24 Ώρες 4Χ4 2009

Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Δεν είσαστε στα αποτελέσματα γιατί δεν ολοκληρώσατε την 4η ειδική της Λιβαδειάς, παρακάμψατε τον τερματισμό ΄που θεωρείτε ΣΕΧ και χάνοντας ένα ΣΕΧ είσαστε εκτός! Θα έπρεπε να ζητήσετε forfetaria στο Olympus Plaza. Δεν το κάνατε, οπότε το σύστημα σας θεώρησε εκτός αγώνα.

Image

Η διαδρομή σας στο τέλος της 4ης ειδικής. Στην normal δεν έπρεπε να πάτε απο Λιβαδειά, αλλά από το βουνό στον Αγιο Γεώργιο που φαίνεται στο κάτω μέρος της εικόνας!

Image
User avatar
quinda
Posts: 358
Joined: Tue Jul 28, 2009 21:16

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by quinda »

ok.Ευχαριστω.Δηλωνω απο τωρα και για τον επομενο 24ωρο και ελπιζω να τα παμε καλυτερα,καλες γιορτες σε ολους και χρονια πολλα...!!!!!
https://www.facebook.com/quinda4x4ltd/

Οταν διστάζουμε,τότε γινόμαστε σκλάβοι των φόβων μας!!!
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by stakyr »

Γιάννης Αθανασίου wrote:
stakyr wrote:ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ .....ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΩ ΕΔΩ ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ , ΩΣΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ,ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΜΕ , ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ !!!!
Για δώσε μου μερικά στοιχεία για να αξιολογήσουμε την απόκληση:
1. Έδειχναν και τα 6-7 Terratrip την ίδια απόκλιση;
2. Ποιές ήταν οι καιρικές συνθήκες την ώρα της βόλτας;
3. Ποιές ήταν οι οδικές συνθήκες;
4. Υπήρχε GPS στην παρέα; Τί έδειχνε αυτό; Μήπως ανακαλύψαμε και άλλη τρύπα στο σύστημα, όπως στην ΝΕΟ στη Θήβα;
5. Είναι εύκολο να μας δώσεις τους αριθμούς των τουλιπών που είχαμε λάθος στο σχήμα; Θα μας βοηθούσε πολύ.
1.Ναι......εδω δεν μιλαμε για αποκλισεις 10-20 μετρων(φυσιολογικο λαθος μετρησης !) ......αλλα για εμφανεστατα 100-150 μετρα !!!
2.παρα πολυ καλες .......
3.σιγουρα χειροτερες απο του αγωνα .....αλλα σαφως πιο καλες(απο τους αγωνιστικους ρυθμους) οταν μετρας αποστασεις !!Για τον σχεδιασμο δεν νομιζω να παιζουν ρολο !!
4.Απο μενα τουλαχιστον οχι ...(δεν ξερω αν ειχε αλλο αυτοκινητο)....αλλα ισχυει η απαντηση νουμερο 1 + 2 + 3 !!!!
5. SS7

39. ο καθετος δρομος εχει αναποδη καμπυλη στην αριστερη μερια του και η πορεια που δειχνετε εχει δεξια κλιση και οχι αριστερη !!Συνεπεια αυτων των δυο λαθων ειναι αρκετοι να στριβουν αριστερα επανω !!

41.πριν βρουμε το σχεδιο στην τουλιπα (στα 1,60) μπαιναμε σε χωριο (στα 1,20 με 1,40) ...μεσα στο χωριο (και ενω υπηρχαν πολλοι κυριοι δρομοι ) δεν μας δοθηκε καποια ενδιαμεση τουλιπα π.χ πλατεια του χωριου (αφου εκει κατεληγαν ή αρχιζαν πολλοι διαφορετικοι κυριοι δρομοι !!) εκει η μαντεψια πηγε συννεφο !!!! :roll: :roll: :roll:

62+63 !!! Τουλιπες με ανεπαλληλα λαθη και σχεδιαστικα και μετρηκα !!!
Παμε να τις δουμε :
Ξεκιναμε με την 62 ,που ναι μεν υπαρχουν οι 2 εφαπτομενοι δεξιοι ,αλλα ο επομενος ΔΕΝ ειναι δεξιος(αφου εκει υπαρχει ΜΟΝΟ βουνο) ,αλλα κατεφανεστατα αριστερος (και μαλιστα κατηφορικος )......αναμεσα στους 2 και στον επομενο εχουμε 90-100 μετρα αποσταση !!(δεν φαινεται στο RB !)...ΟΠΟΤΕ ...αν μηδενισουμε κανονικα , στα επομενα 160 μετρα ΣΙΓΟΥΡΑ δεν πεφτουμε σε δεξι καθετο !!(63)
Η 63 ειναι λαθος σχεδιασμενη ,γιατι η δεξια (που τελικα την βρισκεις στα 350-370 !!!!και αυτα τα μετρα δεν θελεις terratrip ή GPS για να τα δεις !!)δεν ειναι καθετη πανω στον δρομο ,αλλα μια κλειστη δεξια φουρκετα με εναν (δρομο ???προσωπικα διεκρινα ενα μικρο ανοιγμα σε εναν σωρο απο πετρες ) καθετο πανω σ΄αυτην !! :? :? :? :shock: :shock:
(εκει στον αγωνα ,γυρισαμε 4-5 φορες,μετρωντας και ξαναμετρωντας , χωρις να βγαλουμε ακρη ....και ακολουθησαμε την μαντεψια μας για την επομενη τουλιπα !!!) :roll: :roll:

67. εδω η σχεδιαση εκτος απο λαθος ,ειναι και επικινδυνη !!!
εχουμε πριν ευθεια με αρκετη μεγαλη ταχυτητα και στο τελειωμα των μετρων διαβαζουμε στον οδηγο οτι ακολουθει δεξια ανοιχτη στροφη !!!Ακριβως ομως στο μηδενισμο ,υπαρχει γιαπ με κορυφογραμμη και κακη ορατοτητα απο πισω !!Οποτε ο οδηγος ,χωρις να εχει ορατοτητα και εχοντας μεγαλη ταχυτητα ,ακολουθει την συμβουλη μας και ειναι ετοιμος για δεξια στροφη (εκει που υπαρχει βραχος και βαθυ χαντακι)!!!!!
ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ !!! :shock: :shock: :shock:
Η στροφη ειναι αριστερα κατηφορικη και σε γωνια τουλαχιστον 45΄ απο την πισω αριστερη του σχεδιου !!!Σχεδιαστε το παλι , για να δειτε ποσο λαθος και επικινδυνο ηταν !!

81. που ειδατε εσεις εκει δεξι δρομακι ??? Ενα χορταριασμενο ξεφωτο ειναι !!!

Σας επαναλαμβανω οτι η εκδρομη ΔΕΝ εγινε για να επισημανουμε τα λαθη !!Αυτα που γραφω εδω ειναι απο προχειρες σημειωσεις μου ,με χοντρα λαθη !! Αν το ψαχναμε λεπτομερεστερα ,ισως και να βρισκαμε και αλλα !!(τα μετρηκα λαθη ,δυστυχως , δεν τα σημειωσα στα RB !!)ΠΗΓΑΜΕ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ !!
Με την ευκαιρια ομως δειτε και τα εξης :

liaison 2 τουλιπα 99 !! σιγουρα η στροφη ειναι δεξια ??? γιατι πεφτεις σε καθετο βραχο !!
ειναι καθαρα αριστερη και μαλιστα λιγο αποτομη !!!

liaison 5 τουλιπα 31 !! ΤΟ ΒΑΤΕΡΛΟ !!!! 20 αυτοκινητα να ψαχνουμε γυρω -γυρω τα βουνα !!
ποιος σχεδιασε αυτη την τουλιπα ????ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΟΛΑ !!! Θελω μια σελιδα για να την εξηγησω !! ΑΠΛΑ ...ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΠΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑΝ ......ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΑΜΕ (μαντεψια ) ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ !!!! :shock: :shock: :shock:

liaison 5 τουλιπα 37 !!Μηπως υπαρχει και δευτερος δρομος εφαπτομενος(σε στυλ διχαλα ) πλαγια δεξια στην πορεια που εχετε σχεδιασει ??? η σχεδιαση σας βγαζει σε χωριο...........εδω εχετε παραληψει τον ΣΩΣΤΟ δρομο ή τον ΛΑΘΟΣ !!

SS 5 τουλιπα 30+31+32 !!! 2ο ΒΑΤΕΡΛΟ !!! εδω εχασε η μανα το παιδι και το παιδι την μανα !!!20-25 αυτοκινητα να ψαχνουμε γυρω-γυρω !!!
η σχεδιαση στην 30 σωστη !!!Αλλα σε οδηγουσε σε δασος που ουτε πεζος δεν θα παιρνουσες !!
και ερχοτανε η 31 για τσεκαρισμα !! ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΔΡΟΜΟ ΕΚΕΙ , ΩΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ?????? Στα 400 (απο 320) εβλεπες ενα ξεφωτο και αυτο αν ηταν και ξεφωτο !!! και προχωραγες για την 32 ......που ηταν στα 750(απο 520) !! Μετα εκανες τον σταυρο σου που δεν σε φαγανε οι αρκουδες και συνεχιζες !!! :o :o :o

ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΑ !!! ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΛΑΘΗ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ RB !!!
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Nicolas »

stakyr wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote: ...
4. Υπήρχε GPS στην παρέα; Τί έδειχνε αυτό; Μήπως ανακαλύψαμε και άλλη τρύπα στο σύστημα, όπως στην ΝΕΟ στη Θήβα;
...
4.Απο μενα τουλαχιστον οχι ...(δεν ξερω αν ειχε αλλο αυτοκινητο)....αλλα ισχυει η απαντηση νουμερο 1 + 2 + 3 !!!!
...
Εδώ είναι ρε συνάδελφοι όλα τα λεφτά.
Να διαπιστωθούν τυχών ασυνέπειες του χάρτη...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by stakyr »

Nicolas wrote:
stakyr wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote: ...
4. Υπήρχε GPS στην παρέα; Τί έδειχνε αυτό; Μήπως ανακαλύψαμε και άλλη τρύπα στο σύστημα, όπως στην ΝΕΟ στη Θήβα;
...
4.Απο μενα τουλαχιστον οχι ...(δεν ξερω αν ειχε αλλο αυτοκινητο)....αλλα ισχυει η απαντηση νουμερο 1 + 2 + 3 !!!!
...
Εδώ είναι ρε συνάδελφοι όλα τα λεφτά.
Να διαπιστωθούν τυχών ασυνέπειες του χάρτη...
τις γραφω τις ασυνεπειες ......δεν χρειαζομαι gps για να δω εναν αριστερο δρομο ....νομιζω !!!! :? :? :? :? :? :?
Εκτος και αν το rb σχεδιαστηκε πανω σε κομπιουτερ ,χωρις να εχετε τσεκαρει την διαδρομη !!
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Hold your horses!!! Το roadbook σχεδιάστηκε και ελέγχθηκε διπλά, από ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ με GPS και δρομόμετρο.

Μέσα στο χωριό απλά μένεις στον κεντρικό δρόμο. Το 15-20 αυτοκίνητα σημαίνει ότι άλλα 60-70 ή στη χειρότερη 40-50 πέρασαν χωρίς πρόβλημα! Ο νικητής έκανε ένα μεγαλοπρεπές 0 στην ειδική, έχοντας να αντιμετωπίσει τις ίδιες συνθήκες. Αυτά βέβαια δε σημαίνουν ότι δε θα κοιτάξουμε όσα είπες για να διορθωθούν τα όποια λάθη.

Το κομμάτι αυτό έχει χρησιμοποιηθεί σε τρεις αγώνες μέχρι στιγμής, οπότε να είσαι σίγουρος πως έχει ελεγχθεί πολλές φορές. Και έχει διορθωθεί ακόμη περισσότερες.

Η τουλίπα δείχνει κατεύθυνση και δεν είναι σημειώσεις για τον αγώνα τύπου rally. Πριν ή μετά την τουλίπα μπορεί να είναι το... χάος. Αν είναι πράγματι κάτι επικίνδυνο σημειώνεται στις παρατηρήσεις. Αλλά μόνο κάτι τέτοιο, αφού η όποια φλυαρία στις σημειώσεις τις κάνει "αδιάφορες" για το πλήρωμα και δεν τις προσέχει όταν υπάρχει πραγματικός κίνδυνος.

Σε άσχημο δρόμο και με λάσπη το δρομόμετρο έχει απόκλιση, λόγω του σπιναρίσματος, όσο αργά και αν πηγαίνεις. Αυτή μπορεί να φτάσει σε απίστευτα ποσοστά. Γι΄αυτό και το GPS είναι πιό αξιόπιστο σε αυτές τις συνθήκες.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Nicolas »

stakyr wrote:
Nicolas wrote: Εδώ είναι ρε συνάδελφοι όλα τα λεφτά.
Να διαπιστωθούν τυχών ασυνέπειες του χάρτη...
τις γραφω τις ασυνεπειες ......δεν χρειαζομαι gps για να δω εναν αριστερο δρομο ....νομιζω !!!! :? :? :? :? :? :?
Εκτος και αν το rb σχεδιαστηκε πανω σε κομπιουτερ ,χωρις να εχετε τσεκαρει την διαδρομη !!

Φοβάμαι οτι δεν καταλαβαινόμαστε.
Πρώτα από όλα, δεν "έχουμε". Δεν συμμετείχα στον σχεδιασμό. Αυτός είναι κρυφός. ;)
Επιπλέον αυτό που προσπάθησα να σου εξηγήσω είναι το γεγονός οτι χάρτης από χάρτη μπορεί να διαφέρει, όπως επίσης μπορεί να διαφέρουν και τα σημεία επάνω ή μπορεί να έχει ακόμα μεγαλύτερα λάθη.
Τα gps λόγω scrambling στις non military εφαρμογές δίνουν στίγμα κατά προσέγγιση. Οι συσκευές χρησιμοποιούν αλγόριθμους που "διορθώνουν" το στίγμα που παίρνουν από το δορυφόρο λαμβάνοντας υπόψιν τις συντεταγμένες που υπάρχουν επάνω στον εκάστοτε χάρτη που χρησιμοποιείται. Κατά συνέπεια δεν είναι απίθανο να υπάρξουν διαφορές τόσο σε σχέση με τα πραγματικά δεδομένα όσο και από συσκευή σε συσκευή ή ακόμα και από την ίδια συσκευή με διαφορετικές εκδόσεις χάρτη.
Ένα GPS λοιπόν θα μπορούσε να βοηθήσει να διαπιστωθούν ασυνέπειες του χάρτη όσον αφορά τις συντεταγμένες του κάτι που ακόμα και συ χειάζεσαι gps για να τις δεις, εκτός αν κάνω λάθος και χρησιμοποιείς τεχνικές ταχυδρομικού περιστεριού :mrgreen:

Τες πα, δεν είχατε, δεν είχατε. Δεν χάλασε και ο κόσμος. Θα βοηθούσε όμως.

Και χαλαρά ε...! Μέσα στις παρατηρήσεις μας κάνουμε και λίγο χιούμορ.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by stakyr »

Το 15-20 αυτοκίνητα σημαίνει ότι άλλα 60-70 ή στη χειρότερη 40-50 πέρασαν χωρίς πρόβλημα!
Μηπως και αυτα τα αυτοκινητα (40-50) δεν περασαν χωρις προβλημα ??(15-20 ,ηταν την δεδομενη στιγμη ,που ειμασταν και μεις εκει !!) Εκτος απο τα πρωτα.....που δεν ξερω πως το καλο βρηκαν ακρη !!!!!??? :? :? :? :? :? (μηπως εχει ξαναγινει αγωνας στο συγκεκριμενο σημειο , και θυμηθηκαν την διαδρομη ???) και αν εγινε αυτο.......εμεις που το κανουμε για πρωτη φορα .......τι φταιμε ???? :roll: :roll:
Ο νικητής έκανε ένα μεγαλοπρεπές 0 στην ειδική, έχοντας να αντιμετωπίσει τις ίδιες συνθήκες.

Το κομμάτι αυτό έχει χρησιμοποιηθεί σε τρεις αγώνες μέχρι στιγμής, οπότε να είσαι σίγουρος πως έχει ελεγχθεί πολλές φορές. Και έχει διορθωθεί ακόμη περισσότερες.
μηπως ο νικητης που εκανε ενα μεγαλοπρεπες 0 στην ειδικη .....εχει παρει μερος και στους τρεις αγωνες ??? και θυμηθηκε τα περασματα ?? Γιατι ο Δακης ,που το παει ταπα το αυτοκινητο , εκανε 35 λεπτα καπελο εκει !!! Αυτο σε μενα ,λεει κατι !! :o :o
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Μην είσαι προκατελημένος. Ο Κύρτσος έλαβε μέρος στον περσινό 24ωρο που ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΥΒΟΙΑ μέσα. Εαν κάποιος άλλος θυμάται μία διαδρομή μετά από 4 χρόνια (!), τότε χαλάλι του. Αλλά για να τη θυμάται, σημαίνει πως δε χάθηκε σε αυτή.

Ο Δάκης έχει ένα normal αυτοκίνητο σεβαστών διαστάσεων, το οποίο δεν ταίριαζε με τίποτε σε αυτή την ειδική!
maria
Posts: 9
Joined: Fri Jun 19, 2009 12:16

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by maria »

stakyr wrote:Εκτος απο τα πρωτα.....που δεν ξερω πως το καλο βρηκαν ακρη !!!!!??? :? :? :? :? :? (μηπως εχει ξαναγινει αγωνας στο συγκεκριμενο σημειο , και θυμηθηκαν την διαδρομη ???) και αν εγινε αυτο.......εμεις που το κανουμε για πρωτη φορα .......τι φταιμε ???? :roll: :roll:
Γιαννη γιατι τρελενεσε?
Οχι δεν εχει ξαναγινει αγωνας στο ιδιο σημειο,τουλαχιστον εμεις δεν ειχαμε ξαναπαει,αλλα ακομα και να ειχε γινει μετα απο τοοοση κουραση θα ειχε μυαλο ο καθενας να θυμηθει κατι που το ειχε ξανακανει καποια στιγμη?

stakyr wrote: Γιατι ο Δακης ,που το παει ταπα το αυτοκινητο , εκανε 35 λεπτα καπελο εκει !!! Αυτο σε μενα ,λεει κατι !! :o :o
Ο Δακης ετρεχε χωρις ποδιες,δεν ηθελε να εγκαταλειψει απο βλαβη και γιαυτο και δεν πηγαινε και ταπα και ποσο παραπανω μετα απο τοσες ωρες κουραση.

Εγω να στο ξαναπω,δεν βρηκα λαθη,εκτος απο ενα ,που και παλι μπορει να εχω λαθος εγω,που και ακομα να ισχυει σε ενα τοοοοοσο μεγαλο αγωνα,δικαιολογειτε και το 1 και τα 2 και τα 3.

Γιαννη εμπειρια χρειαζεται....αν δεν εχει και τα δυσκολα του και ειναι τυφλοσουρτη,τι αξια θα εχει.Αν δεν παιδευτεις και λιγο,τι αγωνα θα κανεις?

Θα δεις με τον καιρο ,θα καταλαβαινεις κατι "τσακπινιες" πριν καν φτασεις στην τουλιπα.
Ουτε εγω εχω τοσο μεγαλη εμπειρια και στα δυσκολα επερνα την γνωμη του Δακη,που εχει πολυ περισσοτερη απο μενα.
Κανεις δεν γεννηθηκε ,να ξερει. ;)
Image
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”