24 Ώρες 4Χ4 2009

User avatar
ageorgakis
Posts: 41
Joined: Mon Nov 23, 2009 13:44
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by ageorgakis »

friar wrote: Και εδώ έχουμε και την πρώτη συμμετοχή για το 2010 :!: :!: :!:
Τώρα για αποκλεισμούς μπορείς να ρωτήσεις τους 210, 229, 249, 258, 286, 290, 291, 292 , 334, 342, 462, και 490.
Μερικοί τα κατάφεραν και τα συμμόρφωσαν. Οι άλλοι λυπάμαι αλλά δεν παίζουν.
Αν και στην αρχή ενοχληθήκαμε με τις παρατηρήσεις του τεχνικού έφορου, όταν μας εξήγησε τους λόγους για τους οποίους μας "έκοψε" στον έλεγχο της τετάρτης καταλάβαμε και κάναμε ότι μπορούσαμε για να προετοιμαστούμε για τον δεύτερο έλεγχο του Σαββάτου πριν τον αγώνα. Ήταν ο "παρθενικός" μας αγώνας οπότε είχαμε διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων. Μάθαμε πολλά και στον τεχνικό έλεγχο αλλά και στον αγώνα. Φοβερή εμπειρία και πάρα πολύ καλή η οργάνωση, αν και συμφωνώ με τις παρατηρήσεις για τα λάθη του road book. Η απειρία μας δυστυχώς μας έβγαλε εκτός αγώνα στις 17 ώρες με σπασμένη βάση ψαλιδιού. Τώρα που γνωρίζουμε τι να περιμένουμε του χρόνου θα έρθουμε πιο προετοιμασμένοι.
Πλήρωμα 258
Ιχνηλάτης

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Ιχνηλάτης »

Άσε που όλοι οι αγώνες ήταν με 30+ συμμετοχές μέχρι τώρα και με 2-3 recovery (με τουλάχιστον 1 καλά εξοπλισμένο για τα δύσκολα)! ;)
Θέλετε να τα μετρήσουμε τα recovery; Ουραγός ο Κωνσταντάκος με το Land Rover, το δικό μου, του Στάθη, του Νικόλα, δύο ΒΤ των διασωστών, του Φωκίωνα το Sportage, ο Εγγλεζόπουλος με το 110 - που έτρεξε να βοηθήσει όταν ο Κωνσταντάκος κατέβηκε στο βαραθρό να βοηθήσει έναν αγωνιζόμενο, ένα L200 της Αντιπροσωπείας, ένα Terrano με δύο εργάτες, ένα Grand Vitara, ένα CEO, ένα Discovery.

Σε σύνολο; 13 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. Δεν περίμενα ότι ήθελες(θέλατε) να σας τα επιδείξουμε! Έλεος... Κρίνετε (κρίνε) με τα ίδια μέτρα και σταθμά...
Α! και για να μη μπερδευόμαστε τα ...στόματα του συγκεκριμένου οχήματος διακρίνονται για την επιμονή, υπομονή και το ευ αγωνίζεσθε οπότε μήν τους αγνοείς!
Αν τα παραπάνω λέγονται από το "ευ αγωνίζεσθε", τότε μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη για το ευ αγωνίζεσθε. Για εμάς ευ αγωνίζεσθε σημαίνει, πρώτα απο όλα, σεβασμό των υπόλοιπων αγωνιζόμενων. Και ειλικρινά, σε καμία περίπτωση, δε θα αποσχολήσουμε αυτοκίνητο για το ξεκόλημα κάποιου - που στο τελικό δεν είναι υποχρέωση της οργάνωσης, τη στιγμή που ο αγώνας είναι σε εξέλιξη, είμαστε στη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, είναι όλοι κουρασμένοι και το ατύχημα καραδοκεί.

Συγνώμη που σεβαστήκαμε την προσπάθεια όσων συνέχιζαν και δεν μεταφέραμε όλη την οργάνωση να βοηθήσει το ξεκόλλημα - όχι απεγκλωβισμό, ποιός ήταν εγκλωβισμένος; - του ξεχωριστού αυτού πληρώματος. Και συγνώμη που δεν αντέχουμε τη μεροληψία ΣΟΥ και αντι να δημοσιεύουμε τα ήδη τελειωμένα αποτελέσματα, είμαστε εδώ και σου απαντάμε.
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Pet4x4 »

Συγχαρητήρια και από εμάς για την οργάνωση ενός αγώνα που πραγματικά του άξιζε ο τίτλος «Αντοχής». Οι διαδρομές όμορφες και με πολλές εναλαγές εδάφους. Οι ειδικές δεν θα της έλεγα σφιχτές αλλά σίγουρα δεν συγχωρούσαν λάθη στην προήγηση αφού μετά ο ιδανικός χρόνος πήγαινε περίπατο! Με έναν σχετικά γρήγορο ρυθμό και χωρίς λάθος στην πλοήγηση όλες οι ειδικές “πιανόταν” έχοντας και 4 με 5 λεπτά προπορεία.!( Το Μοσχοπόδι για άλλη μια φορά ήταν όλα τα λεφτά!)
Στο θέμα της ασφάλειας που αναφέρθηκε παραπάνω, έχω να επισημάνω πως κάθε φορά που σταματήσαμε για περισσότερο από 3 λεπτά το τηλέφωνο μας χτύπησε, ακόμα και όταν ήμασταν με προπορεία στο τέλος ειδικής και περιμέναμε τον ιδανικό.

Στα αρνητικά τώρα θα καταλογίσω μόνο το καινούργιο για αυτό τον αγώνα σύστημα με τον περιορισμό των χιλιομέτρων κάτι που με έβγαζε από τον ρυθμό μου και με ανάγκαζε να ανάβω τσιγάρο (άλλο που δεν ήθελα αλλά λέμε τώρα :D )! Αντιλαμβάνομαι όμως ότι πλέον είναι υποχρεωτικό σε όλους τους αγώνες και σωστό σαν μέτρο οπότε το μόνο που μένει είναι να το συνηθίσω! Επίσης θα θέλαμε τα αποτελέσματα λίγο πιο γρήγορα όπως μας έχετε συνηθίσει αλλά και πάλι είναι κατανοητό πως έπρεπε να έχετε στα χέρια σας το καταγραφικό της τελευταίας ειδικής αφού έχει βγει και ο τελευταίος, οπότε αυτό από μόνο του ήθελε αρκετό χρόνο. Απλά μας έχετε κακομάθει! :)

Τέλος συγχαρητήρια σε όλους τους τερματισαντές στον αγώνα, ο τερματισμός από μόνος του ήταν άθλος! Συγχαρητήρια στους επαθλούχους, αλλά κυρίως στον Φώτη Κουτσουμπό που κατάφερε να τερματίσει στην δεύτερη θέση, ενώ όταν τον συνάντησα στην Αράχοβα, αντιμετώπιζε πάρα πολλά προβλήματα με το αυτοκίνητο, Terratrip, φώτα, τετρακίνηση, πολλαπλή εξαγωγής κτλ. (μόνο κεραυνός δεν τον είχε χτυπήσει ακόμα! :lol: ) και κατάφερε παρόλα αυτά να τερματίσει και μάλιστα στην δεύτερη θέση! Άξιος Φώτη!


Και του χρόνου! ;)
Last edited by Pet4x4 on Mon Nov 30, 2009 18:46, edited 4 times in total.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by friar »

stavrosd wrote:
friar wrote: Πίστευα ότι οι παρατηρήσεις και σχόλια γράφονται στο κουτάκι για τις παρατηρήσεις και σχόλια.
Μήπως έπρεπε να γραφτούν αλλού, και αν ναι πού... :?: :?:
Αυτά δεν είναι απλές παρατηρήσεις είναι πιό σημαντικές πληροφορίες και απο την ίδια την τουλίπα οπότε για να μή ξεχνιόμαστε και πλακωνόμαστε στα φρένα επειδή το οτι μπαίνουμε σε οριοθετημένη περιοχή το διαβάζει μετά απο προσπάθεια με μεγεθυντικό φακό και έχοντας περάσει ήδη το σημείο, θα πρέπει να είναι πολύ ξεκάθαρα και με ειδική σήμανση πάνω στη τουλίπα (δική μου άποψη) όπου ξεκινάν τα όρια , πάνω στις τουλίπες που εξακολουθούν να ισχύουν και τέλος πάνω στη τουλίπα οπου τελειώνουν τα όρια. Αντικειμενικός στόχος των ορίων είναι να κατεβάζουμε ταχύτητα εκεί που πρέπει και όχι να κάνουμε λάθη για να μπαίνουν ποινές!
Δεκτόν, είναι θέμα νοοτροπίας σχεδίασης του RB.
Αφού το έχεις όμως στα χέρια σου και είδες που αναγράφονται τα όρια, έχεις τον νού σου και τα γυαλιά σου.
Μετά μην μου πείς ότι δεν το έγραφε στις παρατηρήσεις.
Οσο αφορά τις τουλίπες που εξακολουθούν να ισχύουν γίνεσαι υπερβολικός.
Η δική μου άποψη είναι στην τουλίπα που αρχίζει και για πόσα χιλιόμετρα ισχύει.
Ούτε ενδιάμεσες ούτε τέλος.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
PANY
Posts: 33
Joined: Mon Sep 21, 2009 20:31

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by PANY »

friar wrote:
PANY wrote:To θεμα ειναι πως οι οποιοι κανονες/κανονισμοι θα πρεπει να τηρουνται και να υπαρχει ελεγχος, αντιστοιχες ποινες κι αποκλεισμοι απ τον τεχνικο ελεγχο... κατα την διαρκεια του Αγωνα μεχρι και το τελος.

Μπραβο σε ολους τους συμμετεχοντες αλλα και σ εκεινους που κοπιασαν για την διοργανωση του Αγωνα παρα τις οποιες "παραλειψεις" (αφελης ισως χαρακτηρισμος λογω απειριας εκμερους μου) επισημανθηκαν κι ελπιζω να μην παρεξηγηθω αφου και του χρονου μετα την πρωτη εφετινη συμμετοχη θα ξαναδωσω το παρον.
Και εδώ έχουμε και την πρώτη συμμετοχή για το 2010 :!: :!: :!:

Τώρα για αποκλεισμούς μπορείς να ρωτήσεις τους 210, 229, 249, 258, 286, 290, 291, 292 , 334, 342, 462, και 490.
Μερικοί τα κατάφεραν και τα συμμόρφωσαν. Οι άλλοι λυπάμαι αλλά δεν παίζουν.
Φυσικα και θα συμμετασχω και του χρονου. Απλα και μονο επειδη ηταν ξεχωριστη για μενα εμπειρια (καθοτι ο πρωτος μου αγωνας) αλλα και για να αποδειξω οτι στηριζω την οποια προσπαθεια γινεται αλλα και πως οι οποιες "παρακλησεις-παρατηρησεις" μου δεν ειναι κακοπροαιρετες.

Τα νουμερα που αναφερετε αφορουν σε οχηματα που κοπηκαν κατα τον Τεχνικο ελεγχο ή και σε οχηματα που κοπηκαν κατα την διαρκεια του Αγωνα επειδη δεν τηρουσαν τους κανονες διεξαγωγης του (ταχυτητα, κλπ κλπ);

Ηθελα επισης να ρωτησω, πως ειναι δυνατον να υπαρχουν "θηρια" στην Ζ2 και Ζ1 κατηγορια. Δεν θα πρεπε να αποκλειεται η συμμετοχη τους σ αυτες τις κατηγοριες και να προωθουνται στις παραπανω; Αν οχι, ποιος ο λογος υπαρξης τοσων κατηγοριων οπως προανεφερα; Δεν ειναι δικαιο αλλα ουτε και το πιο ασφαλες πραγμα στον κοσμο να βαζεις εκεινον με το "θηριο" που πηγαινει με 1000 και αδιαφορει για ορια ταχυτητας αφου ξερει οτι κανεις δεν θα τον ελενξει στην ιδια κατηγορια μαζι με καποιον που συμμετεχει με ενα "απλο" 4Χ4 (δανειζομαι τον χαρακτηρισμο απ τις επεξηγησεις των επιμερους κατηγοριων) για πρωτη φορα και μαλιστα ο πρωτος να ξεκινα αργοτερα απ τον δευτερο.

Τελικα για τον χορηγο των ηλεκτρονικων μηχανακιων που "ασθενησε" μπορουμε να μαθουμε καποια πληροφορια; Οχι πως με καινε τα 60 ευρω επιπλεον αλλα επειδη δεν πηρα οπως ειπα καποια αποδειξη γι αυτα (οπως και για τα υπολοιπα), θα θελα τουλαχιστον να ξερω ποιος ειναι, να του στειλω κι ενα κουτι μαντολατα για γρηγορη αναρρωση.
vspili
Posts: 13
Joined: Mon Nov 30, 2009 18:34

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by vspili »

Χαιρετώ την παρέα, σαν καινούργιο μέλος του forum.
Συμμετείχα για πρώτη φορά στον αγώνα, πλήρωμα 345.

Τα σχόλιά μου για τον αγώνα:

Θετικά:
1) Διαδρομή, αξίζουν συγχαρητήρια για την διαδρομή.
2) Road-book. Αν και είχε 2-3 λαθάκια, νομίζω ότι ήταν ακριβέστατο. Και τα λάθη πιστεύω (αν δεν είχαν μπεί κι επίτηδες) ήταν μέρος της πρόκλησης.
3) Συναντήσαμε και θαυμάσαμε ικανότατους συναγωνιζόμενους, ειδικά στις τελευταίες διαδρομές μετά το "ξεσκαρτάρισμα".

Αρνητικά:
1) Κάποια προχειρότητα στην εφαρμογή των κανονισμών. Πχ, δεν ξέραμε πότε μας πιάνει το ηλεκτρονικό χρονόμετρο, και σε τί απόσταση, είχαμε αμφιβολία για κάποια ΣΕΧ αν μας καταγράψανε ή όχι, γιατί υπήρχαν ουρές αγωνιζομένων που περιμένανε πάνω στο ΣΕΧ για τον ιδανικό χρόνο και εμποδίζανε την ελεύθερη διέλευση άλλων που ερχόντουσαν από την διαδρομή με τον ιδανικό χρόνο κλπ.
2) Δεν καταλάβαμε ποτέ αν ελέγχονται τα όρια μέγιστης ταχύτητας. Απ' ότι είδα το itrack έπαιρνε στίγμα ανά περίπου 2 λεπτά, και δεν θα ήταν δυνατόν να χρησιμοποιηθεί γι αυτόν τον λόγο. Μας περνάγανε πολλοί με αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες στις τουλίπες με περιορισμό στην ταχύτητα κι αναρωτιέμαι αν θα μπούν ποινές γι αυτά τα σημεία ή όχι.
3) Δεν είχαμε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Ξεχάσαμε κι εμείς να ζητήσουμε, αλλά θα έπρεπε στο RB να αναγράφεται ένας αριθμός τηλεφώνου για βοήθεια και αναγγελία ατυχήματος. Κάποια στιγμή στην τελευταία ειδική του αγώνα ήμασταν οριακά από βενζίνη και αν μέναμε δεν ξέραμε ποιόν να καλέσουμε για βοήθεια.

Δυστυχώς λόγω του ότι ανέβασα πυρετό από την Κυριακή το πρωί, αν και τερματίσαμε κανονικά στο Olympus Plaza, αναγκαστήκαμε να φύγουμε και να μην ακολουθήσουμε στο Πασαλιμάνι για την απονομή, οπότε δεν μάθαμε τα αποτελέσματα και τί ακολούθησε στην συνέχεια. Έχουν αναρτηθεί κάπου τα αποτελέσματα για όλους τους συμμετέχοντες; Επίσης μας είπαν σε κάποια ενδιάμεσα αποτελέσματα που είδαμε ότι έχει γίνει κάποιο λάθος και δεν ξέρω τί έγινε στην συνέχεια με αυτό.

Σε γενικές γραμμές, αν και υπήρχε μια προχειρότητα στα οργανωτικά, ο αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός και τον ευχαριστηθήκαμε.
Last edited by vspili on Mon Nov 30, 2009 19:03, edited 1 time in total.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by stavrosd »

Ιχνηλάτης wrote: Σε σύνολο; 13 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. Δεν περίμενα ότι ήθελες(θέλατε) να σας τα επιδείξουμε! Έλεος... Κρίνετε (κρίνε) με τα ίδια μέτρα και σταθμά...
Όχι προσωπικά δεν χρειάζομαι να τα επιδείξετε αν και δεν θα έκανε και κακό!
Σε καμία περίπτωση δεν έχω λόγω να αμφισβητήσω την επάρκεια της οργάνωσης να επέμβει για να διασφαλίσει την ακεραιότητα του πληρώματος!
Μακριά απο εμάς αλλά δε χρειάστηκε και είμαι σίγουρος οτι αν χρειαζόταν θα έκανες τα πάντα για να ανταπεξέλθεις!
Απλά θεωρώ, λανθασμένα ίσως, οτι υπο αυτές της συνθήκες η οργάνωση θα έπρεπε να μπορούσε να κάνει το κάτι παραπάνω απο το απαραίτητο!
13 αυτοκίνητα είναι πολλά, φαντάζομαι οτι και πέρσι δεν θα είχες περισσότερα σε πολύ δυσκολότερες τότε συνθήκες, άρα θεωρητικά φέτος θα ήταν εύκολο, αλλά δεν...
Μου κάνει εντύπωση πώς αφού υπήρχαν τόσα οχήματα επιστρατεύτηκε 3ος απο τη λέσχη Ευβοίας για να πάει στο σημείο?!
Η περίπτωση ρε αδελφέ να έγινε λάθος κατανομή δυνάμεων αποκλείεται? Η περίπτωση οτι επειδή ο αγώνας άπλωσε πολύ και τα αποτελέσματα βγαίναν με το τσιγκέλι έβαλε άλλες προτεραιότητες στην ατζέντα της οργάνωσης δε παίζει? Δεν θα μπορούσε με τίποτα να εξελιχθεί καλύτερα αυτή η ιστορία?
Προσωπικά, μπορεί να πλανώμαι, αλλά πιστεύω οτι θα μπορούσε. Είναι απολύτως θεμιτό να γίνουν λάθη αλλά αν δεν τα παραδεχόμαστε δε θα τα διορθώσουμε ποτέ!

Αν τα παραπάνω λέγονται από το "ευ αγωνίζεσθε", τότε μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη για το ευ αγωνίζεσθε. Για εμάς ευ αγωνίζεσθε σημαίνει, πρώτα απο όλα, σεβασμό των υπόλοιπων αγωνιζόμενων. Και ειλικρινά, σε καμία περίπτωση, δε θα αποσχολήσουμε αυτοκίνητο για το ξεκόλημα κάποιου - που στο τελικό δεν είναι υποχρέωση της οργάνωσης, τη στιγμή που ο αγώνας είναι σε εξέλιξη, είμαστε στη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, είναι όλοι κουρασμένοι και το ατύχημα καραδοκεί.

Συγνώμη που σεβαστήκαμε την προσπάθεια όσων συνέχιζαν και δεν μεταφέραμε όλη την οργάνωση να βοηθήσει το ξεκόλλημα - όχι απεγκλωβισμό, ποιός ήταν εγκλωβισμένος; - του ξεχωριστού αυτού πληρώματος. Και συγνώμη που δεν αντέχουμε τη μεροληψία ΣΟΥ και αντι να δημοσιεύουμε τα ήδη τελειωμένα αποτελέσματα, είμαστε εδώ και σου απαντάμε.
Το ευ αγωνίζεσθε το έγραψα γιατι το συγκεκριμένο πλήρωμα, (τα παιδιά τα ξέρω μόνο μέσα απο τους τελευταίους 2 αγώνες) έχει δείξει συμπεριφορά άψογη απέναντι σε συναθλητές του βοηθώντας ουκ ολίγες φορές και δεν έχει λειτουργήσει εγωιστικά στο παρελθόν. Τώρα αν ξέφυγε λίγο παραπάνω επειδή έβλεπε το αμάξι του να το παίρνει το ποτάμι και να μην έρχεται βοήθεια απο πουθενά (τουλάχιστον έτσι ένοιωθαν) νομίζω οτι είναι ανθρώπινο και σαν έμπειρος οργανωτής και αγωνιζόμενος θα πρέπει να το βάζεις στη σωστή του διάσταση. Ούτε να το κάνεις τόσο μεγάλο όπως το έχουν αυτοί στο μυαλό τους αλλά ούτε να το υποβαθμίζεις σαν να ήταν ένα τίποτα.
Για χρήση απεγκλωβισμός έχεις δίκιο εκ παραδρομής τον χρησιμοποίησα, δεν ήταν περίπτωση απεγκλωβισμού αλλά ανάσυρσις αυτοκινήτου που όντος δεν υποχρεούσε αλλά...

ΥΓ Ευχαριστώ που αφιερώνεις χρόνο για να ΜΟΥ απαντάς μεγάλη ΜΟΥ τιμή :evil: αλλά επιτέλους σταμάτα να με λές μεροληπτικό επειδή διαφωνώ μαζί σου. Και λάθος να κάνω το κάνω στη προσπάθειά μου να κρίνω εποικοδομητικά .

Αντε να δούμε και τα αποτελέσματα τώρα :D
Δημητριάδης Σταύρος
Ιχνηλάτης

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Ιχνηλάτης »

vspili wrote: Αρνητικά:
1) Κάποια προχειρότητα στην εφαρμογή των κανονισμών. Πχ, δεν ξέραμε πότε μας πιάνει το ηλεκτρονικό χρονόμετρο, και σε τί απόσταση, είχαμε αμφιβολία για κάποια ΣΕΧ αν μας καταγράψανε ή όχι, γιατί υπήρχαν ουρές αγωνιζομένων που περιμένανε πάνω στο ΣΕΧ για τον ιδανικό χρόνο και εμποδίζανε την ελεύθερη διέλευση άλλων που ερχόντουσαν από την διαδρομή με τον ιδανικό χρόνο κλπ.
Και φταίει η οργάνωση για τη συμπεριφορά των αγωνιζόμενων; Είπαμε στην ενημέρωση ότι έπρεπε να αφήνετε χώρο για να περάσουν οι άλλοι.

2
) Δεν καταλάβαμε ποτέ αν ελέγχονται τα όρια μέγιστης ταχύτητας. Απ' ότι είδα το itrack έπαιρνε στίγμα ανά περίπου 2 λεπτά, και δεν θα ήταν δυνατόν να χρησιμοποιηθεί γι αυτόν τον λόγο. Μας περνάγανε πολλοί με αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες στις τουλίπες με περιορισμό στην ταχύτητα κι αναρωτιέμαι αν θα μπούν ποινές γι αυτά τα σημεία ή όχι.
Δείτε σε λίγο στα αποτελέσματα.
3) Δεν είχαμε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Ξεχάσαμε κι εμείς να ζητήσουμε, αλλά θα έπρεπε στο RB να αναγράφεται ένας αριθμός τηλεφώνου για βοήθεια και αναγγελία ατυχήματος. Κάποια στιγμή στην τελευταία ειδική του αγώνα ήμασταν οριακά από βενζίνη και αν μέναμε δεν ξέραμε ποιόν να καλέσουμε για βοήθεια.
Είσασταν ή όχι στην ενημέρωση; Εκεί δώσαμε το τηλέφωνο ανάγκης. Και αν δεν προσέχατε και δεν ακούσατε, θα μπορούσατε οποιαδήποτε στιγμή να το ζητήσετε. Αν εννοείτε προχειρότητα το ότι δεν σας πήραμε απο το αυτί να σας φέρουμε στην ενημέρωση, δεχτή η παρατήρηση!
Ιχνηλάτης

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Ιχνηλάτης »

stavrosd wrote:ΥΓ Ευχαριστώ που αφιερώνεις χρόνο για να ΜΟΥ απαντάς μεγάλη ΜΟΥ τιμή :evil: αλλά επιτέλους σταμάτα να με λές μεροληπτικό επειδή διαφωνώ μαζί σου. Και λάθος να κάνω το κάνω στη προσπάθειά μου να κρίνω εποικοδομητικά .

Αντε να δούμε και τα αποτελέσματα τώρα :D
Αλήθεια σε πόσους αγώνες έχεις ενδιαφερθεί για το πόσα αυτοκίνητα είχε η οργάνωση και πώς αντιμετώπισε την περίπτωση που κάποιος κόλησε; Να σου θυμίσουμε αγώνα που το ξεκόλημα έγινε απο αγωνιζόμενους και εσένα σε περάσαμε στα χέρια; Απλά ζητάμε την ίδια αντιμετώπιση. Και εδώ, για τους δικούς σου λόγους, χολένεις... Και εμείς εποικοδομητικά σου το λέμε...
Last edited by Ιχνηλάτης on Mon Nov 30, 2009 19:08, edited 1 time in total.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Nicolas »

Να πω κι εγώ, να πω κι εγώ...

Την Τετάρτη μου ήρθε ένα πλήρωμα, το 258 οι Γεωργάκης Αλέξανδρος και Δημητρακόπουλος Νίκος, με ένα από τα πιο όμορφα TJ που έχω δει, πλην όμως φουλ στην "παρανομία".
Είχε πολύ σοβαρό πρόβλημα ο προφυλακτήρας, οι τροχοί που εξείχαν, οι βάσεις ρεζέρβας και high lift και λοιπά. Ήταν ο πρώτος αγώνας των παιδιών και
στεναχωρέθηκα πολύ που τους είπα οτι με αυτό το αυτοκίνητο δεν μπορούν να τρέξουν. Λογάριαζα όμως χωρίς τον ξενοδόχο...

Το σάββατο μου έρχεται το ίδιο πλήρωμα με κομμένο τον προφυλακτήρα των πολλών ευρώ σύμφωνα με τις υποδείξεις μου, επεκτάσεις φτερών πριτσινωμένες στα αστραφτερά φτεράκια τους
και ξηλωμένο οτι εξείχε.

Πρώτος αγώνας των παιδιών, στην open κατηγορία παρακαλώ, για τον οποίο αναγκάστηκαν να πετσοκόψουν το πανέμορφο TJ τους. Εγώ στην θέση τους, απλά δεν θα έτρεχα...
Τελικά εγκατέλειψαν από σπασμένη ανάρτηση (αν και μπορούσαμε να την φτιάξουμε πανέυκολα)
Παίδες την επόμενη φορά θα γνωρίζετε. Ζητήστε βοήθεια και σίγουρα κάποιος θα βοηθήσει.

Τα συγχαρητήριά μου στο πλήρωμα για το ήθος και την ευγένειά τους.


Τα συγχαρητήριά μου επίσης για το ήθος και την ευγένεια του στον Παναγιώτη τον Πανταζόπουλο συνοδηγό του Ηλία του Παλούμη με τον αριθμό συμμετοχής 210,
που παρόλο που κόπηκαν στον τεχνικό έλεγχο, έκατσε όλη την νύχτα να βοηθήσει. Ενδεχομένως να το έκαναν και άλλοι, αλλά η νύστα και η κούραση με έκανε να ξεχάσω και ζητώ συγνώμη. :oops:


Συγχαρητήρια επίσης στον Δημήτρη Παπαδημητρίου που οδηγόντας το μαμά defender 90 του Ραβάνη, ήταν 2 λεπτά πίσω από τον Gadasin στην πρώτη ειδική και του έριξε στα αυτιά στην δεύτερη βγαίνοντας πρώτος :!: :!: :!: :!: :!: Όταν δε, ο Gadasin παραιτήθηκε, όλοι πανυγυρίσαμε την νίκη του Δημήτρη στην rally αλλά και πάλι λογαριάζαμε χωρίς τον ξενοδόχο...
Ένα λάθος έριξε τα παιδιά σε ένα χαντάκι από όπου δεν κατάφεραν να βγούν. Ο Στάθης τον έβρισε που δεν φυλάχτηκε αλλά οι υπόλοιποι είχαμε διαφορετική άποψη...
ΠΙΕ ΤΟΥ ΤΟ ΑΙΜΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ :!: :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol:
και μην ακούς τίποτα :mrgreen:
(Καγκουροβασιλιά μου, έχουμε νέο μέλος!!!!!!)

Σχετικά τώρα με τα αποτελέσματα, την παρακολούθηση των αγωνιζομένων με το itrack κλπ.
Κάνοντας παρέα στην Κωνσταντίνα το βράδυ την είδα να χάνει χρόνια από την ζωή της
και συνεχώς να ανακυκλώνει την λίστα με τα αυτοκίνητα, ελέγχοντάς αν τρέχουν ή αν είναι σταματημένα. Η ανακύκλωση αυτή προφανώς χρειάζεται ώρα για να γίνει για 100+ αυτοκίνητα.
Όπως ήδη επισημάνθηκε, άλλο είναι 10+ αυτοκίνητα και άλλο 100+. Ο 24ώρος δεν θα πρέπει να συγκρίνεται με κανέναν άλλο αγώνα. Είναι μία κατηγορία μόνος του, έστω μόνο και μόνο λόγω πλήθους συμμετοχών.
Επιπλέον είδα και άκουσα αγωνιζόμενους να απαιτούν τον άμεσο απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου τους εν μέσω αγώνα ενώ ήδη ήταν και οι δύο του πληρώματος ασφαλείς στο olympus plaza
ενώ κάποια στιγμή ακούστηκε και η απαίτηση να τους δοθεί άλλο αυτοκίνητο για να γυρίσουν σπίτι τους.
Την επόμενη φορά μάλλον θα πρέπει το αρχηγείο του αγώνα να είναι ερμητικά κλειστό, με σεκουριτά στην πόρτα!
Αυτές οι συζητήσεις αγαπητοί, γίνονται μετά το πέρας του αγώνα όπου θα είναι ΟΛΟΙ πίσω ασφαλείς, με ή χωρίς τα αυτοκίνητά τους.

Κατά την γνώμη μου το itrack μπορεί να βελτιωθεί πολύ και ας μην ξεχνάμε οτι όσες δοκιμές και να έχουν γίνει σε ένα σύστημα, οι πραγματικές συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές.
Είμαι σίγουρος οτι του χρόνου, τα μικροπροβληματάκια θα έχουν διορθωθεί.

Όσο για τα παράπονα που διάβασα παραπάνω, θέλω να επισημάνω οτι ενδεχομένως να έχουν δίκιο αλλά μέχρι πριν 2 αγώνες (το HRR και τον 24ώρο), αν χανόντουσταν
και έπεφταν σε ποτάμι εκτός διαδρομής θα τους έτρωγαν οι λύκοι. Νομίζω οτι είναι προτιμότερο να επικροτούμε τέτοιες προσπάθειες από το να δυναμιτίζουμε.
Σαφώς όμως και τα λάθη πρέπει να επισημαίνονται και να γνωστοποιούνται έτσι ώστε να διορθωθούν.

Συγχαρητήρια στον Γιάννη και στην Κωνσταντίνα, συγχαρητήρια σε όλους όσοι εθελοντικά βοήθησαν ή προσφέρθηκαν να βοηθήσουν.
Πέρασα υπέροχα αν και δυστυχώς δεν ήμουν προετοιμασμένος για το ξενύχτι και τελικά δεν την έβγαλα μέχρι το τέλος (sorry Γιάννη και Κωνσταντίνα!).
Η γυναίκα μου, μου είπε οτι όταν γύρισα σπίτι, με ξυπνούσε να σηκωθώ από τον καναπέ και να πάω στο κρεββάτι και εγώ άνοιγα τα μάτια μου και ξανακοιμόμουν καπάκια.
Μέχρι που ανησύχησε μην έπαθα εγκεφαλικό :lol: :lol: :lol:
Του χρόνου, θα είμαι προετοιμασμένος καλύτερα είτε τρέχω είτε βοηθάω! Και θα έχω φροντήσει και για άδεια την Δευτέρα :mrgreen:


ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”