Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

User avatar
stellar
Posts: 79
Joined: Wed Jun 24, 2009 18:15
Location: Seoul, Korea

Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by stellar »

Αθήνα, 01 Δεκεμβρίου 2009

Μια ακόμη προσθήκη, βελτίωση, που έγινε στο Patrol είναι η προσθήκη πίσω προφυλακτήρα. Στο 4Χ4 άλλος ασχολείται με αγώνες, άλλος ασχολείται με μικρές εκδρομές στο βουνό και τη θάλασσα και μεταξύ πολλών άλλων κατηγοριών, υπάρχει μια άλλη υποκατηγορία στην οποία θέλω να ανήκω που ασχολείται με το ταξιδιωτικό όχημα και τα overland ταξίδια. Τα μακρινά δηλαδή ταξίδια σε δύσκολους, μαγεμένους και μυστήριους προορισμούς όπου δεν είναι κοινός τόπος ο μαζικός τουρισμός και η άνεση που αυτό συνεπάγεται.

Έχοντας κατά νου λοιπόν αυτό τοποθέτησα έναν πίσω προφυλακτήρα ο οποίος πιάνει επάνω στο σασί και έχει δυο θέσεις για δυο ρεζέρβες. Όταν κάνεις διάσχιση μεγάλων αποστάσεων, όταν διαβαίνεις ακόμη και ερήμους, τότε οι δύο ρεζέρβες δεν είναι απίθανο να σου χρειαστούν. Πριν μερικά χρόνια, σε καιρό εμφυλίου πολέμου, σε γειτονική, βαλκανική, χώρα και όντας φορτωμένος με ένα σωρό προμήθειες από super market, Praktiker, κ.α. βρέθηκα με δυο λάστιχα σκασμένα, ταυτόχρονα, από το πέσιμό μου σε μια τεραστίων διαστάσεων λακκούβα. Τότε δεν είχε φτάσει η κινητή τηλεφωνία στη χώρα και θα έμενα αμανάτι, βορά στο στόμα των λύκων αν δεν είχα ασύρματη επικοινωνία και δεν επικοινωνούσα με το Ελληνικό Προξενείο το οποίο έσπευσε προς βοήθειά μου.

Επιπροσθέτως, τοποθετώντας την ρεζέρβα στην ειδική βάση, το βάρος της κάθεται στο σασί και όχι στην πόρτα η οποία, πολλές φορές, από το τράνταγμα και το πρόσθετο βάρος της ρεζέρβας, (ειδικά αν αλλάξεις διαστάσεις ελαστικού και πας σε μεγαλύτερο) κόβεται και πέφτει κάτω.

Παράλληλα με την προσθήκη αυτή, που είναι ότι πιο extreme έχω κάνει, έκανα και αλλαγή ελαστικών. Χειμώνας μπαίνει, τα Yokohama Geolanander που είχα έλιωσαν σε απίστευτο βαθμό μετά από 3 χρόνια και 90.000 χλμ περίπου (δικαίως) οπότε είπα να δοκιμάσω τα Mud Terrain της BF Goodrich, τα ΚΜ2 (τα καινούρια). Έξι (6) τεμάχια λοιπόν (950 Ευρώ και τα έξι εγκατεστημένα + 150 Ευρώ ή επιπλέον ζάντα) και ιδού το αποτέλεσμα. Να σημειώσω ότι δεν έκανα αλλαγή στις διαστάσεις καθότι ασπάζομαι ευλαβικά την άποψη του Μισκή και του Μουρατίδη από τους Νομάδες που λέει «Όσο το δυνατό λιγότερες μετατροπές, ώστε να μη χαλάσει η εργοστασιακή αξιοπιστία». Το μόνο διαφορετικό είναι ότι ενώ από τη Μαμά του φοράει τα 265-70R16 εγώ του έβαλα τα 265-75-R16. Πήρε δηλαδή ένα με ενάμιση πόντο ύψος και αυτό διότι σε Mud δεν υπάρχει πλησιέστερη διάσταση.

Image
Image
Image
Image

Αρχίζει η τοποθέτηση του προφυλακτήρα. Παίρνει, επιτέλους, μορφή το νέο σχήμα.


Image
Image
Image
Image
Image
Image

Πολύ καλή η συσκευασία. Τίποτε δεν ήρθε κτυπημένο. Και πως θα μπορούσε άλλωστε με το τόσο υλικό συσκευασίας που υπήρχε…


Image
Image

Η ρόδα αφαιρέθηκε. Έτσι το με βάρος της τώρα θα επιφορτίζεται το σασί και όχι η μεγάλη πόρτα που μπορεί να κοπεί και να σου μείνει στο δρόμο όπως έχει συμβεί αρκετές φορές με άλλα. Ειδικά όταν αλλάζει η διάσταση και πάμε σε μεγαλύτερα φορτία ή όταν ο δρόμος γίνεται αισθητά άσχημος και τραντάζεται όλο το αυτοκίνητο…


Image
Image
Image

Το νέο ελαστικό που τοποθετήθηκε.

Image
Image

Μην σας ξεγελά η παραμόρφωση που κάνει ο ευρυγώνιος φακός! Νομίζετε ότι τα λάστιχα είναι πολύ μεγάλα αλλά στην πραγματικότητα απλώς έτσι δείχνουν. Στην επόμενη φωτογραφία που η λήψη έχει γίνει από το πλάι βλέπουμε τις σωστές διαστάσεις.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Έτσι ανοίγουν τα μπράτσα για να έχεις πρόσβαση στις πίσω πόρτες του αυτοκινήτου. Στην τελευταία θέση (εντελώς ανοικτό το μπράτσο) υπάρχει ένας πολύ δυνατός πίρος που κλειδώνει και δεν κινείται για ασφάλεια.


Image
Image
Image

Λεπτομέρεια από το “μάνταλο” της πόρτας.

Το κόστος του προφυλακτήρα ανήλθε στο ποσό των 1100 Ευρώ συν 150 Ευρώ των εξόδων μεταφοράς του από τη Γαλλία που κατασκευάζεται. Σε σχέση με τους άλλους του εμπορίου έχω την εντύπωση ότι είναι οικονομικότερος και δείχνει αρκετά heavy duty…
Να σημειωθεί ότι ο μεντεσές του έχει ένα πανίσχυρο ρουλεμάν και ανοίγει με πολύ μεγάλη ευκολία σε αντίθεση με άλλα που είναι σαν τον μεντεσέ της πόρτας που τρίβεται με τον καιρό με αποτέλεσμα μετά από λίγους μήνες να τρίζουν.
Πηγές : http://www.freewayslattitude.com/access ... id-sv.html
Στυλιανός Αργυράκης.
Nissan Patrol GR Y61 Safari Snorkel,OME Nitro
OME Steering Stabiliser, OME Springs 2"
ARB Dual Batt. system, 2XOptima 75Ah
Defi Turbo Gauge Defi Exhaust pyrometer
Tires: BF Goodrich Mud terrain KM-2
ARB Bull Bar WARN Winch
perakakis
Posts: 37
Joined: Wed Jun 17, 2009 20:13
Location: ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

Re: Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by perakakis »

Στελλιο πολλοι ομορφος ο προφυλακτηρας και προστατευη τα σωστα σημεια στα πλαγια .
Οσο για τα λαστιχα ενα η δυο νουμερα παραπανω δεν πιστευω να ειχες καπιο προβλημα .
Και μια απορια που εχω και σε παρακαλω να μου απαντησης , ρουκετες , λαδια η πολυβολο εχεις κρυψει εκει πισω :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
stellar
Posts: 79
Joined: Wed Jun 24, 2009 18:15
Location: Seoul, Korea

Re: Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by stellar »

Αθήνα, 01 Δεκεμβρίου 2009

Λοιπόν Γιάννη, εκτός από τα δυο Kalashnikov με αναδιπλούμενο μεταλλικό υποκόπανο, με τις 4000 σφαίρες σε σφραγισμένα κουτιά, (κονσέρβες μεγάλες, ορθογώνιες, Ρώσικες) έχω ένα RPG 16 με τις αντίστοιχες RHA ρουκέτες, (Rolled Homogeneous Armour), ιδιαίτερα υψηλής διατρητικής ικανότητας καθώς και μερικά ακόμη οπλικά συστήματα που επιφυλάσσομαι να τα κοινοποιήσω… Και που να σου πω για τα δίδυμα αντιαεροπορικά συστήματα με μικροκυματική καθοδήγηση… χα χα χα! Αφού ήθελες σώνει ντε και καλά απάντηση…
Στυλιανός Αργυράκης.
Nissan Patrol GR Y61 Safari Snorkel,OME Nitro
OME Steering Stabiliser, OME Springs 2"
ARB Dual Batt. system, 2XOptima 75Ah
Defi Turbo Gauge Defi Exhaust pyrometer
Tires: BF Goodrich Mud terrain KM-2
ARB Bull Bar WARN Winch
perakakis
Posts: 37
Joined: Wed Jun 17, 2009 20:13
Location: ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

Re: Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by perakakis »

Τωρα ηρεμησα να μη σε χασουμε τζαμπα στα ξενα βρε παιδι μου :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
stellar
Posts: 79
Joined: Wed Jun 24, 2009 18:15
Location: Seoul, Korea

Re: Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by stellar »

Αθήνα, 01 Δεκεμβρίου 2009


Πάντως, για τον προφυλακτήρα όντως, έτσι είναι. Μάλιστα δε, είναι τοποθετημένος λίγο ψηλότερα από το σημείο που ήταν τοποθετημένος ο άλλος, της Μάνας του, με αποτέλεσμα να μεγαλώνει έτι περαιτέρω η γωνία φυγής.
Στυλιανός Αργυράκης.
Nissan Patrol GR Y61 Safari Snorkel,OME Nitro
OME Steering Stabiliser, OME Springs 2"
ARB Dual Batt. system, 2XOptima 75Ah
Defi Turbo Gauge Defi Exhaust pyrometer
Tires: BF Goodrich Mud terrain KM-2
ARB Bull Bar WARN Winch
User avatar
alex-tj97
Posts: 114
Joined: Tue Jul 28, 2009 02:50

Re: Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by alex-tj97 »

συγχαρητηρια!κουκλι το patrol!να σε ρωτησω?εχεις καμια σχεση με πρεσβειες,διπλωματικο σωμα κλπ?απο περιεργεια ρωταω,ελεω πινακιδας! :)
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by Nicolas »

Μπράβο Στέλιο, πανέμορφο.
Με την πίσω ανάρτηση τί έκανες που έχει πλέον τόσο μεγαλύτερο βάρος?
Μου φαίνεται στην θέση της πάντως...

Πώς θα σου φαινόταν η ιδέα να βάλεις και έναν εργάτη ανάμεσα στις ρεζέρβες?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
stellar
Posts: 79
Joined: Wed Jun 24, 2009 18:15
Location: Seoul, Korea

Re: Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by stellar »

Αθήνα, 02 Δεκεμβρίου 2009

Nicolas wrote:Πώς θα σου φαινόταν η ιδέα να βάλεις και έναν εργάτη ανάμεσα στις ρεζέρβες?
Αρχίζοντας από το τελευταίο σου σχόλιο, προφανώς εννοείς ότι το έχω κάνει κάπως σαν περίπτερο… Τι να σου πω, έχω την αίσθηση ότι δεν έχω βάλει τέντες, αντίσκηνα, σκάρες κτλ. Προσπαθώ το ελάχιστο, ώστε να μη χαλάσει η εργοστασιακή αξιοπιστία, πλην όμως κάποια τα θεωρώ απαραίτητα. Και εγώ κυριολεκτικά οργώνω τα Βαλκάνια και άλλες περίεργες περιοχές που ακόμα βρίσκονται σε «αναβρασμό»… Δεν βρίσκομαι μεταξύ Πολιτείας, Μετεώρων, Καλαβρύτων και Παρνασσού όπου κάθε χιλιόμετρο υπάρχει κι ένας κυρ Μήτσος… Τώρα, όσον αφορά στο βάρος να σου πω ότι ήδη αφαιρέθηκαν αρκετά πράγματα αν και ως επί το πλείστον, πλαστικά και αλουμίνια. Πάντως, όταν το ψήλωσα κατά δυο ίντσες η πίσω του πλευρά μάλλον ήταν κάπως ψηλότερη οπότε τώρα ήρθε στα ίσια του.
Στυλιανός Αργυράκης.
Nissan Patrol GR Y61 Safari Snorkel,OME Nitro
OME Steering Stabiliser, OME Springs 2"
ARB Dual Batt. system, 2XOptima 75Ah
Defi Turbo Gauge Defi Exhaust pyrometer
Tires: BF Goodrich Mud terrain KM-2
ARB Bull Bar WARN Winch
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by Nicolas »

stellar wrote:Αθήνα, 02 Δεκεμβρίου 2009

Nicolas wrote:Πώς θα σου φαινόταν η ιδέα να βάλεις και έναν εργάτη ανάμεσα στις ρεζέρβες?
Αρχίζοντας από το τελευταίο σου σχόλιο, προφανώς εννοείς ότι το έχω κάνει κάπως σαν περίπτερο…
Δεν ξέρω αν εσύ το φωνάζεις περίπτερο, εγώ το δικό μου το λέω λεωφορείο :lol: :lol: :lol:
Κούκλα το βρίσκω, αν και θα το προτιμούσα με λίγο μεγαλύτερα ελαστικά. Πολύ σωστή η παρατήρηση οτι όσο λιγότερες μετατροπές
τόσο καλύτερα, αλλά σύγκρινε του άξονές σου με οτιδήποτε άλλο και θα δείς οτι δεν έχουν κανένα θέμα ;)
Σοβαρά το λέω πάντως. Βλέπω οτι ο προφυλακτήρας μπορεί να χωρέσει έναν εργάτη στο κέντρο και δεδομένων των συνθηκών που κυκλοφορείς
νομίζω πως ίσως και να σου χρειαζόταν κάποια στιγμή.
Εννοείται πως θα πρέπει να το σκεφτείς πολύ σοβαρά και για έναν 12άρη μπροστά.

Εξάλλου, σχετικά με την αξιοπιστία, ένας εργάτης μόνο καλό μπορεί να κάνει, υπό την έννοια οτι σε περίπτωση που βρεθείς σε κάποιο δύσκολο κομμάτι, αντί να ζορίσεις το αυτοκίνητο με ότι αυτό συννεπάγεται, χρησιμοποιείς τον εργάτη και ξεμπερδεύεις.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: Προφυλακτήρας & Νέα Ελαστικά

Post by aggas »

Μπράβο ρε Στέλιο.Απίθανος ο προφυλακτήρας 8-) 8-)
Πάντως συμφωνώ με τον κάγκουρα, ότι ίσως θα έπρεπε να το σκεφθείς για τους εργάτες.
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
Post Reply

Return to “Nissan Club”