To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Γιάννης Αθανασίου

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Nicolas wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote: ΥΓ. Η σημείωσή σου απίστευτη! :lol: Οι υπολογισμοί μίας συζήτησης δεν είναι μηχανολογική μελέτη! Έχουν περιθώρια σφάλματος και διόρθωσης. :lol:
Μιλάς για την ίδια συζήτηση που παίζεις κορώνα γράμματα τα κεφάλια των αγωνιζομένων?
Διορθώθηκε πριν προλάβεις να απαντήσεις. Είτε λοιπόν σκέφτεσαι αργά, είτε διορθώνω πολύ γρήγορα. Οπότε άσε το παιχνίδι των εντυπώσεων. Έδώ είναι συζήτηση, δεν είναι μηχανολογική μελέτη. Αν ήταν άλλωστε, δε θα είχες καμία θέση σε αυτή.

ΥΓ. Η υγεία μου, η περιουσία μου, οι σπουδές μου, τα πτυχία μου, η δουλειά μου, η οικογενειά μου... ακριβώς δηλαδή το θέμα της συζήτησης αυτής. Και βέβαια απόλυτη ισονομία εκ μέρους του Administration! O "Αλέκος του" άλλωστε δεν έχει άλλο βήμα να πει τη γνώμη του! Τη λέει στο πεζοδρόμιο, εκεί όπου ανήκει, αγαπητέ!!!
Last edited by Γιάννης Αθανασίου on Mon Aug 02, 2010 17:49, edited 1 time in total.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Nicolas »

Ξεφτύλα Γιάννη μου, ξεφτύλα.
Δείχνεις πόσο σοβαρά παίρνεις αυτά που λες.
Εσύ ο ίδιος.
Τί περιμένεις από τους άλλους?
Γιάννης Αθανασίου wrote: Έδώ είναι συζήτηση, δεν είναι μηχανολογική μελέτη. Αν ήταν άλλωστε, δε θα είχες καμία θέση σε αυτή.
Ούτε καν συζήτηση δεν είναι Γιάννη μου. Και ξέρουμε ποιός φταίει γι αυτό.
Και βασικά αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι πως στις μηχανολογικές συζητήσεις διεκδικείς θέση εσύ...

Δες με την ίδια σοβαρότητα που έβλεπες τους σχεδιασμούς σου για αγωνιστικές ομάδες και το κεφάλι όλων μας και ξαναπέρνα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Όπως είπατε και πριν, ο καθείς κρίνεται απο τα αποτελέσματα... αρκεί βέβαια να κάνει κάτι!

Τα υπόλοιπα είναι, ως συνήθως, αερολογίες. Αερολογίες που έφεραν τους αγώνες 4Χ4 εδώ που είναι σήμερα. Πήγαινε να μιλήσεις λοιπόν για "ελαστικές κινήσεις". Μάλλον αναφέρεσαι σε ενόργανη γυμναστική, γιατί στη μηχανική κάτι τέτοιο δε υπάρχει!
manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by manos »

Κρίμα για το επίπεδο της κουβεντας .

Ας δούμε πρακτικα το θεμα του γκαζιού.

Ο 24ωρος διανύει 1000 χλμ , αγωνιστικα. Για ευκολία, να υποθεσουμε ότι ενα αγωνιστικό καταναλώνει 25 l/100km.
H απλή αριθμητική οδηγεί σε 250 λίτρα καύσιμο για 1000 χλμ. Να υποθεσουμε ότι το σύστημα του γκαζιού είναι υπερμοντερνο και η καταναλωση ειναι ίδια με αυτή της βενζίνης.

Ενα τανκ των 90 λίτρων γεμίζει με max 82 λίτρα LPG. Ενας απλός μηχανισμός ασφαλείας δεν επιτρεπει παραπανω πλήρωση από 90 %.

τιμή βενζίνης 1.5 Ευρώ /λίτρο
τιμή LPG 0,72 Ευρώ/λιτρο , σημερινή τιμή , Τσοκανής JET OIL , Θήθα

με απλή μεθοδο των τριών , βγαίνει μία εξοικονόμιση της ταξης των 100 Ευρώ , όπως υπολόγισε ο Γ. Αθανασίου.

Το δύσκολο τώρα είναι , ότι το τανκ πρέπει να γεμίσει 3 φορές ( στην εκκίνηση θα παει γεμάτο ) για να γίνει η οικονομία . Πρέπει δηλαδή η διαδρομή να περναει δίπλα από πρατήριο γκαζιού.

Μετα την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας , πρατήριο υπάρχει στη Θήβα , στις Μικροθήβες , στη Λάρισα , στον Κορινό και στη Σαλονίκη.

Αρα μόνο τα πρατήρια στα βόρεια της Αττικής και στη Θήβα βοηθάνε . Χρειάζεται και πολύ μαεστρία για να βγεί τετοια διαδρομή.

Ενα γεμισμα 82 λίτρων LPG , διαρκεί 12 έως 14 λεπτά.

Εκανα αυτές τις απλοικές σκέψεις γιατί θεωρώ αδύνατο να επιτευχθεί οικονομία 100,00 Ευρώ.

Η γνώμη μου για το γκαζι , αντικειμενικα , ειναι ότι μια σωστή εγκατασταση δεν θα εκραγεί ακόμη και αν τουμπαρει ενα αυτοκίνητο. Πρέπει ενα ανοιχτο αυτοκίνητο να κατρακυλήσει σε γκρεμό με εξέχοντες βραχους , ενας μυτερός βραχος να τρυπήσει το τανκ του γκαζιού πανω στη κόλληση , να εκτονωθεί LPG και ενας αθέλητος σπινθήρας να οδηγήσει στο δραμα.
Πολύ τραβηγμενο σεναριο , για ενα αυτοκίνητο που παει να κανει τη πλακα του στον 24ωρο και να ζήσει από κοντα τη μαγεία ενος αγώνα αντοχής . Γιατί μόνο ανα τετοιο πλήρωμα θα πάει με γκαζι σε αγώνα . Υποθετω ότι οι γρήγοροι της παρέας , Φώτης , Σταυρος και ΣΙΑ , που κοιταζουν να βγαλουν κανενα ξεχασμένο άλογο στον στρόφαλο δεν θα ετρεχαν ποτε με γκαζι.

Λοιπόν , όλη αυτή η ιστορία για οικονομία 25,00 , αντε 50,00 Ευρώ !!

Και ο Σταθης εχει δίκιο με τις αμφιβολίες του και ο Γ. Αθ. εχει δίκιο που προσπαθεί να φτηνήνει τον αγώνα , σε ιδιαίτερα δύσκολες εποχές.
Γιάννης Αθανασίου

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Γιάννης Αθανασίου »

manos wrote:Μετα την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας , πρατήριο υπάρχει στη Θήβα , στις Μικροθήβες , στη Λάρισα , στον Κορινό και στη Σαλονίκη.

Αρα μόνο τα πρατήρια στα βόρεια της Αττικής και στη Θήβα βοηθάνε . Χρειάζεται και πολύ μαεστρία για να βγεί τετοια διαδρομή.
Η Θήβα, επίκεντρο του αγώνα τα τελευταία δύο χρόνια, είναι αυτή που παίζει. Και πρέπει να γεμίσει δύο φορές(γεμάτο (82), μία φορά (164), δεύτερη φορά (246)), ακριβώς όσες περνάει ο αγώνας απο τη Θήβα!

Και στον 24ωρο, των 750 χιλιομέτρων, η οικονομία είναι περισσότερη. Μιλάω πάντα για έναν αγώνα 300-400 χιλιομέτρων.

Μάνο, ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις.
Φωκίων

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Φωκίων »

Νικολα ( συγνωμη κι ολας αλλα δεν μπορω να κανω παραθεσεις ψαχνοντας απο 3 σελιδες ( με αχαρακτιριστες κουβεντες απο ενηλικες μορφωμενους οικογενειαρχες που κοντραρωνται ποιος θα ριξει το επιπεδο του πιο χαμηλα ) πισω που ειναι τι, αλλα θα καταλαβεις τι εννοω.

Νομιζω λοιπον οτι καποια στιγμη ειπες την μαγικη λεξη. κι αυτη δεν ηταν αλλη απο την "εμπειρια". γιατι φανταζομαι - επιστημονας δεν ειμαι - οτι "η θεωρια για να επαληθευτει θελει το πειραμα" εδω ειναι που επειμενω να δουμε αν υπαρχουν αλλες αγωνιστικες ή "αγωνιστικες" εφαρμογές με γκαζι....

καπου αλλου μιλάς οτι το "ολο" θα ειναι και παλι "ιδιοκατασκευη" και ο τροπος που το ειπες το εξελαβα οτι το θεωρεις ως μειονεκτημα. ομως ιδιοκατασκευη ειναι κι ολα τα cage πχ ( φυσικά και δεν εννοω τα "ετοιμα") οπου επεισεις γινονται ενισχυσεις στα πατωματα κ.λ.π. κ.λ.π. τι σου λεω τωρα τα ξερεις καλυτερα πο εμενα. Που κατ' εσε διαφοροποιηται η μια ιδιοκατασκευη απο την αλλη?
( Οι τυχον λαπατσες για την στιριξη της δεξαμενης δεν νομιζω οτι θα επειρεασουν την "καθημερινη" χρηστικότητα του αυτοκινητου καθοτι θα ειναι ουσιαστικά κατω απο την δεξαμενη.)

Μανο, αν εχεις την καλοσυνη απαντησε μου να μου φυγει η απορεια. εσυ προσωπικά θεωρεις μεγαλη βαβουρα, και αποτρεπτικό απο το να συμετασχεις σε εναν ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αγωνα αν σου ελεγα οτι η δεξαμενη πρεπει να εχει
α. αφαιρεθει
β. ειναι και να παραμεινει καθολη την διαρκεια αυτου του αγωνα αδεια???

( χωρις να συνηπολογισουμε εκτός αν θεωρουμε οτι ειναι σχεδον αδειο, στο απιστευτο κολοτουμπιδι που περιγραφεις τι θα κανει το ρεζερβουαρ βενζινης... και τι θα εχει παθει αναλλογα κι ολο το υπολοιπο αυτοκινητο ως συνολο αλλα και το πληρωμα...)
Φωκίων

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Φωκίων »

Κι αρχιζουμε να ξετυλιγουμε το κουβαρι....... δωστου κλοτσο να γυρισει παραμυθι ν' αρχινισει..

Η αγγλική εθεα λοιπον εχει στον κανονισμό της αυτο ( ειναι απο την λιστα των pdf..)

5.13.5. If using LPG, the entire system must conform
with Construction and Use regulations and LPG
Industry Technical Association Code of Practice No. 11.
εδω δηλαδη..
http://www.msauk.org/uploadedfiles/msa_ ... hicles.pdf

κατι το οποιο επαναλαμβανεται και από την Αγγλική.... EOTA :lol:
http://awdc.co.uk/index.php?option=com_ ... &Itemid=65

αρθρο 13 να μην ψαχνεστε..

κι επαναλαμβανεται με καποιες παραπανω λεπτομερειες απο τον Συνδεσμο των Landrover Clubs εδω
http://www.alrc.co.uk/new%20regulations/sectionb.htm
αρθρο Β.11.3

και τα 3 αρθρα λοιπον ( και αρκετα αλλα αλλα οκ καλα ειμαστε ) παραπεμουν σε αυτο
http://www.uklpg.org/store/addproduct.p ... 20Practice

το αναφερομενο παντου ως LPG Industry Technical Association Code of Practice No.11.

ε, ας το αγορασει καποιος το ρημαδι :D :D :D :D :D :D

αν μη τι αλλο ξεκαθαρισαμε οτι στον πολιτισμενο και περι πολλου κοσμο τα LPG τρεχουν ( υπο καποιες προυποθεσεις προφανως ) ΚΑΙ στους αγωνες που μας ενδιαφερουν, κι ΟΧΙ ΜΟΝΟ σε πιστα, με οτι αυτο συνεπαγεται...
Γιάννης Αθανασίου

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Φωκίωνα

αν καταλαβαίνω καλά το LPG επιτρέπεται στους αγώνες στην Αγγλία αν είναι τοποθετημένο σύμφωνα με το LPG Industry Technical Association Code of Practice No.11, που μάλλον δεν είναι τίποτε παραπάνω από τους κανόνες τοποθέτησης και πιστοποίησης των συστημάτων LPG.

Ότι δηλαδή λέγαμε εδώ και κάποιες... σελίδες. Για να δούμε τώρα τις "επιστημονικές" αντιδράσεις!
Φωκίων

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post by Φωκίων »

Γιαννη, συμφωνω μαζι σου, μεχρι το "μαλλον". Αν δεν το διαβασω δεν θελω να εκφαιρω γνωμη.

Παντος οι σταθερες πλεον ειναι ( με προυποθεσεις που ΔΕΝ ξερουμε στα σιγουρα προς το παρόν)

Ναι τρεχουν στην Αγγλια
Ναι τρεχουν στο ειδος των αγωνων μας ( για αυτο που εμεις λεμε με την ευρεια εννοια "αντοχης" τελος παντων) περαν βεβαια των αλλων ειδων αγωνων ( εκτός αν τα LR τρεχουν πίστα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Το περιεργο ( ισως και οχι τοσο αν το καλοσκεφτεις..) ειναι οτι το LPG αναφερεται στο site των Landrover μονο στην κατηγορία των απλών αυτων που στα δικα μας θα αναλογουσε στα entry και νορμαλ και δεν αναφερεται στα αντοιστοιχα δικά μας open...
Αλλα μπορει αυτο να μην ειναι ο γενικός κανονας και να ειναι "παραξενια" των Λαντροβεραδων στην Αγγλια ( η πρωτη θα ειναι ή η τελευταια :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”