Γεια χαρά σε όλους,
ξέρουμε τι ώρα τελειώνει ο αγώνας το Σάββατο και τι ώρα ξεκινάει την Παρασκευή?
...και κάτι ακόμη, η γραμματεία θα βρίσκεται κοντά στο bivouac?
txh
Evia Rally Raid 2012
-
- Posts: 22
- Joined: Mon Mar 01, 2010 00:04
Re: Evia Rally Raid 2012
Εν όψη του EVIA RALLY RAID, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να διαβάσετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ εσείς τους τεχνικούς κανονισμούς για το πως το αυτοκίνητο σας θα είναι τεχνικά άρτιο για την συμμετοχή του, αναλόγως βέβαια και την κατηγορία στο οποίο είναι δηλωμένο.
Περιληπτικά ( και χωρίς να σημαίνει ότι είναι μόνο αυτά ) θα ήθελα να υπενθυμίσω τα συνήθη σημεία τριβής, ώστε να τα αποφύγουμε.
1. «Υπερπαραγωγές»-Bull-bar. Ή φέρνετε επίσημο χαρτί ότι είναι αξεσουάρ της επίσημης αντιπροσωπείας ή ότι έχει έγκριση τοποθέτησης στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου ( Προσοχή δεν εννοώ CEmark - TUV κ.λ.π. ότι κατασκευάστηκε σωστά γενικώς και αορίστως ) Μια μαζεμένη κατασκευούλα με σωλήνες για τους προβολείς είναι αρκετή. ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ( προς την κίνηση ) ΛΑΜΕΣ, μύτες γωνίες κ.λ.π.
2. Ραουλιέρες. Ομοίως, αν εξέχουν του προφυλακτήρα, ή «γλίστρες» ή «ντυμένες».
3. Τα ανοιχτά πάνω από το κεφάλι του οδηγού θέλουν rollbar, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ακόμα και στην νορμάλ & entry.
4. Ντίζες αποφυγής κλαδιών = λαιμητόμος.
5. Λασπωτήρες. Αυτονόητο
6. Λάστιχα. ΔΕΝ εξέχουν από τα φτερά ή τα “φρύδια”.
7. Πίσω φώτα πορείας στοπ και φλας.
8. Ζώνες ασφαλείας. Να είναι ΣΩΣΤΕΣ κι όχι διακοσμητικές ( αυτές που δείχνουν 4 σημείων αλλά είναι τριών), σωστά στερεωμένες ( δείτε τα σχετικά σχέδια και οδηγίες), όχι ορειβατικούς κρίκους και άλλα τινά. Αλλιώς ( μιλώντας για τις νορμάλ κατηγορίες ) και οι εργοστασιακές είναι μια χαρά.
9. Καθίσματα. Ακλόνητα. Και τα εργοστασιακά του αυτοκίνητου μια χαρά είναι αν σωστά στερεωμένα.
10. Πυροσβεστήρες. Σωστά στερεωμένοι ΚΟΝΤΑ στο πλήρωμα κι όχι στο πορτμπαγκάζ. Και να είναι ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ όχι « για να περνάω ΚΤΕΟ».
11. Ρεζέρβες. Όσοι επιλέξετε να ΜΗΝ τις αφήσετε στην πίσω πόρτα πρέπει να βγάλετε ΚΑΙ την βάση της.
12. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μέσα στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι 2 φορές παραπάνω από «επαρκώς» στερεωμένο. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΡΕΖΕΡΒΕΣ, ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΡΥ. Ξεχάστε τα «χταπόδια». Θα γίνει ιδιαιτέρως αυστηρός έλεγχος σε αυτό ακόμα και την ημέρα της Εκκίνησης.
Περιληπτικά ( και χωρίς να σημαίνει ότι είναι μόνο αυτά ) θα ήθελα να υπενθυμίσω τα συνήθη σημεία τριβής, ώστε να τα αποφύγουμε.
1. «Υπερπαραγωγές»-Bull-bar. Ή φέρνετε επίσημο χαρτί ότι είναι αξεσουάρ της επίσημης αντιπροσωπείας ή ότι έχει έγκριση τοποθέτησης στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου ( Προσοχή δεν εννοώ CEmark - TUV κ.λ.π. ότι κατασκευάστηκε σωστά γενικώς και αορίστως ) Μια μαζεμένη κατασκευούλα με σωλήνες για τους προβολείς είναι αρκετή. ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ( προς την κίνηση ) ΛΑΜΕΣ, μύτες γωνίες κ.λ.π.
2. Ραουλιέρες. Ομοίως, αν εξέχουν του προφυλακτήρα, ή «γλίστρες» ή «ντυμένες».
3. Τα ανοιχτά πάνω από το κεφάλι του οδηγού θέλουν rollbar, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ακόμα και στην νορμάλ & entry.
4. Ντίζες αποφυγής κλαδιών = λαιμητόμος.
5. Λασπωτήρες. Αυτονόητο
6. Λάστιχα. ΔΕΝ εξέχουν από τα φτερά ή τα “φρύδια”.
7. Πίσω φώτα πορείας στοπ και φλας.
8. Ζώνες ασφαλείας. Να είναι ΣΩΣΤΕΣ κι όχι διακοσμητικές ( αυτές που δείχνουν 4 σημείων αλλά είναι τριών), σωστά στερεωμένες ( δείτε τα σχετικά σχέδια και οδηγίες), όχι ορειβατικούς κρίκους και άλλα τινά. Αλλιώς ( μιλώντας για τις νορμάλ κατηγορίες ) και οι εργοστασιακές είναι μια χαρά.
9. Καθίσματα. Ακλόνητα. Και τα εργοστασιακά του αυτοκίνητου μια χαρά είναι αν σωστά στερεωμένα.
10. Πυροσβεστήρες. Σωστά στερεωμένοι ΚΟΝΤΑ στο πλήρωμα κι όχι στο πορτμπαγκάζ. Και να είναι ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ όχι « για να περνάω ΚΤΕΟ».
11. Ρεζέρβες. Όσοι επιλέξετε να ΜΗΝ τις αφήσετε στην πίσω πόρτα πρέπει να βγάλετε ΚΑΙ την βάση της.
12. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μέσα στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι 2 φορές παραπάνω από «επαρκώς» στερεωμένο. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΡΕΖΕΡΒΕΣ, ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΡΥ. Ξεχάστε τα «χταπόδια». Θα γίνει ιδιαιτέρως αυστηρός έλεγχος σε αυτό ακόμα και την ημέρα της Εκκίνησης.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Evia Rally Raid 2012
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: Evia Rally Raid 2012
Αυριο το πρωι ξεκιναμε απο Θεσσαλονικη για Κυμη....
Καποιοι μας βοηθησαν οικονομικα ωστε να παρουμε μερος στον αγωνα.....
Τους ευχαριστουμε ολοψυχα....!!!!!!!!!!!!!!
Καλη επιτυχια σε ολους....!!!
Καποιοι μας βοηθησαν οικονομικα ωστε να παρουμε μερος στον αγωνα.....
Τους ευχαριστουμε ολοψυχα....!!!!!!!!!!!!!!
Καλη επιτυχια σε ολους....!!!
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Evia Rally Raid 2012
All quite on the Evia Rally.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Evia Rally Raid 2012
Τα αποτελέσματα από την ΟΜΑΕ-ΕΠΑ
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/669
Μικρή εκκρεμότητα η ορθογραφία σε ένα όνομα, μα θα τακτοποιηθεί, που θα πάει θα τακτοποιηθεί.
τακτοποιήθηκε.
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/669
Code: Select all
Α/Κ No ΟΔΗΓΟΣ OXHMA ΚΑΤ ΠΟΙΝΗ ΔΙΑΦ. ΑΠΌ ΠΡΟΗΓΟΥΜ. ΔΙΑΦ. ΑΠΌ ΠΡΩΤΟ
1 301 Trayanov-Marinkov LC T1 2:03:12
2 302 Alexiev-Stoyanov Pajero Evo T1 2:56:32 0:53:19 0:53:19
3 316 Dimitriadis-Kalfas Jimny T1 4:04:17 1:07:45 2:01:04
4 317 Koutsoubos-Mitsos Vitara T1 5:31:59 1:27:42 3:28:46
5 305 Palaskas-Zachariou Pajero T1 5:50:05 0:18:06 3:46:53
6 318 Mardas-Andreopoulos Jimny T1 14:43:34 8:53:29 12:40:22
7 308 Koutsikos-Georgala TomKat4.9 T1 26:40:48 11:57:13 24:37:35
304 Varbanov-Antov Pajero T1 DNF
306 Desislav-Stayanova G500 T1 DNF
324 Giovanetti-Di Silvio-Moro MAN 4x4 T4 DNF
1 303 Cholakov-Grancev Pajero Evo T2 1:25:16
2 322 KOTSEVA-Krastanov Pajero T2 2:51:35 1:26:19 1:26:19
3 323 Ricci – Colussi L200 T2 9:16:00 6:24:24 7:50:44
4 319 Gaiani-Favaro LC RJ71 T2 28:25:14 19:09:14 26:59:58
320 Toldo-Tommasin LR Disco T2 DNF
321 Schiliro-Orlandini HJ80 T2 DNF
1 355 Kastrinakis-Petousis Jimny Z2 0:09:47
2 354 Stamelos-Tsiboukis Pajero2,5 Z2 0:11:53 0:02:06 0:02:06
3 353 Kafteranis – Rados Wrangler2,5 Z2 0:14:07 0:02:14 0:04:20
4 357 Machairas- Kaltsos Jimny1,3 Z2 0:29:27 0:15:20 0:19:40
5 359 Papanikolaou-Papanikolaou Ford Maverick Z2 0:38:06 0:08:39 0:28:19
6 352 Kostis-Tzortzis Vitara2.0 Z2 5:06:09 4:28:03 4:56:22
7 358 Bersis – Amarantos Cherokee4 Z2 5:09:07 0:02:58 4:59:20
8 356 Karavias-Tsiapas Comanche4 Z2 5:23:38 0:14:31 5:13:51
9 351 Georgiadis-Maltabes Pajero Z2 10:06:00 4:42:22 9:56:13
τακτοποιήθηκε.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...