Βερικάκη, είμαι ο Σιούτης Πέτρος με το λευκό Jimny. Αν θυμάσαι ήμουν το πρώτο αυτοκίνητο που ενυμέρωσες στο τελειώμα της 6ής ειδικής και με βρήκες σταματημένο πρίν απο το χρονόμετρο να περιμένω τον ιδανικό χρόνο για να περάσω. Με τον Borris φτάσαμε μαζί στον τερματισμό της ειδικής, αυτός πέρασε και εγώ σταμάτησα. Μετά απο 20 δεύτερα εμφανήστικες εσύ, σε ενυμέρωσα πως είμαι το δεύτερο στην σειρά αυτοκίνητο και πως προπορεύεται ο Borris ο οποίος σίγουρα πηγαίνει προς την κατολύσθηση. Τα κινητά δεν είχαν σήμα και έτσι, άν και προσπαθήσαμε δέν καταφέραμε να ενυμερώσουμε την οργάνωση για την πορεία του Borris. Eνημερώσαμε όμως τον Γιάννη Ραβάνη που ήταν στο Control στο Πύλι, μόλις 5 χιλιόμετρα παρακάτω, να ενυμερώσει την οργάνωση για την πορεία του Ρώσου! Ο Borris όμως το κατάλαβε πως απο εκεί δέν περναγε το αυτοκίνητο, γύρισε πίσω, δέν κατάφερε να βρεί το βενζινάδικο στο Πύλι, με όσους μίλησε δέν κατάφερε να συνενοηθεί καθώς Ελληνικά δεν μιλάει αλλά και τα Αγγλικά του δέν είναι καθόλου καλά (για την επικοινωνία μας είχε μεταφραστή με τον οποίο μιλάγαμε στα Αγγλικα!) και έτσι αποφάσησε να εγκαταλείψει. Πάντος και να τον παίρνανε τηλέφωνο τον Ρώσο, σήμα δέν υπήρχε στην περιοχή! Μόνο στο Πύλι.vrd wrote:Μάλλον ο Borris χάθηκε, γιατί δεν πέρασε από τις 1.30 και μετά, που ήμασταν εκεί, παρά μόνο πολύ αργά το βράδυ και μάλιστα αντίθετα προς τη φορά του αγώνα, με κατεύθυνση προς τη Χαλκίδα.Του κάναμε νόημα να σταματήσει, του φωνάξαμε, ξεκινήσαμε με το αυτοκίνητο για να του μιλήσουμε, αλλά εκείνος έφυγε.
Παραπονέθηκε κάποιος άλλος από τους ξένους αγωνιζόμενους;
Κωνσταντίνος Βερικάκης
24 Ώρες 4Χ4 2009
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Περιμέναμε αυτόν τον αγώνα εδώ και πολύ καιρό και είχαμε δηλώσει νωρίς συμμετοχή. Αρχίσαμε τον αγώνα με το νούμερο 235 και την ελπίδα για έναν απαιτητικό και δύσκολο αγώνα όπως το 2007 & το 2008. Δυστυχώς υπήρξαμε άτυχοι καθώς στη 1η κιόλας ειδική, στο πέρασμα μετά το πεδίο σπάσαμε το μπροστά διαφορικό του Niva και αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε πολύ νωρίς. Κρίμα, τον περιμέναμε τον αγώνα και δεν προλάβαμε να τον χαρούμε καθόλου 
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετέχουν στη διοργάνωση, τόσο κατά την προετοιμασία, όσο και κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του αγώνα (όπως και κάθε αγώνα). Υπάρχουν πραγματικά δεκάδες πράγματα που πρέπει να υπολογιστούν, ληφθούν υπόψη, προετοιμαστούν και διεκπεραιωθούν.
Πολλά απο αυτά εμείς ως αγωνιζόμενοι μπορεί να μη τα αντιλαμβανόμαστε άμεσα αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν έχουν γίνει.
Από εκεί και πέρα, είναι αναμενόμενο να προκύψουν κάποια προβλήματα (αν και συνήθως αυτά - ειδικά στον 24ωρο - έχουν να κάνουν με τον καιρό ή με πεσμένα δέντρα κτλ). Όπως και να έχει, είναι απόλυτα θεμιτό και λογικό να έχει κάποιος παράπονα και να τα εκφράζει και με κάποιον εκνευρισμό.
Ίσα ίσα που είναι σωστό και πρέπει να εκφράζονται όποια σχόλια ή παράπονα υπάρχουν για να τα βλέπει ο εκάστοτε διοργανωτής (αλλά και οι υπόλοιποι - γιατί όλοι τα διαβάζουν) με σκοπό (και ελπίδα) να βελτιωθεί στον επόμενο αγώνα.
Αντιλαμβάνομαι το πλήρωμα και τα παραπονά του αλλά δε καταλαβαίνω τι νόημα έχει η περαιτέρω συζήτηση πλέον. Το θέμα εξαντλήθηκε και ο καθένας έχει βγάλει τα συμπεράσματα του. Δε χρειάζεται να δωθεί συνέχεια.
Πέρα απο τα παραπάνω, καθώς ακόμα πάω να σκάσω που δεν μπορέσαμε να ευχαριστηθούμε τον αγώνα, καθόμουν και χάζευα τα άλλα πληρώματα απο το itrack και στη συνέχεια έπαιξα λίγο με τα αποτελέσματα, αναλύοντας ποιός κέρδισε που, ποιός έχασε που κτλ.
Επειδή ίσως αυτά ενδιαφέρουν και άλλα πληρώματα και κυρίως όσα τερμάτισαν, είπα να τα ανεβάσω και εδώ. Ίσως έτσι αλλάξει και ο προσανατολισμός της συζητήσης και απο την στείρα αντιπαράθεση περάσουμε σε κάτι ποιο επικοδομιτικό, κυρίως απο τα πληρώματα που έζησαν τον αγώνα.
Διευκρινίζω πως:
1. Τα αποτελέσματα προέρχονται απο το σχετικό αρχείο που ανέβασε ο ίδιος ο Ixnhlaths.
2. Οι αναλύσεις και τα γραφήματα αφορούν μόνο Open & Normal καθώς αυτές έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
3. Τα νούμερα είναι αρκετά, αν έχει γίνει κάποιο λάθος, ζητάω προκαταβολικά συγνώμη.
[Edit Admin]Το παρόν άρθρο δεν εκπροσωπεί την οργάνωση του Αγώνα και τα μόνα επίσημα αποτελέσματα είναι αυτά που δίδονται από τον Οργανωτή[/Edit Admin]
Ας δούμε αρχικά τους επιμέρους χρόνους του κάθε πληρώματος για κάθε ειδική.
Για να είναι πιο ευανάγνωστος ο πίνακας (καθώς είναι πολλά τα νούμερα), όσο χαμηλότερος ο χρόνος του πληρώματος, τόσο πιο πράσινο είναι το πλαίσιο, ενώ αντίθετα, όσο μεγαλύτερος ο χρόνος, τόσο πιο κόκκινο είναι το πλαίσιο.
Δίπλα απο κάθε χρόνο, αναφέρεται η κατάταξη του πληρώματος στη συγκεκριμένη ειδική.



Το πρώτο που παρατηρεί κάποιος είναι ο ρυθμός με τον οποίο "αποχωρούν" αμάξια κατα τη διάρκεια του αγώνα, επιβεβαιώνοντας και τα λεγόμενα των υπολοίπων σχετικά με το πόσο δύσκολος ήταν.
Δεν γνωρίζω πόσα αμάξια πήραν εκκίνηση (αλλιώς θα τα έβαζα και αυτά μέσα), αλλά φαίνεται πως στην SS1 τερματίζουν 56 αυτοκίνητα και απο εκεί και πέρα το μεγαλύτερο ποσοστό εγκαταλήψεων γίνεται ανάμεσα στις SS6 και SS7 όπου από τα 38 στο τέλος της SS6, τερματίζουν τα 23, δηλαδή εγκατέλειψαν 15 αυτοκίνητα ή το 40% των όσων είχαν μείνει στον αγώνα.
Ακόμα, ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως κανένα πλήρωμα δε μπόρεσε να κάνει όλες τις SS στους προτεινόμενους χρόνους. Μάλιστα, μόνο ένα πλήρωμα κατάφερε να "πιάσει" τους χρόνους τους σε "μόλις" 4 απο τις 7 SS. Πρόκειται για το 249 (Κύρτσος, Αναστασόπουλος) οι οποίοι τερμάτησαν στο χρόνο τους στις SS1,SS2,SS5 & SS7.
Επιπλέον, η πιο βατή SS φαίνεται πως ήταν η SS2 αφού 20 πληρώματα μπήκαν στο χρόνο τους, ενώ αντίθετα η πιο απαιτητική πρέπει να ήταν η SS3 αφού κανένα πλήρωμα δεν έκανε τον ιδανικό χρόνο αν και το 204 (Δημητριάδης/Καλφάς) πλησίασαν πολύ αφού έγραψαν μόλις 0:00:01 εκεί.
Στη συνέχεια, αθροίζουμε τους επιμέρους χρόνους μετά απο κάθε ειδική και βλέπουμε τους χρόνους και την κατάταξη. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για να δούμε τις θέσεις που βρισκόταν το κάθε πλήρωμα μετά το τέλος της κάθε ειδικής καθώς και για το τη θέση είχαν τα πληρώματα που εγκατέλειψαν μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Σημείωση: Η κατάταξη δεν είναι η πραγματική στιγμιαία κατάταξη καθώς δεν έχουν μπει στοιχεία απο τα επιμέρους "καπέλα" που ίσως είχε το κάθε πλήρωμα απο τις απλές. Αυτά υπάρχουν συγκεντρωτικά στο τέλος για το σύνολο των απλών.



Αυτό που προκύπτει εδώ είναι πως με βάση τους χρόνους των SS και μόνο , πρώτο ήταν το 249 (Κύρτσος /Αναστοσόπουλος) με 0:10:39, ακολουθούμενο απο το 228 (Βαξεβάνης/Παπανικολάου) με 0:19:30 και το 200 (Σιούτης/Μακρής) με 0:40:56.
Πολύ καλά μέχρι να εγκαταλείψουν μετά την SS5 πήγαινε και το 204 (Δημητριάδης/Καλφάς) το οποίο μετά και την SS5 είχε τον 3ο καλύτερο χρόνο, έχοντας πίασει ιδανικό χρόνο στις 3 απο τις 5 προηγούμενες SS.
Άλλοι που έφτασαν μέχρι την πήγη αλλά δεν ήπιαν νερό ήταν το 208 (Μαδράς/Ανδριόπουλος), το 331 (Παπαχαραλάμπους/Μπαρμπάς) και το 272 (Κεϊμπίνος/Λυμπέρης) οι οποίοι ήταν αντίστοιχα 8οι, 9οι και 11οι αντίστοιχα μέχρι και την SS6 αλλά δυστυχώς δεν κατάφεραν να τερματίσουν.
Ολοκληρώνοντας το κομμάτι μόνο των ειδικών, ορίστε και ένα τελευταίο διάγραμμα το οποίο το είχα ζηλέψει απο το f1.com για τους αγώνες της F1, το οποίο δείχνει τη θέση που είχε το κάθε πλήρωμα μετά απο κάθε ειδική.
Επειδή για το σύνολο των πληρωμάτων το διάγραμμα έβγαινε πολύ "φορτωμένο", το έκανα μόνο για όσους τερμάτισαν.

Δυστυχώς αλλά και ευτυχώς, όπως ξέρουμε όλοι, ο αγώνας δεν είναι μόνο οι ειδικές, αλλά και οι απλές και οι ποινές που ίσως υπάρξουν. Απο την οργάνωση έχουμε μόνο τον συνολικό χρόνο του κάθε πληρώματος που τερμάτισε καθώς και τις ποινές που δέχτηκε. Έχοντας υπολογίσει παραπάνω το χρόνο του εκάστοτε πληρώματος στις ειδικές, προκύπτει πως η διαφορά του συνολικού χρόνου απο τον χρόνο των ειδικών αποτελεί το χρόνο των απλών ο οποίος και απεικονίζεται παρακάτω, μαζί με τις ποινές και τον τελικό χρόνο, ώστε να δούμε τελικά τι επηρέασε την τελική κατάταξη.
Να σημειωθεί πως οι χρόνοι απλά απεικονίζουν τους επιμέρους χρόνους που έκανε το κάθε πλήρωμα στις ειδικές, τις απλές, τις ποινές και τέλος αθροίζονται για να μας δώσουν τον τελικό χρόνο.


Όσον αναφορά λοιπόν τις απλές, "νικητές" και εκεί ήταν το 249 (Κύρτσος/Αναστασόπουλος) με μόλις 0:16:00. Ωφελημένα βγήκαν και τα 360 (Νικολακόπουλος/Τσαταλας) και 330 (Τσεμκεζόγλου/Τσιτσιπάνης) τα οποίο έκαναν μόνο 0:28:23 και 0:54:15 σε όλες τις απλές.
Πολύ μεγάλο πλήγμα δέχθηκαν οι άλλοι δύο της πρώτης τριάδας, το 228 (Βαξεβάνης/Παπανικολάου) και το 200 (Σιούτης/Μακρής) τα οποία έγραψαν 01:55:00 (!) και 01:30:39 αντίστοιχα, πέφτοντας πολύ στην κατάταξη.
Τέλος, σχετικά με τις ποινές, αδιαμφισβήτητοι νικητές και εκεί, το 249 (Κύρτσος/Αναστασόπουλος) με 01:05:00, το οποίο ευτυχώς δεν τους στοίχησε αφού είχαν ήδη μεγάλο προβάδισμα. Δυστυχώς δεν ίσχυσε το ίδιο και για το 200 (Σιούτης/Μακρής) το οποίο με 55:00 ποινή κατέληξαν 9ο ενώ χωρίς ποινή θα έρχοταν 4ο.
Θετικό είναι το γεγονός πως μόνο 7 απο τα 23 πληρώματα δέχθηκαν ποινές, γεγονός που δείχνει πως η μεγάλη πλειοψηφία πειθάρχησε στα όρια.
Αυτά τα ολίγα. Οποιοδήποτε περαιτέρω σχόλιο απο τα ίδια τα πληρώματα που θα επιβεβαιώνει ή θα διαψεύδει τα παραπάνω είναι καλοδεχούμενο ;->
Επίσης καλοδεχούμενη οποιαδήποτε υπόδειξη κάποιας τυχόν παράλειψης.
Επαναλαμβάνω πως
1. Τα αποτελέσματα προέρχονται απο το σχετικό αρχείο που ανέβασε ο ίδιος ο Ixnhlaths.
2. Οι αναλύσεις και τα γραφήματα αφορούν μόνο Open & Normal καθώς αυτές έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
3. Τα νούμερα είναι αρκετά, αν έχει γίνει κάποιο λάθος, ζητάω προκαταβολικά συγνώμη.
Υ.Γ. Στα διάφορα σχόλια προς την οργάνωση να προσθέσω πως τελικά δεν σηκώθηκε ποτέ το ενημερωμένο τελικό πρόγραμμα πριν τον αγώνα. Οι διαφορές ήταν όντως αμελητέες αλλά καλό θα ήταν να υπήρχε για να είχαμε υπολογίσει και τυπώσει απο πριν μέσες και χρόνους.
[Edit Admin]Το παρόν άρθρο δεν εκπροσωπεί την οργάνωση του Αγώνα και τα μόνα επίσημα αποτελέσματα είναι αυτά που δίδονται από τον Οργανωτή[/Edit Admin]

Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετέχουν στη διοργάνωση, τόσο κατά την προετοιμασία, όσο και κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του αγώνα (όπως και κάθε αγώνα). Υπάρχουν πραγματικά δεκάδες πράγματα που πρέπει να υπολογιστούν, ληφθούν υπόψη, προετοιμαστούν και διεκπεραιωθούν.
Πολλά απο αυτά εμείς ως αγωνιζόμενοι μπορεί να μη τα αντιλαμβανόμαστε άμεσα αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν έχουν γίνει.
Από εκεί και πέρα, είναι αναμενόμενο να προκύψουν κάποια προβλήματα (αν και συνήθως αυτά - ειδικά στον 24ωρο - έχουν να κάνουν με τον καιρό ή με πεσμένα δέντρα κτλ). Όπως και να έχει, είναι απόλυτα θεμιτό και λογικό να έχει κάποιος παράπονα και να τα εκφράζει και με κάποιον εκνευρισμό.
Ίσα ίσα που είναι σωστό και πρέπει να εκφράζονται όποια σχόλια ή παράπονα υπάρχουν για να τα βλέπει ο εκάστοτε διοργανωτής (αλλά και οι υπόλοιποι - γιατί όλοι τα διαβάζουν) με σκοπό (και ελπίδα) να βελτιωθεί στον επόμενο αγώνα.
Αντιλαμβάνομαι το πλήρωμα και τα παραπονά του αλλά δε καταλαβαίνω τι νόημα έχει η περαιτέρω συζήτηση πλέον. Το θέμα εξαντλήθηκε και ο καθένας έχει βγάλει τα συμπεράσματα του. Δε χρειάζεται να δωθεί συνέχεια.
Πέρα απο τα παραπάνω, καθώς ακόμα πάω να σκάσω που δεν μπορέσαμε να ευχαριστηθούμε τον αγώνα, καθόμουν και χάζευα τα άλλα πληρώματα απο το itrack και στη συνέχεια έπαιξα λίγο με τα αποτελέσματα, αναλύοντας ποιός κέρδισε που, ποιός έχασε που κτλ.
Επειδή ίσως αυτά ενδιαφέρουν και άλλα πληρώματα και κυρίως όσα τερμάτισαν, είπα να τα ανεβάσω και εδώ. Ίσως έτσι αλλάξει και ο προσανατολισμός της συζητήσης και απο την στείρα αντιπαράθεση περάσουμε σε κάτι ποιο επικοδομιτικό, κυρίως απο τα πληρώματα που έζησαν τον αγώνα.
Διευκρινίζω πως:
1. Τα αποτελέσματα προέρχονται απο το σχετικό αρχείο που ανέβασε ο ίδιος ο Ixnhlaths.
2. Οι αναλύσεις και τα γραφήματα αφορούν μόνο Open & Normal καθώς αυτές έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
3. Τα νούμερα είναι αρκετά, αν έχει γίνει κάποιο λάθος, ζητάω προκαταβολικά συγνώμη.
[Edit Admin]Το παρόν άρθρο δεν εκπροσωπεί την οργάνωση του Αγώνα και τα μόνα επίσημα αποτελέσματα είναι αυτά που δίδονται από τον Οργανωτή[/Edit Admin]
Ας δούμε αρχικά τους επιμέρους χρόνους του κάθε πληρώματος για κάθε ειδική.
Για να είναι πιο ευανάγνωστος ο πίνακας (καθώς είναι πολλά τα νούμερα), όσο χαμηλότερος ο χρόνος του πληρώματος, τόσο πιο πράσινο είναι το πλαίσιο, ενώ αντίθετα, όσο μεγαλύτερος ο χρόνος, τόσο πιο κόκκινο είναι το πλαίσιο.
Δίπλα απο κάθε χρόνο, αναφέρεται η κατάταξη του πληρώματος στη συγκεκριμένη ειδική.



Το πρώτο που παρατηρεί κάποιος είναι ο ρυθμός με τον οποίο "αποχωρούν" αμάξια κατα τη διάρκεια του αγώνα, επιβεβαιώνοντας και τα λεγόμενα των υπολοίπων σχετικά με το πόσο δύσκολος ήταν.
Δεν γνωρίζω πόσα αμάξια πήραν εκκίνηση (αλλιώς θα τα έβαζα και αυτά μέσα), αλλά φαίνεται πως στην SS1 τερματίζουν 56 αυτοκίνητα και απο εκεί και πέρα το μεγαλύτερο ποσοστό εγκαταλήψεων γίνεται ανάμεσα στις SS6 και SS7 όπου από τα 38 στο τέλος της SS6, τερματίζουν τα 23, δηλαδή εγκατέλειψαν 15 αυτοκίνητα ή το 40% των όσων είχαν μείνει στον αγώνα.
Ακόμα, ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως κανένα πλήρωμα δε μπόρεσε να κάνει όλες τις SS στους προτεινόμενους χρόνους. Μάλιστα, μόνο ένα πλήρωμα κατάφερε να "πιάσει" τους χρόνους τους σε "μόλις" 4 απο τις 7 SS. Πρόκειται για το 249 (Κύρτσος, Αναστασόπουλος) οι οποίοι τερμάτησαν στο χρόνο τους στις SS1,SS2,SS5 & SS7.
Επιπλέον, η πιο βατή SS φαίνεται πως ήταν η SS2 αφού 20 πληρώματα μπήκαν στο χρόνο τους, ενώ αντίθετα η πιο απαιτητική πρέπει να ήταν η SS3 αφού κανένα πλήρωμα δεν έκανε τον ιδανικό χρόνο αν και το 204 (Δημητριάδης/Καλφάς) πλησίασαν πολύ αφού έγραψαν μόλις 0:00:01 εκεί.
Στη συνέχεια, αθροίζουμε τους επιμέρους χρόνους μετά απο κάθε ειδική και βλέπουμε τους χρόνους και την κατάταξη. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για να δούμε τις θέσεις που βρισκόταν το κάθε πλήρωμα μετά το τέλος της κάθε ειδικής καθώς και για το τη θέση είχαν τα πληρώματα που εγκατέλειψαν μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Σημείωση: Η κατάταξη δεν είναι η πραγματική στιγμιαία κατάταξη καθώς δεν έχουν μπει στοιχεία απο τα επιμέρους "καπέλα" που ίσως είχε το κάθε πλήρωμα απο τις απλές. Αυτά υπάρχουν συγκεντρωτικά στο τέλος για το σύνολο των απλών.



Αυτό που προκύπτει εδώ είναι πως με βάση τους χρόνους των SS και μόνο , πρώτο ήταν το 249 (Κύρτσος /Αναστοσόπουλος) με 0:10:39, ακολουθούμενο απο το 228 (Βαξεβάνης/Παπανικολάου) με 0:19:30 και το 200 (Σιούτης/Μακρής) με 0:40:56.
Πολύ καλά μέχρι να εγκαταλείψουν μετά την SS5 πήγαινε και το 204 (Δημητριάδης/Καλφάς) το οποίο μετά και την SS5 είχε τον 3ο καλύτερο χρόνο, έχοντας πίασει ιδανικό χρόνο στις 3 απο τις 5 προηγούμενες SS.
Άλλοι που έφτασαν μέχρι την πήγη αλλά δεν ήπιαν νερό ήταν το 208 (Μαδράς/Ανδριόπουλος), το 331 (Παπαχαραλάμπους/Μπαρμπάς) και το 272 (Κεϊμπίνος/Λυμπέρης) οι οποίοι ήταν αντίστοιχα 8οι, 9οι και 11οι αντίστοιχα μέχρι και την SS6 αλλά δυστυχώς δεν κατάφεραν να τερματίσουν.
Ολοκληρώνοντας το κομμάτι μόνο των ειδικών, ορίστε και ένα τελευταίο διάγραμμα το οποίο το είχα ζηλέψει απο το f1.com για τους αγώνες της F1, το οποίο δείχνει τη θέση που είχε το κάθε πλήρωμα μετά απο κάθε ειδική.
Επειδή για το σύνολο των πληρωμάτων το διάγραμμα έβγαινε πολύ "φορτωμένο", το έκανα μόνο για όσους τερμάτισαν.

Δυστυχώς αλλά και ευτυχώς, όπως ξέρουμε όλοι, ο αγώνας δεν είναι μόνο οι ειδικές, αλλά και οι απλές και οι ποινές που ίσως υπάρξουν. Απο την οργάνωση έχουμε μόνο τον συνολικό χρόνο του κάθε πληρώματος που τερμάτισε καθώς και τις ποινές που δέχτηκε. Έχοντας υπολογίσει παραπάνω το χρόνο του εκάστοτε πληρώματος στις ειδικές, προκύπτει πως η διαφορά του συνολικού χρόνου απο τον χρόνο των ειδικών αποτελεί το χρόνο των απλών ο οποίος και απεικονίζεται παρακάτω, μαζί με τις ποινές και τον τελικό χρόνο, ώστε να δούμε τελικά τι επηρέασε την τελική κατάταξη.
Να σημειωθεί πως οι χρόνοι απλά απεικονίζουν τους επιμέρους χρόνους που έκανε το κάθε πλήρωμα στις ειδικές, τις απλές, τις ποινές και τέλος αθροίζονται για να μας δώσουν τον τελικό χρόνο.


Όσον αναφορά λοιπόν τις απλές, "νικητές" και εκεί ήταν το 249 (Κύρτσος/Αναστασόπουλος) με μόλις 0:16:00. Ωφελημένα βγήκαν και τα 360 (Νικολακόπουλος/Τσαταλας) και 330 (Τσεμκεζόγλου/Τσιτσιπάνης) τα οποίο έκαναν μόνο 0:28:23 και 0:54:15 σε όλες τις απλές.
Πολύ μεγάλο πλήγμα δέχθηκαν οι άλλοι δύο της πρώτης τριάδας, το 228 (Βαξεβάνης/Παπανικολάου) και το 200 (Σιούτης/Μακρής) τα οποία έγραψαν 01:55:00 (!) και 01:30:39 αντίστοιχα, πέφτοντας πολύ στην κατάταξη.
Τέλος, σχετικά με τις ποινές, αδιαμφισβήτητοι νικητές και εκεί, το 249 (Κύρτσος/Αναστασόπουλος) με 01:05:00, το οποίο ευτυχώς δεν τους στοίχησε αφού είχαν ήδη μεγάλο προβάδισμα. Δυστυχώς δεν ίσχυσε το ίδιο και για το 200 (Σιούτης/Μακρής) το οποίο με 55:00 ποινή κατέληξαν 9ο ενώ χωρίς ποινή θα έρχοταν 4ο.
Θετικό είναι το γεγονός πως μόνο 7 απο τα 23 πληρώματα δέχθηκαν ποινές, γεγονός που δείχνει πως η μεγάλη πλειοψηφία πειθάρχησε στα όρια.
Αυτά τα ολίγα. Οποιοδήποτε περαιτέρω σχόλιο απο τα ίδια τα πληρώματα που θα επιβεβαιώνει ή θα διαψεύδει τα παραπάνω είναι καλοδεχούμενο ;->
Επίσης καλοδεχούμενη οποιαδήποτε υπόδειξη κάποιας τυχόν παράλειψης.
Επαναλαμβάνω πως
1. Τα αποτελέσματα προέρχονται απο το σχετικό αρχείο που ανέβασε ο ίδιος ο Ixnhlaths.
2. Οι αναλύσεις και τα γραφήματα αφορούν μόνο Open & Normal καθώς αυτές έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
3. Τα νούμερα είναι αρκετά, αν έχει γίνει κάποιο λάθος, ζητάω προκαταβολικά συγνώμη.
Υ.Γ. Στα διάφορα σχόλια προς την οργάνωση να προσθέσω πως τελικά δεν σηκώθηκε ποτέ το ενημερωμένο τελικό πρόγραμμα πριν τον αγώνα. Οι διαφορές ήταν όντως αμελητέες αλλά καλό θα ήταν να υπήρχε για να είχαμε υπολογίσει και τυπώσει απο πριν μέσες και χρόνους.
[Edit Admin]Το παρόν άρθρο δεν εκπροσωπεί την οργάνωση του Αγώνα και τα μόνα επίσημα αποτελέσματα είναι αυτά που δίδονται από τον Οργανωτή[/Edit Admin]
Last edited by DiKouv on Wed Dec 02, 2009 16:49, edited 1 time in total.
Everyone has the right to be stupid, some just abuse the privilege...
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Αλεξ. εννοεις οτι οποιος αγωνιζομενος βοηθαει αλλον αγωνιζομενο ειναι τσαμπα μαγκας? Μαλλον οχι φανταζομαι...almak wrote:[Ίσως βέβαια αρκετοί απο εσάς στην εξέλιξη του αγώνα και βλέποντας ότι δεν διεκδικείτε τίποτα περισσότερο από έναν τερματισμό , να σας είναι βολικότερο η ενασχόληση με το recovery απ΄ότι ο ίδιος ο αγώνας.
Δεκτό , είναι επιλογή σας , ευχαριστήστε αλήλλους κι αφήστε ύσηχους αυτούς που ασχολούνται καθαρά με το αγωνιστικό κομμάτι του παιχνιδιού.
Η επίδειξη ήθους και αλτρουϊσμού σε τέτοιες περιπτώσεις την θεωρώ τζάμπα μαγκιά
τι δεν εχω καταλαβει?
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
TODOR HRISTOV wrote:Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες σε αυτό το σκληρό αγώνα![]()
Συγχαρητήρια στους διοργανωτές για αυτό που άλλη μια φορά θυσιάστηκαν του χρόνου τους για την χαρά μας![]()
Είμαστε από τη Βουλγαρία, Τοντόρ και Peter με ATV![]()
Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που καταφέραμε να ορίσουμε ένα ρεκόρ για αντοχή 24 ώρες με ATV σε ένα από τα δυσκολότερα αγώνες![]()
Ήταν πολύ δύσκολο για μας και αυτό κάνει τη νίκη μας ακόμη πιο πολύτιμη για μας και ήταν μεγάλη και ενδιαφέρουσα περιπέτεια! !
Ευχαριστώ εξ ονόματος ολόκληρης της βουλγαρικής ομάδας ! Τον επόμενο χρόνο πάλι εκεί.... για 24 ώρες![]()
RESPECT και απο εμένα!!! Αξίζετε ένα χειροκρότημα απο όλους!!! Πάντα μόλις σας πλησιάζαμε κάνατε στην άκρη αμέσως, κάνατε όλες τις ειδικές κανονικά, αντέξατε 24 ώρες πάνω στα γουρούνια, και όταν μας βρήσκατε σταματημένους στα χρονόμετρα σταματάγατε και εσείς για να ρωτήσετε άν χρειαζόμαστε κάτι! Μπράβο. Σάς περιμένουμε και του χρόνου να μας τιμήσετε!

Τώρα είναι η σειρά μας να έρθουμε Βουλγαρία!


- StruppiTeam
- Posts: 91
- Joined: Tue Dec 01, 2009 17:35
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Petro mou... den se katalabeno... diladi emeis pou irthame 6th, den mas sinxairis?.Pet4x4 wrote:
Γιάννη μου μάλον μπερδεύτικες!Στον Δάκη και την Μαρία είπα συγχαρητήρια όχι σε εσάς!
Εσείς είπαμε.... Εκτοι! Σωστά Ζαφειρόπουλε?
![]()
![]()
![]()
![]()
Τιμή μας που είσασταν στην ομάδα μας, ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και του χρόνου θα υπάρχει πάλι μια τέντα για εσάς!Τα λέμε στην λέσχη...

Ela apopse lesxi na ta poume. Se perimeno.
Yannis
Last edited by StruppiTeam on Wed Dec 02, 2009 16:47, edited 1 time in total.
- StruppiTeam
- Posts: 91
- Joined: Tue Dec 01, 2009 17:35
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Tote re file sisife... afou mono i Normal kai i Open exoun to endiaferon.... giati na iparxoune kai alles katigories?Sisifos wrote:
Διευκρινίζω πως:
1. Τα αποτελέσματα προέρχονται απο το σχετικό αρχείο που ανέβασε ο ίδιος ο Ixnhlaths.
2. Οι αναλύσεις και τα γραφήματα αφορούν μόνο Open & Normal καθώς αυτές έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
3. Τα νούμερα είναι αρκετά, αν έχει γίνει κάποιο λάθος, ζητάω προκαταβολικά συγνώμη.
Krimas den einai na niothoun kapioi agonizomeni koroida (p.x. ego as poume), pou plirosan kai agonistikan gia
kati pou sto telos kapioi aloi (p.x. esi as poume) tous theoroun oti ekanan kati pantelos adiaforo?
Mallon omos enois oti oi katigories Entry kai SUV den agonistikan epi 24 ores. Sosta?
H mipos enois oti den odigisan 800+ xlm eksisou?
H mipos enois oti den eixan tin idia kourasi me tis alles katigories?
H mipos enois oti den eixan tous idious kindinous me tin Normal kai tin Open?
H mipos enois oti tous ekanan xari oi diorganotes kai tous ebalan na treksoun... etsi gia to image re paidi mou?
Enteli.... ti apo ola enois pou to mikro mou mialoudaki den katalabeni?
Alla asto... o noo, noiito.
Kata tin gnomi mou efoson iparxoun 5 katigories... tha EPREPE na anakinothoun
5 ANALITIKES listes apotelesmaton. Mia ana katigoria.... kai OXI mono i "endiaferouses" opos tis apokalis.
Ase na xaroume ligaki kai emeis "oi adiaforoi".
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
mitsos wrote:Δεν θα σταθω στα υπολοιπα, θα κανω μια αθωα ερωτηση γιατι πραγματικα δεν γνωριζω την απαντηση:
Οτι δεν ειχαμε περασει απο το ΣΕΧ στο Πηλι, ναι το γνωριζαμε.
Και στο τέλος στον πίνακα συνολικών ποινών αναφέρεται πως χάσιμο ΣΕΧ σημαίνει αποκλεισμό. Η γνώση του κανονισμού είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του πληρώματος.Κανονισμός άρθρο 16.4 wrote:Τα πληρώµατα είναι υποχρεωµένα, µε ποινή που µπορεί να φτάσει µέχρι τον αποκλεισµό, να σφραγίσουν το καρνέ τους σε όλους τους σταθµούς ελέγχου που αναγράφονται σ’ αυτό και µε την καθορισµένη σειρά. Η απουσία µιας σφραγίδας ή η µη παρουσίαση του καρνέ σε οποιονδήποτε σταθµό ελέγχου θα επιφέρει ποινή που µπορεί να φτάσει µέχρι τον αποκλεισµό.

Το ΣΕΧ στο Πύλι δεν ήταν on-line και δεν είχε εύκολη επικοινωνία. Μας έδιναν χρόνους με το τηλέφωνο, όπως γίνεται και σε ΟΛΟΥΣ τους άλλους αγώνες, με ότι σημαίνει αυτό για όσους ξέρουν. Γι΄αυτό ακριβώς το πλήρωμα έχει την ευθύνη γι΄αυτό. Η παράκαμψη ΣΕΧ συνήθως επισημαίνεται από το καρνέ στον τερματισμό ή δηλώνεται - τις περισσότερες φορές - από τους αγωνιζόμενους...mitsos wrote:]Θεωρησαμε λογικοτερο αφου δεν μπορεσαμε να το βρουμε να συνεχισουμε την διαδρομη του αγωνα οπως αυτη αναγραφοταν στο RB.
Οτι αυτο θα ειχε καποιες ποινες, ναι κι αυτο το γνωριζαμε. Πιστευαμε οτι θα μπορουσε να μας ακυρωσει ολο το σκελος, αλλα ΟΧΙ οτι ημασταν εκτος αγωνα.
Κ ρωτω λοιπον, οπως λετε κι εσεις, αφου ειμαστε παρανομοι και ανασφαλιστοι συνεχιζοντας την διαδρομη αφου ειχαμε βγει εκτος αγωνα, επι 4-5 ωρες, ειναι παραλογο που θα περιμεναμε να εχουμε ενημερωθει απο την οργανωση γι αυτο????
Αφου λοιπον οπως προσπαθειτε να το παρουσιαζετε, ειμασταν εκτος δικαιοδοσιας σας, γιατι δεν ενημερωθηκαμε γι αυτο απο την στιγμη του συμβαντως, ωστε να λαβουμε τα μετρα μας μονοι μας??
Η μη γνώση των υποχρεώσεών σας δεν είναι δικαιολογία για τη συμπεριφορά σας. Είναι, πιθανά, δικαιολογία για το ότι συνεχίσατε τον αγώνα. Θα έπρεπε όμως να γνωρίζετε ότι χάνοντας ένα ΣΕΧ σημαίνει, αυτόματα, ΘΕΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ.mitsos wrote:]Εμεις εκεινη την χρονικη στιγμη δεν γνωριζαμε οτι ειμασταν εκτος διαδρομης (εστω για 50-100 μετρα, τυπικα ναι αφου το θελετε ημασταν εκτος διαδρομης) κ φυσικα δεν γνωριζαμε οτι ειχαμε εγκαταλειψει τον αγωνα, ουτε οτι μας.... ειχατε εγκαταλειψει απο τον αγωνα!!!
Οταν ενα αμαξι εγκαταλειπει εν γνωση του, λογικο ειναι οτι θα επικοινωνησει με την οργανωση.
Αν ενα αμαξι "εγκαταλειψει" (??) εν αγνοια του, δεν θα πρεπει η οργανωση να ερθει σε επαφη με αυτο αφου εκεινο δεν επικοινωνει με αυτην??? Απλες αποριες ειναι.....
Η οργάνωση είναι εκεί για να εξασφαλίζει - με απόλυτη σειρά προτεραιότητας:
1. Την ασφάλεια των αγωνιζόμενων
2. Το ευ αγωνίζεσθε
3. Το δίκαιο των αποτελεσμάτων
Last edited by Ιχνηλάτης on Wed Dec 02, 2009 16:27, edited 1 time in total.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Αφού λοιπόν απο μόνος σου μας δίνεις βήμα....
Μετά την 6η ειδική είχα 8 λεπτά καπέλο στην απλή. Τουλάχιστον εγώ αυτό ξέρω! 

...βοηθησέ με λίγο να καταλάβω γιατί μπερδέυτικα κάπου. Το 01:30:39 που αναγράφεται στον πίνακα είναι χρόνος ποινής απο καθυστέρηση ή απο προπορεία στις απλές? Γιατί άν είναι αυτό τότε μάλον κάτι έχει γίνει λάθος!Sisifos wrote: Πολύ μεγάλο πλήγμα δέχθηκαν οι άλλοι δύο της πρώτης τριάδας, το 228 (Βαξεβάνης/Παπανικολάου) και το 200 (Σιούτης/Μακρής) τα οποία έγραψαν 01:55:00 (!) και 01:30:39 αντίστοιχα, πέφτοντας πολύ στην κατάταξη.
Αυτά τα ολίγα. Οποιοδήποτε περαιτέρω σχόλιο απο τα ίδια τα πληρώματα που θα επιβεβαιώνει ή θα διαψεύδει τα παραπάνω είναι καλοδεχούμενο ;->
Επίσης καλοδεχούμενη οποιαδήποτε υπόδειξη κάποιας τυχόν παράλειψης.


Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
StruppiTeam wrote:Kata tin gnomi mou efoson iparxoun 5 katigories... tha EPREPE na anakinothoun
5 ANALITIKES listes apotelesmaton. Mia ana katigoria.... kai OXI mono i "endiaferouses" opos tis apokalis.
Ase na xaroume ligaki kai emeis "oi adiaforoi".
συμφωνω απολυτα... κι εγω θα ηθελα να δω τ αποτελεσματα της κατηγοριασ μου αναλυτικα...
αν μη τι αλλο θα με βοηθησει να καταλαβω και να τα παω καλυτερα του χρονου που θελω να τρεξω στη Ζ2
All I want for Christmas is a Tomcat