Evia Rally Raid 2011

Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: Evia Rally Raid 2011

Post by Pet4x4 »

Καλό αγώνα σε όλους!!! :D
meletis

Re: Evia Rally Raid 2011

Post by meletis »

Αποτελέσματα πρώτης μέρας

1 309 F.Koutsoubos G.Labrinos Suzuki Vitara Z1 1:20:05
2 306 S.Dimitriadis P.Kalfas Suzuki Jimny Z1 1:23:21
3 304 T.Trayanov I.Marinov Toyota LC Z1 1:25:35
4 308 K.Stamatakis C.Tsaligopoulos Suzuki Jimny Z1 1:31:00
5 305 A.Palaskas P.Zachariou Mitsubshi Pajero Z1 1:31:38
6 310 X.Kirtsos K.Anastasopoulos Mitsubishi Pajero Z1 2:39:00
302 F.Voko C.Watts Pajero 3.2 Z1 DNF
307 N.Mardas K.Andreopoulos Suzuki Jimny Z1 DNF
311 O.Solyom M.Galbacs HAWKIA2.0 Z1 DNF

Στην πρώτη μέρα, πρόλογο, δεν έτρεχαν η Ζ2 και η Ζ3.
Ο Κύρτσος εγκατέλειψε απο κιβώτιο ταχυτήτων την δεύτερη μπούκλα.
Ο Μαρδάς εγκατέλειψε απο πίσω πανάρ την πρώτη φορά.
Ο Solyom εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα την πρώτη φορά.

Φωτογραφίες
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
meletis

Re: Evia Rally Raid 2011

Post by meletis »

Πρωτη ειδική Σάββατο

Trayanov και DOC καλύτερο χρόνο

Κουτσομπός με σπασμένο εμπρός ημιαξόνιο

Δημητριάδης ένα μικρό χάσιμο

Μαρδας και Solyom με μηχανικά, εγκατέλειψαν

Σταματάκης και Παλάσκας εγκατέλειψαν μετά από χάσιμο

Νταής, Mitsos και Φίλης στο χρόνο τους

Ζορνιστα: με διαφορά πρώτο ATV

Δυσκολη γενικά πλοηγηση

Σχολια αγωνιζομένων μετα την πρωτη ειδικη

Αθανασουλοπουλος: πολύ τεχνικη ειδικη, με δυσκολη πλοηγηση, μου αρεσε

Zornitsa: πολύ δυσκολη πλοηγηση

606 Doncho Canev: πολύ καλος ο δρομος για Buggy, ειμαι ευχαριστημενος που εφτασα πρωτος

Todor Christov: ειχε πολύ σκονη

Trayanov: μας ταλαιπωρησε πολύ ένα λαθος σε τουλιπα, αλλα ειμαστε μπροστα οποτε ΟΚ!

Κουτσουμπος: καλα, αλλα εχουμε σπασμενο ημιαξονιο και είναι ακομη μακρια η μερα

Δημητριαδης: πηγαιναμε μπροστα αλλα ο συνοδηγος γυρισε δυο σελιδες στο road book και πεσαμε πισω

Αγαπακης: ειχα ενα θεμα με το GPS και το traking, αλλα η διαδρομη ηταν εκπληκτικη

Νταης: ειχαμε ένα μπερδεμα με τη διαδρομη, αλλα το ξεπερασαμε. Εκπληκτικη διαδρομη.

Mitsos: μπερδευτηκαμε σε μια τουλιπα, στα μετρα, αλλα το ψιλιαστηκαμε και το βρηκαμε

Φιλης: σφιχτη η διαδρομη, χρειαζοταν καλη πλοηγηση.

Alexiev: όλα τέλεια!

Γεωργιαδης: Πολύ χάσιμο, δε μας εβγαινε το road book

Μπαλμπακακης: Πολύ σκόνη και ζεστη

Κραβαριτης: χαθήκαμε πολύ! Αλλά έτσι δε θα λένε ότι σαν τοπικοι ξεραμε το δρομο!

Χρόνοι Ειδικής

Α/Σ TIME
101 Edvin Kasimati
102 D.Athanasoulopoulos 0:57:50
103 Kostas Vlahakis 1:05:15
104 Akis Katsivelas 1:16:09
105 Plamen Yotsov 1:01:07
107 Th. Deligiannidis 0:00:00
108 Alberto Carlini 1:17:08
109 P.Kiriakopoulou 1:26:10
110 K.Nikou 0:00:00
111 H.Kamaroulias 0:00:00
112 Jan Mares 0:00:00
134 J.Moravec 1:05:08
115 K.Xalaris 1:07:13
116 S.Kolarov 0:00:00
117 H.Fraunwaller 1:00:42
118 J.Siegel 0:58:02
119 G.Stergiopoulos 0:00:00
125 M.Mimikos 0:52:35
127 Ugo Filosa 1:12:53
128 P.Konstantinidis 0:00:00
129 K.Chatzimixalis 0:00:00
131 F.B.Fernardez 1:21:27
132 A.Agapakis
151 H.Mixalopoulos 1:27:20
152 John Kalogirou 1:01:36
153 Nikos Spanos 1:07:21
154 C.Horwath 1:14:22
155 G.Milias 0:00:00
156 Johanes Lukas 0:55:32
157 T.Holman 1:12:22
158 Lobl Gunter 0:00:00
159 P.Tziatzias
160 A.Sougianis 1:16:26
161 F.Kreidl 0:57:21
166 P.Tsarouhas 0:00:00
165 P.Tsoumanis 1:05:10
501 I.Arabatzakis 0:00:00
502 C.CBI Staboltzis 1:00:11
503 Petar Cenkov 1:03:05
504 Mladen Vachkov 1:01:59
505 I.Gianopoulos 1:20:01
506 N.Kagas 1:24:26
507 D.Tsomidis 0:00:00
508 P.Timoudas
550 Xara Xatzidoukaki 0:00:00
551 Todor Hristov 1:08:32
552 Zornica Todorova 0:55:51
553 D.Alatsatianos 0:00:00
554 Thanasis Kofinas 0:00:00
555 A.Patras 1:47:59
601 V.Liofagos 0:00:00
602 E.Anastasopoulos 0:00:00
603 S.Prasinos
604 E.Bagdasaryan 1:15:23
605 Canko Cankov 0:00:00
606 Doncho Canev 1:15:06
302 F.Voko 0:00:00
304 T.Trayanov 1:02:13
305 A.Palaskas 0:00:00
306 S.Dimitriadis 1:07:37
307 N.Mardas 0:00:00
308 K.Stamatakis 0:00:00
309 F.Koutsoubos 1:08:30
310 X.Kirtsos 0:00:00
311 O.Solyom 0:00:00
330 Mitsos 1:13:38
331 O.Alexiev 1:21:52
332 E.Liontos 0:00:00
333 M.Georgiadis 1:23:45
334 P.Rokanis
337 K.Karagianis 0:00:00
338 M.Kastrinakis 0:00:00
339 V.Balbakakis 1:19:48
341 E.Bersis 0:00:00
342 Ntais 1:01:31
343 J.Karavaritis 1:24:21
346 D.Tzinieris 0:00:00
347 P.Filis 1:21:40
491 M.Rudin 0:00:00

Φωτογραφίες απο την ειδική

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
meletis

Re: Evia Rally Raid 2011

Post by meletis »

Καλογήρου Γ. (Νο 152): Ψιλοψόφησα!

Ροκάνης (Νο 334): Δεν αντέξαμε την κούραση και εγκαταλείψαμε. Θα συνεχίσουμε αύριο.

Chris – CBi (No 502): Όλα καλά!

T. Christov (No 551): Σκ…α! Είχα λάστιχο, έσπασε η ζάντα και εγκατέλειψα στην τρίτη ειδική. Πολύ κούραση!

Zornica Todorova (Νο 552): Είχα έξοδο στην ss3. Το γουρούνι έφυγε και το κυνηγούσα! Μετά άρχισα να πηγαίνω σαν τρελή! Η δεύτερη απλή ήταν πολύ δύσκολη. Είχαν χαραχθεί πολλοί καινούριοι δρόμοι…

Trayanov (No 304): πολύ σκληρός ο δρόμος. Μου θύμισε τα Βουλγάρικα Trophy Raids! Θα ήθελα λίγο να μπορούσαμε να κινηθούμε λίγο πιο γρήγορα.

M.Mιμίκος (Νο 125): Δεν έβαλε καύσιμα πριν την ss3 και καθυστέρησε 15 λεπτά να ανεφοδιαστεί.

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ

Jan Mares (112): Εγκατέλειψε από έξοδο.

Σταματάκης (308): Εγκατάλειψη στην πρώτη ειδική από ανάρτηση κλπ.

Λιόντος (332): τούμπαραν και εγκατέλειψαν στην πρώτη ειδική.

Καραγιάννης (337): χάθηκαν στην πρώτη ειδική και εγκατέλειψαν. Ξεκινούν αύριο.

Κουτσουμπός (309): έξοδος στην δεύτερη απλή και εγκατέλειψαν. Ξεκινούν αύριο.
meletis

Re: Evia Rally Raid 2011

Post by meletis »

Δημητριάδης (Νο 306): πολύ σκληρό και κουραστικό. Αλλά ωραίο. Δεν μπαίνει η τετρακίνησή μας μετά την τελευταία ειδική

Κουτσουμπός (Νο 309): Καλά… αν εξαιρέσεις όλα τα υπόλοιπα!

Νταής (Νο 342): Μια χαρά. Όλα καλά… και στον αγώνα και σε εμάς!

Κάγκας (Νο 506): Έμεινε από μπαταρία.

Λιόντος (Νο 332): θα ξεκινήσουμε αύριο, παρόλη την τούμπα, χωρίς παρμπρίζ με κράνη motocross!

Mitsos (No 330): Highlander ο αγώνας. Ένας θα μείνει. Κάτι νεροφαγώματα ήταν… τάφροι! Σε έναν στραβώσαμε το τιμόνι. Σε ένα βράχο το ισιώσαμε…
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Evia Rally Raid 2011

Post by friar »

M.Rudin (No 491): We had to stop for 5 minutes to fix the air-conditioning. :shock:
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
doc
Posts: 82
Joined: Wed Jun 24, 2009 09:21

Re: Evia Rally Raid 2011

Post by doc »

friar wrote:M.Rudin (No 491): We had to stop for 5 minutes to fix the air-conditioning. :shock:
Πω πω ζημιά!!!! :mrgreen: :mrgreen:
meletis

Re: Evia Rally Raid 2011

Post by meletis »

Ενα καπέλο στην 1η ειδική του Σαββάτου δεν μπήκε στην Ζ2. Εντός ιδανικού χρόνου μπήκαν οι Νταής, Δήμητρα και Φίλης και αυτό στην ουσια αλλάζει τα αποτελέσματα της κατηγορίας. Του αγώνα δεν μπορούν να αλλάξουν στην ΕΠΑ/ΟΜΑΕ όμως και για το πρωτάθλημα θα πάνε τα σωστά για να μετρήσει και ορθά η βαθμολογία στο κύπελλο.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Evia Rally Raid 2011

Post by stavrosd »

Καλησπέρα και από εμένα!
Τον αγώνα τον περίμενα με αγωνία και λαχτάρα!

Πολλά χιλιόμετρα, πολλές ημέρες, ξένες δυνατές συμμετοχές, υπέροχη Εύβοια, μεγάλο κεντρικό bivouac , εορταστικές εκδηλώσεις ήταν πράγματα που με έκαναν να τον περιμένω πώς και πώς!

Πράγματι τα πράγματα ήταν πολύ καλά εκτός από μία δύο παραφωνίες για εμένα!
Ας τα πάρω όμως από την αρχή!

Πέμπτη βράδυ και φτάσαμε όλο το Campingaz team με το τελευταίο καραβάκι!
Πάμε γραμματεία όλα όμορφα και γρήγορα προχωρού,ν περνάμε τεχνικό όπως προβλεπόταν και πάμε να στήσουμε στο bivouac.
Πρώτη ευχάριστη έκπληξη, ρεύμα νερό και άπλετος χώρος στο κεντρικό δρόμο ήταν παροχές που δεν έχουμε ξαναδεί σε ελληνικό αγώνα (τουλάχιστον εμείς). Όλο το περιβάλλον όμορφο, πολλές ομάδες στημένες με τις τέντες τους, τις σημαίες τους, τα support όλα σούπερ. Ετοιμάζουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες και πηγαίνουμε στο ξενοδοχείο .

Δεύτερη ευχάριστη έκπληξη στο ξενοδοχείο(Ilion) μας υποδέχθηκαν παρα πολύ φιλόξενα, πραγματικά ήταν χαρούμενοι που γινόταν ο αγώνας στην περιοχή τους και έκαναν ότι μπορούσαν να μας φιλοξενήσουν( πρωινό κατά παραγγελία, έχτρα προετοιμασία της πισίνας τους μόνο για εμάς την Κυριακή κ.α.). Είναι ωραίο να νιώθεις καλοδεχούμενος πράγμα που ο αισθανθήκαμε και σε όποια επαφή με τους ντόπιους!

Παρασκευή και ξεκινώντας χαλαρά την ημέρα μας και με ένα ωραίο μπανάκι στη θάλασσα ετοιμαζόμαστε για την κλειστή ειδική!
Πράγματι πάμε στην εκκίνηση και ξεκινάμε την αναγνωριστική βόλτα. Στην αρχή λέμε να γράψουμε την διαδρομή αλλά γρήγορα καταλάβαμε ότι δεν έχει νόημα και όχι μόνο δεν μπορούσαμε να γράψουμε τη διαδρομή αλλά είχε και αρκετή πλοήγηση (δεν μας κάθονταν και καλά τα μέτρα, κάναμε και ένα χάσιμο κανα εικοσάλεπτο!). Στα τελευταία χιλιόμετρα ακούω ένα «ΕΕεεεεε!» και βλέπω από τον καθρέπτη μέσα από την σκόνη να ξεπροβάλει το κεφάλι του Doc ! «Πώ ρε φούστη τους έχουμε τσακίσει» σταματάω άκρη και με περνάνε τρείς ή τέσσερις … μαμιόντας ! Χμμμ κάτι δεν έγινε καλά στη σχεδίαση του προλόγου…

Τεσπα συνεχίζουμε και ξαναγυρνάμε στην εκκίνηση. Περιμένουμε να φύγουν οι μηχανές και ξεκινάμε! Όλα καλά πάμε με καλό ρυθμό με προτεραιότητα να μην ταλαιπωρήσουμε το αυτοκίνητο αλλά κάνουμε το χασιματάκι μας !! Τα άκουσε λίγο ο Παναγιώτης αλλά όλα καλά συνεχίζουμε και τελειώνουμε την πρώτη χρονομετρημένη. Με τον τερματισμό σκάει στο μισό λέπτο από πίσω και ο Φώτης ήταν καφέ, είχε μπεί στην σκόνη μου αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσε να πλησιάσει αρκετά ώστε να τον καταλάβω!

Αφήνω τον Φώτη να ξεκινήσει μπροστά στην δεύτερη χρονομετρημένη και ξεκινήσαμε τον αγώνα μας . Όλα καλά στην δεύτερη χρονομετρημένη τερματίζουμε και μπορώ να πώ ότι η ακύρωση του τρίτου περάσματος μας βρήκε σύμφωνους καθότι η διαδρομή σκληρή και ίσως λίγο… άχαρη για την επαναλάβουμε 4 φορές!

Όλα καλά λοιπόν γυρνάμε στο bivouac για κάτι ψιλομαζέματα! Το μόνο πρόβλημα ήταν ουσιαστικά ο Νίκος που το Jimnακι είχε πάθει εγκεφαλικό και δεν έλεγε να ξεκουνήσει με τίποτα ! Κρίμα γιατί και αυτός είχε πολύ όρεξη και είναι μεγάλο ξενέρωμα χωρίς ουσιαστικά να κάνεις κάτι λάθος εσύ, να βγαίνεις εκτός αγώνα!

Σάββατο και προυνό προυνό πάμε στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής.
Ξεκινάμε ίσως την πιο καθοριστική για την κατάταξή μας ειδική.
Εξηγούμε,
ενώ πηγαίναμε καλά και με δυνατό ρυθμό χωρίς να δούμε πουθενά τον Trayan και περνώντας κάπου τον Φώτη (ενώ φτάσαμε την σκόνη του κάπου την χάσαμε!?) έκανε κλασσική πατατιά ο Παναγιώτης… πήδηξε σελίδα και μαζί με αυτή και την προσπάθειά μας να φτιάξουμε διαφορά . Μάλιστα το οτι πήδηξε σελίδα το καταλάβαμε αφού χαθήκαμε για τα καλά, αφού κωλύσαμε και σε ένα καλντερίμι με νεροφαγώματα 50 πόντων που χωθήκαμε , πέφτοντας πάνω στον Trayan και τον Φώτη! Χάσαμε 18’ με το ρολόι (κάμερα) λόγω του κύκλου και του κωλύματος + `8’ μέχρι να καταλάβουμε που είμαστε και να ξαναπιάσουμε ρυθμό .

Για την πρώτη απλή δεν έχω πολλά να πώ εκτός ότι ήταν η πρώτη φορά που σκέφτηκα να κάνω διάλειμμα για τσιγάρο μπάς και συνέλθει ο Παναγιώτης, χανόταν συνεχώς !! Όχι μεγάλα χασίματα αλλα αρκετά για να μη μπορώ να πιάσω καλό ρυθμό και να εκνευρίζομε!
Αποκορύφωμα ο σκαμμένος δρόμος που τελικά οδήγησε σε ακύρωση της ειδικής! Κρίμα αλλά συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες .

Η Δεύτερη ειδική άρχισαν κάποια μηχανικά θεματάκια! Σπάει το μεταλλικό σωληνάκι(!!) για την υποπίεση της τετρακίνησης και ταυτόχρονα αρχίζει να κοπανάει το πίσω αριστερό αμορτισέρ ! Ώραία…
κάνω μία πατεντούλα και τελικά μπαίνει η τετρακίνηση και σφίγγω το αμορτισέρ (είχα μάθει στη Βουλγαρία, μεγάλο σχολείο…).
Τουλάχιστον άρχησε να στρώνει ο Παναγιώτης (μάλλον τον είχε πειράξει η μακαρονάδα, η πίτσα και η κρέπα που έφαγε το προηγούμενο βράδυ, κάτι μπάζα άφησε μόνο !) και δεν είχαμε ιδιαίτερα χασίματα.

Πάμε Sevice και μαζεύουμε λίγο το αμάξι.
Δίνει και τα φώτα του ο Φώτης και κάνουμε πιο μόνιμη την πατέντα ξανασφίγγουμε το αμορτισέρ , νερό, κατούρημα και βουρ στην έναρξη της δεύτερης απλής (ο Θεός να την κάνει απλή!!) μιας και δεν ξέραμε ακριβώς τον χρόνο που είχαμε στην διάθεσή μας (1:20’ από πότε οέο?).

Η Δεύτερη απλή των 110 χιλιομέτρων με ΜΩΤ 50 ήταν κατά τη γνώμη μου η πιο απολαυστική διαδρομή του αγώνα! Τα είχε όλα και στις σωστές αναλογίες!
Ξενερώσαμε άσχημα στο τέλος όμως για δύο λόγους
1ον για τι δεν μας έπαιρναν χρόνο μιας και από ασυνεννοησία δεν υπήρχε κάποιος να σημειώνει το χρόνο άφιξης στο τέλος (τελικά μας έδωσαν από το traking προφανώς αλλα αυτό το μάθαμε την Δευτέρα)
οπότε σκεφτόμασταν τι μαμακες ήμασταν που πηγαίναμε 100 κλμ τάπα και ταλαιπωρήσαμε το αμάξι ,
αλλά 2ον και κυριότερο πληροφορηθήκαμε την έξοδο του Φώτη και επειδή τον είχαμε προσπεράσει σκεφτόμουν μη τυχόν μέσα στη σκόνη την έκανε σε κανένα γκρέμι από τα πολλά που είχε (που δεν ήταν σημειωμένα στο RB!!) .
Σκέψη που με συνόδευε και σε όλη την Τρίτη ειδική της ημέρας.

Η Τρίτη ειδική ήταν χαλαρή , χωρίς προβλήματα αλλά και με χαλαρό σχετικά ρυθμό αφού στα τελευταία 20-25 χλμ η κούραση είχε αρχίσει να με καταβάλει και οδηγούσα μηχανικά, διεκπεραιωτικά θα έλεγα!
Φτάσαμε αισίως στο Bivouac που ξανασφίξαμε για πολλοστή φορά το αμορτισέρ, είδαμε ότι σχεδόν ότι σινεμπλόκ υπάρχει έχει κοπεί,
φτιάξαμε μια πλήμνη που αρνιόταν να κλειδώσει και λιποθυμήσαμε στα κρεβάτια μας κατά της 1:30 το βράδυ!

Την Κυριακή ξυπνήσαμε χαλαρά και ήπιαμε το καφεδάκι μας, αν και αν ξέραμε ότι θα ξεκινούσαμε στις 12:00+ θα ρίχναμε καμιά ώρα ύπνο ακόμα.
Τα υπόλοιπα χιλιόμετρα λίγα και τα 18’ λεπτά διαφοράς με τον Trayan πολλά!
Αλλά μπήκαμε αποφασισμένοι να πιέσουμε και να ελπίζουμε ότι κάποιο λάθος ή ατυχία θα μπορούσε να μας δώσει το προβάδισμα.

Η πρώτη απλή ήταν … περίεργη!
Λίγο το μυστήριο μετα όρια (έχουμε πεί χίλιες φορές ότι οι τουλίπες με τα όρια πρέπει να αναγράφουν το όρια, όλες όχι μόνο πότε ξεκινάν και πότε τελειώνουν!!) ,
λίγο κάποια λαθάκια στο roadbook λίγο το πολυσύχναστο των περιοχών την έκαναν κάτι μεταξύ απλής συνδετικής και απλής κρυφοειδικής!
Δεν την ευχαριστήθηκα ιδιαίτερα!

Σφίγγουμε ξαναμανα το αμορτισέρ (κάναμε μακακία και δεν αλλάξαμε την βίδα) και μπαίνουμε στην ειδική αποφασισμένοι να κυνηγήσουμε και ότι κάτσει!
Πράγματι περίπου στο 20ο χιλιόμετρο πιάνουμε τον Trayan και τον περνάμε αλλά περίπου στο 40 το αμορτισέρ καθώς και κάτι άλλο (δεν ξέρω ακόμα τι) άρχισε να κουδουνάει επικίνδυνα.

Δεν μας βλέπω με αυτόν τον ρυθμό να μπορούμε να τερματίσουμε και σε συνδυασμό ότι η ειδική είναι πλέον σχεδόν γνωστή και άρα χάσιμο o Trayan μάλλον δεν θα έκανε, αποφασίσαμε να κόψουμε ρυθμό!
Μάλιστα σταματήσαμε να ξανσφίξουμε το αμορτισέρ και να ελέγξουμε γενικά τους άξονες.
Πράγματι ο Τραυαν ήταν σχεδόν κολλητά πίσω μας και μας έλεγχε οπότε σοφά δεν πιέσαμε αφου το ρίσκο θα ήταν μεγάλο χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα!

Τέλος καλά όλα καλά και ο πρωτεύων στόχος επετεύχθη, γυρνάμε οδικός και ακέραιοι έχοντας κάνει πάνω από 700 χιλιόμετρα σε δύσκολο τερέν με πολύ δυνατό ρυθμό!

Στο bivuac σφίγγουμε πάλι ότι μπορούμε και μετα πάμε στο ξενοδοχείο οπου η αγαπητή ξενοδόχος, όπως μας είχε τάξει, μας ετοίμασε την πισίνα με τα ιαματικά νερά και μπήκαμε να χαλαρώσουμε. Βάλσαμο !

Το απογευματάκι κατεβήκαμε παραλία οπου είχε στηθεί η εξέδρα αλλά Dakar για την απονομή!
Κόσμος πηγαινοερχόταν και θαύμαζε μηχανές αυτοκίνητα και γουρούνες όντας πραγματικά χαρούμενος για την φιέστα που γινόταν!

Ηρθε και η οικογένεια που την είχα και παραθέριζε στα Γιάλτρα και το καρέ συμπληρώθηκε!

Πραγματικά ήταν μία απονομή που την χάρηκα και εγώ αλλά και η οικογένεια μου!
Μέχρι και αυτόγραφο έδωσα σε ένα πιτσιρίκι, το καταχάρηκε μαζί και εγώ τη χαρά του!

Ήταν ένας μεγάλος αγώνας σε όλα του τα επίπεδα! Που τον ευχαριστήθηκα.

Είχε θέματα που απλά δεν επιτρέπονται να συμβαίνουν πλέον στους αγώνες μας (λαθάκια στο Roadbook, ωράριο κυρίως του προλόγου, χρονομετρήσεις στις απλές και βασικό η έλλειψη σημειώσεων για τα επικίνδυνα σημεία),
αλλά σε πολλούς άλλους τομείς έδειξε πως πρέπει να γίνονται τα πράγματα!

Συγχαρητήρια στον Mel για την διοργάνωση και είμαι σίγουρος ότι την επόμενη θα είναι ακόμα καλύτερος αγώνας !

Όπως και να έχει για εμένα ήταν ένας πολύ καλός αγώνας , και όαση στην καθημερινότητα που προσπαθούν όλοι να μας κλέψουν!

Ευχαριστώ τo μεγάλο χορηγό μας Campingaz που για δεύτερη χρονιά μας στηρίζει καθώς και την Fedima για την υποστήριξη στον συγκεκριμένο αγώνα!

Τα λέμε Σέρρες τώρα

υγ βιντεάκια έρχονται
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”