Για να καταλάβω, ένας σφικτός σε χρόνους αγώνας, είναι θετικό η αρνητικό.....stakyr wrote:Ενας αγωνας με αναμικτα συναισθηματα ........
και θετικα και αρνητικα !!!
Παντα μιλαω απο την θεση του αυτοκινητου που παιρνει μερος στα normal ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ NORMAL !!!
Ας παρουμε τα θετικα :
1) Ηταν ενας σφικτος σε χρονους αγωνας...!!!???(δεν σε αφηνε να χαλαρωσεις ΠΟΤΕ !!)
ας δουμε και τα αρνητικα :
1) Ηταν ενας σφικτος σε χρονους αγωνας...!!!!!???με οτι αυτο συνεπαγεται !!!
(εξοδο απο τον δρομο, καταπονηση αυτοκινητου,καθολου χρονος για καλυψη τυχον λαθους !!)
24 Ώρες 4Χ4 2009
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Πίστευα ότι οι παρατηρήσεις και σχόλια γράφονται στο κουτάκι για τις παρατηρήσεις και σχόλια.PANIAIN wrote:Μπράβο σε όλους, τερματίσαντες και μη....όντως ανάμικτα συναισθήματα. Τα όρια ταχύτητα καλά σε ορισμένες περιπτώσεις (μέσα σε χωριά,γκρέμια κτλ), ανούσια αλλού(5 η ώρα το πρωί σε ερημικούς δρόμους κατσικοχωρίων και μέσα σε ειδικές),επίσης και επικίνδυνα αλλού (βλέπε χαλκίδα).....επίσης τελείως λάθος ο τρόπος που ήταν γραμένα στο RB τα όρια....όταν διαβάζουμε μια τουλίπα διαβάζουμε πρώτα το γράφημα και τη πορεία και μετά τα δίπλα γραμματάκια...και 3 η ώρα το πρωί δε διαβάζονταν οι σημειώσεις δίπλα....
Μήπως έπρεπε να γραφτούν αλλού, και αν ναι πού...
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Επίτηδες μπερδεύετε δύο γεγονότα. Το πρώτο με το δεύτερο συμβάν... Και σε καμία περίπτωση η απόσταση ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν ήταν 1 ώρα!mitsos wrote:Aγαπητε κ.Αθανασιου,
Το πρωτο οχημα εφτασε σε εμας περιπου 1 ωρα μετα, κ ενω το αμαξι μας ηταν ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ. Ο Κασωτακης.
Τον βγαλαμε εκτος διαδρομης κ ηρθε το παλικαρι να μας βγαλει απο το νερο.
Ευτυχως που ηταν και αυτος.....
Την στιγμη που πεσαμε μεσα, ηταν εκει ενας αλλος αγωνιζομενος με Jimny.
Προσπαθησε να μας βοηθησει αλλα δεν μπορουσε. Τον ευχαριστουμε κ αυτον για την προσπαθεια. Οταν το παλικαρι εφυγε το αμαξι μας εξακολουθουσε να βυθιζεται.....
Απο ποιον λοιπον ενημερωθηκατε οτι δεν ειχαμε προβλημα???.
Αλήθεια; Ένα CEO των 1800 κιλών και των 147 ίππων δεν είναι ικανό να ξεκολήσει - ποιός αλήθεια απεγκλωβισμός; - ένα αυτοκίνητο όπως το Grand Vitara;ΚΑΝΕΝΑ απο τα οχηματα που εφτασε σε εμας δεν ηταν καταλληλο να κανει απεγκλοβισμο.
Οταν στελνετε ενα οχημα τυπου SUV να βγαλει 4κινητο απο ποταμι το λετε υποστηριξη???
Εγω το λεω ντροπη.... το αποτελεσμα ηταν να κολλησει κι αυτος.....
To σημείο που βρεθήκατε ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ. Είχατε χαθεί... Οπότε το ότι σας βρήκε αυτοκίνητο της οργάνωσης θα έπρεπε να το θεωρείτε επιτυχία της και όχι αποτυχία. Ειλικρινά λυπόμαστε για το ότι υπάρχουν αγωνιζόμενοι με το ήθος σας, να αδιαφορείτε δηλαδή για την ασφάλεια όσων συνέχιζαν τον αγώνα και να νοιάζεστε μόνο για το ότι περιμένατε. Κρίμα, ειλικρινά κρίμα, ιδίως τη στιγμή που δεν είχατε κανενα πρόβλημα, απόδειξη το ότι φύγατε από το σημείο ιδίες δυνάμεις μετά το ξεκόλημα.Εχουμε τρεξει αλλους 3 αγωνες.
Στον αγωνα του Κατσιμαλη, οταν σταματαγαμε για 2' μας επαιρνε τηλεφωνο.
Δεν περιμενε να περασουνε 2ωρες.....
Στον αγωνα του Αποστολιδη, στα 2 δυσκολα σημεια ηταν οχημα υποστηριξης, στο ενα δε ποταμι που υπηρχε ηταν ο ιδιος ο Αποστολιδης, με το οχημα του κ τον εργατη ετοιμο απλωμενο κ περιμενε μηπως χρειαστει να επεμβει....
Εσεις κ η δικης σας "οργανωση" που ηταν??
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Γιώργος μου αυτά θα πρέπει να είναι αναλογικάapnea wrote:...για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους είναι ότι πρέπει να λαμβάνει κανείς υπ’όψιν σε όσα γράφει και τον αριθμό των συμμετοχών: άλλο να τρέχεις σε ολιγόωρο αγώνα με πχ 10+ συμμετοχές και εντελώς άλλο σε 24ωρο αγώνα με 100 + συμμετοχές!!
1 recovery για τα 20 αυτοκίνητα ο "μικρός" αγώνας?
4 recovery (καλά εξοπλισμένα!) ο "μεγάλος"
Άσε που όλοι οι αγώνες ήταν με 30+ συμμετοχές μέχρι τώρα και με 2-3 recovery (με τουλάχιστον 1 καλά εξοπλισμένο για τα δύσκολα)!
Απο την άλλη ξαναλέω οτι το πρόβλημα δε θεωρώ οτι είναι η καθυστέρηση των 4, 5 ή και 6 ωρών για απεγκλωβισμό του οχήματος εφόσον έχει διασφαλιστεί η ακεραιτότητα του πληρώματος, αλλά το ανησυχητικό ήταν οτι συνεβει με αυτές τις ομολογουμένως εύκολες (στεγνές)συνθήκες!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Δεν έχετε ακόμη τελικά αποτελέσματα γιατί πρέπει να εξεταστούνstavrosd wrote:Τα αυτόματα συστήματα χρονομέτρησης ήταν άλλη μία καινοτομία που βελτίωσε την εικόνα του αγώνα αλλά και εδώ πιστεύω ότι χρειάζεται αρκετή δουλειά αφού τελικά μπήκαν ποινές όχι επειδή έκαναν λάθη τα πληρώματα αλλά επειδή δε ξέραμε ακριβώς (δευτερόλεπτο) που μας μέτραγαν τα μηχανάκια (ίσως μια ανοχή +- 5 δευτερολέπτων να το διόρθωνε αυτό) αλλά και το γεγονός ότι ακόμα δεν έχουμε αποτελέσματα κάτι σημαίνει.
...ήταν η μεγάλη καθυστέρηση για τα αποτελέσματα (που ακόμα δεν τα έχουμε )που μετά από ένα εικοσιτετράωρο σε τσάκιζε.
1. Τα σημεία περιορισμένης ταχύτητας
2. Η τήρηση της διαδρομής
3. Τα ΣΕΔ
για 112 αυτοκίνητα, να διασταυρωθούν και να ξαναελεγχθούν, για να μην έχουμε αμφισβητήσεις. Να θυμήσουμε ότι 24 ώρες Χ 60 λεπτά την ώρα Χ 112 αυτοκίνητα μας δίνουν - μόνο για τη διαδρομή από το itrack - 161.280 μετρήσεις να ελεγχθούν! Ενώ σε οποιονδήποτε άλλο αγώνα αυτός ο αριθμός δεν ξεπέρασε τις 5-6000 μετρήσεις!!! Βάλε και άλλες 1500 για την ηλεκτρονική χρονομέτρηση, που πρέπει να παντρευτούν με αυτές από το itrack για να μην υπάρξουν επίσης αμφισβητήσεις...
Σε λίγη ώρα θα είναι έτοιμα.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Μη βγάζετε εύκολα συμπεράσματα. Στην ειδική Νο 7, αυτή που κόλησε το εν λόγω αυτοκίνητο, είχε δύο FIV, ένα στην αρχή και ένα στο τέλος, μαζί με καμιά δεκαριά διασώστες, ένα ασθενοφόρο, έναν γιατρό και δύο τρία ακόμη αυτοκίνητα τα οποία ήταν κοντά για να βοηθήσουν.stavrosd wrote:Γιώργος μου αυτά θα πρέπει να είναι αναλογικά
1 recovery για τα 20 αυτοκίνητα ο "μικρός" αγώνας?
4 recovery (καλά εξοπλισμένα!) ο "μεγάλος"
Άσε που όλοι οι αγώνες ήταν με 30+ συμμετοχές μέχρι τώρα και με 2-3 recovery (με τουλάχιστον 1 καλά εξοπλισμένο για τα δύσκολα)!
Απο την άλλη ξαναλέω οτι το πρόβλημα δε θεωρώ οτι είναι η καθυστέρηση των 4, 5 ή και 6 ωρών για απεγκλωβισμό του οχήματος εφόσον έχει διασφαλιστεί η ακεραιτότητα του πληρώματος, αλλά το ανησυχητικό ήταν οτι συνεβει με αυτές τις ομολογουμένως εύκολες (στεγνές)συνθήκες!
Πιστεύει όμως κανείς ότι θα έπρεπε να απασχοληθούν με το ξεκόλημα ενός αυτοκινήτου, ενώ ο αγώνας συνεχιζόταν; Συγνώμη, αλλά σε αγώνα του Ιχνηλάτη αυτό δε θα συμβεί ΠΟΤΕ, όσο και αν διακινδυνεύουμε να... πέσουμε στο στόμα ανθρώπων όπως το συγκεκριμένο πλήρωμα.
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Και εδώ έχουμε και την πρώτη συμμετοχή για το 2010PANY wrote:To θεμα ειναι πως οι οποιοι κανονες/κανονισμοι θα πρεπει να τηρουνται και να υπαρχει ελεγχος, αντιστοιχες ποινες κι αποκλεισμοι απ τον τεχνικο ελεγχο... κατα την διαρκεια του Αγωνα μεχρι και το τελος.
Μπραβο σε ολους τους συμμετεχοντες αλλα και σ εκεινους που κοπιασαν για την διοργανωση του Αγωνα παρα τις οποιες "παραλειψεις" (αφελης ισως χαρακτηρισμος λογω απειριας εκμερους μου) επισημανθηκαν κι ελπιζω να μην παρεξηγηθω αφου και του χρονου μετα την πρωτη εφετινη συμμετοχη θα ξαναδωσω το παρον.
Τώρα για αποκλεισμούς μπορείς να ρωτήσεις τους 210, 229, 249, 258, 286, 290, 291, 292 , 334, 342, 462, και 490.
Μερικοί τα κατάφεραν και τα συμμόρφωσαν. Οι άλλοι λυπάμαι αλλά δεν παίζουν.
Last edited by friar on Mon Nov 30, 2009 17:36, edited 1 time in total.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Σαν παρατηρητής και εκ του αποτελέσματος προφανώς όχι! Το να κολλήσει το recovery πάντα μπορεί να συμβεί, αλλά recovery χωρίς εργάτη, ράμπες, high lift δέ το λές καλά εξοπλισμένο ε?Ιχνηλάτης wrote:
Αλήθεια; Ένα CEO των 1800 κιλών και των 147 ίππων δεν είναι ικανό να ξεκολήσει - ποιός αλήθεια απεγκλωβισμός; - ένα αυτοκίνητο όπως το Grand Vitara;
Σωστό και λογικό αφου το κομμάτι της κανονικής διαδρομής δεν είχε τόσο υψηλό δείκτη δυσκολίας δεν μπορεί να απαιτούμε να προϋπήρχε αυτοκίνητο της οργάνωση για την περίπτωση που κάποιος κάνει λάθος, αλλά ο εντοπισμός πλέον με τα itrack δεν είναι και καμιά τρελή επιτυχία εκτός αν τα οχήματα υποστήριξης δεν είχαν gps?!To σημείο που βρεθήκατε ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ. Είχατε χαθεί... Οπότε το ότι σας βρήκε αυτοκίνητο της οργάνωσης θα έπρεπε να το θεωρείτε επιτυχία της και όχι αποτυχία.
Αυτά δεν είναι απλές παρατηρήσεις είναι πιό σημαντικές πληροφορίες και απο την ίδια την τουλίπα οπότε για να μή ξεχνιόμαστε και πλακωνόμαστε στα φρένα επειδή το οτι μπαίνουμε σε οριοθετημένη περιοχή το διαβάζει μετά απο προσπάθεια με μεγεθυντικό φακό και έχοντας περάσει ήδη το σημείο, θα πρέπει να είναι πολύ ξεκάθαρα και με ειδική σήμανση πάνω στη τουλίπα (δική μου άποψη) όπου ξεκινάν τα όρια , πάνω στις τουλίπες που εξακολουθούν να ισχύουν και τέλος πάνω στη τουλίπα οπου τελειώνουν τα όρια. Αντικειμενικός στόχος των ορίων είναι να κατεβάζουμε ταχύτητα εκεί που πρέπει και όχι να κάνουμε λάθη για να μπαίνουν ποινές!friar wrote: Πίστευα ότι οι παρατηρήσεις και σχόλια γράφονται στο κουτάκι για τις παρατηρήσεις και σχόλια.
Μήπως έπρεπε να γραφτούν αλλού, και αν ναι πού...
Άρα έρχεσαι στα λόγια μου... θέλει ακόμα αρκετή δουλίτσα για να δουλέψει όπως όλοι θέλουμε !Ιχνηλάτης wrote:Δεν έχετε ακόμη τελικά αποτελέσματα γιατί πρέπει να εξεταστούν
....
Σε λίγη ώρα θα είναι έτοιμα.
Ο λόγος που το κάνω θέμα είναι οτι στη θέση αυτού πληρώματος θα μπορούσα να ήμουν εγώ και ο καθένας μας από τις 90 συμμετοχές σου!Μη βγάζετε εύκολα συμπεράσματα. Στην ειδική Νο 7, αυτή που κόλησε το εν λόγω αυτοκίνητο, είχε δύο FIV, ένα στην αρχή και ένα στο τέλος, μαζί με καμιά δεκαριά διασώστες, ένα ασθενοφόρο, έναν γιατρό και δύο τρία ακόμη αυτοκίνητα τα οποία ήταν κοντά για να βοηθήσουν.
Πιστεύει όμως κανείς ότι θα έπρεπε να απασχοληθούν με το ξεκόλημα ενός αυτοκινήτου, ενώ ο αγώνας συνεχιζόταν; Συγνώμη, αλλά σε αγώνα του Ιχνηλάτη αυτό δε θα συμβεί ΠΟΤΕ, όσο και αν διακινδυνεύουμε να... πέσουμε στο στόμα ανθρώπων όπως το συγκεκριμένο πλήρωμα.
Όλοι μας θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε οτι εφόσον δεν κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα ο απεγκλωβισμός του αυτοκινήτου έρχεται δεύτερος και τρίτος σαν προτεραιότητα για τον οργανωτή και θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και ψύχραιμοι, αλλά επαναλαμβάνω αν δεν είχατε την "πολυτέλεια" να απεγκλωβίσετε υπο αυτές τις συνθήκες ένα αυτοκίνητο τί θα γινόταν αν τα πράγματα ήταν πιό δύσκολα?
Και απο ότι ξέρω τελικά απεγκλωβίστηκε απο τρίτο προς την οργάνωση όχημα!
Α! και για να μη μπερδευόμαστε τα ...στόματα του συγκεκριμένου οχήματος διακρίνονται για την επιμονή, υπομονή και το ευ αγωνίζεσθε οπότε μήν τους αγνοείς!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Αγαπητέ συναθλητή συγνώμη που παρεμβαίνω αλλά κάπου έχεις δίκιο και κάπου άδικο. Καταρχήν δεν θέλω να υπερασπιστώ το Γ.Αθανασίου με τον οποίο έχω πολλές διαφορετικές απόψεις , αλλά στο συγκεκριμένο τείνω να συμφωνήσω μαζί του ότι από τη στιγμή που επιβεβαιωμένα δεν είχατε πρόβλημα υγείας ήταν πλέον στην ευχέρεια της Οργάνωσης πόσο χρόνο θα καθυστερήσει για την περισυλλογή σας. Θα μπορούσε κάλιστα να σας είχε σπάσει ένα ψαλίδι οπότε η περισυλλογή θα ήταν πάλι προβληματική. Η ακινητοποίηση ενός οχήματος χωρίς τραυματισμό δεν είναι και δεν θα πρέπει να είναι σε πρώτη προτεραιότητα για τα αυτοκίνητα διάσωσης. Τώρα το ότι ήρθε SUV να τραβήξει εσάς από το ποτάμι μάλλον ανοησία ήταν με αποτέλεσμα να κολλήσει και αυτό και να χάσει έτσι η Οργάνωση ένα αυτοκίνητο της.mitsos wrote:Aγαπητε κ.Αθανασιου,
Το πρωτο οχημα εφτασε σε εμας περιπου 1 ωρα μετα, κ ενω το αμαξι μας ηταν ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.Ειλικρινά κρίμα, ιδίως για αγωνιζόμενους με "εμπειρία". Το πρώτο όχημα έφτασε σε εσάς μόλις σε μία ώρα, ενώ η οργάνωση είχε ήδη ενημερωθεί ότι δεν έχετε πρόβλημα. Το δεύτερο όχημα έφτασε εκεί σε δύο ώρες, αλλά δε διέθετε GPS για να σας εντοπίσει και σας ζητήθηκε να το βοηθήσετε να σας βρει.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ. Ο Κασωτακης.
Τον βγαλαμε εκτος διαδρομης κ ηρθε το παλικαρι να μας βγαλει απο το νερο.
Ευτυχως που ηταν και αυτος.....
Την στιγμη που πεσαμε μεσα, ηταν εκει ενας αλλος αγωνιζομενος με Jimny.
Προσπαθησε να μας βοηθησει αλλα δεν μπορουσε. Τον ευχαριστουμε κ αυτον για την προσπαθεια. Οταν το παλικαρι εφυγε το αμαξι μας εξακολουθουσε να βυθιζεται.....
Απο ποιον λοιπον ενημερωθηκατε οτι δεν ειχαμε προβλημα???.
ΚΑΝΕΝΑ απο τα οχηματα που εφτασε σε εμας δεν ηταν καταλληλο να κανει απεγκλοβισμο.Την ίδια ώρα ο αγώνας ήταν στο φόρτε του και η απασχόληση δύο αυτοκινήτων με εσάς και τη συμπεριφορά σας ήταν σίγουρα έκπτωση στην ασφάλεια των υπόλοιπων. Δυστυχώς δεν το καταλάβατε αυτό και συμπεριφερθήκατε με απίστευτη αγένεια.
Οταν στελνετε ενα οχημα τυπου SUV να βγαλει 4κινητο απο ποταμι το λετε υποστηριξη???
Εγω το λεω ντροπη.... το αποτελεσμα ηταν να κολλησει κι αυτος.....
Εχουμε τρεξει αλλους 3 αγωνες.Αν είχατε τρέξει ποτέ σε άλλους αγώνες θα ξέρατε ότι τα πληρώματα που δεν έχουν πρόβλημα τραυματισμού μπορεί να περιμένουν πολλές ώρες πριν φτάσει η βοήθεια.
Στον αγωνα του Κατσιμαλη, οταν σταματαγαμε για 2' μας επαιρνε τηλεφωνο.
Δεν περιμενε να περασουνε 2ωρες.....
Στον αγωνα του Αποστολιδη, στα 2 δυσκολα σημεια ηταν οχημα υποστηριξης, στο ενα δε ποταμι που υπηρχε ηταν ο ιδιος ο Αποστολιδης, με το οχημα του κ τον εργατη ετοιμο απλωμενο κ περιμενε μηπως χρειαστει να επεμβει....
Εσεις κ η δικης σας "οργανωση" που ηταν??
Sorry και πάλι αν επεμβαίνω άτσαλα.
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Ισως στο προηγουμενο....friar wrote: Πίστευα ότι οι παρατηρήσεις και σχόλια γράφονται στο κουτάκι για τις παρατηρήσεις και σχόλια.
Μήπως έπρεπε να γραφτούν αλλού, και αν ναι πού...
Πρωτα διαβαζεις την τουλιπα και μετα τα σχολια,(μπορει να ειναι και λαθος αλλα το ματι ετσι παει)τα σχολια τα διαβαζεις αργα.
Ειδικα τωρα με τις χαμηλες ταχυτητες,το σχολιο το διαβαζεις οταν ηδη εχεις μπει μεσα στην τουλιπα.
Επειδη την πατησα στο Καρπενησι....ολο τελευταια στιγμη του φωναζα "κοψε-κοψε εχει οριο εδω" αλλα ηταν κατοπιν εορτης,ρωτησα στην ενημερωση τον Αθανασιου για να το επιβεβαιωσω οτι ισχυει ετσι και εκατσα επι τοπου και οοοοολες τις τουλιπες με τις παρατηρησεις τις μαρκαρησα με μαρκαδορο και βελακι προς την προηγουμενη για να τις διαβαζω πριν φτασουμε εκει.
Θεωρητικα το σωστο ειναι ετσι οπως ειναι τωρα,οι παρατηρησεις διπλα στην τουλιπα που ισχυουν,πρακτικα ομως αυτο δεν στεκει..
Βεβαια μπορει να κανω και λαθος,αλλα ετσι οπως το εκανα τουλαχιστον με βολεψε παρα πολυ.