Καγκουρο video & φωτο
Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Re: Καγκουρο video & φωτο
Άγγελε να σου ζήσει σαν τα ψηλά βουνά φιλαράκο και εύγε για τις σωστές κατευθύνσεις που του δίνεις! Από μικρός παρέα με τον Αυτοκράτορα!

Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Re: Καγκουρο video & φωτο
xaxaxaxa
το καταδίκασες απο νωρίς το αγοράκι σου ρε φίλε.
άστο να μεγαλώσει λιγάκι και να αποφασίσει απο μόνο του με τι αμάξι θα βγεί στον κόσμο.
άσε που μέχρι να μεγαλώσει, το είδος των SAMURAI θα έχει εξαλειφθεί. αν θες, τα μόνο πραγματικά περίπτερα που θα έχουν μείνει θα είναι κάτι wrangler τύπου Τσέλιος και τα ρέστα.
Αγγελε βγάλε και καμιά φωτό την ώρα που θα περνάει κανένα εμπόδιο
το καταδίκασες απο νωρίς το αγοράκι σου ρε φίλε.
άστο να μεγαλώσει λιγάκι και να αποφασίσει απο μόνο του με τι αμάξι θα βγεί στον κόσμο.
άσε που μέχρι να μεγαλώσει, το είδος των SAMURAI θα έχει εξαλειφθεί. αν θες, τα μόνο πραγματικά περίπτερα που θα έχουν μείνει θα είναι κάτι wrangler τύπου Τσέλιος και τα ρέστα.
Αγγελε βγάλε και καμιά φωτό την ώρα που θα περνάει κανένα εμπόδιο
if it doesn't break, fix it until it does
-
St. Tselios
- Posts: 2414
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13
Re: Καγκουρο video & φωτο
Παλι καλα αναγνωριζεις οτι θα μεινουν στον χρονο...antonisxj wrote:...τα μόνο πραγματικά περίπτερα που θα έχουν μείνει θα είναι κάτι wrangler τύπου Τσέλιος και τα ρέστα...

Re: Καγκουρο video & φωτο
ναι ρε φυσικά θα μείνουν. αφού το εργοστάσιο έβγαζε μέχρι το 2006 το tj.
για το jk δεν κάνω λόγο γιατί αυτό βγήκε και χωρίς τέντες, βγήκε και πετρέλαιο
άρα στατιστικά θα υπάρχει tj μέχρι το 2030 περίπου. μετά θα μπούν στο μουσείο για να παράδειγμα προς αποφυγή!!!

για το jk δεν κάνω λόγο γιατί αυτό βγήκε και χωρίς τέντες, βγήκε και πετρέλαιο
άρα στατιστικά θα υπάρχει tj μέχρι το 2030 περίπου. μετά θα μπούν στο μουσείο για να παράδειγμα προς αποφυγή!!!
if it doesn't break, fix it until it does
Re: Καγκουρο video & φωτο
Kαι μην ξεχνάς ότι σε λίγο θα βγαίνει και με τα σήματα της FIATantonisxj wrote:ναι ρε φυσικά θα μείνουν. αφού το εργοστάσιο έβγαζε μέχρι το 2006 το tj.
για το jk δεν κάνω λόγο γιατί αυτό βγήκε και χωρίς τέντες, βγήκε και πετρέλαιο![]()
άρα στατιστικά θα υπάρχει tj μέχρι το 2030 περίπου. μετά θα μπούν στο μουσείο για να παράδειγμα προς αποφυγή!!!![]()
Και όσον αφορά το τζίπ ο junior θα μάθει να εκτιμά τα ανυπέρβλητα και ακαταμάχητα Ιαπωνικά καθαρόαιμα τετρακίνητα
Αν και πολύ φοβάμαι ότι όταν έρθει η ώρα να πάρει τζίπ τα δικά μας θα είναι όλα μουσεία και είναι ζήτημα αν θα υπάρχουν 1-2 πραγματικά καθαρόαιμα
-
St. Tselios
- Posts: 2414
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13
Re: Καγκουρο video & φωτο
Δεν μου λες Καγκουρα???antonisxj wrote:ναι ρε φυσικά θα μείνουν. αφού το εργοστάσιο έβγαζε μέχρι το 2006 το tj.
για το jk δεν κάνω λόγο γιατί αυτό βγήκε και χωρίς τέντες, βγήκε και πετρέλαιο![]()
άρα στατιστικά θα υπάρχει tj μέχρι το 2030 περίπου. μετά θα μπούν στο μουσείο για να παράδειγμα προς αποφυγή!!!![]()
Εγω θα σου δειξω (εδω στην Ελλαδα) Μ38 και Renegade 35 ετων και ανω...
Εσυ εχεις δει πουθενα τον προγονο σου (Wagoneer) ???
Οσο αυτα θα εχουν σασι θα κρατανε χρονια...ενω εσυ με το αυτοφερουμενο σου θα σκουριασεις και θα σε φαει η πρεσα...

Re: Καγκουρο video & φωτο
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Re: Καγκουρο video & φωτο
ώώώώώωώώώ΄
ρε φίλε τι έχει κάνει ο άτομος εκεί?
κίνηση πώς δίνει? υδραυλικά κι'αυτό?
ρε φίλε τι έχει κάνει ο άτομος εκεί?
κίνηση πώς δίνει? υδραυλικά κι'αυτό?
if it doesn't break, fix it until it does
-
St. Tselios
- Posts: 2414
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13
Re: Καγκουρο video & φωτο
Πολυ καλο...........
Υπαρχει ομως ενα βασικο μειονέκτημα...που δεν μας το δειχνει ο τυπος (και καλα κανει)
Σε μια αποτομη ανηφορα (που θα χρειαστεί και λίγη φόρα) πως θα δουλεψει η αναρτηση που εφτιαξε?
Αν δεν κανω λαθος την δουλευει με χειριστηρια απο την καμπινα...
Αρα με λιγη ταχυτητα πως θα αποροφησει τα σκαμπανεβασματα...
Χωρια που το βλεπω για καπου στους 2,5 τονους (και λιγα λεω)
Δηλαδη ο τυπος στα ισιαδια με τρυπες ή στα ισια (V) δεν εχει αντιπαλο...
Ελα ομως που τα πιο πολλα εμποδια μπαινουμε ειναι ανηφορικά...
Παντως πιστευω οτι το βιντεο κλεβει και αν το δει καποιος απο κοντα αυτα που κανει στο βιντεο θα παθει την πλακα του...
Υπαρχει ομως ενα βασικο μειονέκτημα...που δεν μας το δειχνει ο τυπος (και καλα κανει)
Σε μια αποτομη ανηφορα (που θα χρειαστεί και λίγη φόρα) πως θα δουλεψει η αναρτηση που εφτιαξε?
Αν δεν κανω λαθος την δουλευει με χειριστηρια απο την καμπινα...
Αρα με λιγη ταχυτητα πως θα αποροφησει τα σκαμπανεβασματα...
Χωρια που το βλεπω για καπου στους 2,5 τονους (και λιγα λεω)
Δηλαδη ο τυπος στα ισιαδια με τρυπες ή στα ισια (V) δεν εχει αντιπαλο...
Ελα ομως που τα πιο πολλα εμποδια μπαινουμε ειναι ανηφορικά...
Παντως πιστευω οτι το βιντεο κλεβει και αν το δει καποιος απο κοντα αυτα που κανει στο βιντεο θα παθει την πλακα του...

Re: Καγκουρο video & φωτο
Και οι πληροφορίες ...
Cams hydraulic Chain-drive 4x4, about 7 feet of up OR down motion on each tire: specs below Engine is a fuel injected Ford 5.0 V8 out of a '93 cobra mustang, c4 transmission and t-case out of an early bronco. 9" w/ 5.38 gears and ARB air locker mounted in the center (below driver) running chain gears on the ends where the swing arms pivot. Swing arms are hydraulically controlled individually or together, and there is coil spring and shock suspension as well. large chains running inside the swing arms turn hummer gear reduction (2:1) hubs at each wheel. tires are 39.5". The steering is linked through the swing arms as well and the steering box is mounted just infront of the axle below the driver. body construction is steel tubing (mostly DOM) and the total weight is 5900 LB.
Ρε Τσέλιο ... ούτε ζυγαριά να ήσουνα ρε φίλε
2681.82 κιλά για την ακρίβεια 
Cams hydraulic Chain-drive 4x4, about 7 feet of up OR down motion on each tire: specs below Engine is a fuel injected Ford 5.0 V8 out of a '93 cobra mustang, c4 transmission and t-case out of an early bronco. 9" w/ 5.38 gears and ARB air locker mounted in the center (below driver) running chain gears on the ends where the swing arms pivot. Swing arms are hydraulically controlled individually or together, and there is coil spring and shock suspension as well. large chains running inside the swing arms turn hummer gear reduction (2:1) hubs at each wheel. tires are 39.5". The steering is linked through the swing arms as well and the steering box is mounted just infront of the axle below the driver. body construction is steel tubing (mostly DOM) and the total weight is 5900 LB.
Ρε Τσέλιο ... ούτε ζυγαριά να ήσουνα ρε φίλε
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk

