2nd Evia trophy AOE4x4 2014

eangelou
Posts: 194
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:01

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by eangelou »

Μακριά από την αοε4Χ4 λόγια που δεν είπε φίλε Άρη, ρωτα τον Νταή για την συνομιλία μας στην απονομή, όσον αφορά τις τουλίπες, μάλλον δεν διάβασες το ποστ μου
GENERAL LEE

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by GENERAL LEE »

eangelou wrote:Μακριά από την αοε4Χ4 λόγια που δεν είπε φίλε Άρη, ρωτα τον Νταή για την συνομιλία μας στην απονομή, όσον αφορά τις τουλίπες, μάλλον δεν διάβασες το ποστ μου
??????????????????????????????????

ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ POST ΜΟΥ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΌΤΑΝ ΑΝΕΒΆΣΕΤΕ ΤΙΣ << ΕΠΙΜΑΧΕΣ >> ΤΟΥΛΙΠΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ !!!!!!!
User avatar
ALEXELIS
Posts: 281
Joined: Thu Jun 25, 2009 13:14
Location: ΖΙΤΣΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by ALEXELIS »

bisba wrote:συνχαρητηρια για τον αγωνα που κανατε πολυ καλος με ωραια δυσκολα κοματια αλλα με gay αγωνιζομενους και αγωνιζομενους που σκεφτονται πουστικα για ενα κυπελο.στον αγωνα αυτο τελικα μπορουσες να κανεις χρηση εξωτερικης βοηθειας απο το να φτιαξεις ενα τιμονι να σου φερουνε βενζινη ακομα και να φτιαξεις ενα ψυγειο.ο αλυταρχης αφαντος σε ποινες για τετοια θεματα απλος εκλεισε τα ματια του.ο μεγαλος αδικιμενος σε αυτο τον αγωνα ο alexelis που τελικα ητανε μαλακας να ψαχνει νερο στο ποταμι απο το να παρει ενα τηλεφωνο να του φερουνε για το ψυγειο .
τελικα ποσο ξεφτιλες μπορειτε να γινετε για ενα κυπελο τον 10ευρο.να χαλατε μια περιουσια σε αμαξια για να αποδειξετε τι ?

:D :D :D μου εφτιαξες το βραδι ..σε ευχαριστω ;)

Στραβοσα παναρ μεσα στο βουνο εσπασε το ψυγειο μου εβγαλα την παναρ την ισιωσα εχω κατι κατσιαβιδια καρφομενα σε κατι δετρα χρησιμοποιηθηκαν για να την κοντραρω κολισα το ψυγειο μου μονος μου με τον συνοδιγαρα μου και συνεχησα πανω απο 1.30 ωρες στο βουνο ... το σαββατο εσπασα μπιλιοφορο ειχα μαζι μου των αλαξα 1.00 ωρα περιπου
και κατελιξα ...την Κυριακη στα τελικα αποτελεσματα 0,5 λεπτα πισω απο την τριτη θεση ... ευτυχως για μερικου ηταν μικρη η σουπερ ειδικη ..







στο θεμα που μας απασχολησε το Σαββατο στο επιμαχο ΣΕΔ 2.
Ναι εγω δεν το ανεβηκα !!!!το σχοινι ηταν κοφα μεχρι τοτε το κοψαμε αρκετες φορες για πλακα ρωτιστε τους κροιτες σας τα κοματια του ειναι πεταμενα στο ξενοδοχιο εκει ειχα περιπου 15 μετρα μονον και αυτο κοφα ειναι και αμα κοβονταν ακομα θα με ξεκολλουσατε απο το πατο του ποταμου ..[στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι δεν θα ειχε τετοια κοματια ] αμα θελουν να με διαψευσουν .......
User avatar
ALEXELIS
Posts: 281
Joined: Thu Jun 25, 2009 13:14
Location: ΖΙΤΣΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by ALEXELIS »

panos110 wrote:απλα επρεπε να πω κατι για τα 6 πληρωματα που εκαναν αυτά τα 150 μετρα παραπανω στο 2ο Evia Trophy.
μην ξεχνας τα τελευτεα 1650 μετρα την παρασκευη που καναμε μονον τεσσερις και μετα μας το κοψατε και βρεθηκα το σαββατο στην 6 θεση η οποια ειχε και σεδ μεσα μια ωρα ποινη για μερικους ...
panos110
Posts: 416
Joined: Sat Nov 20, 2010 00:01

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by panos110 »

ALEXELIS wrote:
panos110 wrote:απλα επρεπε να πω κατι για τα 6 πληρωματα που εκαναν αυτά τα 150 μετρα παραπανω στο 2ο Evia Trophy.
μην ξεχνας τα τελευτεα 1650 μετρα την παρασκευη που καναμε μονον τεσσερις και μετα μας το κοψατε και βρεθηκα το σαββατο στην 6 θεση η οποια ειχε και σεδ μεσα μια ωρα ποινη για μερικους ...
Φιλε Δημητρη κατ αρχην η παρενθεση για το σκοινι ηταν για σενα γιατι ημουν σιγουρος οτι δεν θα επελεγες την παρακαμψη.
Την Παρασκευη νυχτωσε για καποιους οποτε επρεπε να παρθει μια αποφαση.
Οσο για το ψυγειο ανεφερα στο VHF επειδη ημουν διπλα σου οταν τρυπησε οτι πηγες μονος σου για νερο στην πηγη που ηταν στην επομενη τουλιπα για καλη σας τυχη και οτι θα συνεχιζατε.
Η συζητηση που ανοιχτηκε εδω ειναι μονο για η ΑΟΕ4χ4 κανει προσπαθεια για δικαιους αγωνες.
Καλο βραδυ!
User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by superspiounos »

panos110 wrote: … Η επιμαχη τουλιπα που εδινε αναβαση 150 μετρα στις 181 μοιρες με το ΣΕΔ στην κορυφη, ηταν κατά τη γνωμη μας σωστα σχεδιασμενη και ειχε ακομα και σημαδι με σπρευ για διευκολυνση των συνοδηγών.
Στην κορυφη υπηρχε δρομος τον οποιο η αναβαση του ρεματος ετεμνε στις 181 μοιρες.
Αρα ο τροπος διέλευσης για να δικαιούσαι σφραγιδα ΣΕΔ ηταν ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ από τη λιγη γεωμετρια που εμαθα στο σχολειο.
Πάνο λυπάμαι αν αυτό που είχες στο μυαλό σου να κάνεις ήταν να υποχρεώσεις τα πληρώματα να περάσουν από αυτό το σημείο αλλά τελικά το αποτύπωσες στο Roadboοκ με την χρήση μοιρών:

1. Οι μοίρες συνήθως χρησιμοποιούνται σε αγώνες Trophy πλοήγησης για να ενώσουν δύο σημεία, είτε σε σημεία που είναι πολύ δύσκολο να αποτυπωθούν σε βιβλίο διαδρομής, είτε υπάρχει πληθώρα δυνατοτήτων προσέγγισης (λαβύρινθος δρόμων), είτε για λόγους καθαρά της πρόκλησης της πλοήγησης.

2. Η απόσταση μεταξύ δύο σημείων που ενώνονται με μοίρες είναι αυτή της νοητής ευθείας και στόχο έχουν να μπορέσει το πλήρωμα (σε συνδυασμό με τις μοίρες) να καθορίσει με ακρίβεια το σημείο που πρέπει να φτάσει. Η απόσταση όμως που τελικά θα διανύσει το πλήρωμα είναι ΑΓΝΩΣΤΗ. Σε roadbook με μοίρες τα συνολικά χιλιόμετρα που αναφέρει είναι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ.

3. Σε σημεία που υπάρχουν πυξίδες μεταξύ των δύο σημείων, το πλήρωμα μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε διαδρομή εκτιμά ότι θα είναι η γρηγορότερη και ασφαλέστερη. Ο συνοδηγός και μόνο είναι υπεύθυνος για την όποια επιλογή της διαδρομής. Η διαδρομή αυτή μπορεί να είναι η συντομότερη ευθεία ή η ευκολότερη προσέγγιση.

4. Οι τουλίπα που υπάρχει στο σημείο που δίνονται οι μοίρες καθώς και η επόμενη που αφορά το σημείο που θα φτάσεις με τις μοίρες, μπορεί ή όχι να έχει ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ κατεύθυνση αναχώρησης - άφιξης. Η κατεύθυνση αυτή είναι βοηθητική και ΟΧΙ υποχρεωτική και σκοπό έχει να βοηθήσει στην κατανόηση κυρίως του σημείου αφίξεως ώστε στη συνέχεια να γνωρίζεις προς ποια κατεύθυνση θα συνεχίσεις.

5. Μεταξύ δύο σημείων που ενώνονται με μοίρες / απόσταση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να υπάρχει ΣΕΔ, καθώς η διαδρομή που θα ακολουθήσει το πλήρωμα δεν μπορεί να εξασφαλιστεί.

6. Αν ο σχεδιαστής της διαδρομής θέλει να υποχρεώσει ένα πλήρωμα να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη διαδρομή τότε ΣΙΓΟΥΡΑ δε χρησιμοποιεί μοίρες. Με άλλα λόγια δεν μπορεί να υπάρχει συνδυασμός μοιρών και ταυτόχρονα υποχρεωτικής διαδρομής. Είναι πλεονασμός κάποιου απο τα δύο στοιχεία...


Κατά συνέπεια δεν μπορείς να κατηγορήσεις κανένα αγωνιζόμενο για την επιλογή της διαδρομής. Και μάλιστα με χαρακτηρισμούς. Σε αυτό δε χωρά καμία αμφισβήτηση. Το σημείο είχε μοίρες και η επιλογή της διαδρομής που ένωνε τα δύο σημεία ήταν του συνοδηγού.

Αν ήθελες να υποχρεώσεις για τη διαδρομή δεν έπρεπε να βάλεις μοίρες, αρκούσε μια σχηματική περιγραφή.

Κρίμα είναι...
panos110
Posts: 416
Joined: Sat Nov 20, 2010 00:01

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by panos110 »

superspy wrote:
panos110 wrote: … Η επιμαχη τουλιπα που εδινε αναβαση 150 μετρα στις 181 μοιρες με το ΣΕΔ στην κορυφη, ηταν κατά τη γνωμη μας σωστα σχεδιασμενη και ειχε ακομα και σημαδι με σπρευ για διευκολυνση των συνοδηγών.
Στην κορυφη υπηρχε δρομος τον οποιο η αναβαση του ρεματος ετεμνε στις 181 μοιρες.
Αρα ο τροπος διέλευσης για να δικαιούσαι σφραγιδα ΣΕΔ ηταν ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ από τη λιγη γεωμετρια που εμαθα στο σχολειο.
Πάνο λυπάμαι αν αυτό που είχες στο μυαλό σου να κάνεις ήταν να υποχρεώσεις τα πληρώματα να περάσουν από αυτό το σημείο αλλά τελικά το αποτύπωσες στο Roadboοκ με την χρήση μοιρών:

1. Οι μοίρες συνήθως χρησιμοποιούνται σε αγώνες Trophy πλοήγησης για να ενώσουν δύο σημεία, είτε σε σημεία που είναι πολύ δύσκολο να αποτυπωθούν σε βιβλίο διαδρομής, είτε υπάρχει πληθώρα δυνατοτήτων προσέγγισης (λαβύρινθος δρόμων), είτε για λόγους καθαρά της πρόκλησης της πλοήγησης.

2. Η απόσταση μεταξύ δύο σημείων που ενώνονται με μοίρες είναι αυτή της νοητής ευθείας και στόχο έχουν να μπορέσει το πλήρωμα (σε συνδυασμό με τις μοίρες) να καθορίσει με ακρίβεια το σημείο που πρέπει να φτάσει. Η απόσταση όμως που τελικά θα διανύσει το πλήρωμα είναι ΑΓΝΩΣΤΗ. Σε roadbook με μοίρες τα συνολικά χιλιόμετρα που αναφέρει είναι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ.

3. Σε σημεία που υπάρχουν πυξίδες μεταξύ των δύο σημείων, το πλήρωμα μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε διαδρομή εκτιμά ότι θα είναι η γρηγορότερη και ασφαλέστερη. Ο συνοδηγός και μόνο είναι υπεύθυνος για την όποια επιλογή της διαδρομής. Η διαδρομή αυτή μπορεί να είναι η συντομότερη ευθεία ή η ευκολότερη προσέγγιση.

4. Οι τουλίπα που υπάρχει στο σημείο που δίνονται οι μοίρες καθώς και η επόμενη που αφορά το σημείο που θα φτάσεις με τις μοίρες, μπορεί ή όχι να έχει ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ κατεύθυνση αναχώρησης - άφιξης. Η κατεύθυνση αυτή είναι βοηθητική και ΟΧΙ υποχρεωτική και σκοπό έχει να βοηθήσει στην κατανόηση κυρίως του σημείου αφίξεως ώστε στη συνέχεια να γνωρίζεις προς ποια κατεύθυνση θα συνεχίσεις.

5. Μεταξύ δύο σημείων που ενώνονται με μοίρες / απόσταση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να υπάρχει ΣΕΔ, καθώς η διαδρομή που θα ακολουθήσει το πλήρωμα δεν μπορεί να εξασφαλιστεί.

6. Αν ο σχεδιαστής της διαδρομής θέλει να υποχρεώσει ένα πλήρωμα να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη διαδρομή τότε ΣΙΓΟΥΡΑ δε χρησιμοποιεί μοίρες. Με άλλα λόγια δεν μπορεί να υπάρχει συνδυασμός μοιρών και ταυτόχρονα υποχρεωτικής διαδρομής. Είναι πλεονασμός κάποιου απο τα δύο στοιχεία...


Κατά συνέπεια δεν μπορείς να κατηγορήσεις κανένα αγωνιζόμενο για την επιλογή της διαδρομής. Και μάλιστα με χαρακτηρισμούς. Σε αυτό δε χωρά καμία αμφισβήτηση. Το σημείο είχε μοίρες και η επιλογή της διαδρομής που ένωνε τα δύο σημεία ήταν του συνοδηγού.

Αν ήθελες να υποχρεώσεις για τη διαδρομή δεν έπρεπε να βάλεις μοίρες, αρκούσε μια σχηματική περιγραφή.

Κρίμα είναι...
Σπυρο ολοι γνωρίζουμε ότι στα θεματα των κανονισμων εισαι ο καλυτερος.Η απαντηση σου ηταν σαφεστατη.
Σιγουρα για να το σκεφτεις και να το κανεις ηταν σωστο,γι αυτό αλλωστε και ο κυριος Νικος Μανωλης το δεχτηκε.
Καλα εκαναν λοιπον κι οσοι σε ακολουθησαν.
Εμεις ναι θα θελαμε να σας οδηγήσουμε μεσα από το ρεμα, γιατι στο τροφυ μετα από χρονια αυτά τα εμποδια θυμασαι και καμαρωνεις.
Το λαθος μου λοιπον ηταν στην αποτυπωση.
Απλα δεν είμαι από τους ανθρώπους που κοιτανε τοσο το τυπικο οσο το ουσιαστικο και δεν περιμενα ότι καποιος θα σκεφτει πως να το αποφυγει χωρις ποινη.
Δεν κατηγορω κανεναν σας.Εχω αριστες σχεσεις με ολους τους αγωνιζομενους και το δειχνω με τη συμπεριφορα μου στο χωρο.
Φορτώνομαι λοιπον το λαθος μου και σταματω τη συζητηση εδώ.
Καλημέρα σε όλα τα παιδια.
eangelou
Posts: 194
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:01

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by eangelou »

Ρε συ μην φορτωνεσαι λάθη που δεν έκανες εσύ .......
ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΑ ROADBOOKS ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΥΛΙΠΕΣ....... ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ
ΕΚΑΝΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΕΙΠΑΝ ΦΙΛΟ ΜΕ ΤΟ Μ ΚΕΦΑΛΑΙΟ


τουλίπες από την δευτερη μέρα στο επίμαχο σημείο ..
Image


τουλίπες από την πρώτη μέρα..
Image
Last edited by eangelou on Tue Apr 08, 2014 09:01, edited 1 time in total.
panos110
Posts: 416
Joined: Sat Nov 20, 2010 00:01

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by panos110 »

Στην κριση σας λοιπον και οι τουλιπες.
Επισης περιμενουμε ν ακουσουμε και τα θετικα σας σχολια για τον αγωνα.
Το τελευταιο. Παρακαλω να κρατησουμε ένα επιπεδο .
Γιωργη Κοκκινη ευχαριστω για το κρασι!
Θα το πιουμε με την ομαδα στο βουνο στην υγεια σου!
eangelou
Posts: 194
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:01

Re: 2nd Evia trophy AOE4x4 2014

Post by eangelou »

panos110 wrote:Στην κριση σας λοιπον και οι τουλιπες.
Επισης περιμενουμε ν ακουσουμε και τα θετικα σας σχολια για τον αγωνα.
Το τελευταιο. Παρακαλω να κρατησουμε ένα επιπεδο .
Γιωργη Κοκκινη ευχαριστω για το κρασι!
Θα το πιουμε με την ομαδα στο βουνο στην υγεια σου!
προς Σταθάκο Δημήτρη, μπράβο ρε συ Δημήτρη για το ευαγωνιζεσται.-
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”