Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post Reply
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by stavrosd »

Καλημέρα εχθές έγινε μία συνάντηση στα γραφεία τις ΕΛΠΑ με θέμα τους αγώνες 4χ4 αντοχής το 2011.
Τι αγώνες , πώς και απο ποιους.
Παρακάτω παραθέτω τις προτάσεις που κάναμε (τους τα δώσαμε γραπτά)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Προτάσεις αγωνιζομένων για τους αγώνες αντοχής 4χ4

Κατόπιν εκτεταμένης επικοινωνίας μέσα από ηλεκτρονικά forum και μετά από συνάντηση που πραγματοποιήθηκε εχθές 20/12/2010 με τη συμμετοχή 15 πληρωμάτων, καταλήξαμε σε κάποια σημεία που έχουν ενδιαφέρον για εμάς και θεωρούμε ότι θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τόσο από τους διοργανωτές των αγώνων όσο και από την αρχή που ελέγχει αυτούς.
Πιο συγκεκριμένα κάνουμε προτάσεις /παρατηρήσεις για:
1. Την ασφάλεια
2. Τις διαδρομές και τους τρόπους μέτρησης
3. Για τους γενικούς και τεχνικούς κανονισμούς
4. Το δρομοβιβλίο (roadbook)
5. Την πλοήγηση
6. Τα όρια ταχύτητας
7. Την προβολή των αγώνων
8. Το πρόγραμμα του 2011

Αναλυτικά

1. Ασφάλεια

a. Ομάδες άμεσης επέμβασης σε ακτίνα μικρότερη των 30 χιλιομέτρων σε όλο το μήκος των διαδρομών.
b. Λίστα τηλεφώνων επαφής με τη οργάνωση πάνω στα RB
c. Παρατηρητής από την ΕΘΕΑ που θα παραβρίσκεται κατα τη διάρκεια του αγώνα με την οργάνωση για να επιβλέπει οτι όλα δουλεύουν βάση σχεδιασμού και με τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί αλλά και θα αποκτά ιδία άποψη για την αρτιότητα του εκάστοτε αγώνα και οργανωτή.
d. Σήμανση σε όλες τις κεντρικές εισόδους στα τμήματα της διαδρομής
e. Ενημέρωση όλων των χωριών, συνοικισμών κτλ που βρίσκονται σε ακτίνα 10 χλμ από τη διαδρομή του αγώνα για το ωράριο διεξαγωγής αυτού.


2. Διαδρομές και τρόποι μέτρησης
Θεωρούμε τεσσάρων κατηγόριων διαδρομές.
a. Οι ειδικές τύπου Enduro. Δηλαδή πίστας που έχει ως πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση θεατών και πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Αλλά δεν συνάδει με τον τίτλο αντοχής και πραγματικά σπάμε τα αυτοκίνητα χωρίς να το ευχαριστιόμαστε εξίσου.
b. Οι κλειστές στην κυκλοφορία (χωρίς όρια ταχύτητας και ΜΩΤ, ή πολύ υψηλή, για την Ζ1), ειδικές πάνω στο βουνό που σαφώς και μας αρέσουν πιό πολύ αλλά μάλλον οργανωτικά είναι πολύ απαιτητικές για να έχουν εκτεταμένη εφαρμογή αλλά και αναφέρονται στα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας.
c. Οι ανοιχτές στην κυκλοφορία ειδικές (με όρια ταχύτητας για όλους) με στόχο τον ιδανικό χρόνο που όμως δεν έρχεται εύκολα και οποιοδήποτε λάθος δύσκολα το μαζεύεις (με τα όρια θα είναι λίγα τα σημεία που θα μπορείς μαζέψεις)
και τέλος
d. Οι απλές, πραγματικά απλές. Ουσιαστικά διαδρομές μεταφοράς.
Με σειρά προτίμησης καλύτερες είναι οι διαδρομές του 2ου τύπου, μετά έρχονται του 3ου και τέλος του 1ου.

-Οι δύο πρώτοι τύποι διαδρομών θα πρέπει να έχουν κοινό τρόπο κοινολόγησης 1:1 και ο τρίτος να μετράει το ιδανικό λεπτό(όπως τώρα).

-Για τις απλές (αν είναι πράγματι απλές ) θα μπορούσε να μετράει το 1' σαν 10'' είτε προπορίας είτε αργοπορίας.
ΑΛΛΑ πλέον με την ηλεκτρονική παρακολούθηση δεν νομίζουμε οτι η προπορεία θα πρέπει να τιμωρείτε πιο αυστηρά απο την αργοπορία.
Αυτό γινόταν για να μην τρέχουμε αλλα τώρα το διασφαλίζουμε πολύ καλύτερα

- Οι κρυφές μετρήσεις regularity με τις παρούσες συνθήκες κάνουν κακό.
Οι regularity με μετρήσεις απο τουλίπα σε τουλίπα έχουν θεσμοθετηθεί για να μπορεί ο οργανωτής να διασφαλίζει την ΜΩΤ και την ασφάλεια, αλλά στην δικιά μας περίπτωση και άσκοπο είναι και επικίνδυνο.
Ασκοπο γιατι έχουμε την ηλεκτρονική παρακολούθηση, αλλά και επικίνδυνο γιατι πρέπει παντου και πάντα να πηγαίνεις με τον ίδιο ρυθμό και αν σου τύχη τίποτα (χάσιμο ή λάστιχο) μετα πρέπει να πηγαίνεις υπερβολικά γρήγορα αφου θεωρητικά άμεσα θα πρέπει να ξαναπιάσεις την ΜΩΤ σου.

-Στα ΣΕΧ να σημειώνετε ακριβώς ο χρόνος που γράφει και το χρονόμετρο και όχι η στρογγυλοποίηση αυτού.

-Να υπολογίζεται συντελεστής ημέρας (μονοήμερος 1, διήμερος 2, τριήμερος 3 κοκ)
Το μήκος των μονοήμερων θα πρέπει θα είναι min 250 χλμ, και των πολυήμερων min 200 χλμ την ημέρα για να πάρουν συντελεστή ημέρας.


3. Γενικοί και τεχνικοί κανονισμοί

a. Κοινοί για όλους τους αγώνες (όπως και το 2009)
b. Έγκαιρα ανακοινωμένοι
a. Το «πνεύμα» τους τουλάχιστον 3 αγώνες πρίν το τέλος της σαιζόν στα
b. Οι επίσημοι τουλάχιστον πριν τον τελευταίο αγώνα της σαιζόν
(τουλάχιστον οι προτάσεις προς έγκριση)
c. Οι κατηγορίες ως έχουν σήμερα μας καλύπτουν (Ζ1, Ζ2 βάση απαιτήσεων σε μέτρα ασφαλείας


4. Δρομοβιβλίο (roadbook)

a. Να υπάρχει ξεκάθαρος και κοινός τρόπος απεικόνισης των ορίων πάνω RB.
b. Καλό θα ήταν να υπαρχει μία ομοιομορφία στη σύνταξη των RB's , δηλαδή να υπαρχουν γενικοί κανόνες για την απεικόνιση χαρακτηριστικών στοιχείων ( ασφαλτος , χωματόδρομος, μονοπατι , εικονοστασι , εκκλησία , σπίτι , φρακτης κ.λ.π. ) . Αν υπαρχει κατι άλλο , π.χ. ερείπιο φορτηγό , να αναγραφεται στο κείμενο. Τα RB's , πρέπει να είναι αναγνώσιμα ακόμη και από άπειρους!
c. Στα RB’s να σημειώνονται τα πιθανά προβληματικά σημεία όπως, " Στα 350 πηδάει", " Στα 200 προσοχή χτυπάει" ,"Στα 250 βαθύ νεροφάγωμα" " Στα 400 γεφυράκι, στενεύει, χάσιμο " "Στο τέλος της ευθείας ποταμι" κτλ.
Αναφερόμαστε πάντα σε προβληματικά κομμάτια και μόνο. Εκεί δηλαδή που άν πάς με πολλά μπορεί να υπάρχει κίνδυνος και όχι να μας κάνουν γραπτά rally.


5. Πλοήγηση

a. -Οσο για την πλοηγηση κ τις τουλιπες (δεν ειναι θεμα κανονισμου αλλα οργανωτων) το παιχνιδι γινεται ποιο ενδιαφέρον οταν ξεφευγουμε απο τους πατημένους χωματόδρομους!
Ειναι ωραιο να υπαρχουνε κομματια τελειως off road που να ενωνουνε αυτους τους δρομους! Ειναι καλυτερα να ψάξουν οσοι γραφουνε διαδρομες να βρίσκουνε και "περιεργα" κομμάτια τελείως εκτος δρομου!


6. Όρια ταχύτητας

Για όλες τις κατηγορίες:
a. Οπου υπαρχει άσφαλτος να ισχυει το οριο του ΚΟΚ. (Τωρα αν αυτο ειναι "παραλογο" ε τι να κανουμε ειναι, αλλα ολοι οδηγουμε βαση ΚΟΚ οποτε....)
ΣΗΜ1 : Οταν βγαινουμε απο χωμα σε ασφαλτο πολλες φορες δεν ξερουμε το οριο του ΚΟΚ και πρεπει να το "υποθετουμε". ΟΧΙ. Να σημειωνεται πανω στο RB Καθε φορα. Τουλάχιστον το κομμάτι που πρωτοβγαίνουμε στην άσφαλτο απο εκεί και έπειτα μπορούμε να παρακολουθούμε τις διακιμάνσης που υπαγορεύουν οι πινακίδες.
ΣΗΜ2 : Να μην βαζουνε οι οργανωτες στην ασφαλτο ορια μικροτερα απο του ΚΟΚ. Ειναι και αυτο επικηνδυνο.
b. Στο χώμα στα επικίνδυνα σημεία συχνής κυκλοφορίας, στάνες κτλ
c. Αυστηρά όρια όπου υπάρχουν κατοικίες είτε χώμα είτε άσφαλτο

Για τις κατηγορίες Ζ2,Ζ3, Ζ0
d. Στο χωμα σε επικίνδυνα σημεία (γκρέμια κτλ) όρια. (παράκληση τα όρια να είναι όσο το δυνατόν πιο μικρα σε μήκος. Μία ,δύο τουλίπες ή όπως στο Καρπενήσι μέρος τουλίπας .

Για την Ζ1
e. Όριο σε extreme περιπτώσεις (τύπου Αγράφων) αλλά να υπάρχουν επισημάνσεις στα υπόλοιπα (μια λύση θα ήταν ίσως να είναι κοινό το RB με τις Ζ2 απλά με μία extra σημείωση οτι τα συγκεκριμένα όρια αφορούν μόνο τη Z2).

7. Προβολή

a. Ικανοποιητική προβολή τουλάχιστον 2 μήνες πρίν τον εκάστοτε αγώνα
i. Σε όλα τα site και forum όλων των οργανωτών (απαραίτητο να έχουν τουλάχιστον site που θα το ενημερώνουν). Όλοι τους θα πρέπει να στηρίζουν το θεσμό στο σύνολό του και όχι μόνο τον αγώνα τους.
ii. Στα δύο περιοδικά του χώρου (ως χορηγοί)
iii. Με επαφές με τις λέσχες με αφισοκολλήσεις στα γραφεία τους όπου είναι δυνατό και με τακτικές υπενθυμίσεις/ενημερώσεις μέσω φαξ, κινητών κα.
iv. Με αφισοκολλήσεις στα μεγάλα κέντρα κοντά στις περιοχές οπου θα διεξαχθεί ο αγώνας
v. Εννοείτε και μέσα απο ότι άλλο μέσο μπορούν αλλά να υπάρχουν τουλάχιστον τα παραπάνω που δεν έχουν και μεγάλο κόστος (γενικά προτείνετε εκτεταμένη χρήση του Internet καθότι φτηνό και καλό)
b. Χώροι εκκίνησης και τερματισμού που να συμβάλουν στην βελτίωση της εικόνας των αγώνων.
c. Κομμάτι του αγώνα να είναι σχετικά ευκολοπροσβάσιμο για να έρθουν θεατές και να μπορούν να μας δουν (όχι ένα απλό πέρασμα αλλά ούτε χρονομετρημένη κλειστή διαδρομή του χιλιομέτρου απαραίτητα, ίσως πχ ειδική 15 χλμ που να έχει και ένα κυκλικό πέρασμα 1 χιλιομέτρου όπου θα μπορούν να έρθουν φίλοι και θεατές να μας δουν)
d. Μέριμνα για οδηγίες πρόσβασης των θεατών.

8. Πρόγραμμα 2011

a. Αριθμός αγώνων πρωταθλήματος 4+1
Δλδ πραγματοποιούνται 5 στην χρονιά κ ο κάθε αγωνιζόμενος κρατάει τους 4 καλυτέρους για να προσμετρήσουνε στην βαθμολογία του.
b. Ίση κατανομή των αγώνων μέσα στην χρονιά. Όχι μόνο των πρωταθληματικών αλλά λαμβάνοντας υπ’ όψην κ τους διεθνής (Balkan) κ το trail ride cup. Όχι περισσότεροι από 1 αγώνες ανά 20μερες.
c. Πρωτάθλημα «πολυμορφικό». Να αποτελείται δλδ από ποικιλία αγώνων, με μέγιστο τους 3 πολυημέρους. Να περιλαμβάνει τον 24ωρο, trail ride Πευκί, ένα rally raid κ ένα η δυο μικρούς (μονοήμερους)."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Θα ήθελα να τονίσω οτι επειδή δεν έχουμε κάποιον επίσημο μηχανισμό για αυτήν την διαδικασία (προτάσεις αγωνιζομένων), ενημερώθηκα την προηγούμενη Πέμπτη για την επικείμενη συνάντηση οπότε και μου ζητήθηκε να μαζέψω ότι πληροφορία μπορώ!
Σίγουρα δεν θα καλύπτουν όλους σε όλα τα θέματα και δεν μπορεί να θεωρηθεί η πλέον ολοκληρωμένη τοποθέτηση που αντιπροσωπεύει όλους τους αγωνιζόμενους του χώρου, αλλά υπο τις παρούσες συνθήκες δεν μπορέσαμε να κάνουμε κάτι καλύτερο.
Ζητώ συγνώμη αν κάποιοι ήθελαν να παρεβρίσκονταν στη συνάντηση και δεν τους δώθεικε η ευκαιρία αλλά τα χρονικά περιθώρια ήταν πολύ στενά και δεν θέλαμε να χάσουμε την ευκαιρία να ακουστούν έστω αυτά. Μπορούμε πάντα μέσω του Dista να προσθέσουμε πράγματα.

Να συμπληρώσω οτι η συνάντηση έγινε σε πάρα πολύ καλό κλίμα με διάθεση για συνεργασία απο όλους, πράγμα πολύ ενθαρρυντικό.

Θα ακολουθήσουν τα πρακτικά τς συνάντηση που θα μου στείλει ο Γιάννης Αθανασίου και θα τα αναρτήσω!
Δημητριάδης Σταύρος
pc4x4n
Posts: 573
Joined: Thu Jun 18, 2009 00:26

Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by pc4x4n »

Πρώτα από όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω , όλους που συμμετείχαν σε αυτήν την συγκέντρωση διότι με την θετικότατη και πολιτισμένη συμπεριφορά – προσφορά τους απέδειξαν ότι αξίζει να δίνουμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας και το κάτι παραπάνω για να πάμε μπροστά .
Οι προτάσεις των αγωνιζομένων μας βρίσκουν σχεδόν απόλυτα σύμφωνους .
Οι οργανωτές έδειξαν μεγάλη ωριμότητα , κατανόηση και υποσχεθήκαν καλύτερους αγώνες .
Οι ΕΠΑ/ΕΘΕΑ (και η επιτροπή 4Χ4) εγγυήθηκε την υποστήριξη στις προσπάθειες των οργανωτών λαμβάνοντας πολύ σοβαρά και τις προτάσεις των αγωνιζομένων.

Άξιζε τον κόπο και τον χρόνο που αφιερώσαμε για την χθεσινή συγκέντρωση . Αναμένουμε σύντομα τις αποφάσεις τις ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.

Καλές γιορτές σε όλους και σωματική - πνευματική υγεία για το 2011.

Πενταράς Χριστόδουλος
4X4 SPORT CLUB ΝΑΥΠΛΙΟΥ
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by Nicolas »

Ποιοί οργανωτές συμμετείχαν στην συνάντηση?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
meletis

Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by meletis »

Αθανασίου, Αθανασουλόπουλος, Φυτάς, Πενταράς, Σταμάτης, ΑΟΛΑΠ
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by DINIE »

Ελπίζουμε όλοι σε μιά νέα καλή αρχή. ;) Συγχαρητήρια σε όλους γιά την προσπάθεια. Μας δίνει ελπίδα το καλό κλίμα, γιά καλύτερους αγώνες. Καλές γιορτές σε όλους.......
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by Dista »

Να διευκρινίσω εδώ ότι στη συνάντηση εκλήθησαν οι Οργανωτές που έχουν ζητήσει αγώνες Αντοχής για το 2011 καθώς και μια εκπροσώπηση από τους οδηγούς (την οποία αποφάσισαν οι οδηγοί μεταξύ τους).
stavrosd wrote:.........
Μπορούμε πάντα μέσω του Dista να προσθέσουμε πράγματα.
Φυσικά και όπως έχω ξαναπεί, όποιος έχει προτάσεις και ιδέες είμαστε ανοικτοί να τις ακούσουμε και να τις συζητήσουμε.
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by mitsos »

Κατ'αρχην να ευχαριστησουμε οσους μας καλεσαν στην χτεσινη συναντηση, στην οποια ακουστηκαν ολες οι αποψεις σε ενα ηρεμο κλιμα με μια διαθεση συνεργασιας απ ολους.
Χαιρομαι ιδιαιτερα που βλεπω οτι τα ιδια προβληματα επισημανθηκαν κ απο μας (ως αγωνιζομενους) κ απο τους οργανωτες.
Αυτο σημαινει τουλαχιστον οτι εχουμε κατανοησει τα προβληματα των αγωνων.
Πεσανε αρκετες προτασεις στο τραπεζι κ νομιζω οτι το προγραμμα κ οι αγωνες του 2011 θα ειναι στα μετρα, τις δυνατοτητες κ τις επιθυμιες μας.

Μακαρι το κλιμα να παραμεινει ετσι φιλικο κ τα αυτια ολων ανοιχτα....
Καλες γιορτες σε ολους!
doc
Posts: 82
Joined: Wed Jun 24, 2009 09:21

Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by doc »

Ήταν μια συνάντηση σε πάρα πολύ καλό κλίμα, χωρίς εντάσεις και "διαφορές", όπου όλοι οι οργανωτές συμφώνησαν στην μεταξύ τους αλληλοβοήθεια και υποστήριξη, για την ολοκλήρωση ενός καλού και χωρίς προβλήματα πρωταθλήματος σε μια δύσκολη -κατά γενική ομολογία- χρονιά.

Σύντομα νεώτερα από το πρόγραμμα που θα καταρτιστεί για το 2011, και για τους αγώνες και την μορφή τους. ;)
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by Dista »

Σε συνέχεια των παραπάνω να αναφέρω και τη σύνθεση της συνάντησης αυτής.

Χαλιβελάκης Μανώλης – Πρόεδρος ΟΜΑΕ
Μανώλης Νίκος – Αντιπρόεδρος ΟΜΑΕ
Μαυρουδής Γιώργος – Μέλος ΕΠΑ/ΕΘΕΑ
Αργυρίου Γιώργος - Μέλος ΕΠΑ/ΕΘΕΑ & Πρόεδρος Επιτροπής 4Χ4
Γκουρτσούλης Θωμάς – Διευθυντής ΕΠΑ/ΕΘΕΑ
Μήλας Παναγιώτης – Μέλος Επιτροπής 4Χ4
Σταθάκος Δημήτρης – Μέλος Επιτροπής 4Χ4
Αθανασίου Γιάννης – Για τον Ιχνηλάτη
Αθανασουλόπουλος Δημήτρης – Για το Off Road Team
Κυριστιντζή Κωνσταντίνα - Για τον Ιχνηλάτη
Παυλόπουλος Γιώργος – Για τον ΑΟΛΑΠ
Πενταράς Χριστόδουλος – Για το Ναύπλιο
Σταμάτης Μελέτης – Για την ΑΛΑΜΜ
Φυτάς Γιώργος – Για την ΑΛΑΜΜ
Δημητριάδης Σταύρος – Για τους αγωνιζόμενους
Δράκου Δήμητρα - Για τους αγωνιζόμενους
Σιούτης Πέτρος - Για τους αγωνιζόμενους

Ελπίζουμε να καταφέρουμε να διοργανώσουμε αντίστοιχες συναντήσεις και για τους υπόλοιπους τύπους αγώνων 4Χ4, αν και είναι δύσκολη η μετακίνηση και συνεύρεση λόγω της διασποράς των λεσχών και των αγωνιζόμενων ανά την Ελλάδα. Μια πρόταση που έχω κάνει σε πολλούς από αυτούς είναι να μαζευτούν σε τοπικό επίπεδο να συζητήσουν και να μαζέψουν τις προτάσεις τους, ορίζοντας έναν – δύο εκπροσώπους τους για μια συνάντηση.
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011

Post by Pet4x4 »

Πρωτοφανές κλίμα συζήτησης, έγινε εποικοδιμιτικός διάλογος για 4 περίπου ώρες, τα θέματα πολλά και συζητήθηκαν όλα ένα-ένα παρέχοντας σε κάθε συνομιλητή τον χρόνο να εκφράσει ελεύθερα όλες τις απόψεις του οι οποίες αργότερα συζητούταν απο κοινού και δινόταν απαντήσεις όπου χρειαζόταν. Οι οργανωτές ήρεμοι, με προτάσεις αλλά και με απορείες σε πάρα πολλά θέματα, και σε κλίμα συνεργασίας... κάτι δείχνει να αλλάζει ευτυχός προς το καλό! ;)
Η ΕΘΕΑ (ΕΠΑ πλέον) καθώς και η Επιτροπή 4χ4 ήταν εκεί, ακούγοντας και σημειόνοντας παρατηρήσεις αλλά και παρεμβένοντας στα θέματα που συζητήθηκαν και φυσικά δίνοντας συμαντικές απαντήσεις σε θέματα που ερωτήθηκαν.
Οι αγωνιζόμενοι ήμασταν εκεί με μία αντιπροσοπεία τρειών ατόμων επίσης με προτάσεις, οι οποίες ήταν βασισμένες σε όλα αυτά τα θέματα που είχαν συζητηθεί σε αυτό εδώ το forum, στο σχετικό θέμα που έχει ανοίξει εδώ και καιρό, και που είχε συνοψήσει ο Σταύρος. Σε αυτά προστέθηκαν μερικές νέες προτάσεις για το 2011 οι οποίες είχαν συζητηθεί την προηγούμενη μέρα με πλήθος αγωνιζομένων σε μία κατ'ιδίαν συνάντηση με όσους μπορέσαμε να μαζευτούμε σε Cafe στο Κρυονέρι. Αν κάποιούς ξεχάσαμε ή άν κάποιοι δέν κατάφεραν να έρθουν και θα ηθέλαν να προσθέσεουν κάτι πάνω στις προτάσεις μας, ευχαρίστος να ακουσθούν.

Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους Οργανωτές, την ΕΘΕΑ, και την Επιτροπή 4χ4 που έδειξαν απο την αρχή της συζήτησης ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε αυτά που είχαν να πουν οι αγωνιζόμενοι. Στα περισσότερα, αν όχι όλα, είχαμε κοινές προτάσεις, και αυτό ήταν στα θετικά της συζήτησης. Τέλος να σημειόσω πως οι προτάσεις απο τους οργανωτές αλλά και τους αγωνιζόμενους ήταν γραπτές, και τα γραπτά μένουν, δίνοντας στην συζήτηση την σοβαρότητα που της αρμόζει!

Εν αναμονή λοιπόν αποφάσεων της ΕΘΕΑ.


Σιούτης Πέτρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”