aapo wrote:Οχι δεν αναφέρομαι στην δουλεια του συγκεκριμένου τεχνιτη- κατασκευαστή γιατι τον εχω συναντήση αρκετες φορές αλλα εχω δει την δουλειά του και σαφως είναι μεσα στις προδιαγραφές και ο συγκεκριμένος εχει δώσει μια αρκετά καλή τιμή.
Ετοιμα Cage μπορείται ακομα να απευθυνθήτε και στον Θεολόγη (Atlas) . Herby και πολλούς άλλους.
Τωρα εσύ Φωκίωνα και Nikolas ελέγχοντας ένα αυτοκίνητα σαν Τ.Ε άν οι προδιαγραφές (Υλικό , πάχος , κολήσεις τοποθέτησις ) και ότι αλλο εχετε διδαχθή να ελέγχετε είναι σωστα θα κόψετε το αυτοκίνητο ?
Ρε συ Αλέκο... γαμώτο μου δηλαδή... Βαρέθηκα να τα βγάζω με το τσιγκέλι.
Σαν τεχνικός έφορος πως θα ελέγξω υλικό, πάχος και κολλήσεις δηλαδή? Να το κόψω στην μέση
ή να του κάνω μαγνητική τομογραφία?
Είναι δυνατόν να παίρνει στο ζεμπίλι ο αγωνιζόμενος το αυτοκίνητο για να κάνουμε την δουλειά του
επικεφαλής Τ.Ε. η οποία θα έπρεπε να γίνει εκ των προτέρων?
Αν ήταν έτσι τί νόημα έχει η ομολογκασιόν?
Προσωπικά, αν ένας κλωβός μου αρέσει τον περνάω. Και έχω εμπειρία να μπορώ να δω αν είναι καλός ή όχι.
Συμφωνώ μαζί σου οτι έχω δει καλούς κλωβούς χωρίς πιστοποιήσεις.
Είμαι όμως καλυμένος στα χαρτιά?
Και από που και ως που πρέπει να αναλάβω την ευθύνη να πιστοποιήσω πράγματα
που δεν μπορώ να επιβεβαιώσω με πραγματικές μετρήσεις?
Την ψ..ή σου και την υπογραφή σου λένε...
Ούτε και γίνεται δεκτό το οτι επειδή γενικότερα φτιάχνει καλά πράγματα, άρα και αυτό που έχω μπροστά μου θα είναι καλό.
Πιστοποιείται ο συγκεκριμένος κλωβός στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Κατά συνέπεια δεν παίρνει ομολογκασιόν το μαγαζί του Nino αλλά η κάθε δουλειά του ξεχωριστά.
Αν οι κανονισμοί λένε ομολογκέ κλωβός τότε και ο Herby και ο Nino και όλοι τους, κόβονται.
Απλά.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".