ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

Νικόλα με κοροϊδεύουν? με ειρωνεύονται? ή μου φαίνεται?
να διαγραφούν όλοι απο το club. δεν τους θέλω στο Βασίλειό μου :lol:
if it doesn't break, fix it until it does
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by St. Tselios »

Βασιλια μου...οχι και ολοι...
Εγω σου δεινω ρεστα για τις πατεντες που ανακαλυπτεις κατα καιρους...
Image
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

St. Tselios wrote:Βασιλια μου...οχι και ολοι...
Εγω σου δεινω ρεστα για τις πατεντες που ανακαλυπτεις κατα καιρους...
ok. εσύ να μείνεις. μου κάνεις.
έχω και μια δύο νέες πατεντούλες.
θές να τις μάθεις?
if it doesn't break, fix it until it does
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by St. Tselios »

Ναι,ναι...για λεγε... :P
Image
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

θα σου πώ άυριο :mrgreen:
να σε βάλω ερώτημα?
πώς βρίσκει ποιό μπουζί της μηχανής δεν κάνει ανάφλεξη χωρίς να βγάλεις τα μπουζί?
και γαμώ τις greek patend λέμε!!!!
if it doesn't break, fix it until it does
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by St. Tselios »

Βγαζεις το μπουζοκαλωδιο και ακους τον κινητηρα αν αλλαζει θορυβο...
Αν βγαλεις ενα και αλλαζει ο θορυβος παει να πει πως δουλευει...
Αν ομως το βγαλεις και δεν αλλαζει ο θορυβος παει να πει πως αυτο ειναι...''νεκρο''
Image
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

όχι.
ξαναδοκίμασε.
θα σου απαντήσω αύριο λέμεεεεε.
μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο και θα σου απαντήσω αύριο. :mrgreen:
if it doesn't break, fix it until it does
cousto
Posts: 62
Joined: Fri Jun 19, 2009 14:16

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by cousto »

kostas654 wrote:αυτο που λες για το μηχανημα το ξερω,δηλαφη τωρα εγω αν εχω στραβωσει και τον μπροστα αξονα που θα τον εχω πρεπει να παω να αγορασω καινουργιο?

τουλαχιστον για τον πισω δεν με πολυκαιει γιατι καποια στιγμη οπως και να εχει θα το αλλαζα.
Παρε καινουργιο, (aftermarket η εργοστασιακο), μπορει να μην ειναι ιδιας αντοχης με τον "φτιαχτο" αλλα θα ησυχασεις με τα ζυγισματα (με τον φτιαχτο μεχρι να βρει το σωστο ζυγισμα θα τον βαλεις και θα τον βγαλεις 3-4 φορες).
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

antonisxj wrote:όχι.
ξαναδοκίμασε.
θα σου απαντήσω αύριο λέμεεεεε.
μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο και θα σου απαντήσω αύριο. :mrgreen:
μπορώ λοιπόν τώρα να σου απαντήσω.
γενικότερα υπάρχουν διάφοροι τρόποι να καταλάβεις ποιό μπουζί δεν δουλεύει.
ένας ακόμα τρόπος υπάρχει.
η διαδικασία είναι απλή.
αφήνεις τον κινητήρα να δουλεύει μέχρι να ζεσταθούν οι εξαγωγές της εξάτμισης.
όταν ζεσταθούν, ψεκάζεις με λίγο νεράκι ή ακόμα καλύτερα με λίγο WD40 πάνω στην κάθε εξαγωγή εναλάξ και παρατηρούμε ότι όταν το υγρό εξατμίζεται αμέσως... το μπουζί δουλεύει. όταν το υγρό καθυστερεί να εξατμιστεί σημαίνει ότι το μπουζί δεν δουλεύει και η εξαγωγή έχει ζεσταθεί λόγω της μεταδιδόμενης θερμότητας απο τις διπλανές εξαγωγές.
ευχαριστώ που με ακούσατε.
αντίο.
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
XJ ''The Doctor''
Posts: 1277
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33
Contact:

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by XJ ''The Doctor'' »

antonisxj wrote: ευχαριστώ που με ακούσατε.
αντίο.
Η παραπανω διαδικασια εφ'οσον εισαι καγκουρο-φλωρος, οπως ο Λελος ο Βασιληας μας :mrgreen:
Εαν εισαι ενας απλος και ταπεινος καγκουρας οπως ολοι οι υπολοιποι του καγκουροβασιλειου του
απλα ακουμπας με το χερι την καθε εξατμιση χωριστα να δεις ποια δεν καιει :mrgreen:
(εννοειται οτι το βαζεις εμπρος απο κρυο αλλιως εισαι χαζο-καγκουρας εαν πας να το κανεις ζεστο )
XJ 4.6L stroked, 7.5'' lifted, Arb locked, D44f/r chrome shafted and stock leather seats...running on 35's
Proudly Honorary member of 4x4 Kagkouras Club
Post Reply

Return to “ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ”