Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που απλώς δεν… υπάρχει
Posted: Tue Nov 22, 2011 14:36
Πολύς λόγος έχει γίνει τα τελευταία χρόνια σχετικά με την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος. Υποψήφιοι… αρκετοί, μάχες κάτω από το τραπέζι, αλλά ο στόχος κοινός. Να υπάρξει… προεδρία που να βολεύει αυτούς που ονειρεύονται την καρέκλα και όχι το κοινό συμφέρον ή τη διοργάνωση καλών και ποιοτικών αγώνων. Αυτό τουλάχιστον βγάζουν προς τα έξω όσοι έχουν βρεθεί στις υψηλές θέσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, διοικώντας χωρίς όραμα και πλάνο. Άνθρωποι, μάλιστα, του χώρου αναφέρουν πως οι ίδιοι και οι ίδιοι συνεχίζουν να διατηρούν μία κατάσταση που θυμίζει τριτοκοσμική χώρα. Άλλωστε, ουκ ολίγες φορές, μέλη του «κυκλώματος» τη μία μέρα παραιτούνται και την άλλη επιστρέφουν, με σκοπό τη… δήθεν ανάπτυξη του αθλήματος, ενώ κάποιοι άλλοι, ενώ εκδιώκονται ως αποδιοπομπαίοι τράγοι, την επομένη επανέρχονται ως σωτήρες του σπορ.
Έμειναν στις προδιαγραφές…
Ας δούμε, λοιπόν, τι ακριβώς συμβαίνει. Στην Ελλάδα διεξάγονται αγώνες αυτοκινήτων υπό την εποπτεία της ΕΛΠΑ, την οποία αναγνωρίζει η FIA (παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου). Ωστόσο, τα τελευταία 2-3 χρόνια η ΕΛΠΑ έχει πάψει να ασχολείται με τους αγώνες και έχει ιδρύσει τη λεγόμενη Ομοσπονδία αυτοκινήτου (ΟΜΑΕ). Μία Ομοσπονδία που στην πραγματικότητα δεν υφίσταται για τον πολύ απλό λόγο, δεν είναι αναγνωρισμένη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Αυτό σημαίνει πως με το βαρύ όνομα μίας Ομοσπονδίας κάποιοι παίζουν παιχνίδια στις πλάτες αθλητών, χορηγών, λεσχών και φυσικά θεατών. Μάλιστα, όταν ρωτούνται οι άνθρωποι που απαρτίζουν την… υποψήφια Ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, απαντούν πως εμείς πληρούμε τις… προδιαγραφές. Στην πράξη όμως και τις προδιαγραφές να πληροί κάποιος, γεννιέται αυτομάτως η απορία για ποιο λόγο δεν αναγνωρίζει η ΓΓΑ την ΟΜΑΕ, όταν έχει αναγνωρίσει ως άθλημα ακόμα και το... κέρλινγκ;
Πατήστε στο παρακάτω έγγραφο για να δείτε την απάντηση της ΓΓΑ στην ερώτηση της zougla.gr για το αν υπάρχει αναγνωρισμένη Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού
http://www.zougla.gr/file.ashx?fp=~/Upl ... A_OMAE.jpg
Κάπου κολλάει το... θέμα
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το πρωτοδικείο έχει αναγνωρίσει εδώ και περίπου 2 χρόνια την Ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού ως σωματείο. Το χρονικό διάστημα, ωστόσο, είναι αρκετά μεγάλο και θα έπρεπε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού να δώσει την τελική έγκριση, εκτός και εάν ο φάκελος δεν είναι ολοκληρωμένος, όπως απαιτείται. Αυτό απλώς σημαίνει πως, μέχρι να γίνει η αναγνώριση, Ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν υφίσταται, παρά μόνο στα… χαρτιά. Άλλωστε, όπως γνωρίζουμε, όλες οι Ομοσπονδίες στην Ελλάδα διατηρούν δικά τους γραφεία, ανεξάρτητους υπαλλήλους κ.λπ.. Στην περίπτωση αυτή, η ΟΜΑΕ διατηρεί γραφεία στο κτήριο της ΕΛΠΑ στη Λεωφόρο Μεσογείων, αλλά ως.. παράρτημα της ΕΛΠΑ, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες της zougla.gr, το μισθωτήριο συμβόλαιο αγγίζει το... εξωπραγματικό ποσό των 100 ευρώ το χρόνο. Από την άλλη, οι πληροφορίες κάνουν λόγο ακόμα και για σύσταση αγωνιστικού τμήματος της ΕΛΠΑ, με σκοπό να μεταβιβαστούν τα δικαιώματα, στην περίπτωση που υπάρξει οικονομικό πρόβλημα με την ΕΛΠΑ αλλά και εναλλακτική σε κάθε ενδεχόμενο.
Παιχνίδια στις πλάτες ορισμένων
Σαφώς και υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά δεν είναι ικανές σε αριθμό για να υπάρξει ισορροπία. Για παράδειγμα, εξαίρεση αποτελεί ο σύνδεσμος οδηγών αγώνων αυτοκινήτων, που με νέα πρόσωπα, άρα και όραμα, θέλει να κάνει αρκετά βήματα εμπρός. Δυστυχώς, οι πιέσεις αλλά και η απαξίωση από την πλευρά της ΟΜΑΕ (άρα... ΕΛΠΑ) είναι τέτοιες, που οι όποιες προσπάθειες δεν επιτρέπουν στους άμεσα εμπλεκόμενους να ζήσουν ένα καλύτερο αύριο. Φυσικά, μέσα σε όλο αυτό το χάος, κάποιοι επωφελούνται και λειτουργούν με γνώμονα μόνο τα δικά τους συμφέροντα, χωρίς να μπορεί κανείς να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Τα συμπεράσματα δικά σας...
πυγή ρεπορτάζ zougla.gr
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης (saribal@otenet.gr)
Έμειναν στις προδιαγραφές…
Ας δούμε, λοιπόν, τι ακριβώς συμβαίνει. Στην Ελλάδα διεξάγονται αγώνες αυτοκινήτων υπό την εποπτεία της ΕΛΠΑ, την οποία αναγνωρίζει η FIA (παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου). Ωστόσο, τα τελευταία 2-3 χρόνια η ΕΛΠΑ έχει πάψει να ασχολείται με τους αγώνες και έχει ιδρύσει τη λεγόμενη Ομοσπονδία αυτοκινήτου (ΟΜΑΕ). Μία Ομοσπονδία που στην πραγματικότητα δεν υφίσταται για τον πολύ απλό λόγο, δεν είναι αναγνωρισμένη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Αυτό σημαίνει πως με το βαρύ όνομα μίας Ομοσπονδίας κάποιοι παίζουν παιχνίδια στις πλάτες αθλητών, χορηγών, λεσχών και φυσικά θεατών. Μάλιστα, όταν ρωτούνται οι άνθρωποι που απαρτίζουν την… υποψήφια Ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, απαντούν πως εμείς πληρούμε τις… προδιαγραφές. Στην πράξη όμως και τις προδιαγραφές να πληροί κάποιος, γεννιέται αυτομάτως η απορία για ποιο λόγο δεν αναγνωρίζει η ΓΓΑ την ΟΜΑΕ, όταν έχει αναγνωρίσει ως άθλημα ακόμα και το... κέρλινγκ;
Πατήστε στο παρακάτω έγγραφο για να δείτε την απάντηση της ΓΓΑ στην ερώτηση της zougla.gr για το αν υπάρχει αναγνωρισμένη Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού
http://www.zougla.gr/file.ashx?fp=~/Upl ... A_OMAE.jpg
Κάπου κολλάει το... θέμα
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το πρωτοδικείο έχει αναγνωρίσει εδώ και περίπου 2 χρόνια την Ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού ως σωματείο. Το χρονικό διάστημα, ωστόσο, είναι αρκετά μεγάλο και θα έπρεπε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού να δώσει την τελική έγκριση, εκτός και εάν ο φάκελος δεν είναι ολοκληρωμένος, όπως απαιτείται. Αυτό απλώς σημαίνει πως, μέχρι να γίνει η αναγνώριση, Ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν υφίσταται, παρά μόνο στα… χαρτιά. Άλλωστε, όπως γνωρίζουμε, όλες οι Ομοσπονδίες στην Ελλάδα διατηρούν δικά τους γραφεία, ανεξάρτητους υπαλλήλους κ.λπ.. Στην περίπτωση αυτή, η ΟΜΑΕ διατηρεί γραφεία στο κτήριο της ΕΛΠΑ στη Λεωφόρο Μεσογείων, αλλά ως.. παράρτημα της ΕΛΠΑ, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες της zougla.gr, το μισθωτήριο συμβόλαιο αγγίζει το... εξωπραγματικό ποσό των 100 ευρώ το χρόνο. Από την άλλη, οι πληροφορίες κάνουν λόγο ακόμα και για σύσταση αγωνιστικού τμήματος της ΕΛΠΑ, με σκοπό να μεταβιβαστούν τα δικαιώματα, στην περίπτωση που υπάρξει οικονομικό πρόβλημα με την ΕΛΠΑ αλλά και εναλλακτική σε κάθε ενδεχόμενο.
Παιχνίδια στις πλάτες ορισμένων
Σαφώς και υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά δεν είναι ικανές σε αριθμό για να υπάρξει ισορροπία. Για παράδειγμα, εξαίρεση αποτελεί ο σύνδεσμος οδηγών αγώνων αυτοκινήτων, που με νέα πρόσωπα, άρα και όραμα, θέλει να κάνει αρκετά βήματα εμπρός. Δυστυχώς, οι πιέσεις αλλά και η απαξίωση από την πλευρά της ΟΜΑΕ (άρα... ΕΛΠΑ) είναι τέτοιες, που οι όποιες προσπάθειες δεν επιτρέπουν στους άμεσα εμπλεκόμενους να ζήσουν ένα καλύτερο αύριο. Φυσικά, μέσα σε όλο αυτό το χάος, κάποιοι επωφελούνται και λειτουργούν με γνώμονα μόνο τα δικά τους συμφέροντα, χωρίς να μπορεί κανείς να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Τα συμπεράσματα δικά σας...
πυγή ρεπορτάζ zougla.gr
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης (saribal@otenet.gr)