ενα ενδιαφερον αρθρο....
Posted: Thu Aug 13, 2009 11:59
Βρηκα αυτο το αρθρο ενδιαφερον κι ηθελα να το μοιραστω μαζι σας...
ειναι από εδω http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=57432&cid=12
FΙΑ: Αποφασίζομεν και διατάσομεν!
Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2009, 12:04
Πόπη Παπαμιχαήλ
Ο πρόεδρος της επιτροπής ράλλυ, Morrie Chandler, χωρίς να λάβει υπόψη του τη γνώμη και επιθυμία των εργοστασιακών ομάδων αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα στην εφαρμογή του μέτρου που αφορά τους κινητήρες για το WRC 2011. Έτσι, ο επιτρεπόμενος κινητήρας θα είναι υπερτροφοδοτούμενος χωρητικότητας 1.6 λίτρων, χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο για τα αυτοκίνητα S2000.
Τόσο η Ford όσο και η Citroen είχαν ανακοινώσει ότι θα προτιμούσαν να αναβάλλουν την εξέλιξη του νέου κινητήρα για λόγους οικονομίας. Ταυτόχρονα η Skoda ανεπίσημα είχε εκδηλώσει την επιθυμία της να επανέλθει στο πρωτάθλημα του 2011. Βέβαια η Ford και η Citroen είχαν αφενός μεν εκφράσει την επιθυμία τους να τρέξουν σε ένα πρωτάθλημα με αυτοκίνητα S2000, όμως ταυτόχρονα άφησαν ένα παράθυρο στην FIA να κάνει ότι θέλει αφού επιβεβαίωσαν τη δέσμευσή τους για τα δυο επόμενα χρόνια είτε ο κανονισμός ισχύσει είτε όχι.
Ο Morrie Chandler δήλωσε: «Θα καλωσορίσουμε κάθε νέο κατασκευαστή, αλλά αυτός θα πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες και τους τεχνικούς κανονισμούς. Οι κανονισμοί αυτοί έγιναν για να έρθουν περισσότεροι κατασκευαστές στα ράλλυ. Κάτι τέτοιο θα γίνει, αν το μέλλον του WRC είναι προγραμματισμένο καλά και έχει σταθερούς και ξεκάθαρους κανονισμούς. Για την Skoda δεν έχω ακούσει τίποτα».
Σημείωση: τα ράλλυ χρειάζονται άμεσα μια ισχυρή FOTA.
Ισχυρίζονται οι άνθρωποι της FIA ότι το μέλλον του WRC είναι οι σταθεροί και ξεκάθαροι κανονισμοί. Το WRC είχε καθαρούς και ξεκάθαρους τεχνικούς κανονισμούς και ο αριθμός των κατασκευαστών που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα 1997- 2002 ήταν πέρα από κάθε προσδοκία. Οι κατασκευαστές άρχισαν να φεύγουν ένας, ένας από τα ράλλυ, όταν οι άνθρωποι της FIA πειραματίστηκαν αλλάζοντας τους κανονισμούς σχεδόν κάθε μήνα. Τώρα μιλάνε για σταθερότητα κανονισμών για να έρθουν και άλλοι κατασκευαστές, ενώ ήδη υπάρχουν – βλέπε Skoda, Fiat- εργοστάσια με έτοιμα αυτοκίνητα S2000 που επιθυμούν την εμπλοκή τους στα ράλλυ και τους διώχνουν. Όμως όλα αυτά τα κάνουν επειδή οι ομάδες δεν είναι ενωμένες και είναι ανίσχυρες στον κάθε πρόεδρο επιτροπής που αποφασίζει και διατάζει και σε όποιον αρέσει. Μόνο που δεν μας αρέσει πια! Δεν μας αρέσει το WRC έτσι όπως το καταντήσατε. Και όλα αυτά ισχυρίζονται ότι τα κάνουν …για το καλό του!
ειναι από εδω http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=57432&cid=12
FΙΑ: Αποφασίζομεν και διατάσομεν!
Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2009, 12:04
Πόπη Παπαμιχαήλ
Ο πρόεδρος της επιτροπής ράλλυ, Morrie Chandler, χωρίς να λάβει υπόψη του τη γνώμη και επιθυμία των εργοστασιακών ομάδων αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα στην εφαρμογή του μέτρου που αφορά τους κινητήρες για το WRC 2011. Έτσι, ο επιτρεπόμενος κινητήρας θα είναι υπερτροφοδοτούμενος χωρητικότητας 1.6 λίτρων, χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο για τα αυτοκίνητα S2000.
Τόσο η Ford όσο και η Citroen είχαν ανακοινώσει ότι θα προτιμούσαν να αναβάλλουν την εξέλιξη του νέου κινητήρα για λόγους οικονομίας. Ταυτόχρονα η Skoda ανεπίσημα είχε εκδηλώσει την επιθυμία της να επανέλθει στο πρωτάθλημα του 2011. Βέβαια η Ford και η Citroen είχαν αφενός μεν εκφράσει την επιθυμία τους να τρέξουν σε ένα πρωτάθλημα με αυτοκίνητα S2000, όμως ταυτόχρονα άφησαν ένα παράθυρο στην FIA να κάνει ότι θέλει αφού επιβεβαίωσαν τη δέσμευσή τους για τα δυο επόμενα χρόνια είτε ο κανονισμός ισχύσει είτε όχι.
Ο Morrie Chandler δήλωσε: «Θα καλωσορίσουμε κάθε νέο κατασκευαστή, αλλά αυτός θα πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες και τους τεχνικούς κανονισμούς. Οι κανονισμοί αυτοί έγιναν για να έρθουν περισσότεροι κατασκευαστές στα ράλλυ. Κάτι τέτοιο θα γίνει, αν το μέλλον του WRC είναι προγραμματισμένο καλά και έχει σταθερούς και ξεκάθαρους κανονισμούς. Για την Skoda δεν έχω ακούσει τίποτα».
Σημείωση: τα ράλλυ χρειάζονται άμεσα μια ισχυρή FOTA.
Ισχυρίζονται οι άνθρωποι της FIA ότι το μέλλον του WRC είναι οι σταθεροί και ξεκάθαροι κανονισμοί. Το WRC είχε καθαρούς και ξεκάθαρους τεχνικούς κανονισμούς και ο αριθμός των κατασκευαστών που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα 1997- 2002 ήταν πέρα από κάθε προσδοκία. Οι κατασκευαστές άρχισαν να φεύγουν ένας, ένας από τα ράλλυ, όταν οι άνθρωποι της FIA πειραματίστηκαν αλλάζοντας τους κανονισμούς σχεδόν κάθε μήνα. Τώρα μιλάνε για σταθερότητα κανονισμών για να έρθουν και άλλοι κατασκευαστές, ενώ ήδη υπάρχουν – βλέπε Skoda, Fiat- εργοστάσια με έτοιμα αυτοκίνητα S2000 που επιθυμούν την εμπλοκή τους στα ράλλυ και τους διώχνουν. Όμως όλα αυτά τα κάνουν επειδή οι ομάδες δεν είναι ενωμένες και είναι ανίσχυρες στον κάθε πρόεδρο επιτροπής που αποφασίζει και διατάζει και σε όποιον αρέσει. Μόνο που δεν μας αρέσει πια! Δεν μας αρέσει το WRC έτσι όπως το καταντήσατε. Και όλα αυτά ισχυρίζονται ότι τα κάνουν …για το καλό του!