Το κόστος της ασφάλειας ... (θα πονέσει περισσότερους...)

Post Reply
Panos Konstantakos
Posts: 16
Joined: Tue Jun 16, 2009 17:04

Το κόστος της ασφάλειας ... (θα πονέσει περισσότερους...)

Post by Panos Konstantakos »

... Και εξηγούμαι: θα τους πονέσει στην τσέπη !!!

Τόσες μέρες γράφονται σελίδες επί σελίδων για ασφάλεια και ξανά ασφάλεια και χρονομετρήσεις και ασφάλεια επιτροπές για να τρέχουμε με ασφάλεια κλπ κλπ

Σας μεταφέρω αυτούσια τη συνομιλία μου με τον Ιγνάτιο (που όπως διαβάσατε σε άλλο θέμα είχε ένα σοβαρό ατύχημα με μηχανάκι) από το κρεβάτι του πόνου :

Ιγν.: ...έσκασα πάνω του (στο όχημα) ... χτύπησα σχεδόν παντού ... μόνο λες και το κεφάλι μου δεν συμμετείχε στο ατύχημα, το παραμικρό ούτε αυχένας τίποτα...
Παν.: Πως έγινε, το φύλαξες, ήσουν λοξά ...?
Ιγν.: Ίσα ίσα το κεφάλι μάλλον χτύπησε πρώτο και γερά αλλά φορούσα ένα σούπερ ντούπερ κράνος foul face γι'αυτό και μιλάμε τώρα ... αλλιώς ο Θεός ξέρει και για σαγόνι, δε θα μιλάγαμε καν ... βέβαια έκανε γύρω στα 800 Euro ανθρακονήματα κλπ αλλά ... με αυτά δεν παίζουν (!!!)

Ένας "νέος" αγωνιζόμενος με ελάχιστα χρόνια εμπλοκής στο 4Χ4 (...συμφωνα με τον τρόπο αξιολόγησης των αγαπητών ...δεινοσαύρων του χώρου) όντας ώριμος και συνειδητοποιημένος μέσα από την πραγματική εμπλοκή του στους αγώνες, δεν συζήτησε καν να κάνει έκπτωση στην ασφάλεια του, δεν δίστασε να δώσει για πρόληψη του ατυχήματος το κόστος δύο (2) cage για Jimny μόνο για ένα κράνος !!! Το οποίο φορούσε και σωστά δεμένο ...

Για όποιον δεν γνωρίζει εγκεκριμένα νόμιμα κράνη υπάρχουν και με 80 Euro ...

Η ερώτηση είναι ρητορική: Πόσο κάνει το κράνος που φοράτε στον αγώνα ... ?
Και αυτή η ερώτηση είναι ρητορική: Πόσο κάνει το κεφάλι κάτω από το κράνος ... ?

Οι οργανωτές ας λένε και ας κάνουν ότι θέλουν ... οι αγωνιζόμενοι τρέχουν και πρέπει από μόνοι τους να είναι όσο γίνεται καλύτερα "αρματωμένοι" ... για το καλό του κεφαλιού τους ...

Ευχαριστώ
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Το κόστος της ασφάλειας ... (θα πονέσει περισσότερους...)

Post by stavrosd »

+1000
Αλλά το τι θα κάνεις ο καθένας είναι άλλο με το τί επιβάλλετε απο τους οργανωτές να κάνει.
Και κακά τα ψέματα άλλα μέτρα ασφαλείας πρέπει να έχει το WRC άλλα εμείς ;).
Μακάρι όλοι να μπορούμε να WRC μέτρα αλλά...
Δημητριάδης Σταύρος
Panos Konstantakos
Posts: 16
Joined: Tue Jun 16, 2009 17:04

Re: Το κόστος της ασφάλειας ... (θα πονέσει περισσότερους...)

Post by Panos Konstantakos »

Μα αυτό ακριβώς λέω ... ότι ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε πιο μπροστά από τους οργανωτές ... για τους εαυτούς μας, όχι για τον κουτσό στραβό λοξό ... κανονισμό.

Το WRC όπως και η F1 έχουν λόγο ύπαρξης ώς αγώνες (ή τουλάχιστον είχαν κατά τη δημιουργία τους) κυρίως το να είναι το πεδίο όπου εφαρμόζεται η έρευνα & η τεχνολογία σε πολύ υψηλό επίπεδο με σκληρές απαιτήσεις και στόχο να προκύπτουν λύσεις για την καθημερινότητα που εξελίσσεται.

Αντίστοιχα γίνεται και στους κανονισμούς ... ή τουλάχιστον πρέπει ...

Ο Massa με ένα καλό μεν κράνος αλλά προδιαγραφών του 1995 ... μάλλον δεν θα τη γλύτωνε από το απίθανο ατύχημα στην F1 ... Ο Senna με hans ίσως ζούσε ...

Το WRC δεν είναι μόνο οι επιδόσεις και ο Loeb που κερδίζει, είναι και ο Loeb που μετά από 4 τούμπες άνοιξε αμέσως μόνος του την πόρτα και βγήκε ... είναι ο Latvala που (από ένα φαινομενικά μικρό λάθος) μέτρησε 17 τούμπες (!) και την επόμενη πήγαινε βόλτα επίδειξης τους επίσημους καλεσμένους της Ford ατσαλάκωτος.

Κατά τη γνώμη μου ... το αλλά ... που γράφεις είναι το πρόβλημα. Και το λένε οι αγωνιζόμενοι μόλις είναι να βάλουν το χέρι στην τσέπη ... Η ασφάλεια είναι πιό φτηνή από ένα turbo ή μια ανάρτηση που κρεμάει άλλους 20 πόντους ... Και κυρίως είναι απαραίτητη ... η ανάρτηση και το turbo δεν είναι ...

Οι αγώνες μας λόγω της φύσης τους, των διαδρομών τους αλλά και των οχημάτων (τα οποία συχνά πυκνά διαθέτουν πλήθος αμφιβόλου σχεδιασμού και λειτουργικότητας μικρές ή μεγαλύτερες μετατροπές ήμι-νόμιμες ή εντελώς παράνομες) έχουν μεγάλη δόση επικινδυνότητας.

Οι οργανωτές και ο κανονισμός είναι μόνο για να επιβάλλουν την ελάχιστη αποδεκτή ασφάλεια ... πως λέμε ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο ... ένα πράγμα ... :)
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Το κόστος της ασφάλειας ... (θα πονέσει περισσότερους...)

Post by stavrosd »

Panos Konstantakos wrote:...
Κατά τη γνώμη μου ... το αλλά ... που γράφεις είναι το πρόβλημα. Και το λένε οι αγωνιζόμενοι μόλις είναι να βάλουν το χέρι στην τσέπη ... Η ασφάλεια είναι πιό φτηνή από ένα turbo ή μια ανάρτηση που κρεμάει άλλους 20 πόντους ... Και κυρίως είναι απαραίτητη ... η ανάρτηση και το turbo δεν είναι ...
...
Συμφωνώ και επαυξάνω!!
Αυτο είναι ίσως το συμαντικότερο πρόβλημα μας η παιδεία!
Μη τα ισοπεδώνουμε όμως όλα! Και στο WRC μπορούν να γίνουν ακόμα αφσαλέστερα τα οχήματα, αλλά για λόγους κόστους, βάρους και άλλα δεν απαιτούνται και θεωρούνται επαρκή τα υπάρχοντα! Μέχρι με λογικά κόστοι (για τα δικά τους μεγέθη) να μπορούν να αναβαθμιστουν!
Απο τη πλευρά των κανονισμών βέβαια είναι τουλάχιστον χαζό να μπαίνουν περιορισμοί στην ασφάλεια ;)
Δημητριάδης Σταύρος
Panos Konstantakos
Posts: 16
Joined: Tue Jun 16, 2009 17:04

Re: Το κόστος της ασφάλειας ... (θα πονέσει περισσότερους...)

Post by Panos Konstantakos »

Νομίζω ότι δεν "τα ισοπεδώνουμε όλα" και αυτά τα "υπάρχοντα μέτρα ασφαλείας που θεωρούνται επαρκή" για το WRC όπως σωστά αναφέρεις με δεδομένο το υψηλό κόστος ... είναι για συνθήκες rally και απέχουν έτη φωτός από ένα τετρακίνητο της νορμάλ κατηγορίας που όμως πιάνει με άνεση τα 130 χλμ στο πατημένο χώμα ... χαλαρά ... και ίσως αν κάτι στραβώσει ο πλησιέστερος κριτής-ενδιάμεσος να βρίσκεται και 30 χλμ μακριά ... λέμε τώρα ... και να μην έχει και εύκολη πρόσβαση γιατί ο κριτής ας πούμε έχει Ι.Χ. και να μην συνεχίσω ...

Νομίζω όμως πως ξεφύγαμε και ξανακάνω τα ερωτήματα :

- Πόσο κάνει το κράνος που φοράτε στους αγώνες ?

- Πόσο κάνει το κεφάλι κάτω από το κράνος ?


:o
D.Papadimitriou
Posts: 46
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33

Re: Το κόστος της ασφάλειας ... (θα πονέσει περισσότερους...)

Post by D.Papadimitriou »

Δυστυχώς αν μπορούσαμε όλοι μας να καταλάβουμε την αξία της κασίδας μας δεν θα συζητάγαμε ακόμα :? :? :?
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”