κανονισμοί 2010

User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: κανονισμοί 2010

Post by superspiounos »

Έχει δημιουργηθεί ένα θέμα για τα Roll Cage όταν αυτά απαιτείται να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς για να συμμετέχουν στους αγώνες.

Είναι γνωστό ότι οποιοδήποτε Roll Cage κατασκευαστεί από οποιονδήποτε, εξετάζεται από τεχνικό έφορο ότι έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τον κανονισμό χωρίς παρεκκλίσεις ( στην περίπτωση μας -4X4-, τα τελευταία 3 χρόνια όπως αναφέρεται στο 283) και μπορεί να συμμετέχει στον εκάστοτε αγώνα. Είναι μια παγιωμένη διαδικασία και αποδίδει.

Για την απλοποίηση των διαδικασιών, εδώ και 8 χρόνια χρησιμοποιούμε ταυτότητες αγωνιστικών αυτοκινήτων. Όπου εκεί ένας τεχνικός έφορος Α' καταγράφει τα στοιχεία και τυχόν παρατηρήσεις.

Σαφώς και οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό, ενώ ο κανονισμός είναι στη διάθεση του καθενός.

Έτσι γίνεται από πάντα στους αγώνες. Δε χρειάζεται να δημιουργούμε λανθασμένες εντυπώσεις για πράγματα που είναι αυτονόητα.

Θα συμφωνήσω επίσης με την άποψη του atlasteam.
admin
Site Admin
Posts: 136
Joined: Mon Jun 01, 2009 14:54

Re: κανονισμοί 2010

Post by admin »

Σπύρο μου, σαφέστατος πλήν όμως η 10 στο 8.3 μας λέγει ότι ολα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες πρέπει να διαθέτουν ΔΤΤ, με την εξαίρεση των ιστορικών αυτοκινήτων (για όλους τους αγώνες), των αυτοκινήτων που συμμετέχουν σε αγώνες regularity και των αυτοκινήτων που συμμετέχουν σε παιδιές.
Το 2005 ο κος Δουκέρης με τον κο Πέτραινα είχαν ξεκινήσει μία προσπάθεια με φωτογραφική καταγραφή των αυτοκινήτων των παιδιών για την έκδοση Φυλλαδίου Αυτοκινήτου μα δεν ολοκληρώθηκε και αυτή όπως τόσες άλλες καλές πρωτοβουλίες.
Μπορείς εσύ ως Τ.Ε. Α΄ να αναλάβεις την έκδοση ΔΤΤ η παρεμφερή??? και υπό ποίες προυποθέσεις???
Και εγώ μαζί σου στο διαδικαστικό.
Fair winds and calm anchorages...
User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: κανονισμοί 2010

Post by superspiounos »

admin wrote:Σπύρο μου, σαφέστατος πλήν όμως η 10 στο 8.3 μας λέγει ότι ολα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες πρέπει να διαθέτουν ΔΤΤ, με την εξαίρεση των ιστορικών αυτοκινήτων (για όλους τους αγώνες), των αυτοκινήτων που συμμετέχουν σε αγώνες regularity και των αυτοκινήτων που συμμετέχουν σε παιδιές.
Το 2005 ο κος Δουκέρης με τον κο Πέτραινα είχαν ξεκινήσει μία προσπάθεια για φωτογραφική καταγραφή των αυτοκινήτων των παιδιών για την έκδοση Φυλλαδίου Αυτοκινήτου μα δεν ολοκληρώθηκε και αυτή όπως τόσες άλλες καλές πρωτοβουλίες.
Μπορείς εσύ ως Τ.Ε. Α΄ να αναλάβεις την έκδοση ΔΤΤ η παρεμφερή??? και υπό ποίες προυποθέσεις???
Και εγώ μαζί σου στο διαδικαστικό.
Friar, η διαδικασία έκδοσης ΔΤΤ είναι γνωστή και εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στα αγωνιστικά.

Αυτή διαδικασία και η εφαρμογή της, αφορά την τεχνική επιτροπή και όχι "εμένα" και "εσένα" σαν μονάδες. Δε χρειάζεται να αυτοσχεδιάζουμε.
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: κανονισμοί 2010

Post by S.Doukeris »

Έχει συζητηθεί πάρα πολλές φορές το θέμα για τα ΔΤΤ συζητήθηκε και την τελευταία φορά. Είπαμε πως τα ΔΤΤ θα είναι υποχρεωτικά. Προσωπικά πιστεύω πως δεν θα έχουμε τελειώσει με όλα τα θέματα μέσα στον Ιανουάριο. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά είναι πολλές οι εκκρεμότητες.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: κανονισμοί 2010

Post by friar »

Για ενημέρωση όσων μας διαβάζουν και ψάχνονται γιατί μιλάμε δείτε http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=1849
Πολλά που θεωρούνται αυτονόητα είναι άγνωστα.
Οσους έχω ρωτήσει αν έχουν διαβάσει Κανονισμό μου απάντησαν 50-50 "Και δέκα φορές" η "Οχι δεν τον έχω διαβάσει''
και είσαι απόλυτα σωστός, δεν θα αυτοσχεδιάζουμε.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: κανονισμοί 2010

Post by Nicolas »

Πάντως για να είμαι απολύτως ειλικρινής, προσωπικά με απασχολεί αυτή η λεπτομέρεια σχετικά με το ομολογκέ κλουβί, για καθαρά τυπικούς λόγους.

Για τους αγωνιζόμενους θεωρώ πως έτσι και αλλιώς, όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, το κλουβί πρέπει να είναι ομολογκέ. Σε περίπτωση που ήδη υπάρχει κλουβί σε αυτοκίνητο που δεν έχει ομολογκασιόν, μπορεί να βγάλει.
Αν πάλι δεν μπορεί να βγάλει τότε σημαίνει οτι έτσι και αλλιώς είχε παρατυπία.
Κοινώς, και πάλι θα κοβόταν σε ενδελεχή έλεγχο.

Τέτοιος έλεγχος όμως στο πόδι πριν τον αγώνα, πολύ δύσκολο εως αδύνατο να γίνει.
Το ΔΤΤ θα λύσει πολλά προβλήματα.
Το βρίσκω εξαιρετικά θετικό που υπάρχει στο άμεσο πλάνο.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: κανονισμοί 2010

Post by superspiounos »

Θα συνιστούσα όχι ως παρατήρηση αλλά ως συμβουλή, να είμαστε πιο συγκρατημένοι όταν δε γνωρίζουμε καλά κάποθα θέματα. Nicolas, δυστυχώς η συλλογιστική σου σε οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα. Ας μην μπλέξουμε άλλο τα πράγματα.



Πουθενά δεν ειπώθηκε για homologated κλωβό.
Η Homologation για τους κλωβούς δεν είναι υποχρεωτική (εκτός αν το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής μαζί με την homologation του αυτοκινήτου πράγμα που σε γενικές γραμμές δεν έχει εφαρμογή στους αγώνες μας).
Αν ένας κλωβός κατασκευαστεί σύμφωνα με αυτά που προβλέπει ο κανονισμός (283 για τα 4Χ4, 253 για τα λοιπά) τότε ελέγχεται από τεχνικό έφορο. Δεν παίρνει «homologation».
Καλύτερα να μην δημιουργούμε θέματα εκεί που δεν υπάρχουν.

Εφόσον αποφάσισαν για κλωβό στην Open - σύμφωνο με τους κανονισμούς, η διαδικασία είναι απλή, τόσο από πλευράς κανονισμών όσο και από υλοποίησης. Διαλέγεις - ψωνίζεις - τρέχεις.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: κανονισμοί 2010

Post by Nicolas »

superspy wrote:Θα συνιστούσα όχι ως παρατήρηση αλλά ως συμβουλή, να είμαστε πιο συγκρατημένοι όταν δε γνωρίζουμε καλά κάποθα θέματα. Nicolas, δυστυχώς η συλλογιστική σου σε οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα. Ας μην μπλέξουμε άλλο τα πράγματα.



Πουθενά δεν ειπώθηκε για homologated κλωβό.
Η Homologation για τους κλωβούς δεν είναι υποχρεωτική (εκτός αν το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής μαζί με την homologation του αυτοκινήτου πράγμα που σε γενικές γραμμές δεν έχει εφαρμογή στους αγώνες μας).
Αν ένας κλωβός κατασκευαστεί σύμφωνα με αυτά που προβλέπει ο κανονισμός (283 για τα 4Χ4, 253 για τα λοιπά) τότε ελέγχεται από τεχνικό έφορο. Δεν παίρνει «homologation».
Καλύτερα να μην δημιουργούμε θέματα εκεί που δεν υπάρχουν.

Εφόσον αποφάσισαν για κλωβό στην Open - σύμφωνο με τους κανονισμούς, η διαδικασία είναι απλή, τόσο από πλευράς κανονισμών όσο και από υλοποίησης. Διαλέγεις - ψωνίζεις - τρέχεις.
:?: :?: :?: :?: :?: :?:
Μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαινόμαστε.
Ας γίνω πιο σαφής.
Για πες πως θα πιστοποιήσεις τον κλωβό?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: κανονισμοί 2010

Post by superspiounos »

Nicola δεν θα κάνουμε μάθημα από το forum γιατί μάλλον δε θα καταλήξουμε πουθενά, ιδιαίτερα αν νομίζεις ότι μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαινόμαστε. Στην επόμενη έκδοση ταυτοτήτων θα έρθεις μαζί και θα δεις τη διαδικασία ελέγχου για ΔΤΤ live. ;)

Αυτό που πρέπει να μείνει στους αγωνιζόμενους είναι αυτό που ανέφερε και πιο πριν ο Δουκέρης.
"Σε όποιο μαγαζί και να πάτε ξέρει να σας φτιάξει ένα ΝΟΜΙΜΟ για αγώνες κέητζ. Είναι η δουλειά του να ξέρει."
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: κανονισμοί 2010

Post by Nicolas »

superspy wrote:Nicola δεν θα κάνουμε μάθημα από το forum γιατί μάλλον δε θα καταλήξουμε πουθενά, ιδιαίτερα αν νομίζεις ότι μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαινόμαστε. Στην επόμενη έκδοση ταυτοτήτων θα έρθεις μαζί και θα δεις τη διαδικασία ελέγχου για ΔΤΤ live. ;)

Αυτό που πρέπει να μείνει στους αγωνιζόμενους είναι αυτό που ανέφερε και πιο πριν ο Δουκέρης.
"Σε όποιο μαγαζί και να πάτε ξέρει να σας φτιάξει ένα ΝΟΜΙΜΟ για αγώνες κέητζ. Είναι η δουλειά του να ξέρει."
Σπύρο δεν ζητάω ούτε χρειάζομαι μαθήματα. Καλή κουβεντούλα κάνουμε, δεν χρειάζεται να γίνεσαι τόσο εριστικά υπερόπτης.
By the way, δεν θυμάμαι να σε έχω δει στις ετήσιες συναντήσεις τεχνικών εφόρων παρόλο που κάθε φορά είναι όλοι οι Α εκεί.
Νόμιζα πως είναι υποχρεωτικό... ;)

Τες πα, διευκρινήσεις ζητώ, και εγώ και όλοι.

Δυστυχώς η λογική σου, κατά την ταπεινή μου άποψη, ανακυκλώνει τα προβλήματα του παρελθόντος.
Προτείνεις στον αγωνιζόμενο να πάει στα τυφλά και να βασιστεί στην υποκειμενική γνώμη του κάθε έμπορου ενώ συνεχίζει να υπάρχει η επίσης υποκειμενική γνώμη του τεχνικού εφόρου αφού ωμά προτείνεις να βασιστεί και αυτός στον έμπορο λόγω αδυναμίας να μετρήσει.

Τελικά αν έχουμε τόσο καλούς εμπόρους γιατί υπάρχουν τεχνικοί έφοροι?
Μου φαίνεται πως πολύ χαλαρά τα έχουμε δει για μία ακόμα φορά τα πράγματα.


Αν όμως τελικά σε αυτά που έγραψες υπονοείς οτι θεωρητικά τουλάχιστον ελπίζεις πως όλα τα αυτοκίνητα θα έχουν δελτίο τεχνικής ταυτότητας μέχρι τον πρώτο αγώνα του 2010, τότε σε τί ακριβώς διαφωνείς που λέω είτε να βάλουν ομολογκέ κλωβό είτε να πιστοποιήσουν αυτόν που έχουν?



Για να τελειώνουμε με την "παρεξήγηση" τα πράγματα είναι απλά.
Ο αγωνιζόμενος ζητάει να του δοθούν σαφής προδιαγραφές και οδηγίες για το τί πρέπει να φοράει και πως θα το πιστοποιήσει έτσι ώστε να μην έχει πρόβλημα με τον τεχνικό έφορο που στραβοκοιμήθηκε και του βρήκε "ελάττωμα" στον κλωβό.
Πιστεύω θυμόμαστε πρόσφατες ιστορίες με νυν και πρωην τεχνικούς εφόρους.
Ο δε τεχνικός έφορος ζητάει τρόπο να μπορεί να πιστοποιήσει αυτά που δεν μπορεί να μετρήσει επί τόπου έτσι ώστε να είναι και αυτός καλυμένος.

Κοινώς και στις δύο περιπτώσεις απαιτείται σαφήνεια και όχι η γνώμη του εκάστοτε μαγαζιού.


Και κάτι ακόμα. Ούτε βιάζομαι, ούτε πιέζω κανέναν, ούτε επέρριψα ευθύνη σε κανέναν. Ρωτάω και όποιος γνωρίζει απαντά.
Εκεί έχουμε καταλήξει. Οι ΤΕ να ενημερώνονται από τα fora ποιό μαγαζί είναι πιστοποιημένο οτι φτιάχνει καλούς κλωβούς που πρέπει να τους περνάνε.
Προφανώς στην περίπτωσή μας η έννοιες αστοχία υλικού, ανθρώπινο λάθος ή ακόμα και δόλος δεν έχουν βαρύτητα.
Μακριά από μας, αλλά τα έχουμε δει.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”