εμπόδιο ο σκοπός σου είναι να κάνεις καλό χρόνο κατά τον συγγραφέα (ΕΚΤΟ΄Σ νοοτροπίας Trophy πολύ απλά).
Δες ρε μεγάλε τι κάνουν και στο εξωτερικό αφού θες να κάνεις κανονισμό φευγάτο...!
Το άλλο? Δεν μπορεί να γίνεται νύχτα ο αγώνας, χρειάζεται 8 ώρες ξεκούραση και άλλες πολλές μπουρδολογίες, ανεφάρμοστες. ΝΑΙ! Πέφτει η νύχτα και λες στους μαλάκες: παιδάκια τώρα τέλος, νύχτωσε μαζευτείτε στο μαντρί!!!
Αμ! το άλλο? Τα αυτοκίνητα σύμφωνα με τον ΚΟΚ! Για μεγάλους μαλάκες μας περνάνε!!!!.
Βρέστε μου ρε μάγκες αρθρογράφοι των κανονισμών και Τεχνικοί Έφοροι ΑΑ_Α_Β_Γ_Δ και Ω κατηγορίας και οργανωτές και Αλυτάρχες και ΤΕΔ και ΔΕΤ και ΔΤΕ και δεν ξέρω τι άλλο! Βρέστε μου ένα αυτοκίνητο που να είναι σύμφωνο με τον ΚΟΚ! Να έρθω σε αγώνα, να κάνω ένσταση σε όλους τους άλλους και να δείτε τι θα γίνει. Ούτε ένας μέσα, Όλοι έξω, κι εγώ μαζί! Μόνο στη Μπανανία τα ζητάνε αυτά πουθενά αλλού!!!!
Τα Trial πεθάνανε, σπαρταράνε μέχρι να τους βγει η ψυχή ας τα αφήσουμε στην ησυχία τους.
Τα Trail Ride? Ποιός Θεός τα έβαλε μαζί με τα Εnduro? Πορεία σε βατό χωματόδρομο, το ένα, Ειδικές Trial, που συνδέονται με απλές διαδρομές το άλλο (πολύ χοντρικά, ξέρουμε ακριβώς τι είναι το καθένα, εννοείται....).
Στο Έπαθλο, ή Πρωτάθλημα, ή δεν ξέρω τι είναι, ο συμμετέχων με το RAV4 και το Forester θα πάει να κοντράρει με το Jimny, το Defender, και το Pajero στα Εnduro? Σκοπιμότητες και κουμπαριλίκια....
Αλλά το τρώμε αυτό ρε παιδί μου, δεν έχουμε RAV4, ούτε Forester, οπότε τι μας νοιάζει, πάμε παρακάτω: Ποιος ρε αθεόφοβοι, θεομπαίχτες, θα βάλει roll cage στο καθημερινό του αυτοκίνητο? Αφού τον βάζεις να έχει ΜΩΤ χαμηλή, ρεγκιουλαριτέ λεγόμενη, όπως στα ιστορικά οχήματα, γιατί να έχει προδιαγραφές ασφαλείας? Και στις δύο κατηγορίες ίδια δεν ήταν η ΜΩΤ? Κάνω λάθος? Δεν ξέρατε από την αρχή ότι όλοι θα κάνουν πίσω? Ειδικά μία τέτοια εποχή δύσκολη οικονομικά ?
Και κλείνοντας: καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό των νέων δόκιμων Τεχνικών Εφόρων, αλλά «παν μέτρον άριστον». (όποιος δεν κατάλαβε ας ρωτήσει τον Στάθη)
Μητρώο αυτοκινήτων? Δελτίο ταυτότητας? Και να το πληρώσουμε κιόλας? Πολύ μάγκες δεν είναι αυτοί που τα σκέφτηκαν όλα αυτά? Και μετά ΣΟΑΑ, έτσι? Να πληρώσουμε και να συνδικαλιστούμε με το ζόρι οι κόπανοι! Και μετά Ποινικό μητρώο και να πληρώσουμε για να το ελέγξουν οι Ποινικοί Εφοροι, έτσι? Και μετά?.... Και μετά?.... Και μετά?....
Ποιός τα σκέφτεται όλα αυτά. Ποιός? Γιατί θα πρέπει να έχει στο μυαλό του ότι είναι πολύ βαριά η Ταφόπλακα που πάει να ρίξει και να προσέχει μην τον πλακώσει..... "Ο νοών νοείτο".
Μία ευχή: να πάψουν οι θεωρίες, να αναθεωρηθούν κάποια θέματα, που καίνε και μόνο κακό κάνουν στους αγώνες και ο Θεός βοηθός εδώ που έφτασαν τα πράγματα!
Γιώργος Πέτραινας
Όντας αγωνιζόμενος σχεδόν μία 15ετία στο 4χ4 και πάνω από μία 15ετία σε ραλί σε άσφαλτο και χώμα. Έχοντας συμμετάσχει σε διεθνή baja 4χ4 της Εκάλης, έχοντας κάνει τον πλοηγό, τον ουραγό, το service, τον κριτή, τον ενδιάμεσο, τον οργανωτή τον PR, και δεν ξέρω τι άλλο. Έχοντας οργώσει τα βουνά της Ελλάδας σε αγώνες, σε εκδρομές, σε αναγνωρίσεις, σε..., σε... Έχοντας δαπανήσει περιουσίες σε προετοιμασία αγωνιστικών, σε κόστη συμμετοχής, σε ατέρμονες συζητήσεις για το μέλλον των αγώνων 4χ4, σε αναζήτηση χορηγών,... σε.... σε....σε....
Έχοντας αφήσει τους ελληνικούς αγώνες για 2 , ίσως και 3 χρόνια –για προσωπικούς λόγους κυρίως- και θέλοντας να επιστρέψω , η μόνη γεύση που μου μένει στο στόμα είναι: Π Ι Κ Ρ Ι Α.
Πικρία, γιατί ότι γίνεται στην πολιτική ζωή αυτού του τόπου γίνεται και στη μικρή κοινωνία του 4χ4. (Μην απορούμε λοιπόν πως φτάσαμε εδώ, οι πολιτικοί μας είμαστε εμείς...) Ίντριγκες, μηχανορραφίες, μικροσυμφέροντα, μεγαλοσυμφέροντα, να μη βρίσκει κανείς λίγο νερό ρε παιδί μου να το ρίξει στο κρασί του! Όλοι να θέλουν να γίνουν τα πράγματα καταπώς τους βολεύουν! Ο ένας να ρίχνει το φταίξιμο στον άλλο και οι δυο μαζί για να αλληλοεκδικηθούν, να ρίχνουν το ανήμπορο «αρνί» (τους αγωνιζόμενους) στο στόμα του Λύκου.
Είναι δυνατόν στην πλάτη τη δικιά μας να παίζονται όλα αυτά τα έργα, που παρακολουθώ για μήνες? Είναι δυνατόν, εμείς να παίζουμε το κεφάλι μας και την τσέπη μας κορώνα – γράμματα και να εμφανίζονται από μηχανής θεοί, καλοθελητές, ευκαιριακοί, «είδα φως και μπήκα», θεωρητικοί, επίμονες, και δεν ξέρω τι άλλο προσδιορισμό να βρω, που θέλουν να μας βάλουν στον ίσιο δρόμο?
Διάβαζα σήμερα τον κανονισμό των Trophy. Αυτό είναι το κάτι άλλο! Σελίδες επί σελίδων για τους χρόνους. Σελίδες επί σελίδων, για τις ειδικές ποινές και μάλλον ραλί είχε στο μυαλό του ο συγγραφέας. Άσε που οι ειδικές είναι με χρόνο (άρα μπες και σπάστο το μπουρδέλο σου) γιατί ο σκοπός δεν είναι να καταφέρεις να περάσεις το δύσκολο εμπόδιο ο σκοπός σου είναι να κάνεις καλό χρόνο κατά τον συγγραφέα (ΕΚΤΟ΄Σ νοοτροπίας Trophy πολύ απλά).
Δες ρε μεγάλε τι κάνουν και στο εξωτερικό αφού θες να κάνεις κανονισμό φευγάτο...!
Το άλλο? Δεν μπορεί να γίνεται νύχτα ο αγώνας, χρειάζεται 8 ώρες ξεκούραση και άλλες πολλές μπουρδολογίες, ανεφάρμοστες. ΝΑΙ! Πέφτει η νύχτα και λες στους μαλάκες: παιδάκια τώρα τέλος, νύχτωσε μαζευτείτε στο μαντρί!!!
Αμ! το άλλο? Τα αυτοκίνητα σύμφωνα με τον ΚΟΚ! Για μεγάλους μαλάκες μας περνάνε!!!!.
Βρέστε μου ρε μάγκες αρθρογράφοι των κανονισμών και Τεχνικοί Έφοροι ΑΑ_Α_Β_Γ_Δ και Ω κατηγορίας και οργανωτές και Αλυτάρχες και ΤΕΔ και ΔΕΤ και ΔΤΕ και δεν ξέρω τι άλλο! Βρέστε μου ένα αυτοκίνητο που να είναι σύμφωνο με τον ΚΟΚ! Να έρθω σε αγώνα, να κάνω ένσταση σε όλους τους άλλους και να δείτε τι θα γίνει. Ούτε ένας μέσα, Όλοι έξω, κι εγώ μαζί! Μόνο στη Μπανανία τα ζητάνε αυτά πουθενά αλλού!!!!
Τα Trial πεθάνανε, σπαρταράνε μέχρι να τους βγει η ψυχή ας τα αφήσουμε στην ησυχία τους.
Τα Trail Ride? Ποιός Θεός τα έβαλε μαζί με τα Εnduro? Πορεία σε βατό χωματόδρομο, το ένα, Ειδικές Trial, που συνδέονται με απλές διαδρομές το άλλο (πολύ χοντρικά, ξέρουμε ακριβώς τι είναι το καθένα, εννοείται....).
Στο Έπαθλο, ή Πρωτάθλημα, ή δεν ξέρω τι είναι, ο συμμετέχων με το RAV4 και το Forester θα πάει να κοντράρει με το Jimny, το Defender, και το Pajero στα Εnduro? Σκοπιμότητες και κουμπαριλίκια....
Αλλά το τρώμε αυτό ρε παιδί μου, δεν έχουμε RAV4, ούτε Forester, οπότε τι μας νοιάζει, πάμε παρακάτω: Ποιος ρε αθεόφοβοι, θεομπαίχτες, θα βάλει roll cage στο καθημερινό του αυτοκίνητο? Αφού τον βάζεις να έχει ΜΩΤ χαμηλή, ρεγκιουλαριτέ λεγόμενη, όπως στα ιστορικά οχήματα, γιατί να έχει προδιαγραφές ασφαλείας? Και στις δύο κατηγορίες ίδια δεν ήταν η ΜΩΤ? Κάνω λάθος? Δεν ξέρατε από την αρχή ότι όλοι θα κάνουν πίσω? Ειδικά μία τέτοια εποχή δύσκολη οικονομικά ?
Και κλείνοντας: καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό των νέων δόκιμων Τεχνικών Εφόρων, αλλά «παν μέτρον άριστον». (όποιος δεν κατάλαβε ας ρωτήσει τον Στάθη)
Μητρώο αυτοκινήτων? Δελτίο ταυτότητας? Και να το πληρώσουμε κιόλας? Πολύ μάγκες δεν είναι αυτοί που τα σκέφτηκαν όλα αυτά? Και μετά ΣΟΑΑ, έτσι? Να πληρώσουμε και να συνδικαλιστούμε με το ζόρι οι κόπανοι! Και μετά Ποινικό μητρώο και να πληρώσουμε για να το ελέγξουν οι Ποινικοί Εφοροι, έτσι? Και μετά?.... Και μετά?.... Και μετά?....
Ποιός τα σκέφτεται όλα αυτά. Ποιός? Γιατί θα πρέπει να έχει στο μυαλό του ότι είναι πολύ βαριά η Ταφόπλακα που πάει να ρίξει και να προσέχει μην τον πλακώσει..... "Ο νοών νοείτο".
Μία ευχή: να πάψουν οι θεωρίες, να αναθεωρηθούν κάποια θέματα, που καίνε και μόνο κακό κάνουν στους αγώνες και ο Θεός βοηθός εδώ που έφτασαν τα πράγματα!
Γιώργος Πέτραινας
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Καλημέρα και Καλό Μήνα
Οπως ήδη είπαμε
Μας ανατέθει να συγκεντρώσουμε σε μία κατάσταση τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της χώρας
και αυτό η Τεχνική Επιτροπή μας εζήτησε να το κάνουμε μέχρι της 15-3-2010.
Εχουμε λοιπόν δύο ονόματα και δύο απειλές.
Καλά πάμε.
Να συνεχίσουμε???
Οπως ήδη είπαμε
Μας ανατέθει να συγκεντρώσουμε σε μία κατάσταση τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της χώρας
και αυτό η Τεχνική Επιτροπή μας εζήτησε να το κάνουμε μέχρι της 15-3-2010.
Εχουμε λοιπόν δύο ονόματα και δύο απειλές.
Καλά πάμε.
Να συνεχίσουμε???
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Πρωινός-πρωινός βλέπω. Τι σου κάνει ο καθαρός αέρας!
Θεωρείς τα γραφόμενά μου απειλές ρε Στάθη? Πέρασες στην απέναντι όχθη και πλέον ότι δεν είναι σύμφωνο με μας είναι εναντίον μας?
Σε ποιούς ανέθεσε την καταγραφή? Και γιατί πέφτει παράβολο? Γιστί δεν γίνεται καταγραφή από αγώνα σε αγώνα των αυτοκινήτων, όπου είναι ήδη εκεί οι ΤΕ? 100-150 αυτοκίνητα χ 40 = 4000 - 6000 € Pas mal - pas mal!
Και πιά "αγωνιστικά" δηλαδή? Το Jimny της γυναίκας μας και το Pajero της δουλειάς? Για πες.

Θεωρείς τα γραφόμενά μου απειλές ρε Στάθη? Πέρασες στην απέναντι όχθη και πλέον ότι δεν είναι σύμφωνο με μας είναι εναντίον μας?
Σε ποιούς ανέθεσε την καταγραφή? Και γιατί πέφτει παράβολο? Γιστί δεν γίνεται καταγραφή από αγώνα σε αγώνα των αυτοκινήτων, όπου είναι ήδη εκεί οι ΤΕ? 100-150 αυτοκίνητα χ 40 = 4000 - 6000 € Pas mal - pas mal!
Και πιά "αγωνιστικά" δηλαδή? Το Jimny της γυναίκας μας και το Pajero της δουλειάς? Για πες.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jun 24, 2009 11:02
- Location: Βιέννη
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους.
Γιώργο καλά το Jimny της γυναίκας σου και το Pajero της δουλειάς σου, μην βγάλουμε ΔΤΤ.
Το Bobtail να βγάλει; Το Jimny του Σταύρου; Τα αυτοκίνητα που πάνε στα Trophy και στα Terrain;
Το τέρας του Ντάγκα ή όσα άλλα είδα εγώ προσωπικά στα Τrial της Δυτικής Ελλάδας στις Κ2, Κ3, Κ500;
Το πρόβλημα είναι τα 40 € όταν μια τούμπα θα κοστίσει την ζωή του άλλου;
Ποιός είναι ο λόγος που φωνάζει ο Χρήστος; Τα 500 €
που θα χρειαστούν να πάει ένα Τ.Ε. Ά για να γίνει μια και καλή σωστά η δουλειά.
Είπαμε 40 € το αυτοκίνητο και πόσα θες για μια διανυκτέρευση; 150 € και 200-300 € μεταφορικά;
Από το να φτιάξεις ένα Cage με 500-1000 € να είναι κουκουρούκου να νομίζεις ότι είναι καλό και να φας το κεφάλι σου;
Είπαμε 20 αυτοκίνητα στη Κω-Ρόδο 500 (που αμφιβάλω) δια του 20 μας κάνει 25 € και 40 € το παράβολο σύνολο 65 €.
Πόσο κάνει ένα λάστιχο, μια ζάντα, ένας εργάτης; Μια φορά θα γίνει και τέρμα.
Υ.Γ.1 Μιλάω σε σας Γιώργο και Χρήστο γιατί με ξέρετε και σας ξέρω και νομίζω ότι μια ψύχραιμη κουβέντα είναι καλύτερη από απειλές και άλλες κουβέντες περί θαλάσσης και λιμνών.
Υ.Γ.2 Χρήστο, πότε έγινες έπαρχος της Κω και απαγορεύεις την είσοδο στο νησί. Μην τρελαθούμε κιόλας. Όλοι μας την ίδια καυ... τρέλα κουβαλάμε.
Υ.Γ.3 Εδώ μπήκαν τα παιδιά να σας ανακοινώσουν τι ειπώθηκε το Σάββατο στο σεμινάριο και να συγκεντώσουν ονόματα και περιοχές. Όχι για να σφαχτούμε. Όποιος δεν συμφωνεί κρατά την γνώμη του. Δεν αρχίζει να λέει το μακρύ του και το κοντό του. Χρήστο άνοιξε ένα θέμα και πες τι θες.
Γιώργο καλά το Jimny της γυναίκας σου και το Pajero της δουλειάς σου, μην βγάλουμε ΔΤΤ.
Το Bobtail να βγάλει; Το Jimny του Σταύρου; Τα αυτοκίνητα που πάνε στα Trophy και στα Terrain;
Το τέρας του Ντάγκα ή όσα άλλα είδα εγώ προσωπικά στα Τrial της Δυτικής Ελλάδας στις Κ2, Κ3, Κ500;
Το πρόβλημα είναι τα 40 € όταν μια τούμπα θα κοστίσει την ζωή του άλλου;
Ποιός είναι ο λόγος που φωνάζει ο Χρήστος; Τα 500 €

Είπαμε 40 € το αυτοκίνητο και πόσα θες για μια διανυκτέρευση; 150 € και 200-300 € μεταφορικά;
Από το να φτιάξεις ένα Cage με 500-1000 € να είναι κουκουρούκου να νομίζεις ότι είναι καλό και να φας το κεφάλι σου;
Είπαμε 20 αυτοκίνητα στη Κω-Ρόδο 500 (που αμφιβάλω) δια του 20 μας κάνει 25 € και 40 € το παράβολο σύνολο 65 €.
Πόσο κάνει ένα λάστιχο, μια ζάντα, ένας εργάτης; Μια φορά θα γίνει και τέρμα.
Υ.Γ.1 Μιλάω σε σας Γιώργο και Χρήστο γιατί με ξέρετε και σας ξέρω και νομίζω ότι μια ψύχραιμη κουβέντα είναι καλύτερη από απειλές και άλλες κουβέντες περί θαλάσσης και λιμνών.
Υ.Γ.2 Χρήστο, πότε έγινες έπαρχος της Κω και απαγορεύεις την είσοδο στο νησί. Μην τρελαθούμε κιόλας. Όλοι μας την ίδια καυ... τρέλα κουβαλάμε.
Υ.Γ.3 Εδώ μπήκαν τα παιδιά να σας ανακοινώσουν τι ειπώθηκε το Σάββατο στο σεμινάριο και να συγκεντώσουν ονόματα και περιοχές. Όχι για να σφαχτούμε. Όποιος δεν συμφωνεί κρατά την γνώμη του. Δεν αρχίζει να λέει το μακρύ του και το κοντό του. Χρήστο άνοιξε ένα θέμα και πες τι θες.
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Kαλημερα στους συνομιλητες.
Σε καθε αγωνα λοιπον συμπληρωνουμε το δελτιο με τα πληρη στοιχεια
του αυτοκινητου.
Αυτο τουλαχιστον στο δικο μου αυτοκινητο εχει ελεχθει παρα πολλες φορες.
Καποιες επισημανσεις απο τον (αγαπητο friar) διορθωθηκαν αμεσως.
(λασπωτηρες,βασεις ζωνων,κλπ)
Στους τελευταιους αγωνες δεν χρειαζομουν καν Τ.Ελεγχο γιατι με μια ματια
ο Τ.Ε. εβλεπε καποια σοβαρη δουλεια και αγωνια για νομιμοτητα.
Γιατι τωρα θα πρεπει να πληρωσω για να ελεχθει το αυτοκινητο μου αφου αυτο
εχει γινει αμετρητες φορες?????????????????????????????????????????????????
Αν κανω λαθος θα ηθελα να με διορθωσετε.
Και εν κατακλειδι αφου σε καθε αγωνα ξαναδηλωνω τα στοιχεια μου και του
αυτοκινητου μου για να τρεξω και ξαναελεγχομαι γιατι θα πρεπει να επιβαρυνθω
και αλλο???????
Μηπως αν γινει και το μητρωο (και πληρωσω γιαυτο...)δεν θα γινεται ελεγχος
σε καθε αγωνα μηπως εχω κανει μετατροπες?????
Σε καθε αγωνα λοιπον συμπληρωνουμε το δελτιο με τα πληρη στοιχεια
του αυτοκινητου.
Αυτο τουλαχιστον στο δικο μου αυτοκινητο εχει ελεχθει παρα πολλες φορες.
Καποιες επισημανσεις απο τον (αγαπητο friar) διορθωθηκαν αμεσως.
(λασπωτηρες,βασεις ζωνων,κλπ)
Στους τελευταιους αγωνες δεν χρειαζομουν καν Τ.Ελεγχο γιατι με μια ματια
ο Τ.Ε. εβλεπε καποια σοβαρη δουλεια και αγωνια για νομιμοτητα.
Γιατι τωρα θα πρεπει να πληρωσω για να ελεχθει το αυτοκινητο μου αφου αυτο
εχει γινει αμετρητες φορες?????????????????????????????????????????????????
Αν κανω λαθος θα ηθελα να με διορθωσετε.
Και εν κατακλειδι αφου σε καθε αγωνα ξαναδηλωνω τα στοιχεια μου και του
αυτοκινητου μου για να τρεξω και ξαναελεγχομαι γιατι θα πρεπει να επιβαρυνθω
και αλλο???????
Μηπως αν γινει και το μητρωο (και πληρωσω γιαυτο...)δεν θα γινεται ελεγχος
σε καθε αγωνα μηπως εχω κανει μετατροπες?????
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jun 24, 2009 11:02
- Location: Βιέννη
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Τεχνικός Έλεγχος θα γίνετε σε κάθε αγώνα.
Η διαφορά είναι ότι ναι μεν εσύ τα έφτιαξες πολλοί άλλοι όχι. Όταν το αυτοκίνητο έχει ΔΤΤ ο Τ.Ε. κοιτάει δύο-τρία πραγματάκια, κάνει πέντε λεπτά και τελίωσε. Όταν δεν έχει πρέπει να κάνει πλήρη έλεγχο.
Λέμε τώρα, έρχεσε σε έναν αγώνα. Δεν έχεις την σωστή βάση για τον πυροσβεστήρα. Σου λέω ότι πρέπει να την φτιάξεις. Στο γράφω στο ΔΤΤ. Στον επόμενο αγώνα είναι άλλος Τ.Ε. παίρνει το ΔΤΤ και το τσεκάρει. Αν το έφτιαξες ΟΚ. Αν όχι σου λέει.
-Πέρασαν Χ μέρες, μήνες, και σου το είχαν πει τι έκανες; και εσυ απάντας
-Να ξέρεις δεν μου το είπαν, έτρεξα στο προηγούμενο χωρίς, ο άλλος δεν μου είπε τίποτα κτλ.
Πόσες φορές το έχεις δει αυτό σε αγώνες;
Σαράντης Αποστολίδης
Η διαφορά είναι ότι ναι μεν εσύ τα έφτιαξες πολλοί άλλοι όχι. Όταν το αυτοκίνητο έχει ΔΤΤ ο Τ.Ε. κοιτάει δύο-τρία πραγματάκια, κάνει πέντε λεπτά και τελίωσε. Όταν δεν έχει πρέπει να κάνει πλήρη έλεγχο.
Λέμε τώρα, έρχεσε σε έναν αγώνα. Δεν έχεις την σωστή βάση για τον πυροσβεστήρα. Σου λέω ότι πρέπει να την φτιάξεις. Στο γράφω στο ΔΤΤ. Στον επόμενο αγώνα είναι άλλος Τ.Ε. παίρνει το ΔΤΤ και το τσεκάρει. Αν το έφτιαξες ΟΚ. Αν όχι σου λέει.
-Πέρασαν Χ μέρες, μήνες, και σου το είχαν πει τι έκανες; και εσυ απάντας
-Να ξέρεις δεν μου το είπαν, έτρεξα στο προηγούμενο χωρίς, ο άλλος δεν μου είπε τίποτα κτλ.
Πόσες φορές το έχεις δει αυτό σε αγώνες;
Σαράντης Αποστολίδης
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Καλό μήνα καταρχήν!
Κατα δεύτερον, τι δε καταλαβαίνεται!!
Μας την έχει δώσει στα νεύρα!
Απο παντου μας ζητανε τη μανα τους και τον πατέρα τους!
Πληρώνουμε κερατιάτικα αριστερά δεξια, και έρχεστε και εσείς να μας πείτε να δώσουμε 50 € ακόμα και να μπούμε σε όποια διαδικάσία επιπλέον γιατί??
Βάλαμε το τουρίστα συμμετέχοντα να πληρώσει 60€ άδεια θα πληρώσει και 50€ για να ξέρουμε πόσες φορές του έχουμε κάνει παρατήρηση?
Στην Οpen να το καταλάβω για να υπάρχει μια "πιστοποίηση" οτι το cage, οι ζώνες κτλ είναι αυτά που πρέπει (και για αυτό σιγά τα ωά 10-15 αυτοκίνητα είμαστε και είστε 3-4 ΤΕ δεν τα ξέρετε?) αλλά για όλους τους υπόλοιπους γιατί? Για να δούν τί, αν ο πυροσβεστήρας είναι εντάξει?
Απλά αν δεν είναι δεν τρέχει!! Εκτός αν δεν είναι τόσο σημαντικό που μπορούμε να κάνουμε τα στραβά μάτια μία δύο φορές... τότε ας τους αφήσουμε στην ησυχία τους και ας τρέχουν συνέχεια χύμα!
Μπορείτε να μου εξηγήσετε σε τι θα βοηθήσει το ήδη επιβαρυμένο (όχι μόνο χρηματικά) χώρο του 4χ4 αυτη η κίνηση.
Για το πρόβλημα που προκαλέι (σε πρακτικό αλλά κια ψυχολογικό επίπεδο) τα είπαμε, τι θα γλυτώσουμε δε καταλαβαίνω
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με το θέμα του ΔΤΤ αν και τα 40€ τα θεωρώ λίγο τσιμπημένα , αλλά έχω πρόβλημα να τρέχω μόνος μου
.
Κινήσεις που χωρίς ιδιαίτερη σημασία θα διώξουν έστω και ένα συμμετέχοντα με βρίσκουν αντίθετο! (και σκασίλα μας θα μου πείτε αλλά...)
Αναφέρομαι για τους αγώνες που ξέρω, για τους υπολοίπους δε γνωρίζω!
Κατα δεύτερον, τι δε καταλαβαίνεται!!
Μας την έχει δώσει στα νεύρα!
Απο παντου μας ζητανε τη μανα τους και τον πατέρα τους!
Πληρώνουμε κερατιάτικα αριστερά δεξια, και έρχεστε και εσείς να μας πείτε να δώσουμε 50 € ακόμα και να μπούμε σε όποια διαδικάσία επιπλέον γιατί??
Βάλαμε το τουρίστα συμμετέχοντα να πληρώσει 60€ άδεια θα πληρώσει και 50€ για να ξέρουμε πόσες φορές του έχουμε κάνει παρατήρηση?
Στην Οpen να το καταλάβω για να υπάρχει μια "πιστοποίηση" οτι το cage, οι ζώνες κτλ είναι αυτά που πρέπει (και για αυτό σιγά τα ωά 10-15 αυτοκίνητα είμαστε και είστε 3-4 ΤΕ δεν τα ξέρετε?) αλλά για όλους τους υπόλοιπους γιατί? Για να δούν τί, αν ο πυροσβεστήρας είναι εντάξει?
Απλά αν δεν είναι δεν τρέχει!! Εκτός αν δεν είναι τόσο σημαντικό που μπορούμε να κάνουμε τα στραβά μάτια μία δύο φορές... τότε ας τους αφήσουμε στην ησυχία τους και ας τρέχουν συνέχεια χύμα!
Μπορείτε να μου εξηγήσετε σε τι θα βοηθήσει το ήδη επιβαρυμένο (όχι μόνο χρηματικά) χώρο του 4χ4 αυτη η κίνηση.
Για το πρόβλημα που προκαλέι (σε πρακτικό αλλά κια ψυχολογικό επίπεδο) τα είπαμε, τι θα γλυτώσουμε δε καταλαβαίνω
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με το θέμα του ΔΤΤ αν και τα 40€ τα θεωρώ λίγο τσιμπημένα , αλλά έχω πρόβλημα να τρέχω μόνος μου

Κινήσεις που χωρίς ιδιαίτερη σημασία θα διώξουν έστω και ένα συμμετέχοντα με βρίσκουν αντίθετο! (και σκασίλα μας θα μου πείτε αλλά...)
Αναφέρομαι για τους αγώνες που ξέρω, για τους υπολοίπους δε γνωρίζω!
Δημητριάδης Σταύρος
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jun 24, 2009 11:02
- Location: Βιέννη
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
stavrosd wrote:Καλό μήνα καταρχήν!
Κατα δεύτερον, τι δε καταλαβαίνεται!!
Μας την έχει δώσει στα νεύρα!
Απο παντου μας ζητανε τη μανα τους και τον πατέρα τους!
Πληρώνουμε κερατιάτικα αριστερά δεξια, και έρχεστε και εσείς να μας πείτε να δώσουμε 50 € ακόμα και να μπούμε σε όποια διαδικάσία επιπλέον γιατί??
Βάλαμε το τουρίστα συμμετέχοντα να πληρώσει 60€ άδεια θα πληρώσει και 50€ για να ξέρουμε πόσες φορές του έχουμε κάνει παρατήρηση?
Στην Οpen να το καταλάβω για να υπάρχει μια "πιστοποίηση" οτι το cage, οι ζώνες κτλ είναι αυτά που πρέπει (και για αυτό σιγά τα ωά 10-15 αυτοκίνητα είμαστε και είστε 3-4 ΤΕ δεν τα ξέρετε?) αλλά για όλους τους υπόλοιπους γιατί? Για να δούν τί, αν ο πυροσβεστήρας είναι εντάξει?
Απλά αν δεν είναι δεν τρέχει!! Εκτός αν δεν είναι τόσο σημαντικό που μπορούμε να κάνουμε τα στραβά μάτια μία δύο φορές... τότε ας τους αφήσουμε στην ησυχία τους και ας τρέχουν συνέχεια χύμα!
Μπορείτε να μου εξηγήσετε σε τι θα βοηθήσει το ήδη επιβαρυμένο (όχι μόνο χρηματικά) χώρο του 4χ4 αυτη η κίνηση.
Για το πρόβλημα που προκαλέι (σε πρακτικό αλλά κια ψυχολογικό επίπεδο) τα είπαμε, τι θα γλυτώσουμε δε καταλαβαίνω
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με το θέμα του ΔΤΤ αν και τα 40€ τα θεωρώ λίγο τσιμπημένα , αλλά έχω πρόβλημα να τρέχω μόνος μου.
Κινήσεις που χωρίς ιδιαίτερη σημασία θα διώξουν έστω και ένα συμμετέχοντα με βρίσκουν αντίθετο! (και σκασίλα μας θα μου πείτε αλλά...)
Αναφέρομαι για τους αγώνες που ξέρω, για τους υπολοίπους δε γνωρίζω!
Ώρες, ώρες ρε Σταύρο νομίζω ότι μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβένουμε...
Τα 40 € σε πείραξαν τώρα;
Δεν τα αποφάσισα εγώ ή ο Νικόλας ή όποιος άλλος Τ.Ε. γράφει εδώ μέσα.
Όταν πας και πληρώνεις για να περάσεις ΚΤΕΟ δεν σε πειράζει το παράβολο;
Εδώ που παίζεις σε άλλες συνθήκες σε πείραξαν;
Πόσες φορές έχεις δει προσωπικά αυτοκίνητα να έρχονται σε Τεχνικό Έλεγχο με καμία σχέση με τους κανονισμούς και όταν ρωτάς για πυροσβεστήρα σου λέει ο άλλος ότι δεν το ήξερε;
Έκατσε ποτέ κανένας να διαβάσει τους τεχνικούς κανονισμούς;
Σου έρχετε ο άλλος με λάστιχα και προσθήκες μισό μέτρο έξω απο το αυτοκίνητο και σου λέει ιστορίες... πόσο έκαναν όλα αυτά το σκέφτηκες ή σε χαλάει μόνο το 40άρι.
Κανείς δεν είπε τίποτα για τους "τουρίστες" αγωνιζόμενους που θα τρέξουν ένα αγώνα τύπου Enduro γιατί έγινε στην γειτονιά τους με ένα Rav4 και ασφάλτινα λάστιχα στην Entry.
Είπαμε ΔΤΤ για τα Αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η βάση πυροσβεστήρα ήταν ένα απλό παράδειγμα. Τι άλλο να πω. Για κράνη, προφυλακτήρες και ότι άλλο έχουμε δει...
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jun 24, 2009 11:02
- Location: Βιέννη
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Ανατεθεί και Αγωνιστικάfriar wrote:Λοιπόν... από την σημερινή συνάντηση ΤΕ έχουμε τα εξής νέα:
Εντός εβδομάδας ανακοινώνονται όλοι οι τεχνικοί κανονισμοί που εκρεμούν, στην συνέχεια
πρέπει να δούμε πόσα αυτοκίνητα υπάρχουν και πού έτσι ώστε να κανονίσουμε συναντήσεις και να προχωρήσει το θέμα έκδοσης των δελτιών τεχνικής ταυτότητας των αυτοκινήτων, και συνεχίζουμε.
Με άλλα λόγια
Μας ανατέθει να συγκεντρώσουμε σε μία κατάσταση τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της χώρας για να βγάλουν ΟΛΑ ΔΤΤ (Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας) και αυτό η Τεχνική Επιτροπή μας εζήτησε να το κάνουμε μέχρι της 15-3-2010.
Χρειαζόμαστε λοιπόν ένα μήνυμα σας σαν
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΤΗΛΈΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ- ΔΙΈΥΘΥΝΣΗ (ΠΛΉΡΗ ΜΕ ΠΌΛΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΚΩΔ)- ΜΑΡΚΑ-ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ- ΑΡΙΘΜΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ και ΕΙΔΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ
για να γίνει δυνατή η ρύθμιση εκδηλώσεων-συγκεντρώσεων έκδοσης ΔΤΤ
Παρακαλούνται και οι οργανωτές και Λέσχες που έχουν καταλόγους συμμετοχών από τους αγώνες τους να μας τα στείλουν εδώ η στο email friar@to4x4.gr για την πληρέστερη δημιουργία του απαραίτητου αυτού Μητρώου.
.
Μην φωνάζετε χωρίς να διαβάζετε.
Λες και θα τα πάρουμε εμείς τα λεφτά.
Ένα μήνυμα ζήτησε ο Στάθης να στείλετε και εσείς βγάλατε αμέσως τα μαχαίρια...
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Συνάδελφοι, είμαστε άξιοι της τύχης μας.
Σταύρο το λέω για τελευταία φορά.
Είναι αγώνες και όχι δωρεάν βόλτες. Όποιος δεν μπορεί ας μην τρέξει.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω και γω τί δεν καταλαβαίνεις...
Θεωρώ απαράδεκτο να μου μιλάς εμένα για κόστη και με αυτό το ύφος.
Ιδίως εσύ που έχεις αναλάβει το κόστος της σωστής ασφάλειας. Τί σε ενοχλέι δηλαδή? Το να δώσεις 40 ευρώ ανα τετραετία που λήγει το ΔΤΤ?
Ποιός σου έφτιαξε το κλουβί? Γιατί θα πρέπει εγώ να θεωρήσω τον Νίνο και κάθε Νίνο περισσότερο ειδικό από μένα? Ήρθε μήπως σε κανένα σεμινάριο ΤΕ και δεν το κατάλαβα?
Είναι δυνατόν να αφήνουμε και πάλι επαγγελματίες να ανακατεύονται και να τους αφήνουμε χωρίς έλεγχο? Την ιστορία με τα κλουβιά γνωστού την ξέρεις? Ποιός του τα είπε αυτά του εν λόγω φίλου και εκείνος θεωρόντας πως κάνει το καλύτερο που μπορεί το έκανε? Ποιός πληρώνει τα σπασμένα?
Και τί κόστος έχουν αυτά τα σπάσμένα? Πολύ περισσότερο από 40 ευρώ...
Εσύ ή ο grek που διάβασα παραπάνω μπορεί να έχετε διορθώσει όλες σας τις παρατυπίες και μπράβο σας.
Αλλοι όχι. Και το χειρότερο είναι πως μου έκαναν και τσαμπουκά γιατί πως έτρεξαν λέει στον αγώνα του άλλου και δεν τους είπε τίποτα? Να σου πω γιατί δεν τους είπε? Γιατί με 10 συμμετοχές δεν τον παίρνει να πει. Και γιατί το αυτοκίνητο του grek που το έχω δει 200 φορές και ξέρω πως έχει οτι είπα θα το δει μετά ο τεχνικός έφορος Α' (γιατί αφού είμαστε πρωταθληματικοί αγώνες πρέπει ο επικεφαλής να είναι Α) ο οποίος Α' μπορεί να μην έχει ξαναδει 4x4 και να σου λέει άλλα.
Σε αυτή την περίπτωση θα μπορεί ο αγωνιζόμενος να του πει κοίτα τί λέει το βιβλίο μου και τέλος.
Δεν είναι κωλόχαρτο το ΔΤΤ για να γράφει οτι θέλει ο καθένας και έτσι θα ελεγθεί και ο αγωνιζομενος να μην λέει οτι τον συμφέρει αλλά και ο τεχνικός έφορος να μην λέει ότι σκατά του κατεβαίνει στο κεφάλι και ο αγωνιζόμενος ακούει άλλα από τον έναν και άλλα από τον άλλον.
Και σε τελική ανάλυση αφού δεν θες να τρέχει μόνος, πως λες τόσο εύκολα "αν δεν το έχει δεν τρέχει" και τελειώνει η ιστορία? Μάλλον έχεις δίκιο πως ένα αυτοκίνητο που τρέχει μια φορά τον χρόνο στον 24ωρο δεν έχει νόημα να βγάλει ΔΤΤ. Αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να ψάχνω ποιός θα τρέξει μόνο μία φορά. Μπορεί να του αρέσει και να έρθει και δεύτερη... Ε τότε θα έχει το δελτίο του και θα πρέπει να είναι σύννομος. Δεν γίνεται άλλοι κανόνες για αυτούς και άλλοι για τους άλλους για να μην χάσουμε δυο τρείς. Αυτά είναι δικαιολογίες που θα άκουγα από κάποιον οργανωτή που πληρώνεται με το αυτοκίνητο και αυτά είναι που μας έφεραν σε αυτή την θέση να είναι Μάρτης και να μην έχουμε τίποτα.
Όπως θέλουμε γραπτά τα πάντα διότι σε τελική ανάλυση κανένας δεν θέλει να δώσει χρήματα πάνω σε κουβέντες του διαδρόμου ή του καφενίου, έτσι θέλουμε γραπτά και τις προδιαγραφές του κάθε αυτοκινήτου.
Γιώργο Πέτραινα έχεις πολλά δίκια όμως αν θες θύμησέ μου πότε έγινε σωστός τεχνικός έλεγχος πριν από τους "νέους" και με "ενθουσιασμό" ΤΕ?
Γιατί προσωπικά μπορώ να σου πω πολλά αυτοκίνητα που είχαν πολλές παρατυπίες και μετά από μιά κουβεντούλα που είχαμε, χωρίς να απειλήσω οτι θα κοπούν και μέσα σε φιλικά πλαίσια, το διόρθωσαν άμεσα και όχι απλά το διόρθωσαν αλλά ήρθαν και να με βρούν να μου το δείξουν να τους πω αν το έφτιαξαν καλά. Αυτοί λοιπόν οι αγωνιζόμενοι που είχαν κάθε καλή πρόθεση να βελτιώσουν τα σημεία γιατί δεν το είχαν κάνει πριν? Επειδή δεν ήθελαν και τώρα αλλάξαν γνώμη ή επειδή κανείς δεν μπήκε στον κόπο να κουβεντιάσει μαζί τους και να τους δώσει αναλυτικά ένα κωλόχαρτο που θα λέει τί πρέπει να κάνουν?
Όσοι αγωνιζόμενοι μας διαβάζουν ας πουν πόσες φορές έχει γίνει αυτό και ας μας αξιολογήσουν και να μας πουν από πότε άρχισαν οι σωστοί τεχνικοί έλεγχοι...
Σταύρο το λέω για τελευταία φορά.
Είναι αγώνες και όχι δωρεάν βόλτες. Όποιος δεν μπορεί ας μην τρέξει.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω και γω τί δεν καταλαβαίνεις...
Θεωρώ απαράδεκτο να μου μιλάς εμένα για κόστη και με αυτό το ύφος.
Ιδίως εσύ που έχεις αναλάβει το κόστος της σωστής ασφάλειας. Τί σε ενοχλέι δηλαδή? Το να δώσεις 40 ευρώ ανα τετραετία που λήγει το ΔΤΤ?
Ποιός σου έφτιαξε το κλουβί? Γιατί θα πρέπει εγώ να θεωρήσω τον Νίνο και κάθε Νίνο περισσότερο ειδικό από μένα? Ήρθε μήπως σε κανένα σεμινάριο ΤΕ και δεν το κατάλαβα?
Είναι δυνατόν να αφήνουμε και πάλι επαγγελματίες να ανακατεύονται και να τους αφήνουμε χωρίς έλεγχο? Την ιστορία με τα κλουβιά γνωστού την ξέρεις? Ποιός του τα είπε αυτά του εν λόγω φίλου και εκείνος θεωρόντας πως κάνει το καλύτερο που μπορεί το έκανε? Ποιός πληρώνει τα σπασμένα?
Και τί κόστος έχουν αυτά τα σπάσμένα? Πολύ περισσότερο από 40 ευρώ...
Εσύ ή ο grek που διάβασα παραπάνω μπορεί να έχετε διορθώσει όλες σας τις παρατυπίες και μπράβο σας.
Αλλοι όχι. Και το χειρότερο είναι πως μου έκαναν και τσαμπουκά γιατί πως έτρεξαν λέει στον αγώνα του άλλου και δεν τους είπε τίποτα? Να σου πω γιατί δεν τους είπε? Γιατί με 10 συμμετοχές δεν τον παίρνει να πει. Και γιατί το αυτοκίνητο του grek που το έχω δει 200 φορές και ξέρω πως έχει οτι είπα θα το δει μετά ο τεχνικός έφορος Α' (γιατί αφού είμαστε πρωταθληματικοί αγώνες πρέπει ο επικεφαλής να είναι Α) ο οποίος Α' μπορεί να μην έχει ξαναδει 4x4 και να σου λέει άλλα.
Σε αυτή την περίπτωση θα μπορεί ο αγωνιζόμενος να του πει κοίτα τί λέει το βιβλίο μου και τέλος.
Δεν είναι κωλόχαρτο το ΔΤΤ για να γράφει οτι θέλει ο καθένας και έτσι θα ελεγθεί και ο αγωνιζομενος να μην λέει οτι τον συμφέρει αλλά και ο τεχνικός έφορος να μην λέει ότι σκατά του κατεβαίνει στο κεφάλι και ο αγωνιζόμενος ακούει άλλα από τον έναν και άλλα από τον άλλον.
Και σε τελική ανάλυση αφού δεν θες να τρέχει μόνος, πως λες τόσο εύκολα "αν δεν το έχει δεν τρέχει" και τελειώνει η ιστορία? Μάλλον έχεις δίκιο πως ένα αυτοκίνητο που τρέχει μια φορά τον χρόνο στον 24ωρο δεν έχει νόημα να βγάλει ΔΤΤ. Αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να ψάχνω ποιός θα τρέξει μόνο μία φορά. Μπορεί να του αρέσει και να έρθει και δεύτερη... Ε τότε θα έχει το δελτίο του και θα πρέπει να είναι σύννομος. Δεν γίνεται άλλοι κανόνες για αυτούς και άλλοι για τους άλλους για να μην χάσουμε δυο τρείς. Αυτά είναι δικαιολογίες που θα άκουγα από κάποιον οργανωτή που πληρώνεται με το αυτοκίνητο και αυτά είναι που μας έφεραν σε αυτή την θέση να είναι Μάρτης και να μην έχουμε τίποτα.
Όπως θέλουμε γραπτά τα πάντα διότι σε τελική ανάλυση κανένας δεν θέλει να δώσει χρήματα πάνω σε κουβέντες του διαδρόμου ή του καφενίου, έτσι θέλουμε γραπτά και τις προδιαγραφές του κάθε αυτοκινήτου.
Γιώργο Πέτραινα έχεις πολλά δίκια όμως αν θες θύμησέ μου πότε έγινε σωστός τεχνικός έλεγχος πριν από τους "νέους" και με "ενθουσιασμό" ΤΕ?
Γιατί προσωπικά μπορώ να σου πω πολλά αυτοκίνητα που είχαν πολλές παρατυπίες και μετά από μιά κουβεντούλα που είχαμε, χωρίς να απειλήσω οτι θα κοπούν και μέσα σε φιλικά πλαίσια, το διόρθωσαν άμεσα και όχι απλά το διόρθωσαν αλλά ήρθαν και να με βρούν να μου το δείξουν να τους πω αν το έφτιαξαν καλά. Αυτοί λοιπόν οι αγωνιζόμενοι που είχαν κάθε καλή πρόθεση να βελτιώσουν τα σημεία γιατί δεν το είχαν κάνει πριν? Επειδή δεν ήθελαν και τώρα αλλάξαν γνώμη ή επειδή κανείς δεν μπήκε στον κόπο να κουβεντιάσει μαζί τους και να τους δώσει αναλυτικά ένα κωλόχαρτο που θα λέει τί πρέπει να κάνουν?
Όσοι αγωνιζόμενοι μας διαβάζουν ας πουν πόσες φορές έχει γίνει αυτό και ας μας αξιολογήσουν και να μας πουν από πότε άρχισαν οι σωστοί τεχνικοί έλεγχοι...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".