Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by stavrosd »

Ευχαριστώ!
Και αναμένω :D
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
kos4wd
Posts: 78
Joined: Thu Jul 09, 2009 20:09
Location: ΚΩΣ
Contact:

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by kos4wd »

dodo wrote:
friar wrote:
S.Doukeris wrote:Αλήθεια, αυτό το "μου" στο 9 ποιος το έγραψε;
O F7
:lol: :lol: :lol: :lol:
Θεός είσαι....
Kύριοι dodo friar Doukeri
Για να τελειώνει το αστείο με το "μου"
ναι είναι δικό μου.Είμσι ο Σιδέρης Χρήστος
Είναι όμως και του Θωμά του Φίλιππα του Παναγιώτη και του Γιάννη που το διαβάσαμε και φαίνεται ότι το θεώρησαμε κτήμα μας και γι αυτό δε μας χάλασε το ..μου
Να τελειώσει το θέμα ...."μου" εδώ?
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ ΑΠΟ ΚΩ
User avatar
dodo
Posts: 43
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:10
Location: Παντού

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by dodo »

kos4wd wrote:Kύριοι dodo friar Doukeri
Για να τελειώνει το αστείο με το "μου"
ναι είναι δικό μου.Είμσι ο Σιδέρης Χρήστος
Είναι όμως και του Θωμά του Φίλιππα του Παναγιώτη και του Γιάννη που το διαβάσαμε και φαίνεται ότι το θεώρησαμε κτήμα μας και γι αυτό δε μας χάλασε το ..μου
Να τελειώσει το θέμα ...."μου" εδώ?
Απο εμένα δεν υπάρχει καποιο θέμα, καλα κανει και υπάρχει το μου και δεν με νοιαζει, δεν πιανομαι απο λεπτομέριες, ... Το κείμενο συνυπογράφεται απο πολλούς, αλλα ενας το πληκτολογεί... Για τον λόγο αυτό λοιπόν, εγω προσωπικά θεωρώ μικρότητα το σχόλιο περί "μου"...
Απλα θεώρησα αρκετά πετυχημένο το αστείο του friar και σε αυτό μονο αναφέρθηκα...

Φιλικά,
Θοδωρής Αφέντρας
Live free or die
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by Dista »

Αν και λίγο καθυστερημένα, να παραθέσω και γω τις απόψεις μου για τα θέματα που θίξατε με την επιστολή σας αυτή και να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα.

Πρώτον για τα θέματα στα οποία δηλώνετε την αντίθεσή σας:
1. Πράγματι η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ έχει συνεδριάσει λίγες φορές και αυτό όπως όλοι γνωρίζουμε οφείλετε στη δυσκολία να βρεθεί ημερομηνία που να μπορούν όλοι να παρευρεθούν και κυρίως τα μέλη από την επαρχία που έχουν το πρόβλημα της απόστασης. Για το λόγο δε αυτό, ο πρόεδρος της επιτροπής ζήτησε από τον Απρίλιο, αν θυμάμαι καλά (δυστυχώς είμαι μακριά από το PC που έχω το αρχείο μου), όλοι όσοι έχουν προτάσεις, παρατηρήσεις ή θέματα να τα συντάσσουν εγγράφως σαν εισήγηση και να τα αποστέλλουν σε όλα τα μέλη της επιτροπής με e-mail ώστε αυτά να επεξεργάζονται, να ανταλλάσουμε απόψεις και γενικά να γίνεται μια προετοιμασία ώστε στην επόμενη συνάντηση να ψηφίζονται. Δυστυχώς μέχρι σήμερα εγώ δεν έχω πάρει καμιά τέτοια εισήγηση από κανένα μέλος της επιτροπής, εκτός από μερικά θέματα που έθεσε ο κ. Αθανασίου μερικές μέρες πριν τη τελευταία συνάντηση της επιτροπής στις 8/7/09 και τα οποία συζητήθηκαν κατά τη διάρκειά της.
2. Το κάλυψε το παραπάνω.
3. Η επιτροπή ψήφισε την δημιουργία της Κ0 στα τράιαλ. Από εκεί και πέρα ο οργανωτής του Επάθλου Τράιαλ Κεντρικής Ελλάδας αποφάσισε να ζητήσει να μη προκηρυχτεί η κατηγορία αυτή στο έπαθλο για τους λόγους που εξέθεσε και η επιτροπή το δέχθηκε. Δεν βλέπω που είναι το μεμπτό για την επιτροπή από τη στιγμή που η πλειοψηφία το δέχτηκε.
4. Για τον κανονισμό, όλοι της επιτροπής ενημερωθήκαμε ότι αυτή ήταν η απόφαση της ΕΘΕΑ. Η πλειοψηφία της επιτροπής εξέθεσε τις αντιρρήσεις της σε αυτή την απόφαση αλλά δεν νομίζω ότι σαν επιτροπή μπορούσαμε να κάνουμε κάτι περισσότερο.
5. Για το δίχτυ στα τράιαλ ξέρετε όλοι ότι συζητήθηκε στη τελευταία συνάντηση και προτάθηκε (εκκρίθηκε από τους παρόντες και αναμένονται οι απόψεις - ψήφοι των υπολοίπων για να οριστικοποιηθεί)το δίχτυ αντί να περιχαρακώνει όλο το εμπόδιο, που είναι δύσκολο στην εφαρμογή και έχει και προβλήματα στην ασφάλεια των θεατών, να δημιουργείται με δίχτυ και σκοινί χώρος θεατών για κάθε εμπόδιο, σε ασφαλές σημείο, μέσα στον οποίο θα πρέπει να βρίσκονται όλοι οι θεατές. Θεατές θεωρούνται και όλοι οι αγωνιζόμενοι. Άρα λύνουμε, εν μέρη, και το πρόβλημα της «καθοδήγησης». Εκτός του χώρου θεατών και κοντά στο εμπόδιο θα μπορούν να είναι μόνο τα στελέχη του αγώνα και οι δημοσιογράφοι – φωτογράφοι που θα είναι διαπιστευμένοι από την οργάνωση και θα φέρουν υποχρεωτικά ειδικές «σαλιάρες». Το μέτρο προτάθηκε να ισχύσει από το Φθινόπωρο οπότε πάλι δεν βλέπω το λόγο της αντίδρασης.
6. Για το θέμα, όλοι της επιτροπής ήμασταν αντίθετοι και όλοι ξέρουμε τους λόγους που η ΕΘΕΑ έλαβε αυτή την απόφαση. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί το θέτετε εδώ ξανά.
7. Και για τα δύο θέματα ξέρετε όλοι ότι συζητήθηκαν στη τελευταία συνάντηση και ότι έχει αναλάβει ο πρόεδρος της επιτροπής να τα εξετάσει και τα δύο με τους αντίστοιχους οργανωτές.
8. Για την Κ2 και το cage τα γεγονότα είναι λίγο διαφορετικά. Ο κ. Δουκέρης δήλωσε, σε αυτό το φόρουμ αλλά και στην επιτροπή, ότι σαν Οργανώτρια Λέσχη δεν θέλει να ξανακάνει αγώνα της Κ2 χωρίς cage. Σαν μέλος της επιτροπής πρότεινε και έθεσε το θέμα της τοποθέτησης cage στη Κ2 στην συνάντηση. Δεν επέβαλε κάτι στην επιτροπή. Όλοι οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν ότι υπάρχει πρόβλημα ασφαλείας με τα εμπόδια της Κ2. Προτάθηκε λοιπόν, μετά από αρκετή συζήτηση, για φέτος οι αγώνες να γίνουν με ευκολότερα και ακίνδυνα εμπόδια για να ολοκληρωθεί η χρονιά και από του χρόνου να γίνει υποχρεωτικό το cage για να ξαναγίνουν τα εμπόδια της Κ2 αντίστοιχα των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων. Σε αυτό συμφώνησαν όλοι οι παρευρισκόμενοι. Αναμένονται οι απόψεις - ψήφοι των υπολοίπων για να οριστικοποιηθεί. Επίσης ενημερωθήκατε και για τα υπόλοιπα μέτρα ασφαλείας που προτάθηκαν και ψηφίστηκαν (και εδώ εκκρεμούν οι ψήφοι των υπολοίπων) για υπεύθυνο ασφαλείας (με γνώσεις και έγκριση της ΕΘΕΑ), για πλάνο ασφαλείας που θα κατατίθεται για έγκριση στην ΕΘΕΑ, για πυροσβεστήρες και που πρέπει να βρίσκονται σε κάθε εμπόδιο ή ειδική, για πρόβλεψη πυρόσβεσης στους χώρους των θεατών, για ασθενοφόρο και υποχρεωτική παρουσία γιατρού, για οχήματα απεγκλωβισμού και διάσωσης αντίστοιχα του αγώνα και τον οχημάτων που συμμετέχουν, για υποχρεωτική παρουσία FIV και τετρακίνητου ασθενοφόρου στους αγώνες τύπου αντοχής – trophy κλπ., για πλάνο διάσωσης και διαφυγής για ολόκληρη τη διαδρομή, για έλεγχο και έγκριση της διαδρομής από υπεύθυνο ασφαλείας της ΕΘΕΑ, για έλεγχο της ταχύτητας με ραντάρ σε 2-3 τουλάχιστον σημεία των απλών διαδρομών, για έλεγχο της μέγιστης ταχύτητας για όλο τον αγώνα που θα αναφέρεται για κάθε σημείο της διαδρομής στο roabook με χρήση καταγραφικού GPS και βαρύτατες ποινές για τους παραβάτες κλπ.
9. Δεν νομίζω ότι σε αυτό διαφωνεί κανένας. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν όλοι να το τηρήσουμε.

Δεύτερον, για τις προτάσεις – δηλώσεις σας:
1. Συμφωνώ ότι αυτό θα πρέπει να κάνετε, αλλά δεν νομίζω ότι η συνάντηση στη Λάρισας σας εξέλεξε μόνο για να υποστηρίξετε τα όσα αποφασίστηκαν σε αυτή, αλλά και για τη κρίση σας και την εμπειρία σας ώστε να τους εκπροσωπήσετε και να αποφασίζετε για κάθε θέμα που παρουσιάζετε.
2. Το είπα και στο 1 της προηγούμενης παραγράφου. Αυτό έχει ζητηθεί από όλους μας. Μερικοί από εμάς της επιτροπής το κάνουμε ήδη εδώ και ένα χρόνο σχεδόν, συζητώντας σε κάθε ευκαιρία, σε κάθε αγώνα ή συνάντηση με τους Οργανωτές, τα στελέχη των αγώνων, τους αγωνιζόμενους αλλά και τους θεατές, για τα προβλήματα, τις προτάσεις, τις παρατηρήσεις και τα παράπονα που έχουν και τα μεταφέρουμε στην επιτροπή, προτείνοντας λύσεις ή αλλαγές που πρέπει να γίνουν.
3. Συμφωνώ απόλυτα. Θα πρέπει όμως εμείς οι ίδιοι, τα μέλη της επιτροπής, να προστατεύσουμε όλοι μας την επιτροπή από την υποβάθμιση και την απαξίωση.
4. Συμφωνώ και σε αυτό, απλά θα προσθέσω ότι δεν πρέπει να υποκύψουμε ούτε στα συμφέροντα των οργανωτών και λεσχών, υπολογίζοντας και τους αγωνιζόμενους.
5. Συμφωνώ ότι πρέπει να ενημερώνονται οι πάντες. Σαν επιτροπή δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτε. Το έθεσα άλλωστε από τη πρώτη κιόλας συνάντηση.
6. Διαφωνώ. Δεν ξέρω τι θα πουν οι λέσχες που οργανώνουν αγώνες τράιαλ, αλλά το να κάνουμε εμπόδια εύκολα για τα αυτοκίνητα της Κ2 είναι οπισθοδρόμηση στην εξέλιξη των αγώνων και μόνο ζημιά μπορεί να κάνει. Σκεφτείτε ότι το επίπεδο τόσο των αυτοκινήτων αυτών όσο και το επίπεδο των οδηγών έχει ανέβει τρομερά και ανεβαίνει συνέχεια. Σκεφτείτε επίσης και εσείς της επιτροπής αλλά και οι οργανωτές, ότι αν δεν έχουν cage τα εμπόδια θα πρέπει να έχουν μηδενική επικινδυνότητα (ανηφόρες, πλάγιες κλίσεις, κατηφόρες, βράχια κλπ) και ότι θα ελέγχονται και θα εγκρίνονται από τον υπεύθυνο ασφαλείας. Θα αναγκαστούμε λοιπόν να πάμε σε εμπόδια που τα καλά αυτοκίνητα και οδηγοί θα κάνουν περίπατο, χωρίς θέαμα και συναγωνισμό. Αυτό δεν νομίζω ότι το θέλει κανένας συνειδητοποιημένος αγωνιζόμενος. Τα αυτοκίνητα της Κ2 (όπως και της Κ3) πρέπει να είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα με ότι αυτό συνεπάγεται. Όποιος θέλει απλά να παίξει ας πάει στη Κ0 και τη Κ1. Αν θέλουμε εξέλιξη στους αγώνες και όχι απλά συμμετοχές προς τα εκεί πρέπει να πάμε. Καλύτερα, κατ’ εμέ, λιγότερα αυτοκίνητα με έντονο συναγωνισμό και θέαμα από αγώνες χωρίς ενδιαφέρον για κανένα. Και μη ξεχνάτε ότι δεν μπορούμε να παίζουμε εμείς με την ασφάλεια του κάθε αγωνιζόμενου που δεν καταλαβαίνει ότι πρώτα απ’ όλα πρέπει να προστατεύσει τον εαυτό του και να του δίνουμε έδαφος και ευκαιρία να ρισκάρει. Για όλα τα παραπάνω, όλοι οι παρευρισκόμενοι στη τελευταία συνάντηση της επιτροπής συμφώνησαν στη τοποθέτηση cage στη Κ2 από τον επόμενο χρόνο.

Συγνώμη για το μακροσκελές, αλλά από τη μία βρήκα αρκετά ισοπεδωτική την επιστολή και από την άλλη ένιωσα ότι όλοι εμείς της επιτροπής δεν έχουμε κάνει τίποτα όλον αυτό τον καιρό. Θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει πολλά περισσότερα και μπορούμε ακόμα. Ήδη ετοιμάζονται αρκετά ακόμα πράγματα, όπως λίστες για την ασφάλεια του κάθε τύπου αγώνα, την ενημέρωση και τα καθήκοντα των κριτών, της προετοιμασίας του αγώνα από τους οργανωτές, πλάνα διάσωσης και απεγκλωβισμού, οδηγίες και πρότυπα για τα αποτελέσματα, προγράμματα για ομοιόμορφη έκδοση αποτελεσμάτων, έλεγχο και ανάρτηση στο site της ΕΘΕΑ των αποτελεσμάτων και της βαθμολογίας, ενημέρωση και εκπαίδευση νέων στελεχών για τους αγώνες σε τοπικό επίπεδο, έκδοση ταυτοτήτων για τα αυτοκίνητα 4Χ4 κλπ. Φυσικά έχουμε και τα θέματα των κανονισμών και των αγώνων της επόμενης χρονιάς που μας απασχολεί αλλά αυτά θα τα πούμε στο αντίστοιχο θέμα. Αρκεί να βάλουμε όλοι τα δυνατά μας, αφήνοντας στην άκρη τα προσωπικά μας. Αυτό που έχει ανάγκη η επιτροπή είναι προτάσεις και εισηγήσεις για συγκεκριμένα θέματα.

ΥΓ. Για τους εκτός επιτροπής να αναφέρω ότι στη τελευταία συνάντηση της επιτροπής παραβρέθηκαν οι κκ. Παυλόπουλος, Δουκέρης, Αποστολίδης, Αθανασίου, Σταθάκος και μέχρι ενός σημείου ο Μήλας. Τηλεφωνικά παρενέβη ο κ. Τσέτσος, ενώ οι υπόλοιποι κκ. Σιδέρης, Βλασακίδης και Γώγου ενημερώθηκαν την επομένη γραπτώς για τα θέματα και αναμένονται οι απόψεις και ψήφοι τους.

Δημήτρης “Dista” Σταθάκος
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by S.Doukeris »

Το ποιος έγραψε το "μου" λοιπόν για όσους δεν το κατάλαβαν, ήταν ερώτηση για το ποιος έγραψε την επιστολή διαμαρτυρίας.
Γιατί η ερώτηση;
Στις 8/7/2009 έγινε όπως γνωρίζετε η συνάντηση της επιτροπής στην Έλπα. Παρόντες ήταν όσοι αναφέρει ο Σταθάκος πιο πάνω. Μετά από μια συζήτηση 5-6 ωρών πήραμε κάποιες αποφάσεις. Ο Αθανασίου ανέλαβε να τις γράψει περιληπτικά για να τις διαβάσουν οι απόντες έτσι ώστε να προσθέσουν ή να σχολιάσουν κάτι που θεωρούσαν αναγκαίο.
Όντως την επόμενη μέρα πήραμε όλοι το μέηλ από τον Αθανασίου με τα όσα συζητήθηκαν γραμμένα το οποίο σας παραθέτω.


Θέμα Ασφάλειας όπως συζητήθηκε στις 8/7/2009

1. Υπεύθυνος ασφαλείας για την αξιολόγηση των εμποδίων, ανάλογα με την κατηγορία στα trial. Να ζητηθεί από τις λέσχες να προτείνουν άτομα για υπεύθυνους ασφαλείας με δεδομένο την εμπειρία.

2. Για το 2009 πιο απλά εμπόδια στην Κ2.

3. Για το 2009 συνιστάται στην Κ2 η χρήση τουλάχιστον roll bar.

4. Για το 2010 στην Κ2 roll cage όλα με roll cage. Συνίσταται η χρήση roll cage σε όλα τα αυτοκίνητα από το 2010.

5. Καθίσματα και ζώνες αναγνωρισμένες FIA, στην Κ2 έστω και με ληγμένες ημερομηνίες. Συνίσταται στις Κ0, Κ1. Το άρθρο 4.4 ως έχει, με διαφορά την Κ2.

6. Θεατές στα trial:
a. Προσδιορισμός των θέσεων του κόσμου με πλέγμα σε κάθε εμπόδιο υποχρεωτικά. No go στα υπόλοιπα σημεία.
b. Διακριτικά ασφαλείας για κριτές, φωτογράφους και καμεραμάν (σαλιάρες;).
c. Πρόβλεψη για αντιμετώπιση πυρκαγιάς στους χώρους των θεατών.

7. Μέτρα ασφαλείας στα trail και στα wild terrain.
a. Ασθενοφόρο και γιατρός υποχρεωτικά.
b. Πυρόσβεση: Φορητοί πυροσβεστήρες σε κάθε εμπόδιο, τουλάχιστον τρεις ή περισσότερους αν το απαιτεί το μήκος ή η δυσκολία του εμποδίου, ανάλογα με τη κρίση του υπεύθυνου ασφαλείας.
c. Οχήματα απεγκλωβισμού αντίστοιχα σε μέγεθος, τουλάχιστον, με τα αγωνιστικά, στην ευθύνη του υπεύθυνου ασφαλείας.

8. Μέτρα ασφαλείας στα trophy. Να κατατίθεται πλάνο ασφαλείας.
a. Να προβλέπεται αυτοκίνητο FIV, τετρακίνητο, με δυνατότητα προσέγγισης σε κάθε σημείο της διαδρομής και στα πιθανά σημεία διαφυγής.
b. Στα trophy και τα wild terrain ειδικά θα πρέπει να εφαρμόζεται αυστηρά το αρθρο 283 του τεχνικού κανονισμού περί ασφαλείας.

9. Μέτρα ασφαλείας στους αγώνες του πρωταθλήματος 4Χ4
a. Η διαδρομή ελέγχεται από υπεύθυνο ασφαλείας της ΕΘΕΑ.
b. Ένα ή δύο FIV με διασώστες.
c. Ένα αυτοκίνητο απεγκλωβισμού αντίστοιχα σε μέγεθος, τουλάχιστον, με τα αγωνιστικά, στην ευθύνη του υπεύθυνου ασφαλείας.
d. Ο αγώνας πρέπει να έχει υπεύθυνο ασφαλείας, που θα υποβάλει το σχέδιο ασφαλείας μαζί με τον ειδικό κανονισμό στην ΕΘΕΑ.
e. Υποχρεωτικές 2-3 μετρήσεις ταχύτητας στις απλές σε κάθε αγώνα.
f. Κρυφά ΣΕΔ για μέτρηση μέσης ταχύτητας στις απλές.
g. Εφόσον είναι δυνατό υποχρεωτικό το GPS
i. Να ελέγχεται μετά τον αγώνα για τις ταχύτητες
ii. Παραβάσεις
1. Πρώτη φορά αφαίρεση βαθμών και αποκλεισμός από το επόμενο αγώνα.
2. Δεύτερη αποκλεισμός από όλη τη χρονιά και παραπομπή στο πειθαρχικό της ΕΘΕΑ.

10. Επίσπευση του θέματος των ταυτοτήτων οχημάτων των αγώνων 4Χ4.





1. Οι συναντήσεις Σαββατοκύριακα δεν είναι εύκολο να γίνουν. Ορισμένες ημερομηνίες, τέσσερα το ελάχιστο το χρόνο, μεσοβδόμαδα, για όλους.

2. Πρέπει να προχωρήσει το θέμα ένταξης στην ομοσπονδία για να εξασφαλισθεί η συμμετοχή των λεσχών στα έπαθλα του 2010. Οπότε οι προκηρύξεις πρέπει να ακολουθήσουν την ανακοίνωση της ομοσπονδίας.

3. Συνάντηση τον Οκτώβρη στις 10-11 του μήνα με θέματα:
a. Συζήτηση προτάσεων για αλλαγές σε άρθρα κανονισμών για το 2010.
b. Ασφάλεια αγώνων για το 2010.
c. Προκήρυξη και πρόγραμμα αγώνων για το 2010.
d. Ορισμός 4 τακτικών συναντήσεων της επιτροπής μέσα στο 2010.
e. Θέματα τα οποία θα προταθούν μέχρι τις 30/9/2009.

4. Ενημέρωση και εκπαίδευση στελεχών για τους αγώνες 4Χ4.
a. Κάθε λέσχη μπορεί να εκπαιδεύσει στελέχη αγώνων. Η επιτροπή είναι διατεθειμένη να βοηθήσει τις λέσχες που δεν έχουν εισηγητές. Παράλληλα να εξασφαλίσει το απαραίτητο υλικό.

5. Προσδιορισμός χρονικής διάρκειας των αγώνων Hellenic Rally Raid και 1ο Α-Adventure Marathon. Θα μιλήσει ο Γιώργος Παυλόπουλος με τους οργανωτές για να λυθεί το πρόβλημα.

6. Προσδιορισμός παραβόλου συμμετοχής για τους αγώνες του πρωταθλήματος. Να ζητηθεί από την επιτροπή να δοθούν διευκρινίσεις από τον διοργανωτή του Hellenic Rally Raid.

7. Oποιος αγώνας είναι εκτός προδιαγραφών μπορεί να μην μετρήσει στο πρωτάθλημα και να γίνει σαν φιλικός.

8. Έχει πάρει το δρόμο του για την ΕΘΕΑ.

9. Βαθμολογία και αποτελέσματα από το Πευκί, με βάση έναν αγώνα και όχι δύο για να ανακοινωθούν βαθμολογίες.

10. Οι βαθμολογίες θα ελεγχθούν από το Δημήτρη Σταθάκο, για δημοσίευση τους στο site της ΕΘΕΑ.

11. Συμπλήρωση θεμάτων από τη συνάντηση της 1/4/2009.

12. Για το 2010 όλοι οι αγώνες του Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων δεν θεωρούνται παιδιές. Θα υπάρξει πρόβλεψη για license προσαρμοσμένου τύπου για τους αγώνες του είδους.




Την ίδια μέρα που έγραψε το μέηλ αυτό όμως, έγραψε και την επιστολή διαμαρτυρίας και προσπάθησε να πείσει τους υπόλοιπους που δεν ήταν στην συνάντηση να συνυπογράψουν.

ΓΙΑΤΙ;

Γιατί άλλα είπαμε και άλλα κάνουμε;
Ποιος τελικά προσπαθεί να υποβαθμίσει την επιτροπή και το ρόλο της;
Τι συμφέροντα μπορεί να υπάρχουν πίσω από όλα αυτά;
Ποιος την επιτροπή των δέκα θέλει να την κάνει των τεσσάρων για να την ελέγχει;
Και σε τελευταία ανάλυση ποιος από τους υπόλοιπους τις επιτροπής (Γώγος-Βλασακίδης-Σιδέρης) οργανώνουν αγώνες γρήγορους; Κανένας. Άρα ποιος τελικά θα αποφασίζει; Ο μοναδικός που ασχολείται με τέτοιο αγώνα, δηλαδή ο Αθανασίου;
Ας μην είμαστε αφελείς τελικά. Η αλήθεια είναι πάντα μία.
Κουράστηκα να διαβάζω παραμύθια και ιστορίες με δράκους.
Ελπίζω σε μια συνάντηση το Σεπτέμβριο για να λυθούν διάφορες απορίες και επιτέλους να μάθετε τι πραγματικά συμβαίνει.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by stavrosd »

:shock: :shock: :? :? :?: :?: :? :? :shock: :shock:
:( :( :( :evil: :evil: :evil:
Πώς τα καταφέρνετε να τα κάνετε τόσο μπάχαλο και να μη βγάζουμε άκρη???

Σπύρο έτσι όπως τα λές ο Γιάννης ψεύδεται, μας κοροϊδεύει και παρασύρει και τους υπολοίπους!!

Οι απαντήσεις του κύριου Σιδέρη δε δείχνουν κάτι τέτοιο.

Απο την άλλη όντως κάνατε μια συνάντηση στην ΕΛΠΑ και περιμέναμε να ανακοινωθούν τα πρακτικά αυτής της συνάντησης αντ’ αυτού ανακοινώνετε μια επιστολή απο την "πρώτη" επιτροπή?!

Ρε μπας και δε μιλάτε ελληνικά μεταξύ σας?????
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
kos4wd
Posts: 78
Joined: Thu Jul 09, 2009 20:09
Location: ΚΩΣ
Contact:

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by kos4wd »

Dista wrote: 1. Πράγματι η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ έχει συνεδριάσει λίγες φορές και αυτό όπως όλοι γνωρίζουμε οφείλετε στη δυσκολία να βρεθεί ημερομηνία που να μπορούν όλοι να παρευρεθούν και κυρίως τα μέλη από την επαρχία που έχουν το πρόβλημα της απόστασης. Για το λόγο δε αυτό, ο πρόεδρος της επιτροπής ζήτησε από τον Απρίλιο,
Αναληθές.Τον Απρίλη ο Παυλόπουλος ζήτησε από μένα να σας συντονίσω και να βρω κοινή ημερομηνία για να τα πούμε.Προσπάθησα πολύ να σας συντονίσω για να βρούμε κοινή ημερομηνία αλλά δε τα κατάφερα.Ομως μεγαλύτερο πρόβλημα μου δημιούργησαν με τις δουλείές τους οι Αθηναίοι και όχι οι επαρχιώτες.
Εσύ πως ξέρεις ότι φταίει η επαρχία?Σου αρνήθηκε κανείς από την επαρχία συνάντηση >?Πότε μας πήρες και δε θυμάμαι.Μάλλον σας βόλευε η απυσία μας γι αυτό και κανονίσατε καθημερινή τη συνάντηση για να μην έρθουμε μιας και είναι γνωστό ότι αντιδρούμε και δε δεχόμαστε τα πάντα
Dista wrote: 3. Η επιτροπή ψήφισε την δημιουργία της Κ0 στα τράιαλ. Από εκεί και πέρα ο οργανωτής του Επάθλου Τράιαλ Κεντρικής Ελλάδας αποφάσισε να ζητήσει να μη προκηρυχτεί η κατηγορία αυτή στο έπαθλο για τους λόγους που εξέθεσε και η επιτροπή το δέχθηκε. Δεν βλέπω που είναι το μεμπτό για την επιτροπή από τη στιγμή που η πλειοψηφία το δέχτηκε.
Οι λέσχες όλες της Ελλάδος το ψήφισαν.Καμία επιτροπή.Με ποια πλειοψηφία πάρθηκε η απόφαση?
Ο Τσέτσος δε ψήφισε (όταν τον πήρατε τηλ δεν ήταν για θέμα ψηφοφορίας) ο Μήλας ήταν απών στη ψηφοφορία) και τους 3 από την επαρχία δεν τους ρωτήσατε.Ποια είναι η πλειοψηφία?
.
Είδατε κύριοι ποιοι αποφασίζουν για σας και πως?Υπομονή.Λίγο ακόμα θέλετε για να παραιτήσετε και την επαρχία και να κάνετε ότι θέλτε χωρίς να ρωτάτε.Ετσι κι αλλιώς δε ρωτάτε
Dista wrote: 1. .
4. Για τον κανονισμό, όλοι της επιτροπής ενημερωθήκαμε ότι αυτή ήταν η απόφαση της ΕΘΕΑ. Η πλειοψηφία της επιτροπής εξέθεσε τις αντιρρήσεις της σε αυτή την απόφαση αλλά δεν νομίζω ότι σαν επιτροπή μπορούσαμε να κάνουμε κάτι περισσότερο.
Να σηκώσουμε κεφάλι κάποτε
Dista wrote: 1. 5. Για το δίχτυ στα τράιαλ ξέρετε όλοι ότι συζητήθηκε στη τελευταία συνάντηση και προτάθηκε (εκκρίθηκε από τους παρόντες και αναμένονται οι απόψεις - ψήφοι των υπολοίπων για να οριστικοποιηθεί)το δίχτυ αντί να περιχαρακώνει όλο το εμπόδιο...............Το μέτρο προτάθηκε να ισχύσει από το Φθινόπωρο οπότε πάλι δεν βλέπω το λόγο της αντίδρασης.
6

Το δίχτυ το αποφάσισαν οι λέσχες στη Λάρισα και όχι εμείς.Μ αρέσει που περιμένει και απάντηση απο τους απόντες :roll: Και πως ισχύει από το Φθινόπωρο αφού δε το γράφει πουθενα και κανείς δε το εφαρμοζει?
Dista wrote: 8. Για την Κ2 και το cage τα γεγονότα είναι λίγο διαφορετικά. Ο κ. Δουκέρης δήλωσε, σε αυτό το φόρουμ αλλά και στην επιτροπή, ότι σαν Οργανώτρια Λέσχη δεν θέλει να ξανακάνει αγώνα της Κ2 χωρίς cage.

Τι έγραψε στο to4x4 ξέρουμε όλοι.Ποιον ρώτησε δε ξέρουμε.Την επιτροπή πριν το κοινοποιήσει στον αέρα? Τον Κατσιμαλή και τη Περιστεριου που κάνουν μαζί το έπαθλο Κεντρικής Ελλάδος?Τους άλλους οργανωτές αγώνων trial? Tουε αγωνιζόμενους?Ανεξάρτητα αν η Περιστερίου δήλωση ματαίωση του αγώνα της
Dista wrote: 1. Συμφωνώ ότι αυτό θα πρέπει να κάνετε, αλλά δεν νομίζω ότι η συνάντηση στη Λάρισας σας εξέλεξε μόνο για να υποστηρίξετε τα όσα αποφασίστηκαν σε αυτή, αλλά και για τη κρίση σας και την εμπειρία σας ώστε να τους εκπροσωπήσετε και να αποφασίζετε για κάθε θέμα που παρουσιάζετε.
Δημήτρης “Dista” Σταθάκος
Προτιμάμε να τους ρωτάμε για σοβαρά θέματα όπως to cage
Dista wrote: 1. 4. Συμφωνώ και σε αυτό, απλά θα προσθέσω ότι δεν πρέπει να υποκύψουμε ούτε στα συμφέροντα των οργανωτών και λεσχών, υπολογίζοντας και τους αγωνιζόμενους.
Γι αυτό ρωτάμε τις λέσχες μιας και είναι οι πιο αντιπροσωπευτικοί εκπρόσωποι αγωνιζομένων τουλάχιστον στην επαρχία
Dista wrote: 1. 6. Διαφωνώ. Δεν ξέρω τι θα πουν οι λέσχες που οργανώνουν αγώνες τράιαλ,
Ασε λοιπόν ν αποφασίσουν οι ενδιαφερόμενοι.Λέσχες ως οργανωτές και εκπρόσωποι των αγωνιζομένων.Σεβάσου όμως την άποψή τους την άλλη βδομάδα όπως θα κάνω και γω και μην αφήσεις να γίνει στην ΕΛΠΑ ότι θέλουν οι λίγοι
Dista wrote: οι υπόλοιποι κκ. Σιδέρης, Βλασακίδης και Γώγου ενημερώθηκαν την επομένη γραπτώς για τα θέματα και αναμένονται οι απόψεις και ψήφοι τους.Δημήτρης “Dista” Σταθάκος
[/quote]Ο και επειδή τοπες πολλές φορές (δε θέλω να πιστεψω ότι έχεις άλλο σκοπό που το κάνεις) δεν υπάρχει καμμία εκρεμμότητα από τους απόντες .Εχουν δώσει εγγράφως εδώ και καιρό όλες τις απαντήσεις στο πρόεδρο.Φαντάζομαι ότι θα σας ενημερώσειο πρόεδρος
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ ΑΠΟ ΚΩ
User avatar
ΒαλαντηςΧ4
Posts: 176
Joined: Fri Jun 19, 2009 18:45
Location: Κομοτηνή

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by ΒαλαντηςΧ4 »

Μέρες τώρα σας διαβάζω και κοντεύω να ξεχάσω τα λίγα Ελληνικά που γνωρίζω , αν και ήμουν ΠΑΡΩΝ στην Λάρισα πέρυσι, σε λίγο θα νομίζω ότι δεν ήμουν εκεί με αυτές τις μακακίες που γράφονται εδώ μέσα και δυστυχώς σε διάφορες ενότητες.
Εκεί λοιπόν (στην Λάρισα) κάποιοι δεν ήθελαν ,αν και τους προτάθηκε, να είναι μέλη της Επιτροπής . Λίγες μέρες αργότερα βρέθηκαν να είναι ΟΡΙΜΕΝΑ μέλη της δεκαμελούς πλέον επιτροπής . Φαντάζομαι ότι τους υπέβαλαν σε διάφορα βασανιστήρια τύπου φάλαγγας , μαστιγώματος κ.λ.π. προκειμένου τελικά να δεχτούν να είναι μέλη της Επιτροπής που σχεδόν έφτυσαν στην Λάρισα . . . ρε δεν ντρεπόμαστε λιγάκι λέω εγώ !! Και μετά από όλα αυτά έρχεστε να μας πείτε ότι κοπιάζετε για τον χώρο ,τους αγωνιζομένους και κάνετε δήθεν προτάσεις και νοιάζεστε για την ασφάλεια μας και γενικότερα για το καλό των αγώνων . Στην Λάρισα λέχθηκαν πολλά με την παρουσία για πρώτη φορά ανθρώπων ΧΩΡΙΣ προφανές συμφέρον από την όλη διαδικασία . Οι κύριοι λοιπόν που ΔΕΝ ήθελαν να συμμετέχουν και αργότερα ως δια μαγείας μάθαμε ότι είναι πλέων μέλη της Επιτροπής κατάφεραν να πνίξουν τις όποιες ιδέες – προτάσεις σε θέματα κανονισμών , αγώνων ,ασφαλείας (των υπολοίπων) φοβούμενοι τα συμφέροντα τους και καθιστώντας στην ουσία ανενεργή την ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ επιτροπή και κάνοντας πάλι μια από τα ίδια δηλαδή να ρυθμίζουν τα διάφορα θέματα του χώρου σαν μια καλή παρεούλα. Ένα μόνο δεν κατάλαβα γιατί ξαφνικά ανακάλυψαν την Αμερική , εξηγούμαι αμέσως , αν για παράδειγμα από του χρόνου ,όπως τόσα χρόνια, μας έβαζαν υποχρεωτικό το roll cage ποιος θα τους έλεγε κάτι ίσως και να μην το καταλαβαίναμε αφού έτσι και αλλιώς μας βλέπουν σαν πρόβατα ! προς τι όλες αυτές οι κουβέντες ?
Και για να τελειώσω δεν σας κάνει εντύπωση η απουσία από όλες αυτές τις κουβέντες ανθρώπων με ιδιαίτερη ιστορία στον χώρο των αγώνων ???
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Γιάννης Αθανασίου

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by Γιάννης Αθανασίου »

S.Doukeris wrote:Στις 8/7/2009 έγινε όπως γνωρίζετε η συνάντηση της επιτροπής στην Έλπα. Παρόντες ήταν όσοι αναφέρει ο Σταθάκος πιο πάνω. Μετά από μια συζήτηση 5-6 ωρών πήραμε κάποιες αποφάσεις. Ο Αθανασίου ανέλαβε να τις γράψει περιληπτικά για να τις διαβάσουν οι απόντες έτσι ώστε να προσθέσουν ή να σχολιάσουν κάτι που θεωρούσαν αναγκαίο.

Την ίδια μέρα που έγραψε το μέηλ αυτό όμως, έγραψε και την επιστολή διαμαρτυρίας και προσπάθησε να πείσει τους υπόλοιπους που δεν ήταν στην συνάντηση να συνυπογράψουν.

ΓΙΑΤΙ;

Γιατί άλλα είπαμε και άλλα κάνουμε;
Ποιος τελικά προσπαθεί να υποβαθμίσει την επιτροπή και το ρόλο της;
Τι συμφέροντα μπορεί να υπάρχουν πίσω από όλα αυτά;
Ποιος την επιτροπή των δέκα θέλει να την κάνει των τεσσάρων για να την ελέγχει;
Και σε τελευταία ανάλυση ποιος από τους υπόλοιπους τις επιτροπής (Γώγος-Βλασακίδης-Σιδέρης) οργανώνουν αγώνες γρήγορους; Κανένας. Άρα ποιος τελικά θα αποφασίζει; Ο μοναδικός που ασχολείται με τέτοιο αγώνα, δηλαδή ο Αθανασίου;
Ας μην είμαστε αφελείς τελικά. Η αλήθεια είναι πάντα μία.
Κουράστηκα να διαβάζω παραμύθια και ιστορίες με δράκους.
Ελπίζω σε μια συνάντηση το Σεπτέμβριο για να λυθούν διάφορες απορίες και επιτέλους να μάθετε τι πραγματικά συμβαίνει.
Ποιός πλάθει ιστορίες με δράκους αγαπητέ; Θες να μάθεις;

Η επιτολή διαμαρτυρίας γραμμένη από κάποιο ΑΛΛΟ μέλος της Επιτροπής 4Χ4 της Λάρισσας και υπογεγραμμένη από τα 4/5 της παραδώθηκε στον Γιώργο Παυλόπουλο στην ΕΛΠΑ λίγο πριν ξεκινήσει η συνάντηση στις 8/7.

Τί έχεις να πεις τώρα;

Ποιός έχει συμφέροντα; Αυτός που προσπαθεί και δημοκρατικά προσπαθεί να βρει μια λύση ή αυτός που ψεύδεται, κοροϊδεύει, περνά κανονισμούς από την πίσω πόρτα και θεωρεί αυλικούς του τους υπόλοιπους;

- Ποιός πέρασε κανονισμό για το πρωτάθλημα άλλο απο αυτόν που ενέκρινε η επιτροπή;
- Ποιός κατήργησε αυθαίρετα την Κ0;
- Ποιός επιβάλει σήμερα και πάλι αυθαίρετα τα roll cage στην Κ2 χωρίς να ρωτηθεί κανένας;
- Ποιός, ποιοί είναι αυτοί που δε θέλησαν να θέσουν τον εαυτό τους στην επιλογή των συνέδρων στη Λάρισσα και την επόμενη βρέθηκαν στην επιτροπή της ΕΘΕΑ; Και βέβαια δεν μιλάω για τον Σταθάκο που είναι σε αυτή σαν αγωνιζόμενος και τον Τσέτσο που επιλέχθηκε μάλλον σαν ο μόνος εξειδικευμένος αλυτάρχης.
- Ποιός ψεύδεται ασύστολα για το πώς και το γιατί της επιστολής διαμαρτυρτίας; Ποιός προσπάθησε να πεισει ποιούς;
- Στη Λάρισα δεν είδες πώς ο μόνος στην επιτροπή που διοργανώνει τέτοιους αγώνες είμαι εγώ; Γιατί δε διαρτυρήθηκες τότε;

Καλώς ή κακώς οι μέρες που εσύ και οι φίλοι σου διευθύνατε το 4Χ4 πέρασαν ανεπιστρεπτί. Υπάρχουν άνθρωποι που δε θα σε αφήσουν να βάλεις ταφόπλακα και στα υπόλοιπα ήδη αγώνων 4Χ4 όπως έκανες στα rally. Και αυτοί συνέταξαν και υπέγραψαν, πριν απο εμένα, την επιστολή. Όσο και να σε πονάει αυτό.

Καληνύχτα. Κοιμήσου τον ύπνο του δικαίου.
User avatar
kos4wd
Posts: 78
Joined: Thu Jul 09, 2009 20:09
Location: ΚΩΣ
Contact:

Re: Επιτροπή 4Χ4, επιστολή διαμαρτυρίας

Post by kos4wd »

S.Doukeris wrote: Την ίδια μέρα που έγραψε το μέηλ αυτό όμως, έγραψε και την επιστολή διαμαρτυρίας και προσπάθησε να πείσει τους υπόλοιπους που δεν ήταν στην συνάντηση να συνυπογράψουν. .
Πάντα έλεγα ότι ο Αθανασίου βλέπει φαντάσματα και ώρες ώρες κάνει...Μ.......κίες.
Είναι γνωστό πόσες φορές έχω τσακωθεί μαζί του.Περισσότερες απ ότι μαζί σου και με το friar μαζί.
Οφείλεις όμως να πάρεις πρώτα τηλ το Παυλόπουλο και να τον ρωτήσεις πότε πήρε την επιστολή διαμαρτυρίας.Και όταν σου πει ότι τη πήρε πριν αρχίσει η συνάντηση της 10 μελούς (με 4 άτομα) να βγείς σαν άντρας να ζητήσεις συγνώμη από τον Αθανασίου
Αλλιώς θα στείλω απόδειξη email που έστειλα τη προηγούμενη με παρεμφερή θέματα της διαμαρτυρίας που επεξεργάστηκαν απ όλους και βγήκε το τελικό αποτέλεσμα μετά από πολλά emaiil και τηλέφωνα από τη πλοιοψηφία της Λάρισας
S.Doukeris wrote: Ποιος τελικά προσπαθεί να υποβαθμίσει την επιτροπή και το ρόλο της;
Τι συμφέροντα μπορεί να υπάρχουν πίσω από όλα αυτά;
Ποιος την επιτροπή των δέκα θέλει να την κάνει των τεσσάρων για να την ελέγχει; .
Ελα ντέ.Ακόμα δε καταλάβατε όλοι?
S.Doukeris wrote: Και σε τελευταία ανάλυση ποιος από τους υπόλοιπους τις επιτροπής (Γώγος-Βλασακίδης-Σιδέρης) οργανώνουν αγώνες γρήγορους; Κανένας.
Το 5ο ENDURO τον Οκτώβρη στη Κω σου λέει κάτι?Το 1ο ENDURO στη Μυτιλήνη? Οι αγωνιζόμενοι από τη Πελοπόνησο σε Πάτρα και Ναύπλιο που κατά βάσει εκφράζονται από τις λέσχες Ναυπλίου και Πάτρας SKARTA σου λένε κάτι?
Οι αγωνιζόμενοι από την Εύβοια?Από την υπόλοιπη ΄Στερεά Ελλάδα?
Σιγά μη τους ρωτήσουμε.Αποφασίζουμε και διατάσουμε γι αυτούς ΚΑΙ για το πρωτάθλημα 4χ4.
Γι αυτό λοιπόν υπάρχει η Λάρισα.Για να μιλάει με τους οργανωτές και εκπροσώπους των αγωνιζομένων ..τις λέσχες.Ισως να μην ισχύει αυτό στην Αθήνα αλλά ισχύει σε όλη την Ελλάδα
Τώρα αμα πω ζήτω η πρωτεύουσα θα με βρίζετε.Καλά.Δε το λέω
S.Doukeris wrote: διάφορες απορίες και επιτέλους να μάθετε τι πραγματικά συμβαίνει.
Αντε να μάθουμε την αλήθεια γιατί εμείς είμαστε ψεύτες
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ ΑΠΟ ΚΩ
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”