Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Γιάννης Αθανασίου

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Αντε, γειά σου!
yspili
Posts: 23
Joined: Fri Dec 04, 2009 20:53

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by yspili »

vspili wrote:
stavrosd wrote: Εννοείτε οτι τα όργανα τα καλιμπράρεις πρίν τον αγώνα στο χιλιόμετρο που σου έχει δώσει ο οργανωτής ή σε κάποιο χιλιόμετρο που και αυτός είχε καλιμπράρει τα όργανά του γιατί και μόνο η φθορά των ελαστικών μπορεί να σου έχει αλλάξει μέχρι και 10% το βήμα (extreme περίπτωση βέβαια)!
Με το αυτοκίνητο ο ρυθμός ανόδου είναι πολύ μικρός για να αλλάξει σημαντικά τις αποστάσεις. Ακόμα κι αν το GPS πάντως δεν είχε υπολογίσει τις υψομετρικές διαφορές, σε αρκετά μεγάλη συνεχόμενη ανηφόρα 20μοιρών (36%) το οδόμετρο θα έγραφε 1060 μέτρα για κάθε 1000 του RB. Ελάχιστη απόκλιση, αν σκεφτείς ότι ήταν ακραίο και το παράδειγμα.

Για να χάσεις 10% στο οδόμετρο από λάστιχα, πρέπει να έχει μεταβληθεί η διάμετρος του ελαστικού κατά 10%, πχ από τα 77cm στα 69cm. Ένα ελαστικό δεν έχει τόσο πέλμα για να φθαρεί.

Όλες οι μεγάλες αποκλίσεις λοιπόν οφείλονται είτε σε λάθος καλιμπραρισμένο οδόμετρο, είτε σε πολύ σπινάρισμα είτε σε λάθος του road-book. Εμείς το road-book το βρήκαμε πολύ ακριβές στις αποστάσεις του. Οπότε ένα από τα άλλα δυο έφταιγε αν είχες αποκλίσεις.

Και στο κάτω κάτω, θεωρείς ότι η ακρίβεια 30 μέτρων ή και καλύτερη που είχε στην πλειονότητα του το RB δεν ήταν αρκετή;
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ, ΤΟ RB ΗΤΑΝ ΑΡΤΙΟ ΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ 1-2 ΛΑΘΑΚΙΑ
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Nicolas »

friar wrote:Ούτε φώτα θα έχει για να το δείς, αλλά την νύχτα το τρακτέρ έχει πάει για ύπνο (για αυτό δεν έχει και φώτα).
Ετσι το νυχτερινό κομμάτι γίνεται και το ασφαλέστερο. Χωρίς τρακτέρ.

Σαφώς.
Και ότι κυκλοφορεί θα έχει φώτα και θα φαίνεται από μακρυά...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
ageorgakis
Posts: 41
Joined: Mon Nov 23, 2009 13:44
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by ageorgakis »

panmal wrote:
ageorgakis wrote:εμείς καλιμπράραμε το TerraTrip στην Αττική Οδό ανά 100μ. Στον αγώνα πέφταμε ακριβώς στα μέτρα που έγραφε το RB εκτός απο κανα 2-3 σημεία όπου το RB έπεφτε έξω κατά 150-200μ!!! Σ'αυτά τα σημεία γινόταν πανζουρλισμός απο άλλα αυτοκίνητα που ήταν χαμένα μαζί με μας, με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε όλοι ψάχνοντας. Αν στα 800 χλμ οι 2-3 τουλίπες ήταν λάθος τότε θεωρώ πως το RB ήταν πετυχημένο. Πάντως, αυτά τα σημεία έδωσαν ένα άλλο χρώμα στον αγώνα γιατί ανάγκασε τους αγωνιζόμενους να συνεργαστούν. Εκτιμήσαμε πολύ κάποιους που φώναζαν "ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ!" την ώρα που ψάχναμε όλοι μες τα σκοτάδια.
Ναι;;; Και αν τώρα είχες το αμάξι σου στο φαναρτζή (για να μην πω τίποτα χειρότερο), γιατί κάποιος θερμόαιμος γύριζε πίσω στην προηγούμενη τουλίπα με χίλια για να ξαναμετρήσει, πάλι επιτυχία θα το έλεγες;
Δεν καταλαβαίνω τις ανοχές σας. Επειδή είναι “παιχνίδι” δεν πρέπει να είναι και σωστό; Στη δήλωση συμμετοχής βάζεις την υπογραφή σου εκεί που λέει “Γνωρίζω ότι ο αγώνας στον οποίο επιθυμώ να λάβω μέρος είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ και αποδέχομαι τις συνέπειες”. Μήπως τώρα κατάφερα να τονίσω τη σοβαρότητα της κατάστασης;
Ο οργανωτής πρέπει να κάθε τρόπο να εξασφαλίσει, στα πλαίσια του ανθρωπίνως δυνατού, τη σταθερή ροή του ΑΓΩΝΑ και να αποφύγει πάση θυσία τη δημιουργία του πανζουρλισμού που ανέφερερες. Δεν είναι “Μυστηριάδα” ο 24ώρες. Μήπως τώρα φαίνεται περισσότερο αγώνας και λιγότερο παιχνίδι;
Φίλε μου δεν σε ειρωνεύομαι. Ίσως είναι λίγο έντονο το ύφος του γραπτού μου αλλά δεν σε ειρωνεύομαι. Απλά έχω δει ίσως 5 πράγματα παραπάνω και θεωρώ ότι ο χαβαλές είναι μόνο για την Εκκίνηση και το Τερματισμό.
Όταν χάνεσαι αναγκαστικά πας πιό αργά για να ξαναβρείς τον δρόμο σου. Τώρα αν έτρεχε κάποιος θερμόαιμος είναι άλλο θέμα και δεν έχει να κάνει με το RB...
User avatar
ageorgakis
Posts: 41
Joined: Mon Nov 23, 2009 13:44
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by ageorgakis »

Γιάννης Αθανασίου wrote: Ένα δύο πράγματα για να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο:
1. Η μέτρηση της απόστασης γίνεται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και ουσιαστικά στο μεσο-δεξιό του δρόμου. Οπότε σε κατάσταση αγώνα - κόβω ευθεία, γλυστράω - είναι λογικό να υπάρχουν αποκλίσεις από το ιδανικό που αναφέρει το RB.
2. Στην απόσταση πρέπει κανείς να υπολογίζει και το "συντελεστή σπιναρίσματος". Η καταγραφή γίνεται με χαμηλή ταχύτητα και μηδέν σπινάρισμα. Στον αγώνα αυτό αλλάζει, ιδίως σε σαθρό έδαφος και λάσπη, με αποτέλεσμα το οποιοδήποτε μετρητικό όργανο, εκτός από το GPS, να γράφει περισσότερα μέτρα απο όσα πραγματικά κάνει το αυτοκίνητο. Στο τσεκάρισμα του αγώνα μία απόσταση 250 μέτρων καταγράφηκε από το terratrip σαν 1440! Και, όπως καταλαβαίνεται, το τσεκάρισμα έγινε με αυτοκίνητο που είχε και TERRATRIP και GPS!
Στα 2-3 σημεία που αναφέρθηκα δεν υπήρχε θέμα σπινιαρίσματος. Απλά για κάποιο λόγο ήταν εντελώς λάθος η μέτρηση. Θα ψάξω στο RB να βρώ ένα σημείο που θυμάμαι χαρακτηριστικά.
User avatar
PANIAIN
Posts: 140
Joined: Mon Nov 23, 2009 10:39
Location: Αγ.Παρασκευή, Αθήναι

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by PANIAIN »

η βάζεις coralba που υπολογίζει το σπινάρισμα...αλλά κάνει πολλάαα
User avatar
alpininstis
Posts: 6
Joined: Mon Sep 07, 2009 15:03

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by alpininstis »

Θα συμφωνήσω και εγώ για την ορθότητα του R.B ,εκτός απο 2-3 σημεία που ειναι και λογικό-ανεκτό να εχει
λάθει σε έναν τόσο μεγάλο σε χλμ αγώνα .
Κάποιες φορές σκέφτομαι πόσες φορές κάνανε αυτή τη διαδρομή για να γράψουν το R.B και με πιάνει ίλιγγος .
Μπράβο σας και συγχαρητήρια για την υπομονή σας πριν ,κατά την διάρκεια, και ιδίως για το μετά τον αγώνα .

Να προσθέσω κατι ακόμα .Αν δεν χαθείς και δεν ψαχτείς στον αγώνα δεν εχει και γλύκα ρε παιδιά , αυτή ειναι
ολη η γλύκα του 24ωρου
Πλήρωμα 110
arsenarg
Posts: 38
Joined: Mon Nov 30, 2009 20:28
Location: Silver city
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by arsenarg »

friar wrote:Ούτε φώτα θα έχει για να το δείς, αλλά την νύχτα το τρακτέρ έχει πάει για ύπνο (για αυτό δεν έχει και φώτα).
Ετσι το νυχτερινό κομμάτι γίνεται και το ασφαλέστερο. Χωρίς τρακτέρ.
ελα που στην επιστροιφή για Πλάζα από Αράχωβα, στην Θήβα στα χωράφια υπήρχαν τρακτέρ 12.00 η ώρα το βράδυ χωρίς πίσω φώτα;;;;;

καλά που είδαμε τα εμπρός τους καθώς γύρναγαν από όργωμα μαζί με όλα τα τσιμπράκαλα απο πίσω του
ΤΑΣΟΣ SUBARU IMPREZA Sti spec c type RA, SUBARU FORESTER 2.0X, SUBARU VIVIO RxR
Image
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by friar »

12.00 η ώρα το βράδυ είπες????
Zombie θα ήτανε...
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Φωκίων

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Φωκίων »

Εξαρταται και...... τι καλιεργεις........ 8-) 8-) 8-)
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”