friar wrote:
Δεκτόν, είναι θέμα νοοτροπίας σχεδίασης του RB.
Αφού το έχεις όμως στα χέρια σου και είδες που αναγράφονται τα όρια, έχεις τον νού σου και τα γυαλιά σου.
Μετά μην μου πείς ότι δεν το έγραφε στις παρατηρήσεις.
Δε διαφωνώ οτι και γραμμένο είναι και υποχρέωση του κάθε πλοηγού είναι να μήν το χάσει, είτε κάνοντας αυτό που έκανε και η Μαρία, είτε βάζοντας αυτοκόλλητα είτε φωτάκια ή δε ξέρω εγω τί άλλο.
Αλλά οι συγκεκριμένες παρατηρήσεις (που και σημαντικότατο ρόλο στην ασφάλεια έχει αλλα και τα αποτελέσματα κρίνει)νομίζω οτι θα πρέπει να έχουν διαφορετικό ο τρόπος αποτύπωσης απο οτι οι υπόλοιπες σημειώσεις και πολύ πιό άμεσα και εύκολα εντοπίσιμες.
Οσο αφορά τις τουλίπες που εξακολουθούν να ισχύουν γίνεσαι υπερβολικός.
Η δική μου άποψη είναι στην τουλίπα που αρχίζει και για πόσα χιλιόμετρα ισχύει.
Ούτε ενδιάμεσες ούτε τέλος.
Αν πχ σε μία τουλίπα μου γράφει οτι για τα επόμενα 3 χλμ έχεις όριο 30 και σ'αυτά τα 3χλμ έχει άλλες εφτά τουλίπες είναι πολύ πιθανό είτε μετά τη τρίτη να ξεχαστώ είτε να συνεχίσω και μετά απο 4-5 χλμ να θυμηθώ οτι "Ρε τελείωσε το όριο τι μαλ@κιες κάνουμε". Ασε δε που δεν θα έχουμε το φαινόμενο "Εμένα τόσο έγραφε το οδόμετρο μου οπότε τί είναι αυτά που μου λέτε" όπως συναίβει στου Αλέκου. Θεωρώ οτι το in και το out στις ελεγχόμενες ζώνες καθώς και η επισήμανση των ενδιάμεσων σημείων θα βοηθήσει να έχουμε καλύτερη αποτελεσματικότητα του μέτρου αλλά και διαφάνεια στα αποτελέσματα!
Ιχνηλάτης wrote:stavrosd wrote:ΥΓ Ευχαριστώ που αφιερώνεις χρόνο για να ΜΟΥ απαντάς μεγάλη ΜΟΥ τιμή

αλλά επιτέλους σταμάτα να με λές μεροληπτικό επειδή διαφωνώ μαζί σου. Και λάθος να κάνω το κάνω στη προσπάθειά μου να κρίνω εποικοδομητικά .
Αντε να δούμε και τα αποτελέσματα τώρα

Αλήθεια σε πόσους αγώνες έχεις ενδιαφερθεί για το πόσα αυτοκίνητα είχε η οργάνωση και πώς αντιμετώπισε την περίπτωση που κάποιος κόλησε; Να σου θυμίσουμε αγώνα που το ξεκόλημα έγινε απο αγωνιζόμενους και εσένα σε περάσαμε στα χέρια; Απλά ζητάμε την ίδια αντιμετώπιση. Και εδώ, για τους δικούς σου λόγους, χολένεις... Και εμείς εποικοδομητικά σου το λέμε...
Δε ξεχνώ και μαθαίνω σιγά σιγά να κάνω τις σωστές ερωτήσεις όταν κάτι πέφτει στην υπόληψή μου.
Δεν έχω την παραμικρή διάθεση να ρίξω χολή ή λάσπη σε κανέναν.
Σου είχα πεί οτι πιθανόν στον αγώνα σου να μήν ερχόμουν γιατί ήμουν πολύ στριμωγμένος, αλλά όπως είπα και σε πολλούς (άλλους τους συμπαθείς άλλους όχι) είχες κάνει τόσο καλή προετοιμασία και προβολή του αγώνα που ήθελα και ήρθα, και όχι γιατί πρέπει.
Μέχρι και τα καθίσματα, τα κολάρα λαιμού και τα εσωτερικά φώτα τα έβαλα με γνώμονα τον αγώνα σου και την πρόκληση που προσφέρει.
Για το αμάξι μου έδωσα 1000 ευρόπουλα να το μαζέψω και να το προετοιμάσω για τον αγώνα και έτρεχα πανικόβλητος, ενώ είχα δουλειες μέχρι τα αυτιά, να το ράψω την παρασκευή οπότε κατάλαβα οτι η μετόπη μου ήταν κομμένη. Προετοίμαζα το αυτοκίνητο μέχρι τις 1:00 το βράδυ για να πάρω μέρος σε ένα αγώνα αντοχής που ξέρω οτι ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του.
Δεν είναι λίγοι αυτοί που λένε "Καλά ο Αθανασίου μαζεύει και την κουτσή Μαρία στον αγώνα του" και εγώ απαντώ "Μαγκιά του που μπορεί και μπορεί και το κάνει αναίμακτα! Μακάρι και άλλοι να το κάνουν"
Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν οτι το γεγονός οτι δεν έχει γίνει κανένα σοβαρό παρατράγουδο είναι καθαρά θέμα τύχης και εγώ απαντώ "Οτι ναι η τύχη είναι πάντα παράγοντας αλλά μετά απο τόσες επιτυχημένες και ασφαλείς διοργανώσεις ή το θεό μπάρμπα έχει ή κάτι κάνει σωστά" και απο ότι ξέρω τον θεό δεν τον έχεις μπάρμπα.
Αλλά αν μετά απο όλα αυτά, την προσπάθεια μου και άλλων να πουν τη γνώμη τους τη θεωρείς χολή, λυπάμαι δεν υπάρχει καμία ευκαιρία επικοινωνίας.
Για να μη σου χαλάω και το θέμα αν θέλεις ο Στάθη ας μετέφερει κάπου αλλού τις παρατηρήσεις μου!