ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jun 24, 2009 11:02
- Location: Βιέννη
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Εργοστασιακό τοξύλιο ασφαλείας θεωρήτε το Roll-bar στο Wrangler.
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σαραντη το θεμα δεν ληγει επειδη το λες εσυ ή εγω..Scaravaios wrote:Πολύ απλά για να λήξει το θέμα εδώ. Το Π που έχει το Samurai δεν είναι τοξύλιο ασφαλείας. Είναι απλά τοξύλιο και έχει αποδειχτεί αρκετές φορές. Είναι μηδενικής αντοχής και αποτελεί απλά και μόνο δικαιολογία. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Αν είναι έτσι να θεωρήσουμε και τα τοξύλια του Land Rover που κρατούν την τέντα τοξύλια ασφαλείας; Εργοστασιακά είναι και αυτά.
Η παρερμηνεία του κανονισμού δεν είναι δικαιολογία.
το θεμα ειναι τι λεει ο κανονισμος γιατι αυτος εχει εγκριθει και λειτουργει σε πολλαπλά επιπεδα...
και με μετριτικο οργανο "το ματι" επεισεις δεν ειναι λογικη..
Ποιος εισαι εσυ ( οχι εσυ - εσυ, καταλαβενεις.....) και με τι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ στοιχια βγαινεις και λες οτι δεν ειναι τοξυλιο ασφαλειας?????
Μου θυθμιζει πριν χρονια που η αστυνομια εκρινε αν κανει θορυβο ενα μηχανακι "με το ματι" οντας σβηστο και παρκαρισμενο..
Τελος παντων δεν εχει νοημα να ξαναγραφω τα ιδια παλι οποιος θελει να καταλαβει διαβαζει και καταλαβαινει....
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Να κάνω μια ερώτηση??? Ποιος ορίζει (νομικά) οτι το Π του σαμι, ειναι τοξύλιο ασφαλείας? Ο κατασκευαστης???? αναγραφεται καπου? αν ναι εχει καλώς... αν οχι, πως ορίστικε ως τοξύλιο ασφαλέιας?
Live free or die
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ενδιαφερουσα ερωτηση...
Υποθετω πων ναι στην εγκριση τυπου
αλλα μην μου ζητησεις αυτην του σαμουραι

Υποθετω πων ναι στην εγκριση τυπου
αλλα μην μου ζητησεις αυτην του σαμουραι








Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
και εγω την θεωρώ πολύ σοβαρή ερώτηση, και θα ήθελα να ξέρω αυτός που εκανε τον τεχνικό ελεγχο, και ολοι οι προηγούμενοι που εκαναν τεχνικούς ελέγχους, αν το θεωρουν τοξύλιο ασφαλειας και αν ναι να μου δικαιολογήσουν νομικά αυτή την θεωρεία....
Πιστευω οτι αυτή η ερώτηση ειναι παγιδούλα για το τι θεωρούμε νομιμο....
Πραγματικά θα ήθελα κάποιος ΕΙΔΙΚΟΣ στους Τεχνικούς Ελέγχους (για να γινονται απο καποιους, σημαίνει οτι ειναι ΕΙΔΙΚΟΙ) να μου λύσει αυτή την απορεία...
Πιστευω οτι αυτή η ερώτηση ειναι παγιδούλα για το τι θεωρούμε νομιμο....
Πραγματικά θα ήθελα κάποιος ΕΙΔΙΚΟΣ στους Τεχνικούς Ελέγχους (για να γινονται απο καποιους, σημαίνει οτι ειναι ΕΙΔΙΚΟΙ) να μου λύσει αυτή την απορεία...
Live free or die
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΠΡΟΣΕΞΤΕ. ΕΡΧΕΤΑΙ.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Επειδή δεν βλέπω καποια απάντηση, μιλησα στο κινητό με τον κ. Μαρατζίδη απο την ΕΘΕΑ, ο οποιος μου απαντησε οτι σε καμια περίπτωση το Π του samurai δεν αποτελεί τοξύλιο ασφαλείας... τοξύλιο ασφαλείας αποτελεί οτι λέει η J253 και J283 του κανονισμού.... επίσης μου ειπε οτι αν μεσα στον κανονισμό του αγωνα αναφερεται η υποχρεωτική χρήση τοξυλίου ασφαλείας, κακώς το αυτοκίινητο πέρασε ΤΕ.....
Απο τον
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ TRIAL ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
4.3 Τοξύλιο ασφάλειας (roll bar) και κλωβός ασφαλείας (Roll Cage)
Τα ανοικτά αυτοκίνητα, καθώς και εκείνα με αφαιρούμενη οροφή (σκληρή ή μαλακή), που δεν έχουν τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής, υποχρεούνται να τοποθετήσουν τοξύλιο ασφάλειας σύμφωνα με το άρθρο 283.8 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.
Σε όλα τα αυτοκίνητα επιτρέπεται και συνίσταται η εκ των υστέρων τοποθέτηση τοξυλίου ασφάλειας.
Σε περίπτωση χρήσης κλωβού ασφάλειας, είναι υποχρεωτική η χρήση αφρώδους υλικού ή άλλου προστατευτικού εξοπλισμού στα σημεία επαφής των κρανών του πληρώματος με τον κλωβό ασφάλειας.
Τα αυτοκίνητα της ομάδας Κ3 πρέπει υποχρεωτικά να κλωβό ασφαλείας (Roll Cage) σύμφωνα με το άρθρο 283.8, του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.
αυτα...
** οι υπογραμίσεις ειναι δικές μου και οχι του κανονισμού...
Απο τον
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ TRIAL ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
4.3 Τοξύλιο ασφάλειας (roll bar) και κλωβός ασφαλείας (Roll Cage)
Τα ανοικτά αυτοκίνητα, καθώς και εκείνα με αφαιρούμενη οροφή (σκληρή ή μαλακή), που δεν έχουν τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής, υποχρεούνται να τοποθετήσουν τοξύλιο ασφάλειας σύμφωνα με το άρθρο 283.8 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.
Σε όλα τα αυτοκίνητα επιτρέπεται και συνίσταται η εκ των υστέρων τοποθέτηση τοξυλίου ασφάλειας.
Σε περίπτωση χρήσης κλωβού ασφάλειας, είναι υποχρεωτική η χρήση αφρώδους υλικού ή άλλου προστατευτικού εξοπλισμού στα σημεία επαφής των κρανών του πληρώματος με τον κλωβό ασφάλειας.
Τα αυτοκίνητα της ομάδας Κ3 πρέπει υποχρεωτικά να κλωβό ασφαλείας (Roll Cage) σύμφωνα με το άρθρο 283.8, του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.
αυτα...
** οι υπογραμίσεις ειναι δικές μου και οχι του κανονισμού...
Live free or die
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Από τότε που ξεκίνησαν οι αγώνες 4χ4 στην Ελλάδα αυτό θεωρείται τοξύλιο ασφαλείας του κατασκευαστή.
Όχι μόνο στα τράιαλ αλλά σε όλους τους αγώνες.
Αυτό λέμε. Φτάνει πια. Πρέπει να βοηθήσετε όλοι να δώσουμε ένα τέλος. Ουσιαστικά όμως και όχι με θεωρείες.
Όχι μόνο στα τράιαλ αλλά σε όλους τους αγώνες.
Αυτό λέμε. Φτάνει πια. Πρέπει να βοηθήσετε όλοι να δώσουμε ένα τέλος. Ουσιαστικά όμως και όχι με θεωρείες.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
To θέμα δεν είναι αν το Π του Samurai είναι τοξύλιο ασφαλείας ή όχι.
Το θέμα είναι αν το Samurai θεωρείται κλειστό ή ανοιχτό. Αν θεωρείται κλειστό, εσφαλμένα, δεν ενέχει ανάγκης για roll cage. Aν θεωρείται ανοιχτό, τότε τα πράγματα αλλάζουν... Η ίδια μπάλα παίρνει και τα Vitara Cabrio, τα Jimny Cabrio - λιγότερο, Feroza, Trooper, Rocky, Patrol 2 door soft top, Pajero 2 door soft top κλπ. Στο προηγούμενο, 32ο Trial, 6-7 αυτοκίνητα δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές αυτές, για να πάρουμε μία ιδέα γιατί μιλάμε.
Καλώς ή κακώς, όπως και αν το κάναμε μέχρι σήμερα, ο Σπύρος έχει δίκιο. Δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι roll cage στην Κ2: τί κάνουμε μέχρι να γίνει εφικτό;
Το θέμα είναι αν το Samurai θεωρείται κλειστό ή ανοιχτό. Αν θεωρείται κλειστό, εσφαλμένα, δεν ενέχει ανάγκης για roll cage. Aν θεωρείται ανοιχτό, τότε τα πράγματα αλλάζουν... Η ίδια μπάλα παίρνει και τα Vitara Cabrio, τα Jimny Cabrio - λιγότερο, Feroza, Trooper, Rocky, Patrol 2 door soft top, Pajero 2 door soft top κλπ. Στο προηγούμενο, 32ο Trial, 6-7 αυτοκίνητα δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές αυτές, για να πάρουμε μία ιδέα γιατί μιλάμε.
Καλώς ή κακώς, όπως και αν το κάναμε μέχρι σήμερα, ο Σπύρος έχει δίκιο. Δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι roll cage στην Κ2: τί κάνουμε μέχρι να γίνει εφικτό;
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τοξυλιο ασφαλείας απο τον κατασκευαστη? στα λόγια? υπάρχει καπου γραμμένο? πιστοποιημένο???S.Doukeris wrote:Από τότε που ξεκίνησαν οι αγώνες 4χ4 στην Ελλάδα αυτό θεωρείται τοξύλιο ασφαλείας του κατασκευαστή.
Όχι μόνο στα τράιαλ αλλά σε όλους τους αγώνες.
Αυτό λέμε. Φτάνει πια. Πρέπει να βοηθήσετε όλοι να δώσουμε ένα τέλος. Ουσιαστικά όμως και όχι με θεωρείες.

Το τελος μπορείτε να το δώσετε εσεις οι ιδιοι αν συνεργαστείτε αρμονικά και τα συμφωνήσετε...
Μα ειναι δυνατόν? πως μπορεί να θεωρηθεί κλειστο???Γιάννης Αθανασίου wrote:...Το θέμα είναι αν το Samurai θεωρείται κλειστό ή ανοιχτό....


ποσο πρεπει να τσαλακωθει καποιο για να δειτε αν ειναι κλειστο ή ανοικτό???
γιατι πρεπει να σκοτωθει καποιος για να επιβαλετε τα οποια μετρα ασφάλειας?
μηπως να τα μιλήσετε με ΕΘΕΑ??? Μηπως να τα βρειτε αρμονικα μεταξύ σας??? πριν ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΤΕΙ κανεις!Γιάννης Αθανασίου wrote:....τί κάνουμε μέχρι να γίνει εφικτό;
ΚΥΡΙΟΙ, μιλαμε για TRIAL!!!!
ειλικρινα δεν μπορω να διανοηθώ οτι μεσα στις χιλιάδες ευρώ που κανουμε για τις μετατροπές μας, κανουμε σκόντο στην ασφάλειά μας.....
Last edited by dodo on Tue Jun 30, 2009 15:16, edited 1 time in total.
Live free or die